|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:19:56 GMT
youtube ehdottelee mulle nyt koko ajan kaikkia beatles videoita ku oon kattonu nii paljo niitä jutan linkkauksia :"D sama
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:21:01 GMT
Nyt ette saa enää ikinä adminia huoltamaan ja päivittämään sivua
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:21:09 GMT
Kertokaa hyvää musiikkiii jota voin kuunnella kun tylsyys iskee
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:21:59 GMT
youtube ehdottelee mulle nyt koko ajan kaikkia beatles videoita ku oon kattonu nii paljo niitä jutan linkkauksia :"D Mitä se ehdottelee sulle omg Mut tässä on se kamala mistä puhuin siis oikeesti so many cringe attacks www.youtube.com/watch?v=FKAo9VoY6Tcen viittiny kattoo ku ehkä puol minuuttia ettet pilaa tota biisiä multa :"(
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:22:17 GMT
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:22:26 GMT
Kertokaa hyvää musiikkiii jota voin kuunnella kun tylsyys iskee Moomin hard bass Mun lempimusa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:22:35 GMT
Kertokaa hyvää musiikkiii jota voin kuunnella kun tylsyys iskee mun musiikkimaku on kuraa joten
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:22:59 GMT
en viittiny kattoo ku ehkä puol minuuttia ettet pilaa tota biisiä multa :"( Oon pahoillani ( Mut ehdit varmaan siinä puolessa minuutissa ymmärtää miks mäkin kestän vaan jonkun kaks 8(
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:24:04 GMT
Kertokaa hyvää musiikkiii jota voin kuunnella kun tylsyys iskee mun musiikkimaku on kuraa joten Ei se mitään
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:24:39 GMT
en viittiny kattoo ku ehkä puol minuuttia ettet pilaa tota biisiä multa :"( Oon pahoillani ( Mut ehdit varmaan siinä puolessa minuutissa ymmärtää miks mäkin kestän vaan jonkun kaks 8( nomut on hyvä biisi ainaki taustalla ja haluun silti sellasen paidan sellasia ei varmaan oo missään mut kyl mä vielä etsin käsiini sellasen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:26:30 GMT
Oon pahoillani ( Mut ehdit varmaan siinä puolessa minuutissa ymmärtää miks mäkin kestän vaan jonkun kaks 8( nomut on hyvä biisi ainaki taustalla ja haluun silti sellasen paidan sellasia ei varmaan oo missään mut kyl mä vielä etsin käsiini sellasen No joo biisi olikin ainut asia josta nautin kun katoin ton kerran urheasti kokonaan Tee itse 8))
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:27:09 GMT
Muute sillee 20 sivun kunniaks saatte SITÄ PANNUKAKKUA :3
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:28:01 GMT
nomut on hyvä biisi ainaki taustalla ja haluun silti sellasen paidan sellasia ei varmaan oo missään mut kyl mä vielä etsin käsiini sellasen No joo biisi olikin ainut asia josta nautin kun katoin ton kerran urheasti kokonaan Tee itse 8)) mulla ois sellasia tusseja joilla voi piirtää kankaaseen itseasiassa musta vaan tuntuu et kaikki kyseenalastais vähän jos kirjottaisin johonki mun paitaan isolla 505 enkä jaksa selitellä
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:29:02 GMT
Hei milloinkas mä saan sen mun keksin..? ;3
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:29:37 GMT
No joo biisi olikin ainut asia josta nautin kun katoin ton kerran urheasti kokonaan Tee itse 8)) mulla ois sellasia tusseja joilla voi piirtää kankaaseen itseasiassa musta vaan tuntuu et kaikki kyseenalastais vähän jos kirjottaisin johonki mun paitaan isolla 505 enkä jaksa selitellä No mut kyllä Mewistä tykkäävät ihmisetkin hommaa vähän väliä 156-tatuointeja Mikä on jännää kun kukaan ei tiedä mitä se luku meinaa ku meille ei kerrota lmao
|
|