|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 11:10:27 GMT
tää chat on hyvä tämmönen paikka johon voi sanoa kaiken turhan josta ei halua kuitenkaan tehä omaa aihetta mutta haluaa silti jakaa sen asian teidän kanssa nii on!! foorumilla on puolet vähemmän mun ''haluun kahvia'' ''väsyttää'' ja ''tunnen kuinka maapallo pyörii'' aiheita (y) tää chat on vähän ku viemäri joka nielee kaiken turhuuden
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 11:13:40 GMT
tää chat on hyvä tämmönen paikka johon voi sanoa kaiken turhan josta ei halua kuitenkaan tehä omaa aihetta mutta haluaa silti jakaa sen asian teidän kanssa nii on!! foorumilla on puolet vähemmän mun ''haluun kahvia'' ''väsyttää'' ja ''tunnen kuinka maapallo pyörii'' aiheita (y) tää chat on vähän ku viemäri joka nielee kaiken turhuuden tän aiheen nimeks pitäis laittaa viemäri
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 11:19:02 GMT
nii on!! foorumilla on puolet vähemmän mun ''haluun kahvia'' ''väsyttää'' ja ''tunnen kuinka maapallo pyörii'' aiheita (y) tää chat on vähän ku viemäri joka nielee kaiken turhuuden tän aiheen nimeks pitäis laittaa viemäri :DDD ensin tää oli tutustumischat sitte chat sitte virallinen chat ja lopulta: ....viemäri?
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 11:19:57 GMT
tän aiheen nimeks pitäis laittaa viemäri :DDD ensin tää oli tutustumischat sitte chat sitte virallinen chat ja lopulta: ....viemäri? "Catlandin virallinen viemäri <3"
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 11:22:52 GMT
:DDD ensin tää oli tutustumischat sitte chat sitte virallinen chat ja lopulta: ....viemäri? "Catlandin virallinen viemäri <3" jos oisin mode niin vaihtasin tän nimen heti tohon ...ja se onki varmaan sit syy siihen miks mä en oo mode
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 12:12:59 GMT
pitäis lähtee kaverille mut en jaksais nousta ylös
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 12:14:59 GMT
:DDD ensin tää oli tutustumischat sitte chat sitte virallinen chat ja lopulta: ....viemäri? "Catlandin virallinen viemäri <3" :DDDDDD Viemärichat Also hello selvisin työpäivästä mun polviin tulee mustelmat en saanut pankista rahaa mut ainakin töissä oli hyvää jälkkäriä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 12:17:23 GMT
"Catlandin virallinen viemäri <3" :DDDDDD Viemärichat Also hello selvisin työpäivästä mun polviin tulee mustelmat en saanut pankista rahaa mut ainakin töissä oli hyvää jälkkäriä sää olit jo töissäki ja mä makaan vielä sängyssä en oo jaksanu ees keittää kahvia vielä pesitkös paljon ikkunoita töissä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 12:20:49 GMT
:DDDDDD Viemärichat Also hello selvisin työpäivästä mun polviin tulee mustelmat en saanut pankista rahaa mut ainakin töissä oli hyvää jälkkäriä sää olit jo töissäki ja mä makaan vielä sängyssä en oo jaksanu ees keittää kahvia vielä pesitkös paljon ikkunoita töissä Neljä ikkunaa mut ei ollu tarvetta tolle liikkelle 8( Sen sijaan piti kavuta pöydille ai saatana Ja mun selkäkin itkee kun mun piti imuroida jtn. pukukaappien lattioita fml ;_;
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 12:42:22 GMT
lähen nyt keittään kahvia ja sit kaverille kun se painostaa mua nousemaan sängystä
nähdään viimeistään illalla
heihei, ystävät
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 12:43:39 GMT
lähen nyt keittään kahvia ja sit kaverille kun se painostaa mua nousemaan sängystä nähdään viimeistään illalla heihei, ystävät Näkemiin, nauti kahvista ja kaverin seurasta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 14:45:06 GMT
hei taas.
suunnitelmissa olisi:
1. käyn suihkussa -tehty 2. keitän kahvia - tehty 3. juon kahvia - tehty 4. katon jotain huonoo komediaa jakson 5. siivoon huoneen loppuun 6. alotan mahdollisesti ropen tai sen tarinan kirjottamisen 7.. luen tota kirjaa luvun eteenpäin
mut todennäköisesti jumitun tänne puhumaan enkä saa mitään aikaan.
|
|
|
Post by marrasaamu on Jun 16, 2015 14:50:43 GMT
hei taas. suunnitelmissa olisi: 1. käyn suihkussa -tehty 2. keitän kahvia - tehty 3. juon kahvia - 4. katon jotain huonoo komediaa jakson 5. siivoon huoneen loppuun 6. alotan mahdollisesti ropen tai sen tarinan kirjottamisen 7.. luen tota kirjaa luvun eteenpäin mut todennäköisesti jumitun tänne puhumaan enkä saa mitään aikaan. Älä ny ainakaa kahvinjuontia skippaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 16, 2015 15:08:58 GMT
hei taas. suunnitelmissa olisi: 1. käyn suihkussa -tehty 2. keitän kahvia - tehty 3. juon kahvia - 4. katon jotain huonoo komediaa jakson 5. siivoon huoneen loppuun 6. alotan mahdollisesti ropen tai sen tarinan kirjottamisen 7.. luen tota kirjaa luvun eteenpäin mut todennäköisesti jumitun tänne puhumaan enkä saa mitään aikaan. Älä ny ainakaa kahvinjuontia skippaa. no en! join just kupin. vois hakee toisen. (x) addikti
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 15:12:20 GMT
moi istun täs pöydän ääres kaverilla ja noi leipoo pannukakkua mut kieltäydyin auttamasta ku en kuitenkaa syö sitä ku söin aamulla nii paljo kakkua että on vieläki huono olo nii tulin tänne kännykällä heh
|
|