|
Post by petefromtheshop on Dec 21, 2016 23:30:54 GMT
KANNATAN Rapu on söppänä!! itse olette mut sit kuitenki joku tunnistaa ei sillä et tuntisin mitenkään hirveesti ihmisiä mut jos tunnistaa niin mä sanon että ''etkä tunnista''
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2016 0:12:57 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2016 0:31:25 GMT
* TÄMÄ VIESTI ON LIIAN SÖPÖ TOISTETTAVAKSI * IHANA RAPNU!!
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2016 0:34:39 GMT
* TÄMÄ VIESTI ON LIIAN SÖPÖ TOISTETTAVAKSI * IHANA RAPNU!! hys itse olet
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2016 0:44:52 GMT
sulla on kiva leuka tiesitkö
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2016 0:55:28 GMT
sulla on kiva leuka tiesitkö en tiennyt
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2016 1:04:25 GMT
sulla on kiva leuka tiesitkö en tiennyt en usko
|
|
|
Post by Arabella on Dec 22, 2016 1:09:59 GMT
enhän mä nyt sulle valehtelis
|
|
|
Post by petefromtheshop on Dec 22, 2016 1:11:13 GMT
enhän mä nyt sulle valehtelis niin no se on kyllä varmasti totta
|
|
|
Post by Sibe on Dec 22, 2016 15:46:16 GMT
jutna olet niin söpö etten kestä tgyuhijawor + lävistykset kävis sulle mä voisin laittaa mut en oo jaksanu ottaa kuvia pitkään aikaan kun valaistus on luokkaa: mut en ehkä kehtaa laittaa mitään vanhaakaan ... ärsytän nyt jopa itseäni joten OKEI tällasena hiihdin vielä joskus loppukesällä: aijaa.com/w0Ew7m(jos joku tunnistaa mut nyt niin terveisiä vaan oon nyt kyllä noin sata astetta kalpeampi vaikken mitenkään eläväiseltä näyttänyt tuolloinkaan. apua sinäkin olet tosi kaunis D: <3 !
|
|
|
Post by Sibe on Dec 22, 2016 15:50:05 GMT
en uskalla, varsinkaan nyt kun nään miten kauniita te muut ootte! tosi hämmentävää kyllä nähdä teidän naamoja, olin oikeesti jo tyyliin unohtanu et siellä on oikeita ihmisiä nimimerkkien ja avatarien takana :-D siis tämä ^ jotenki olin vaa sillee omg omg ku laitoitte kuvia omasta naamastanne, koska en jotenki osais vaan yhdistää :DD mut siis ei mulla siinä mitään, että en käytä meikkiä ja tykkäänki naamasta semmosenaan, mut kdjdfgibfdok pelottaa, ku en mä oo mikää söpö tahi erityisen kaunis ilmestys D: (ja mulla ei kyllä oo koneella mitään järkevää kuvaakaan hehhehhhe). sun silmät on ihanan väriset! söppänä olet :33 JA RAPU SINÄKIN OLET ERITTÄIN SÖPÖ ILMESTYS ... miksi te kaikki ootte niin söpöjä en kestä
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 22, 2016 21:56:06 GMT
en uskalla, varsinkaan nyt kun nään miten kauniita te muut ootte! tosi hämmentävää kyllä nähdä teidän naamoja, olin oikeesti jo tyyliin unohtanu et siellä on oikeita ihmisiä nimimerkkien ja avatarien takana :-D siis tämä ^ jotenki olin vaa sillee omg omg ku laitoitte kuvia omasta naamastanne, koska en jotenki osais vaan yhdistää :DD mut siis ei mulla siinä mitään, että en käytä meikkiä ja tykkäänki naamasta semmosenaan, mut kdjdfgibfdok pelottaa, ku en mä oo mikää söpö tahi erityisen kaunis ilmestys D: (ja mulla ei kyllä oo koneella mitään järkevää kuvaakaan hehhehhhe). sun silmät on ihanan väriset! söppänä olet :33 JA RAPU SINÄKIN OLET ERITTÄIN SÖPÖ ILMESTYS ... miksi te kaikki ootte niin söpöjä en kestä Sara, lol, sä oot toooosi kaunis!! <3
|
|
|
Post by Sibe on Dec 23, 2016 8:14:00 GMT
siis tämä ^ jotenki olin vaa sillee omg omg ku laitoitte kuvia omasta naamastanne, koska en jotenki osais vaan yhdistää :DD mut siis ei mulla siinä mitään, että en käytä meikkiä ja tykkäänki naamasta semmosenaan, mut kdjdfgibfdok pelottaa, ku en mä oo mikää söpö tahi erityisen kaunis ilmestys D: (ja mulla ei kyllä oo koneella mitään järkevää kuvaakaan hehhehhhe). sun silmät on ihanan väriset! söppänä olet :33 JA RAPU SINÄKIN OLET ERITTÄIN SÖPÖ ILMESTYS ... miksi te kaikki ootte niin söpöjä en kestä Sara, lol, sä oot toooosi kaunis!! <3 no kiitos :'3 mut en kyl oo samoilla linjoilla asiasta
|
|
|
Post by Miopod on Dec 23, 2016 12:48:26 GMT
sun silmät on ihanan väriset! söppänä olet :33 Omg kiits! :DD Joskus ku olin vauva joku mummo kaupassaki oli kuulemma taivastellu mun silmien sinisyyttä (ja viisautta??ki ilmeisesti) :DD
|
|
|
Post by rebdomine on Dec 23, 2016 13:47:56 GMT
sos
|
|