|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:41:03 GMT
Voin tulla käymään niitä läpi sun kanssa koska oikeesti en kestä tätä ku noita omia on vaan seittemän. Dat feel kun viikonloppunakin kuuntelin ne moneen kertaan läpi huoh. Tänään ei ehtinyt koska nukahdin joskus seittemän jälkeen ja kymmenen aikoihin ei enää oikein voinu huudattaa ku iskä meni nuq ja kuka hullu kuuntelee musaa hiljaisella volyymilla muuten kuin nukkuessaan? jee, tule tule Voin ottaa Jessenkin mukaan niin se saa hyvittää ilkeytensä sulle Jos törmään siihen that is Mulla oli vielä jotain avauduttavaa mut unohdin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:44:14 GMT
Voin ottaa Jessenkin mukaan niin se saa hyvittää ilkeytensä sulle Jos törmään siihen that is Mulla oli vielä jotain avauduttavaa mut unohdin joo. ja jesse saa luvan tuoda pullaa ja kahvia. en tiiä pitäskö olla pahoillaan vai helpottunu et jäinkö paitsi avautumisesta vai säästyinkö avautumiselta varmaa riippuu siitä mitä avautumises koski
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:45:39 GMT
Voin ottaa Jessenkin mukaan niin se saa hyvittää ilkeytensä sulle Jos törmään siihen that is Mulla oli vielä jotain avauduttavaa mut unohdin joo. ja jesse saa luvan tuoda pullaa ja kahvia. en tiiä pitäskö olla pahoillaan vai helpottunu et jäinkö paitsi avautumisesta vai säästyinkö avautumiselta varmaa riippuu siitä mitä avautumises koski No mitähän se nyt vois koskee ku mun avautumisen aiheet on yleensä aika suppeat :DD Oli varmaan tälläkin kertaa en tiiä ku en muista!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:48:46 GMT
joo. ja jesse saa luvan tuoda pullaa ja kahvia. en tiiä pitäskö olla pahoillaan vai helpottunu et jäinkö paitsi avautumisesta vai säästyinkö avautumiselta varmaa riippuu siitä mitä avautumises koski No mitähän se nyt vois koskee ku mun avautumisen aiheet on yleensä aika suppeat :DD Oli varmaan tälläkin kertaa en tiiä ku en muista!! hoh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:49:05 GMT
aika köyhää en saanu mitään muuta sanottua ku 'hoh'
vaikka yritin mut
hoh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:56:59 GMT
aika köyhää en saanu mitään muuta sanottua ku 'hoh' vaikka yritin mut hoh Annan sulle anteeks koska ymmärrän jos mun avautumisiin ei aina keksi sanottavaa En aina itsekään tiedä mitä höpisen Kuumottaa mun pitää käydä huomenna pankissa en osaa tehdä tällasia aikuisten juttuja
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:07:10 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:08:54 GMT
aika köyhää en saanu mitään muuta sanottua ku 'hoh' vaikka yritin mut hoh Annan sulle anteeks koska ymmärrän jos mun avautumisiin ei aina keksi sanottavaa En aina itsekään tiedä mitä höpisen Kuumottaa mun pitää käydä huomenna pankissa en osaa tehdä tällasia aikuisten juttuja oon tosi huono sanoo mitään avautumisiin. kaikki mitä sanon, kuulostaa vaan niin teennäiseltä tai kliseiseltä. joo, pankissa käyminen ja muut aikuisten jutut on tosi ahdistavia siis ei sillä että oisin nössöluuserinolokeskenkasvunenidioottisaamatonlellipentu tai mitään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 21:09:39 GMT
Ihan niinku minä tänään ku jouduin ovien alalaseja pesemään ja kuivaamaan töissä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:13:16 GMT
nautin siitä miten noi gifit on samankokosia ja menee tollee kivassa tahdissa keskenään tosin en kyl voi kieltää etten nauttis myös turnerista mutta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:14:19 GMT
Ihan niinku minä tänään ku jouduin ovien alalaseja pesemään ja kuivaamaan töissä ehkä alex on ollu joskus ikkunoitten pesijä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 21:16:38 GMT
Ihan niinku minä tänään ku jouduin ovien alalaseja pesemään ja kuivaamaan töissä ehkä alex on ollu joskus ikkunoitten pesijä Joo ja toi liike on jäänyt päälle Mietin niitä ikkunoita hinkatessani ja pöytien päällä polvet mustelmilla kiipiessäni että miksei ikkunoiden pesusta oo tehty samaa seksualisoitua toimintaa kuin autojen pesusta ku samanlainen ähinä ja puhina ja ryömiminen siinä meni
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:18:04 GMT
ehkä alex on ollu joskus ikkunoitten pesijä Joo ja toi liike on jäänyt päälle Mietin niitä ikkunoita hinkatessani ja pöytien päällä polvet mustelmilla kiipiessäni että miksei ikkunoiden pesusta oo tehty samaa seksualisoitua toimintaa kuin autojen pesusta ku samanlainen ähinä ja puhina ja ryömiminen siinä meni ehkä sullaki on joku päivä yhtä hyvät muuvit ku alexilla
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 21:21:34 GMT
Joo ja toi liike on jäänyt päälle Mietin niitä ikkunoita hinkatessani ja pöytien päällä polvet mustelmilla kiipiessäni että miksei ikkunoiden pesusta oo tehty samaa seksualisoitua toimintaa kuin autojen pesusta ku samanlainen ähinä ja puhina ja ryömiminen siinä meni ehkä sullaki on joku päivä yhtä hyvät muuvit ku alexilla Voin harjoitella lisää sitten kun pitää taas sänkyjä pestä niin uh ah Miksen oo laihtunu töiden takia niinku kolmeakymmentä kiloa ku liikun ja jumppaan siellä joka päivä 8( Okei no on varmaan töiden ansiota etten oo sellanen kakssataakiloinen mursu mut
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:21:52 GMT
ehkä alex on ollu joskus ikkunoitten pesijä Joo ja toi liike on jäänyt päälle Mietin niitä ikkunoita hinkatessani ja pöytien päällä polvet mustelmilla kiipiessäni että miksei ikkunoiden pesusta oo tehty samaa seksualisoitua toimintaa kuin autojen pesusta ku samanlainen ähinä ja puhina ja ryömiminen siinä meni kuvitelkaa alex turner pesemässä autoo ( en siis yritä tappaa ketään nyt)
|
|