|
Post by Candypompom on Jun 15, 2015 14:37:14 GMT
tulkaa joku roolaa sk mun kaa ._.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 14:37:48 GMT
Toivottavasti kelpaa 8)) No huhuh! Kyllähä tollane keksi nyt kelpaa! Sietääkin kelvata kun leivon nää mun keksit aimo annoksella rakkautta. Naurattaa ku väsäsin samaan aikaan uutta kansikuvaa naamakirjaan ja se kyseinen kansikuva ainakin yrittää olla angstinen :DDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 18:50:07 GMT
hei ihmiset, mitäs ootte puuhaillu kun oon ollu poissa?
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 18:51:59 GMT
mitä kaikkea tumblrista löytyykään oli siis sellanen juttu et mitä nukkumisasentonne kertoo suhteestanne tai jotain en jaksa laittaa niitä kaikkia kuvia mut repesin näille koska pete ... okei, unohtakaa äskeinen kysymykseni.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 18:53:21 GMT
mitä kaikkea tumblrista löytyykään oli siis sellanen juttu et mitä nukkumisasentonne kertoo suhteestanne tai jotain en jaksa laittaa niitä kaikkia kuvia mut repesin näille koska pete ... okei, unohtakaa äskeinen kysymykseni. :DDDDDDD Jäätiin kiinni
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:00:57 GMT
... okei, unohtakaa äskeinen kysymykseni. :DDDDDDD Jäätiin kiinni tottakai jäitte, mitä te oikein kuvittelitte?? mut pakko myöntää et pete on aika macho.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:03:03 GMT
tottakai jäitte, mitä te oikein kuvittelitte?? mut pakko myöntää et pete on aika macho. Toivottiin kai parasta ja pelättiin pahinta 8(( Hyväksytkö tämän Peten? Vituttaa vieläkin kun nauhoitin täydellisen snäpin ja sit poisTIN SEN VAHINGOSSA Miks ton ruksin pitää olla tuolla yläkulmassa heitän itseni parvekkeelta alas Meillä ei kyllä oo parveketta mut rakennan sellasen nopsaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:08:53 GMT
tottakai jäitte, mitä te oikein kuvittelitte?? mut pakko myöntää et pete on aika macho. Toivottiin kai parasta ja pelättiin pahinta 8(( Hyväksytkö tämän Peten? Vituttaa vieläkin kun nauhoitin täydellisen snäpin ja sit poisTIN SEN VAHINGOSSA Miks ton ruksin pitää olla tuolla yläkulmassa heitän itseni parvekkeelta alas Meillä ei kyllä oo parveketta mut rakennan sellasen nopsaa noh, annan teille teidän syntinne anteeksi. AHAHAHAH tai siis voi harmi! :(
|
|
|
Post by swordsman on Jun 15, 2015 19:11:30 GMT
tervehdys, ihmiset
saanko keskeyttää keskustelunne sen verran että kysyn, mistä lähtien peten nimimerkki on ollu petefromtheship? vai luenko sen vaan taas väärin väsyneenä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:18:42 GMT
tervehdys, ihmiset saanko keskeyttää keskustelunne sen verran että kysyn, mistä lähtien peten nimimerkki on ollu petefromtheship? vai luenko sen vaan taas väärin väsyneenä ....wat
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:20:45 GMT
nyt se on taas shop
|
|
|
Post by swordsman on Jun 15, 2015 19:21:33 GMT
tervehdys, ihmiset saanko keskeyttää keskustelunne sen verran että kysyn, mistä lähtien peten nimimerkki on ollu petefromtheship? vai luenko sen vaan taas väärin väsyneenä ....wat mun silmät ainakin näkee ihan selvästi että sun nimimerkki loppuu "ship". ja ellen väärin muista, se oli aikasemmin "shop". koskas se on vaihtunu? //joo, vaihdoitkin sen jo :-D
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 19:26:19 GMT
olen palannut
nyt on ainutlaatuinen tilanne kun mun sisko on koneella kun sitä ei yleensä käytä koskaan kukaan muu kun minä
kirjttelempas nyt sit kännykällä mutta ette nyt saa sit ihailla kauniita gifejä joita oisin voinu laittaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 19:27:55 GMT
mun silmät ainakin näkee ihan selvästi että sun nimimerkki loppuu "ship". ja ellen väärin muista, se oli aikasemmin "shop". koskas se on vaihtunu? //joo, vaihdoitkin sen jo :-D ei hajuakaan. tai haistan kyllä trollin mutta
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 19:35:01 GMT
Toivottiin kai parasta ja pelättiin pahinta 8(( Hyväksytkö tämän Peten? Vituttaa vieläkin kun nauhoitin täydellisen snäpin ja sit poisTIN SEN VAHINGOSSA Miks ton ruksin pitää olla tuolla yläkulmassa heitän itseni parvekkeelta alas Meillä ei kyllä oo parveketta mut rakennan sellasen nopsaa noh, annan teille teidän syntinne anteeksi. AHAHAHAH tai siis voi harmi! Sitä ois kyllä varmasti arvostettu fml Nyt kysyn tyhmänä joka ei jaksa googlettaa et tarviiks Norjaan passia vai pääseekö sinne vaan ajokortilla?
|
|