|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2016 18:43:49 GMT
sos kiva pyyhe ei vaiskaan, oot super söpsö, paijaisin ;_; <3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 23, 2016 18:45:08 GMT
sun silmät on ihanan väriset! söppänä olet :33 Omg kiits! :DD Joskus ku olin vauva joku mummo kaupassaki oli kuulemma taivastellu mun silmien sinisyyttä (ja viisautta??ki ilmeisesti) :DD mipsu sulla on kivat hampaat okei siis mietin ihan tosissani tänään ihmisten hampaita ja tulin siihen johtopäätökseen et sun hampaat on tosi söpöt
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 23, 2016 19:20:26 GMT
sos kiva pyyhe ei vaiskaan, oot super söpsö, paijaisin ;_; <3 ;____; ♥
|
|
|
Post by Miopod on Dec 24, 2016 2:02:16 GMT
Omg kiits! :DD Joskus ku olin vauva joku mummo kaupassaki oli kuulemma taivastellu mun silmien sinisyyttä (ja viisautta??ki ilmeisesti) :DD mipsu sulla on kivat hampaat okei siis mietin ihan tosissani tänään ihmisten hampaita ja tulin siihen johtopäätökseen et sun hampaat on tosi söpöt OMGZ Ja hammaslääkäri meinas kakstoistavuotiaana kovaa vielä oikasta ne raudoilla ja väitti että kadun sitte isona jos en oio niitä vaikka se ois muuttanu mun leuan muotoa kokonaan ja oisin näyttäny varmaan enemmän Timolta ku Tialta :DD Onneks huijasin niitä enkä käyttäny niitä ku tyyliin kerran. (ne oli siis yöraudat)
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 24, 2016 22:27:27 GMT
mipsu sulla on kivat hampaat okei siis mietin ihan tosissani tänään ihmisten hampaita ja tulin siihen johtopäätökseen et sun hampaat on tosi söpöt OMGZ Ja hammaslääkäri meinas kakstoistavuotiaana kovaa vielä oikasta ne raudoilla ja väitti että kadun sitte isona jos en oio niitä vaikka se ois muuttanu mun leuan muotoa kokonaan ja oisin näyttäny varmaan enemmän Timolta ku Tialta :DD Onneks huijasin niitä enkä käyttäny niitä ku tyyliin kerran. (ne oli siis yöraudat) tseh hammaslääkärit on katalia, ne vaan tahtoo murjoo kaikkien leuat ((
|
|
|
Post by Arabella on Dec 24, 2016 22:52:41 GMT
Omg kiits! :DD Joskus ku olin vauva joku mummo kaupassaki oli kuulemma taivastellu mun silmien sinisyyttä (ja viisautta??ki ilmeisesti) :DD mipsu sulla on kivat hampaat okei siis mietin ihan tosissani tänään ihmisten hampaita ja tulin siihen johtopäätökseen et sun hampaat on tosi söpöt oot ihan niinku mun yks kaveri se aina kommentoi kaikkien hampaita
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 24, 2016 23:52:42 GMT
mipsu sulla on kivat hampaat okei siis mietin ihan tosissani tänään ihmisten hampaita ja tulin siihen johtopäätökseen et sun hampaat on tosi söpöt oot ihan niinku mun yks kaveri se aina kommentoi kaikkien hampaita nOKU HAMPAAT hampaat on hei jänniä. voisin alkaa keräillä hampaita tai niiku hammasrivistöjä
|
|
|
Post by Arabella on Dec 25, 2016 0:19:32 GMT
oot ihan niinku mun yks kaveri se aina kommentoi kaikkien hampaita nOKU HAMPAAT hampaat on hei jänniä. voisin alkaa keräillä hampaita tai niiku hammasrivistöjä hei olen pete ja tässä on hammaskokoelmani
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2016 10:51:19 GMT
nOKU HAMPAAT hampaat on hei jänniä. voisin alkaa keräillä hampaita tai niiku hammasrivistöjä hei olen pete ja tässä on hammaskokoelmani joo!!
|
|
|
Post by Arabella on Dec 25, 2016 12:11:37 GMT
hei olen pete ja tässä on hammaskokoelmani joo!! senki hammaskeiju
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 25, 2016 18:34:52 GMT
lisää täytettä CV:seen "keikkailen myös freelancer-hammaskeijuna"
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 25, 2016 23:53:45 GMT
Täs on hyvä kuva. Täs on ajankohtainen kuva. Oon tosi #highfashion #mallgoth2006
|
|
|
Post by zuttathezombie on Dec 26, 2016 16:22:26 GMT
Täs on hyvä kuva. Täs on ajankohtainen kuva. Oon tosi #highfashion #mallgoth2006 Hrfgh noi sun kulmat ja eyeliner ghrhfhfdh
|
|
|
Post by Trixie™ on Dec 26, 2016 18:39:24 GMT
Täs on hyvä kuva. Täs on ajankohtainen kuva. Oon tosi #highfashion #mallgoth2006 Hrfgh noi sun kulmat ja eyeliner ghrhfhfdh Jytkykulmakarva-trendi on ehkä parasta vähään aikaan, ketään ei hierrä paksu ja tumma kasvusto mun naamassani. En oota 2000-luvun alun millinohuiden kulmien paluuta yhtään :''^D
|
|
|
Post by Sibe on Dec 27, 2016 13:45:59 GMT
sos oi jumpe säkin olet söpö ilmestus
|
|