|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:41:26 GMT
noh, annan teille teidän syntinne anteeksi. AHAHAHAH tai siis voi harmi! Sitä ois kyllä varmasti arvostettu fml Nyt kysyn tyhmänä joka ei jaksa googlettaa et tarviiks Norjaan passia vai pääseekö sinne vaan ajokortilla? ei vissiin tarvii ?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:42:41 GMT
vihaan internetiä. ja jeesusta.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:43:58 GMT
Sitä ois kyllä varmasti arvostettu fml Nyt kysyn tyhmänä joka ei jaksa googlettaa et tarviiks Norjaan passia vai pääseekö sinne vaan ajokortilla? ei vissiin tarvii ? Niin me ajateltiin ainaki äidin kans ku jos Ruotsiinki pääsee vaan henkkareilla niiiin :I Kuumottaa reissu hieman ja siihen on vielä kaks viikkoa aaa
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:44:51 GMT
vihaan internetiä. ja jeesusta. ÄLÄ VIHAA JESSEE Okei no toi on aika hyvä syy kyllä vihata Jesseä mut 8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:45:38 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:48:32 GMT
Uuu kiitos Pete kun säästit minut googlettamisen kovalta vaivalta, arvostan Ai stna oon ilonen et vaihdoin mun avatarin koska toi oon niinku minä 24/7 haluun tatuoida ton kuvan vasempaan pakaraani
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:49:56 GMT
vihaan internetiä. ja jeesusta. ÄLÄ VIHAA JESSEE Okei no toi on aika hyvä syy kyllä vihata Jesseä mut 8( okei, en vihaa. mut se saa kyl tarjota mulle kunnon pullakahvit tän jälkeen. eikä sit mitää korvapuusteja. vaan vähintäänkin pullavaa. ja paljon kreemiä. ja kahvikaan ei saa olla eilistä. pitää olla vähintäänkin juhla mokkaa. tummapaahtosena. nii. ja ilman sokeria. muuten vihaan jesseä. aina.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:51:32 GMT
Uuu kiitos Pete kun säästit minut googlettamisen kovalta vaivalta, arvostan Ai stna oon ilonen et vaihdoin mun avatarin koska toi oon niinku minä 24/7 haluun tatuoida ton kuvan vasempaan pakaraani googlasin huimat kaks sanaa: ''norja'' ja ''passi''' ....tosta tuli mielee kun lupasin joskus tatuoida jonku gosuttajan nimen pakaraani ois varmaa pitäny. sillon ainaki muistasin sen nimen.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:52:10 GMT
ÄLÄ VIHAA JESSEE Okei no toi on aika hyvä syy kyllä vihata Jesseä mut 8( okei, en vihaa. mut se saa kyl tarjota mulle kunnon pullakahvit tän jälkeen. eikä sit mitää korvapuusteja. vaan vähintäänkin pullavaa. ja paljon kreemiä. ja kahvikaan ei saa olla eilistä. pitää olla vähintäänkin juhla mokkaa. tummapaahtosena. nii. ja ilman sokeria. muuten vihaan jesseä. aina. Jos tuntisin Jessen henk.koht. niin ilmoittaisin sille näistä sun vaatimuksista asap Mut valitettavasti näin ei ole plus mulla on tunne et Jesse ei tykkää mustakaan. Oon pahoillani kaikesta Jesse.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:54:56 GMT
Uuu kiitos Pete kun säästit minut googlettamisen kovalta vaivalta, arvostan Ai stna oon ilonen et vaihdoin mun avatarin koska toi oon niinku minä 24/7 haluun tatuoida ton kuvan vasempaan pakaraani googlasin huimat kaks sanaa: ''norja'' ja ''passi''' ....tosta tuli mielee kun lupasin joskus tatuoida jonku gosuttajan nimen pakaraani ois varmaa pitäny. sillon ainaki muistasin sen nimen. No mut joskus googlettaminen vaan on vaikeaa kun ei jaksais avata uutta välilehtee Ja sit jään ihailemaan mun uuden välilehden taustaa ja unohdan mitä piti googlettaa Sit tää tulee mun oikeaan pakaraan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:58:55 GMT
googlasin huimat kaks sanaa: ''norja'' ja ''passi''' ....tosta tuli mielee kun lupasin joskus tatuoida jonku gosuttajan nimen pakaraani ois varmaa pitäny. sillon ainaki muistasin sen nimen. No mut joskus googlettaminen vaan on vaikeaa kun ei jaksais avata uutta välilehtee Ja sit jään ihailemaan mun uuden välilehden taustaa ja unohdan mitä piti googlettaa Sit tää tulee mun oikeaan pakaraan mun välilehdellä ei oo taustakuvaa koska jos ois nii se ois kuitenki jotain kuumottavaa ja eh sun pakarat kuulostaa hyvältä. (jälleen sanoin jotain mitä en aikaisemmin kuvitellut koskaan sanovani)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 20:00:12 GMT
Jos tuntisin Jessen henk.koht. niin ilmoittaisin sille näistä sun vaatimuksista asap Mut valitettavasti näin ei ole plus mulla on tunne et Jesse ei tykkää mustakaan. Oon pahoillani kaikesta Jesse. arvostan kuitenkin ajatusta. mikäköhän on taivaan suuntanumero?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:01:07 GMT
No mut joskus googlettaminen vaan on vaikeaa kun ei jaksais avata uutta välilehtee Ja sit jään ihailemaan mun uuden välilehden taustaa ja unohdan mitä piti googlettaa Sit tää tulee mun oikeaan pakaraan mun välilehdellä ei oo taustakuvaa koska jos ois nii se ois kuitenki jotain kuumottavaa ja eh sun pakarat kuulostaa hyvältä. (jälleen sanoin jotain mitä en aikaisemmin kuvitellut koskaan sanovani)Iskä oli vaan et 'Beatlesia, Beatlesia, kaikki on taas nykyään Beatlesia' ku se näki sen eilen ja olin vaan et no eikä ole et vaan ymmärrä (ja hyvä niin) No toi on kyllä hieman jännä lause kuultavaksikin. Scrambled eggs, oh my baby how I love your legs. Mun piti kirjottaa ku yhtäkkiä tuli hirvee motivaatio mut en jaksa avata wordia ku kone lagaa aina ikuisuuden fml
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 20:01:39 GMT
Jos tuntisin Jessen henk.koht. niin ilmoittaisin sille näistä sun vaatimuksista asap Mut valitettavasti näin ei ole plus mulla on tunne et Jesse ei tykkää mustakaan. Oon pahoillani kaikesta Jesse. arvostan kuitenkin ajatusta. mikäköhän on taivaan suuntanumero? No +666 on varmaan helvetin et kokeile +777 se voi olla aika hyvä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 20:02:45 GMT
tää spämmi meidän riparin wa ryhmässä on ihan järkyttävä
on 5min pois nii 50 uutta viestiä
|
|