|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:36:39 GMT
Niin juuri 8) Mitäs sinun päivään? oon vaan löhöilly koko sateisen päivän kotona. eiku ai niin, käytiinhän me aamupäivällä Suurella ja Ihmeellisellä Hyvinkäällä, hakemassa karjalanpiirakoita jostain karjalatapahtumasta! nyt mua kyllä väsyttää jo sen verran että poistun catlandista, huomiseen! Nyt mun tekee mieli karjalanpiirakkaa 8(( Mutta öitä, tuu toki huomenna takaisin 8))
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 19:55:46 GMT
Moi :3 Stalkkailen teiän keskustelua koska en uskalla itse tulla mukaan xD me ollaan kyl aika pelottavia Pakko myöntää, et asia on näin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:56:23 GMT
me ollaan kyl aika pelottavia Pakko myöntää, et asia on näin Shhhh Tuu tänne vaan muiden hullujen sekaan juhlimaan :I
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 19:57:33 GMT
Moi :3 Stalkkailen teiän keskustelua koska en uskalla itse tulla mukaan xD tule ihmeessä, täällä ollaan ootettu porukkaa saat keksin *keksin kuvat silmissä* Joo mistäs juteltaisiin? Meen tosin koht nukkumaa >u<
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 19:58:18 GMT
Pakko myöntää, et asia on näin Shhhh Tuu tänne vaan muiden hullujen sekaan juhlimaan :I tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua:
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:00:07 GMT
Shhhh Tuu tänne vaan muiden hullujen sekaan juhlimaan :I tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua: Onpas hieno kuva XD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:02:02 GMT
tule ihmeessä, täällä ollaan ootettu porukkaa saat keksin *keksin kuvat silmissä* Joo mistäs juteltaisiin? Meen tosin koht nukkumaa >u< Hyvä tyttö Emt täällä aiheet menee vähän sillein et avaudutaan ja vastaillaan seuraavat puoli vuotta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:02:26 GMT
tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua: Onpas hieno kuva XD kyllä vain
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:02:36 GMT
Shhhh Tuu tänne vaan muiden hullujen sekaan juhlimaan :I tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua: AUTA JEESUS :DDDDDD
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:04:16 GMT
tule ihmeessä, täällä ollaan ootettu porukkaa saat keksin *keksin kuvat silmissä* Joo mistäs juteltaisiin? Meen tosin koht nukkumaa >u< ollaan tässä juteltu vähän vaikka mistä joten jutellaan vaikka nyt siitä että mistä juteltas
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 20:04:14 GMT
Shhhh Tuu tänne vaan muiden hullujen sekaan juhlimaan :I tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua: tossahan ilmiselvästi ollaan me ja jutta
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 20:05:07 GMT
*keksin kuvat silmissä* Joo mistäs juteltaisiin? Meen tosin koht nukkumaa >u< Hyvä tyttö Emt täällä aiheet menee vähän sillein et avaudutaan ja vastaillaan seuraavat puoli vuotta Oih, suklaakeksi ja kaksi heppua joiden nimet ei nyt just tuu mieleen : D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:06:16 GMT
tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua: AUTA JEESUS :DDDDDD :DDD
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 20:06:21 GMT
Hyvä tyttö Emt täällä aiheet menee vähän sillein et avaudutaan ja vastaillaan seuraavat puoli vuotta Oih, suklaakeksi ja kaksi heppua joiden nimet ei nyt just tuu mieleen : D (Vasemmalta oikealle Paul McCartney & John Lennon) (Mulla on tällanen McLennon-fiksaatio en voi sille mitään mut nää keksit on rakkaudella leivottuja)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 20:07:39 GMT
tää kuvaa nin hyvin tätä keskustelua: tossahan ilmiselvästi ollaan me ja jutta + taustalla näkyy pari vähän terveempää tyyppiä
|
|