|
Post by zuttathezombie on Dec 21, 2016 17:42:27 GMT
|
|
|
Post by renak on Dec 21, 2016 17:44:01 GMT
Mutku en näytä yhtään Putinille (
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 21, 2016 18:02:48 GMT
Mutku en näytä yhtään Putinille ( Kuvittelen sut kuitenkin aina Putiniksi 8((
|
|
|
Post by Sibe on Dec 21, 2016 18:52:16 GMT
jutta en kestä oot kaunis D: <3
ja en mä uskalla eh
|
|
|
Post by renak on Dec 21, 2016 19:27:23 GMT
Mutku en näytä yhtään Putinille ( Kuvittelen sut kuitenkin aina Putiniksi 8(( 8((
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 19:36:37 GMT
jutna olet niin söpö etten kestä tgyuhijawor + lävistykset kävis sulle mä voisin laittaa mut en oo jaksanu ottaa kuvia pitkään aikaan kun valaistus on luokkaa: mut en ehkä kehtaa laittaa mitään vanhaakaan ... ärsytän nyt jopa itseäni joten OKEI tällasena hiihdin vielä joskus loppukesällä: aijaa.com/w0Ew7m(jos joku tunnistaa mut nyt niin terveisiä vaan :) oon nyt kyllä noin sata astetta kalpeampi vaikken mitenkään eläväiseltä näyttänyt tuolloinkaan.
|
|
|
Post by Miopod on Dec 21, 2016 20:16:50 GMT
|
|
|
Post by swordsman on Dec 21, 2016 20:17:19 GMT
en uskalla, varsinkaan nyt kun nään miten kauniita te muut ootte!
tosi hämmentävää kyllä nähdä teidän naamoja, olin oikeesti jo tyyliin unohtanu et siellä on oikeita ihmisiä nimimerkkien ja avatarien takana :-D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 21, 2016 20:38:49 GMT
jutna olet niin söpö etten kestä tgyuhijawor + lävistykset kävis sulle mä voisin laittaa mut en oo jaksanu ottaa kuvia pitkään aikaan kun valaistus on luokkaa: mut en ehkä kehtaa laittaa mitään vanhaakaan ... ärsytän nyt jopa itseäni joten OKEI tällasena hiihdin vielä joskus loppukesällä: aijaa.com/w0Ew7m(jos joku tunnistaa mut nyt niin terveisiä vaan :) oon nyt kyllä noin sata astetta kalpeampi vaikken mitenkään eläväiseltä näyttänyt tuolloinkaan. OUMAIGAAD miten oot noin kaunis!!!! Ja kaikki muutki!!! Mä en uskalla nyt näyttää omaa naamaa, en ees käytä meikkiä tai mitään, ja näytän ainakin viis vuotta nuoremmalta ku mitä oon ++ en mäkään osaa yhdistää jotenki teidän kasvoja teihin. Oon vaan tottunu ajattelee teidät avatarien näkösenä :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 22:03:05 GMT
... ärsytän nyt jopa itseäni joten OKEI tällasena hiihdin vielä joskus loppukesällä: aijaa.com/w0Ew7m(jos joku tunnistaa mut nyt niin terveisiä vaan :) oon nyt kyllä noin sata astetta kalpeampi vaikken mitenkään eläväiseltä näyttänyt tuolloinkaan. OUMAIGAAD miten oot noin kaunis!!!! Ja kaikki muutki!!! Mä en uskalla nyt näyttää omaa naamaa, en ees käytä meikkiä tai mitään, ja näytän ainakin viis vuotta nuoremmalta ku mitä oon ++ en mäkään osaa yhdistää jotenki teidän kasvoja teihin. Oon vaan tottunu ajattelee teidät avatarien näkösenä :'D ÄKSDEE LOL oon kyl todellisuudessa aika pöljän näkönen mutta kiitos ja hei näytä, oon varma että oot söpö ilmestys !!
|
|
|
Post by Arabella on Dec 21, 2016 22:23:07 GMT
toisaalta kuumottaa et joku tunnistaa mut toisaalta musta tuntuu et jos täällä ois joku mun tuttu ne ois jo tunnistanu mut tässä vaiheessa
ja ootte kaikki aika söpöjä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 22:32:57 GMT
toisaalta kuumottaa et joku tunnistaa mut toisaalta musta tuntuu et jos täällä ois joku mun tuttu ne ois jo tunnistanu mut tässä vaiheessa ja ootte kaikki aika söpöjä rapnu oot ylisöpö, sun täytyy näyttää naamas!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 21, 2016 22:36:01 GMT
toisaalta kuumottaa et joku tunnistaa mut toisaalta musta tuntuu et jos täällä ois joku mun tuttu ne ois jo tunnistanu mut tässä vaiheessa ja ootte kaikki aika söpöjä rapnu oot ylisöpö, sun täytyy näyttää naamas!! KANNATAN Rapu on söppänä!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 21, 2016 22:38:14 GMT
Plus hei loputkin nyt vaan urheesti messiin 8))
Meikittömyyskään ei ole este koska lol en itekään yleensä meikkaa
|
|
|
Post by Arabella on Dec 21, 2016 22:45:33 GMT
rapnu oot ylisöpö, sun täytyy näyttää naamas!! KANNATAN Rapu on söppänä!! itse olette mut sit kuitenki joku tunnistaa ei sillä et tuntisin mitenkään hirveesti ihmisiä mut
|
|