|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:04:43 GMT
arvostan kuitenkin ajatusta. mikäköhän on taivaan suuntanumero? No +666 on varmaan helvetin et kokeile +777 se voi olla aika hyvä joo, se se varmaan on tai sit se riippuu siitä mikä rekkari on siinä autossa jonka alle jää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:05:14 GMT
tää spämmi meidän riparin wa ryhmässä on ihan järkyttävä on 5min pois nii 50 uutta viestiä Tulee mieleen viime kesä ku valvoin melkein koko yön kaveriporukan wa-ryhmän takia. Sit menin tunniks nukkumaan koska en halunnu ihan unettomana mennä töihin ja sitku heräsin niin 1521 uutta viestiä thanks guys
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:05:54 GMT
No +666 on varmaan helvetin et kokeile +777 se voi olla aika hyvä joo, se se varmaan on tai sit se riippuu siitä mikä rekkari on siinä autossa jonka alle jää Mut eiks sun pitäny kuolla kylpyammeeseen?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:10:07 GMT
joo, se se varmaan on tai sit se riippuu siitä mikä rekkari on siinä autossa jonka alle jää Mut eiks sun pitäny kuolla kylpyammeeseen? öö joo ja sit rekka ajaa seinästä läpi ja ajaa mun ja kylpyammeen päältä? eiks se nyt oo aika looginen jatko tälle tapahtumaketjulle?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:12:10 GMT
Mut eiks sun pitäny kuolla kylpyammeeseen? öö joo ja sit rekka ajaa seinästä läpi ja ajaa mun ja kylpyammeen päältä? eiks se nyt oo aika looginen jatko tälle tapahtumaketjulle? Hyväksyn tämän tapahtumasarjan Tartten uusia vinyylejä oon niin addiktoitunut äitiki nauro mun addiktiolle tänään jfc
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 20:12:17 GMT
noi riparilaiset ois menossa taas keskiviikkona kaupungille
mutta ne aikoo taas mennä kello 12 enmä nii aikasin jaksa herätä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:14:35 GMT
noi riparilaiset ois menossa taas keskiviikkona kaupungille mutta ne aikoo taas mennä kello 12 enmä nii aikasin jaksa herätä Ehdota et sellanen 6h myöhemmin ois hyvä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:21:17 GMT
öö joo ja sit rekka ajaa seinästä läpi ja ajaa mun ja kylpyammeen päältä? eiks se nyt oo aika looginen jatko tälle tapahtumaketjulle? Hyväksyn tämän tapahtumasarjan Tartten uusia vinyylejä oon niin addiktoitunut äitiki nauro mun addiktiolle tänään jfc hyvä. voit tulla tänne kuuntelee vinyylejä mun pitäs käydä läpi noi isän vanhat
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:22:26 GMT
noi riparilaiset ois menossa taas keskiviikkona kaupungille mutta ne aikoo taas mennä kello 12 enmä nii aikasin jaksa herätä valvo yö meidän kanssa ja sitten lähe niiden mukaan tosi väsyneenä jooko
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 20:23:40 GMT
noi riparilaiset ois menossa taas keskiviikkona kaupungille mutta ne aikoo taas mennä kello 12 enmä nii aikasin jaksa herätä valvo yö meidän kanssa ja sitten lähe niiden mukaan tosi väsyneenä jooko kieltämättä hyvä idea
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:23:52 GMT
Hyväksyn tämän tapahtumasarjan Tartten uusia vinyylejä oon niin addiktoitunut äitiki nauro mun addiktiolle tänään jfc hyvä. voit tulla tänne kuuntelee vinyylejä mun pitäs käydä läpi noi isän vanhat Mitä sun iskältä löytyy En kehtaa kuunnella äidin omia se vielä ryntää tänne pää kolmantena jalkana et 'AI TYKKÄÄTKÖ MYÖS QUEENISTÄ/DAVID BOWIESTA/ABBASTA/MITÄNÄITÄNYTON??' emt ei siinä ois mitään pahaa koska kaikki on jees mutta kuitenkin, ois jotenkin awkward
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:29:30 GMT
hyvä. voit tulla tänne kuuntelee vinyylejä mun pitäs käydä läpi noi isän vanhat Mitä sun iskältä löytyy En kehtaa kuunnella äidin omia se vielä ryntää tänne pää kolmantena jalkana et 'AI TYKKÄÄTKÖ MYÖS QUEENISTÄ/DAVID BOWIESTA/ABBASTA/MITÄNÄITÄNYTON??' emt ei siinä ois mitään pahaa koska kaikki on jees mutta kuitenkin, ois jotenkin awkward en tiedä, siks ne pitäski käydä läpi :D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:29:56 GMT
valvo yö meidän kanssa ja sitten lähe niiden mukaan tosi väsyneenä jooko kieltämättä hyvä idea juu, juu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:33:41 GMT
Mitä sun iskältä löytyy En kehtaa kuunnella äidin omia se vielä ryntää tänne pää kolmantena jalkana et 'AI TYKKÄÄTKÖ MYÖS QUEENISTÄ/DAVID BOWIESTA/ABBASTA/MITÄNÄITÄNYTON??' emt ei siinä ois mitään pahaa koska kaikki on jees mutta kuitenkin, ois jotenkin awkward en tiedä, siks ne pitäski käydä läpi Voin tulla käymään niitä läpi sun kanssa koska oikeesti en kestä tätä ku noita omia on vaan seittemän. Dat feel kun viikonloppunakin kuuntelin ne moneen kertaan läpi huoh. Tänään ei ehtinyt koska nukahdin joskus seittemän jälkeen ja kymmenen aikoihin ei enää oikein voinu huudattaa ku iskä meni nuq ja kuka hullu kuuntelee musaa hiljaisella volyymilla muuten kuin nukkuessaan?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:35:11 GMT
en tiedä, siks ne pitäski käydä läpi Voin tulla käymään niitä läpi sun kanssa koska oikeesti en kestä tätä ku noita omia on vaan seittemän. Dat feel kun viikonloppunakin kuuntelin ne moneen kertaan läpi huoh. Tänään ei ehtinyt koska nukahdin joskus seittemän jälkeen ja kymmenen aikoihin ei enää oikein voinu huudattaa ku iskä meni nuq ja kuka hullu kuuntelee musaa hiljaisella volyymilla muuten kuin nukkuessaan? jee, tule tule
|
|