unna
Ninja The Cat
|
Post by unna on Sept 22, 2016 13:35:10 GMT
mun parhaat löydöt on ollu maailman ihanin ja parhain ja täydellisin punane ruutupaita jossa on nätit napitki ja kivat farkkuhaalarit ja lisäks pari viikkoo sit löysin parin vuoden takaisen aikuisten potkupuvun alias jumpinin 20e :---D mukavin oloasu evö
|
|
|
Post by Angelus on Sept 25, 2016 18:03:05 GMT
70- ja 80-luvun sarjakuvia tuli löydettyä useampi kymmenen - eikä ne edes ollut divarien hinnoissa, jes!
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 26, 2016 4:58:52 GMT
70- ja 80-luvun sarjakuvia tuli löydettyä useampi kymmenen - eikä ne edes ollut divarien hinnoissa, jes! ooo,cool!
|
|
|
Post by swordsman on Sept 26, 2016 6:53:25 GMT
70- ja 80-luvun sarjakuvia tuli löydettyä useampi kymmenen - eikä ne edes ollut divarien hinnoissa, jes! oliko ne hyväkuntosiakin? oon kateellinen, ois kyllä aika upeeta löytää ees koko vuosikerta ton ajan sarjiksia. Oon ite löytäny vaan yksittäisiä lehtiä kirppareilta, enkä viitsi ruveta niitä numero kerrallaan keräilemään D:
|
|
|
Post by Angelus on Sept 26, 2016 9:03:45 GMT
70- ja 80-luvun sarjakuvia tuli löydettyä useampi kymmenen - eikä ne edes ollut divarien hinnoissa, jes! oliko ne hyväkuntosiakin? oon kateellinen, ois kyllä aika upeeta löytää ees koko vuosikerta ton ajan sarjiksia. Oon ite löytäny vaan yksittäisiä lehtiä kirppareilta, enkä viitsi ruveta niitä numero kerrallaan keräilemään D: Kyllä ne ihan ookoo kuntosia oli, vaikkakin kunto vaihteli kahviläikistä aina kulmista puuttuviin pieniin paloihin (eivät haitanneet ollenkaan), mutta sisälsivät kirjoitusvirheitä (ehkä ne ei oikolukenut ennen julkaisua)... Että kyllä 40 tai 50 senttiä lehteä kohden oli hyvä hinta. Ja olin näköjään vahingossa ostanut yhden Colorado-tarinan, koska katoin et se olis ollu kannesta päätellen länkkäri korkeajännitys ...
|
|
|
Post by Arabella on Sept 29, 2016 12:44:04 GMT
siis oon aina silleen "ostin tosi hienon takin kirpparilta" mutta nyt se oli niinku oikeesti Hieno niinku varmaan Hienoin noista kaikista tai ainaki toisiks hienoin
eli joo ostin hienon takin makso 3 euroa tai no se oli semmonen niinku bleiseri asia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 30, 2016 5:19:07 GMT
siis oon aina silleen "ostin tosi hienon takin kirpparilta" mutta nyt se oli niinku oikeesti Hieno niinku varmaan Hienoin noista kaikista tai ainaki toisiks hienoin eli joo ostin hienon takin makso 3 euroa tai no se oli semmonen niinku bleiseri asia coool
|
|
|
Post by Arabella on Oct 13, 2016 21:43:35 GMT
no mä ostin kaks semmosta purkkia en tiiä mitä aattelin tehä niillä mutta ne oli niin hienoja että oli ihan pakko niinku en vaan voinu jättää niitä sinne
|
|