|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 22:22:12 GMT
ei teil sattuis olee last.fm-tilei haluun vertaa
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:23:06 GMT
Nyt loppui viimeinen biisi tälle iltaa ja tiivistän tän kokemukseni siten et voi hyvä luoja, tätä pitää kuunnella vielä uusiks. Kiitos Spotify kun kerrankin ehdotit jotain hyvää. // En jaxa lainailla enää uusiks joten vastaan Siben juttuihin tässä. Oon iloinen jos piristyit tosta, totta joka sana kuitenkin :') Ja nyt jos oot valmis kunnon koitokseen niin tässä olis yhdeksän minuutin pläjäys, jonka Mewin fanitkin äänesti parhaista parhaimmaksi biisiksi. www.youtube.com/watch?v=2wSU4adAbScSopii hyvin näin iltaankin. Nyt menen. toi biisi sitten seuraavaks ja aw kiitus :') eiköhän siitä selvitä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:23:19 GMT
ei teil sattuis olee last.fm-tilei haluun vertaa ei oo ku en ees tiiä mikä se on lol
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:26:06 GMT
ei teil sattuis olee last.fm-tilei haluun vertaa Ei ole 8( Plus mun oma ois varmaan aika tylsä ku harvoin teen tällasia seikkailuja lol Jojoo mun piti mennä mutku Comforting Sounds kerran alko tuolla välilehdellä niin menköön loppuun nyt kuitenkin
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 22:26:46 GMT
ei teil sattuis olee last.fm-tilei haluun vertaa ei oo ku en ees tiiä mikä se on lol NYKYAJAN NUORET
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:27:42 GMT
ei teil sattuis olee last.fm-tilei haluun vertaa Ei ole 8( Plus mun oma ois varmaan aika tylsä ku harvoin teen tällasia seikkailuja lol Jojoo mun piti mennä mutku Comforting Sounds kerran alko tuolla välilehdellä niin menköön loppuun nyt kuitenkin en jaksa mennä ed. sivulle mut tää 9min biisi tai tää on ihan kiva vaik en hirveen hyvin kuuule ku en viiti soittaa täysillä ku kaikki muut perheenjäsenet nukkuu :'D
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:28:38 GMT
ei oo ku en ees tiiä mikä se on lol NYKYAJAN NUORET niinpä olen kyllä kuullut siitä mutta nyt vasta googlasin (ja tiesin että liittyy musiikkiin) mutta en tiedä mitä siellä last.fm;ssä tehdään edit. anteeeks repesin tolle quotelle mut oon kyl aika perus nykyajan nuori
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:29:14 GMT
mistä tietää että pitäis leikata hiuksia?
siitä kun ne on niin pitkät että voit virkata niitä tulis kivat kiharat jos jaksaisin virkata koko pään ja saisin ne jotenki pysymään silleen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 16, 2015 22:29:21 GMT
Ei ole 8( Plus mun oma ois varmaan aika tylsä ku harvoin teen tällasia seikkailuja lol Jojoo mun piti mennä mutku Comforting Sounds kerran alko tuolla välilehdellä niin menköön loppuun nyt kuitenkin en jaksa mennä ed. sivulle mut tää 9min biisi tai tää on ihan kiva vaik en hirveen hyvin kuuule ku en viiti soittaa täysillä ku kaikki muut perheenjäsenet nukkuu :'D Joo se voimistuu tos loppuen kohden niin ei kannata :DD Tää on parhaimmillaan livenä kyllä apua. NYT MEEN OIKEESTI koska tää biisi loppu öitä haleja pusuja ja sillein
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:30:20 GMT
mistä tietää että pitäis leikata hiuksia? siitä kun ne on niin pitkät että voit virkata niitä tulis kivat kiharat jos jaksaisin virkata koko pään ja saisin ne jotenki pysymään silleen cool, nyt vaan testaamaan ja nyt muistin että piti käydä suihkussa.. koska huomenna kampaaja ja hiukset likaiset : )))) niin ja toki kaikki nukkuu. ei saa aamulla sitten vaan unohtaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 22:30:31 GMT
niinpä olen kyllä kuullut siitä mutta nyt vasta googlasin (ja tiesin että liittyy musiikkiin) mutta en tiedä mitä siellä last.fm;ssä tehdään sinne vaan tallennetaan musiikkilokia, sit voi vertailla kavereiden kanssa :^D + oon löytäny sielt tosi paljon musiikkia suositusten ja seikkalujen kautta
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:31:03 GMT
en jaksa mennä ed. sivulle mut tää 9min biisi tai tää on ihan kiva vaik en hirveen hyvin kuuule ku en viiti soittaa täysillä ku kaikki muut perheenjäsenet nukkuu :'D Joo se voimistuu tos loppuen kohden niin ei kannata :DD Tää on parhaimmillaan livenä kyllä apua. NYT MEEN OIKEESTI koska tää biisi loppu öitä haleja pusuja ja sillein haha no juu huomasin ku on jossai 6min kohalla :DD oih cool! Öitä töitä, halit ja pusut, oo ahkera töissä
|
|
|
Post by Sibe on Jun 16, 2015 22:31:51 GMT
niinpä olen kyllä kuullut siitä mutta nyt vasta googlasin (ja tiesin että liittyy musiikkiin) mutta en tiedä mitä siellä last.fm;ssä tehdään sinne vaan tallennetaan musiikkilokia, sit voi vertailla kavereiden kanssa :^D + oon löytäny sielt tosi paljon musiikkia suositusten ja seikkalujen kautta aajaa :--D voi olla siis ihan hyödyllinen sivu mutta oon ihan käsi tollasten kanssa niin en osais tiliä tehdä LOL
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 16, 2015 22:34:00 GMT
sinne vaan tallennetaan musiikkilokia, sit voi vertailla kavereiden kanssa :^D + oon löytäny sielt tosi paljon musiikkia suositusten ja seikkalujen kautta aajaa :--D voi olla siis ihan hyödyllinen sivu mutta oon ihan käsi tollasten kanssa niin en osais tiliä tehdä LOL ei sinne tarvii ku rekisteröityy ja asentaa plug-in (sekin yhdistää ittensä automaattisesti soittimiin) ja jos ny käyttää vaik spotifya niin yhdistää se last.fm-tiliin (eli vaan kirjottaa nimimerkin ja salasanan sinne)
|
|
|
Post by Arabella on Jun 16, 2015 22:34:22 GMT
oon kyllä huomannu että teen paljon vähemmän random turhia aiheita tänne foorumille kun voin tänne chattiin vuodattaa kaiken roskan
|
|