|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:23:09 GMT
Joo ja toi liike on jäänyt päälle Mietin niitä ikkunoita hinkatessani ja pöytien päällä polvet mustelmilla kiipiessäni että miksei ikkunoiden pesusta oo tehty samaa seksualisoitua toimintaa kuin autojen pesusta ku samanlainen ähinä ja puhina ja ryömiminen siinä meni kuvitelkaa alex turner pesemässä autoo ( en siis yritä tappaa ketään nyt) toi ei nyt ollut yhtään reilua
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 21:24:00 GMT
Joo ja toi liike on jäänyt päälle Mietin niitä ikkunoita hinkatessani ja pöytien päällä polvet mustelmilla kiipiessäni että miksei ikkunoiden pesusta oo tehty samaa seksualisoitua toimintaa kuin autojen pesusta ku samanlainen ähinä ja puhina ja ryömiminen siinä meni kuvitelkaa alex turner pesemässä autoo ( en siis yritä tappaa ketään nyt) NO NYT KYLLÄ PETE Plus ajattelin eka Alex Turnerii ja olin et oooh aika kiva Sit tää eskaloitui siten et Paul pesemässä autoa ja John vislaamassa sille Auttakaa ajatusten arkku aukesi
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:25:51 GMT
kuvitelkaa alex turner pesemässä autoo ( en siis yritä tappaa ketään nyt) toi ei nyt ollut yhtään reilua AHAHAAHAHAHAHA sori.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:26:20 GMT
kuvitelkaa alex turner pesemässä autoo ( en siis yritä tappaa ketään nyt) NO NYT KYLLÄ PETE Plus ajattelin eka Alex Turnerii ja olin et oooh aika kiva Sit tää eskaloitui siten et Paul pesemässä autoa ja John vislaamassa sille Auttakaa ajatusten arkku aukesi SYYTÄ KEVÄTTÄ, älä minua
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:28:08 GMT
toi ei nyt ollut yhtään reilua AHAHAAHAHAHAHA sori. *kierii lattialla ja itkee*
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:33:47 GMT
*kierii lattialla ja itkee* shhhhss, äläs ny !!!!! hankin sulle vielä sen (pahvisen) alex turnerin!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 15, 2015 21:33:59 GMT
NO NYT KYLLÄ PETE Plus ajattelin eka Alex Turnerii ja olin et oooh aika kiva Sit tää eskaloitui siten et Paul pesemässä autoa ja John vislaamassa sille Auttakaa ajatusten arkku aukesi SYYTÄ KEVÄTTÄ, älä minua Mun mielikuvitukseni lähtee luultavasti rajuun laukkaan tästä et kiitos
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:37:24 GMT
*kierii lattialla ja itkee* shhhhss, äläs ny !!!!! hankin sulle vielä sen (pahvisen) alex turnerin! nukkuisin varmaan sen vieressä aina vaikka se ois pahvinen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:48:39 GMT
shhhhss, äläs ny !!!!! hankin sulle vielä sen (pahvisen) alex turnerin! nukkuisin varmaan sen vieressä aina vaikka se ois pahvinen takais hyvät unet aina
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:49:04 GMT
Mun mielikuvitukseni lähtee luultavasti rajuun laukkaan tästä et kiitos eh heh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:51:34 GMT
shhhhss, äläs ny !!!!! hankin sulle vielä sen (pahvisen) alex turnerin! nukkuisin varmaan sen vieressä aina vaikka se ois pahvinen ... mut en kyllä usko että sulla ois ekana mielessä nukkuminen jos saisit alex turnerin , eh
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:53:49 GMT
nukkuisin varmaan sen vieressä aina vaikka se ois pahvinen ... mut en kyllä usko että sulla ois ekana mielessä nukkuminen jos saisit alex turnerin , eh ... vihjaaksä nyt jotain :"D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 21:55:44 GMT
... mut en kyllä usko että sulla ois ekana mielessä nukkuminen jos saisit alex turnerin , eh ... vihjaaksä nyt jotain :"D ... mitäh ... en tietenkään ... muuten vaan nää ärsyttävät kolmoispisteet ... eh ...
|
|
|
Post by Arabella on Jun 15, 2015 21:59:36 GMT
... vihjaaksä nyt jotain :"D ... mitäh ... en tietenkään ... muuten vaan nää ärsyttävät kolmoispisteet ... eh ... ... en tiedä mistä puhut ... eh ...
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 15, 2015 22:04:52 GMT
... mitäh ... en tietenkään ... muuten vaan nää ärsyttävät kolmoispisteet ... eh ... ... en tiedä mistä puhut ... eh ... ... enhän minä puhu mistään ... eh
|
|