|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 15:19:50 GMT
Kertokaa mulle minkä rotusen kissan hankin.
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 16, 2015 15:20:50 GMT
Kertokaa mulle minkä rotusen kissan hankin. siamialainen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:20:55 GMT
moi istun täs pöydän ääres kaverilla ja noi leipoo pannukakkua mut kieltäydyin auttamasta ku en kuitenkaa syö sitä ku söin aamulla nii paljo kakkua että on vieläki huono olo nii tulin tänne kännykällä heh (x) addikti
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:21:57 GMT
Kertokaa mulle minkä rotusen kissan hankin. ragdoll
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 15:23:06 GMT
Kertokaa mulle minkä rotusen kissan hankin. siamialainen Itseasiassa siamilaisen sisarrotu seychellien lyhytkarva on ollu yks mun suosikkiroduista jo pitkään. :'D Kävin lauantaina kissanäyttelyssä ja sain pahanlaatuisen kissakuumeen. Jos pääsen ens syksynä opiskelemaa, hankin kissan. Mun. On. Pakko.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 15:23:27 GMT
moi istun täs pöydän ääres kaverilla ja noi leipoo pannukakkua mut kieltäydyin auttamasta ku en kuitenkaa syö sitä ku söin aamulla nii paljo kakkua että on vieläki huono olo nii tulin tänne kännykällä heh (x) addikti shhhhh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:24:35 GMT
okei. oon ihan hissukseen.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 15:25:00 GMT
Kertokaa mulle minkä rotusen kissan hankin. ragdoll Mutta nehän on ihan tylsiä. :(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:26:21 GMT
Itseasiassa siamilaisen sisarrotu seychellien lyhytkarva on ollu yks mun suosikkiroduista jo pitkään. :'D Kävin lauantaina kissanäyttelyssä ja sain pahanlaatuisen kissakuumeen. Jos pääsen ens syksynä opiskelemaa, hankin kissan. Mun. On. Pakko. voihan sitä maatiaisenkin hommata tosin tiedän kyllä muutaman järkevän syyn miksi maatiaista ei nimenomaan pitäisi hankkia muttah
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:29:34 GMT
Mutta nehän on ihan tylsiä. :( ne on tosi hyväluontosia ja fiksuja
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 15:30:51 GMT
Itseasiassa siamilaisen sisarrotu seychellien lyhytkarva on ollu yks mun suosikkiroduista jo pitkään. :'D Kävin lauantaina kissanäyttelyssä ja sain pahanlaatuisen kissakuumeen. Jos pääsen ens syksynä opiskelemaa, hankin kissan. Mun. On. Pakko. voihan sitä maatiaisenkin hommata tosin tiedän kyllä muutaman järkevän syyn miksi maatiaista ei nimenomaan pitäisi hankkia muttah Haluun käydä näyttelyissä ja menestyä (ok ei rotukissuus menestystä takaa, siitä on jo kokemustakin), eikä maatiaisen kanssa voi kovin kummoisesti menestyä eikä edes edetä. Joten ei, ei ainakaa just nyt. Joskus hamassa tulevaisuudessa ehkä joku koditon maatuska vois muuttaa mun kattoni alle. Tällasia oon miettiny: exotic, kartusiaani, burma, burmilla, singapura, egyptin mau, devon rex, snowshoe, seychellien lyhytkarva. Näistä tosin snowshoe on poissuljettu ihan siitä syystä, etten aio hakee kissaa ulkomailta.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 15:32:06 GMT
Mutta nehän on ihan tylsiä. :( ne on tosi hyväluontosia ja fiksuja Ja tylsiä. Okei myös exotic ja kartusiaani menee luonteensa puolesta "tylsä"-kategoriaan, koska ne on rauhallisia, mut niiden ulkonäössä on Sitä Jotain.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 15:39:24 GMT
mitä tekisitte jos catland vaan poistettais yhtäkkiä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:58:03 GMT
mitä tekisitte jos catland vaan poistettais yhtäkkiä ...älä pelottele
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 16:00:30 GMT
ne on tosi hyväluontosia ja fiksuja Ja tylsiä. Okei myös exotic ja kartusiaani menee luonteensa puolesta "tylsä"-kategoriaan, koska ne on rauhallisia, mut niiden ulkonäössä on Sitä Jotain. ota sfinx. niillä ei oo karvoja, mut asennetta senki eestä.
|
|