|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:09:25 GMT
Antakaa huomioo mullekki oon senrää teidän kissanpentujen kissakuningattarien pusheenejen jne omistaja eli admin sillee kehrätkää mulle ni rapsutan teitä *kuvittele joku gif mis on väsyneen näkönen 10v tyttö ja ympärillä 666 kissaa*
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:10:52 GMT
Oih, suklaakeksi ja kaksi heppua joiden nimet ei nyt just tuu mieleen : D (Vasemmalta oikealle Paul McCartney & John Lennon) (Mulla on tällanen McLennon-fiksaatio en voi sille mitään mut nää keksit on rakkaudella leivottuja) Aaa. Näytti tutuilta mutta huono muisti xd Sehän on hyvä juttu ) Tässä on yks mun lempparigifi koska.... (En keksi mitään, lol) mut ootte varmaan nähny tän jo koska avatar x3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:11:50 GMT
Antakaa huomioo mullekki oon senrää teidän kissanpentujen kissakuningattarien pusheenejen jne omistaja eli admin sillee kehrätkää mulle ni rapsutan teitä *kuvittele joku gif mis on väsyneen näkönen 10v tyttö ja ympärillä 666 kissaa* *antaa huomioo ison annoksen*
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:12:57 GMT
haluaisin sellasen college paidan tai hupparin jossa lukis 505
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:13:19 GMT
(Vasemmalta oikealle Paul McCartney & John Lennon) (Mulla on tällanen McLennon-fiksaatio en voi sille mitään mut nää keksit on rakkaudella leivottuja) Aaa. Näytti tutuilta mutta huono muisti xd Sehän on hyvä juttu ) Tässä on yks mun lempparigifi koska.... (En keksi mitään, lol) mut ootte varmaan nähny tän jo koska avatar x3 muistan ku joskus gosussa näin ton gifin ja sit käkätettiin sille joittenki randomejen kaa o__o voi niitä aikoja.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:13:36 GMT
Omg! Musta tuli huomaamattani söpö kissa >:33
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:14:04 GMT
Antakaa huomioo mullekki oon senrää teidän kissanpentujen kissakuningattarien pusheenejen jne omistaja eli admin sillee kehrätkää mulle ni rapsutan teitä *kuvittele joku gif mis on väsyneen näkönen 10v tyttö ja ympärillä 666 kissaa* *antaa huomioo ison annoksen* *halailee pete-kisua liikaa jotta se kuristuu* *poliisi vie candyadminin vankilaan autohittauksen takii*
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:15:26 GMT
Antakaa huomioo mullekki oon senrää teidän kissanpentujen kissakuningattarien pusheenejen jne omistaja eli admin sillee kehrätkää mulle ni rapsutan teitä *kuvittele joku gif mis on väsyneen näkönen 10v tyttö ja ympärillä 666 kissaa* *palvoo antaen kaiken huomionsa ja kehrää samalla retusti*
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:16:03 GMT
Omg! Musta tuli huomaamattani söpö kissa >:33 Se tunne kun mä en mene tästä mihinkään Okei no oon mieluummin tällainen special snowflake
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 20:16:34 GMT
Antakaa huomioo mullekki oon senrää teidän kissanpentujen kissakuningattarien pusheenejen jne omistaja eli admin sillee kehrätkää mulle ni rapsutan teitä *kuvittele joku gif mis on väsyneen näkönen 10v tyttö ja ympärillä 666 kissaa* *palvoo antaen kaiken huomionsa ja kehrää samalla retusti* *heittää mustat kissat kiukaaseen ja valkoiset lumeen ja huokaisee*
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:17:06 GMT
haluaisin sellasen college paidan tai hupparin jossa lukis 505 EIVITTU TIÄKS YOUTUBESSA ON TOSI KAMALA MCLENNON-VIDEO TOLLA BIISILLÄ Se on kamala koska siinä on käytetty videoita joistain emopojista siis hyi?? Yks kohtaus ainakin oli Suicide Roomista itkin verta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:17:18 GMT
*antaa huomioo ison annoksen* *halailee pete-kisua liikaa jotta se kuristuu* *poliisi vie candyadminin vankilaan autohittauksen takii* ou nou
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:17:32 GMT
youtube ehdottelee mulle nyt koko ajan kaikkia beatles videoita ku oon kattonu nii paljo niitä jutan linkkauksia :"D
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:18:25 GMT
haluaisin sellasen college paidan tai hupparin jossa lukis 505 EIVITTU TIÄKS YOUTUBESSA ON TOSI KAMALA MCLENNON-VIDEO TOLLA BIISILLÄ Se on kamala koska siinä on käytetty videoita joistain emopojista siis hyi?? Yks kohtaus ainakin oli Suicide Roomista itkin verta nyt meni kyllä vähän ohi
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:18:57 GMT
youtube ehdottelee mulle nyt koko ajan kaikkia beatles videoita ku oon kattonu nii paljo niitä jutan linkkauksia :"D Mitä se ehdottelee sulle omg Mut tässä on se kamala mistä puhuin siis oikeesti so many cringe attacks www.youtube.com/watch?v=FKAo9VoY6Tc
|
|