|
Post by swordsman on Jun 14, 2015 19:08:39 GMT
oho teillä on tainnu olla hauska yö No niin hauska kun voi kolmistaan olla 8( Olit täällä kyllä jo et et oo siinä mielessä uus mut jos haluut keksin niin saat 8)) taidan vastata muutaman tunnin myöhässä, mut en tarvii keksiä ja pesin jo hampaatkin :/ säästä se uusille tyypille, ellei se ehtiny tässä ajassa jo homehtua.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:10:38 GMT
OIJOI uusi ihminen Haluuks keksin voin leipoo jahka mun syke tasaantuu Joo, lähetä postis. Mul ois tässä kyllä nyt keksi uunissa ja kohta valmiina
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:11:14 GMT
No niin hauska kun voi kolmistaan olla 8( Olit täällä kyllä jo et et oo siinä mielessä uus mut jos haluut keksin niin saat 8)) taidan vastata muutaman tunnin myöhässä, mut en tarvii keksiä ja pesin jo hampaatkin :/ säästä se uusille tyypille, ellei se ehtiny tässä ajassa jo homehtua. Annoin Sibelle sen keksin mitä sulle kauppasin Kirjotin aluks et Pete söi sen mut sit muistin et hetkinen :DD
|
|
|
Post by swordsman on Jun 14, 2015 19:17:02 GMT
taidan vastata muutaman tunnin myöhässä, mut en tarvii keksiä ja pesin jo hampaatkin :/ säästä se uusille tyypille, ellei se ehtiny tässä ajassa jo homehtua. Annoin Sibelle sen keksin mitä sulle kauppasin Kirjotin aluks et Pete söi sen mut sit muistin et hetkinen :DD hyvä juttu! tarina sai siis onnellisen lopun.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 19:19:51 GMT
SE LISÄS MUT APUA NYT ÄKKIÄ CHILEEN APUA KUUMOTTAA HELP ME??? ' nyt vaan ootat että se rakastuu suhun
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:20:04 GMT
Annoin Sibelle sen keksin mitä sulle kauppasin Kirjotin aluks et Pete söi sen mut sit muistin et hetkinen :DD hyvä juttu! tarina sai siis onnellisen lopun. Niin juuri 8) Mitäs sinun päivään?
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 19:20:46 GMT
SE LISÄS MUT APUA NYT ÄKKIÄ CHILEEN APUA KUUMOTTAA HELP ME??? wäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää panikoin sun puolesta wäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:20:56 GMT
SE LISÄS MUT APUA NYT ÄKKIÄ CHILEEN APUA KUUMOTTAA HELP ME??? ' nyt vaan ootat että se rakastuu suhun Mua oikeesti kuumottaa koska eikös se voi nähä noi mun storyt tältä päivältä?? Se ei toistaseks kyl oo kattonu niitä mut huuuuuuu
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 19:21:57 GMT
' nyt vaan ootat että se rakastuu suhun Mua oikeesti kuumottaa koska eikös se voi nähä noi mun storyt tältä päivältä?? Se ei toistaseks kyl oo kattonu niitä mut huuuuuuu ei ne storyt niin kauheita voi olla!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 19:24:43 GMT
Moi :3
Stalkkailen teiän keskustelua koska en uskalla itse tulla mukaan xD
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 19:28:29 GMT
Moi :3 Stalkkailen teiän keskustelua koska en uskalla itse tulla mukaan xD me ollaan kyl aika pelottavia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 19:32:29 GMT
Moi :3 Stalkkailen teiän keskustelua koska en uskalla itse tulla mukaan xD tule ihmeessä, täällä ollaan ootettu porukkaa :D saat keksin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:33:44 GMT
Mua oikeesti kuumottaa koska eikös se voi nähä noi mun storyt tältä päivältä?? Se ei toistaseks kyl oo kattonu niitä mut huuuuuuu ei ne storyt niin kauheita voi olla! Okei no mun mielestä ne on aika upeita Mut jos se on joku tr00 Yoko-vihaaja esim. niin hupsis Toisaalta sit meitä ei oo luotu toisillemme
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 19:34:11 GMT
Moi :3 Stalkkailen teiän keskustelua koska en uskalla itse tulla mukaan xD AAAA liity seuraan, ei meitä tartte pelätä!! Saat keksin kuten Pete lupailikin
|
|
|
Post by swordsman on Jun 14, 2015 19:34:24 GMT
hyvä juttu! tarina sai siis onnellisen lopun. Niin juuri 8) Mitäs sinun päivään? oon vaan löhöilly koko sateisen päivän kotona. eiku ai niin, käytiinhän me aamupäivällä Suurella ja Ihmeellisellä Hyvinkäällä, hakemassa karjalanpiirakoita jostain karjalatapahtumasta! nyt mua kyllä väsyttää jo sen verran että poistun catlandista, huomiseen!
|
|