|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:30:08 GMT
Hei milloinkas mä saan sen mun keksin..? ;3 Mä annoin sen sulle jo 8))
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:30:29 GMT
Muute sillee 20 sivun kunniaks saatte SITÄ PANNUKAKKUA :3 Nyt mun alkoi oikeesti tehdä mieli pannukakkuja xo
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:31:41 GMT
Hei milloinkas mä saan sen mun keksin..? ;3 Mä annoin sen sulle jo 8)) Minä:
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:33:28 GMT
Muute sillee 20 sivun kunniaks saatte SITÄ PANNUKAKKUA :3 wuhuuuu
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:33:49 GMT
Jee tein tyhmän vastausgallupin tylsistyneille (kännyl eh)
Kello on? Mitä oot tehny tänään? Monelta heräät huomenna? Moneen aijot valvoa? Meetkö tän päivän puolella suihkuun? Mikä kännykkä sulla on? Missä oot nyt? Väsyttääkö?
Söit tänään jotain () Tykkäät jalkapallosta () Katoit tänää telkkaria () Tänään teillä sato vettä () Kissat on ihanii ()
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:33:57 GMT
Mä annoin sen sulle jo 8)) Minä: Tosta kissasta mieleen et mun veli sano rippijuhlissa tänään et niillä naapureilla on kissa. En tiiä miten saatoin unohtaa sen. Mut me ei löydetty sitä mistään 8((
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:36:59 GMT
Jee tein tyhmän vastausgallupin tylsistyneille (kännyl eh) Kello on? Mitä oot tehny tänään? Monelta heräät huomenna? Moneen aijot valvoa? Meetkö tän päivän puolella suihkuun? Mikä kännykkä sulla on? Missä oot nyt? Väsyttääkö? Söit tänään jotain () Tykkäät jalkapallosta () Katoit tänää telkkaria () Tänään teillä sato vettä () Kissat on ihanii () Kello on? 23.36 Mitä oot tehny tänään? konfirmaatio ja rippijuhlat ja dataus Monelta heräät huomenna? 11 ku meen keskustaan Moneen aijot valvoa? siihen asti et väsyttää Meetkö tän päivän puolella suihkuun? en varmaan ehi ku oon laiska Mikä kännykkä sulla on? iphone 4s Missä oot nyt? mun sängyllä Väsyttääkö? ei oikeestaan Söit tänään jotain (x) (oon syöny vaan kakkua koko päivän) Tykkäät jalkapallosta () Katoit tänää telkkaria () Tänään teillä sato vettä () Kissat on ihanii ()
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 14, 2015 20:39:13 GMT
mua närästää :^(
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:39:49 GMT
Hyi vihaan närästystä niin paljon Mikä on varsin ikävää siks kun mua närästää joka päivä 8(
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:40:53 GMT
activia auttaa (krapulaan)
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 14, 2015 20:41:09 GMT
Hyi vihaan närästystä niin paljon Mikä on varsin ikävää siks kun mua närästää joka päivä 8( muaki närästi joskus aina, mut siit on jo vuosia pitäs ehkä ottaa samarinii tjtn
|
|
|
Post by Trixie™ on Jun 14, 2015 20:41:44 GMT
activia auttaa (krapulaan) oon aika varma ettei krapulaan auttaa inkivääritee ja pitsan jämät
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:43:52 GMT
mulla ois sellasia tusseja joilla voi piirtää kankaaseen itseasiassa musta vaan tuntuu et kaikki kyseenalastais vähän jos kirjottaisin johonki mun paitaan isolla 505 enkä jaksa selitellä No mut kyllä Mewistä tykkäävät ihmisetkin hommaa vähän väliä 156-tatuointeja Mikä on jännää kun kukaan ei tiedä mitä se luku meinaa ku meille ei kerrota lmao en viittis mennä jossain "arctic monkeys" paidassa tai missään tuol nii se 505 ois semmonen et jos on itekki fani nii sit saattaa tajuta sen mutta muille se on vaan semmonen numero paita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:43:54 GMT
Jee tein tyhmän vastausgallupin tylsistyneille (kännyl eh) Kello on? 23:42 Mitä oot tehny tänään? maannu sängyllä, syöny. + tein omenapiirakan jee Monelta heräät huomenna? liian myöhään. tai pitää kattoo, ku mun pakettti tulee. Moneen aijot valvoa? liian kauan. Meetkö tän päivän puolella suihkuun? pitäs kyllä mutta Mikä kännykkä sulla on? ei mulla oo. tällä hetkellä. Missä oot nyt? talossa. huoneessa. sängyn reunalla. Väsyttääkö? ei. Söit tänään jotain (x) oon oikeesti vaan mässänny Tykkäät jalkapallosta () en oikeestaa Katoit tänää telkkaria () vartin ehkä vilkuilin vähän väliä mut sitä ei lasketa Tänään teillä sato vettä () en oo kattonu ulos, en tiiä Kissat on ihanii (x) en voi kiistää
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:44:36 GMT
Hermeliini lähtee nyt nukkumaan. Pitäkää täällä yön aikana kunnon partyt! >;3 Ja tässä vielä randomeja pusheen -gifejä:
|
|