|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 11:59:26 GMT
Koska kirpputorit on kivoja. Mutta joo, millon viimeks kävitte kirpparilla ja mitä löysitte? Ja jos haluatte niin voitte laittaa kuviakin parhaista kirpputorilöydöistänne, niitäkin ois kiva nähä. Mä kävin kirpparilla viimeks viime viikonloppuna ja löysin sieltä nahkarepun, kaks takkia ja ihan laittoman söpön vaaleenpunasen boleron. Enkä ees menny vararikkoon vaikka hinnaks tulikin huimat 13 euroa.
|
|
|
Post by adalmiia on May 25, 2016 12:48:42 GMT
Kävin kirpparilla viimeks pari minuuttia sitten ostin sellatteet ihanat farkkushortsit <3
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 13:16:27 GMT
joo kirpparit on kivoja kävin viimeks joskus pari viikkoa sit ostin paidan ja mekon sit ostin aika vasta takin ja kengät ja yhen farkkutakin
nii ja kerran ostin sohvan makso 5 euroa
|
|
kuro
Ninja The Cat
so i'll paint you a clear blue sky
|
Post by kuro on May 25, 2016 13:51:47 GMT
en lähes ikinä käy kirppareilla koska meidän kaupungis ei oikein oo hyviä mutta kyl mä jonkun muutaman kivan korun oon löytäny
|
|
|
Post by rebdomine on May 25, 2016 14:57:43 GMT
liian vähä kyllä tulee käytyä. viimeks tais löytyä niken paita 50snt.
|
|
|
Post by Miopod on May 25, 2016 15:38:04 GMT
Mä en oo käyny taas varmaan vuoteen kirpparilla vaik haluisin ja tos on yks ihan lähellä. En oo vaan viittiny.
Mut viimeks taisin ostaa shakkilaudan ja nemi -sarjakuvia.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 15:48:39 GMT
Mä en oo käyny taas varmaan vuoteen kirpparilla vaik haluisin ja tos on yks ihan lähellä. En oo vaan viittiny. Mut viimeks taisin ostaa shakkilaudan ja nemi -sarjakuvia. mäki meinasin kerran ostaa kirpparilta nemi-sarjakuvia, tai jonkun sellasen kirjan missä niitä oli mut en sit jostain syystä ostanukaan. harmi sinänsä, tykkään nemistä.
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:07:07 GMT
Viimeks ostin Cosmopolitaneja yhtä kollaasia varten. Sitä ennen taisin ostaa jotain levyjä.
|
|
|
Post by Miopod on May 25, 2016 18:19:47 GMT
Mä en oo käyny taas varmaan vuoteen kirpparilla vaik haluisin ja tos on yks ihan lähellä. En oo vaan viittiny. Mut viimeks taisin ostaa shakkilaudan ja nemi -sarjakuvia. mäki meinasin kerran ostaa kirpparilta nemi-sarjakuvia, tai jonkun sellasen kirjan missä niitä oli mut en sit jostain syystä ostanukaan. harmi sinänsä, tykkään nemistä. nemi on paras 8)
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 18:25:20 GMT
mäki meinasin kerran ostaa kirpparilta nemi-sarjakuvia, tai jonkun sellasen kirjan missä niitä oli mut en sit jostain syystä ostanukaan. harmi sinänsä, tykkään nemistä. nemi on paras 8) niin on! kaikki mun elämän filosofia on peräisin nemistä
|
|
|
Post by marianne on May 25, 2016 18:28:40 GMT
en tajuu miten ihmiset löytää yhtään mitään kirppiksiltä vai onks meidän kirppiksis vaa jotai vikaa (
|
|
|
Post by Miopod on May 25, 2016 18:30:15 GMT
niin on! kaikki mun elämän filosofia on peräisin nemistä Nemi on mun sielunsisko
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 18:41:19 GMT
en tajuu miten ihmiset löytää yhtään mitään kirppiksiltä vai onks meidän kirppiksis vaa jotai vikaa ( en tiiä, ehkä? 8(( on nimittäin paljon myös sellasii kirppiksii joilta ei oikeesti meinaa löytää mitään. Toisaalta en itekään joskus löytäny kirppareilta mitään mut sittemmin musta on tullu se kirppishaukka joka ahmii kaikki aarteet sieltä. :DD Ehkä mun sisäinen hamstraajapeto vaan irtosi. Mut suosittelen ettimään hyväntekeväisyyskirpputoreja, esim. punaisen ristin kontti ja jotkut seurakuntien kirpputorit on hyviä. Eikä pelkästään siks että se raha menee hyväntekeväisyyteen, vaan myös siks ettei siellä pyydetä tavaroista ylihintoja eikä ne yleensä ota myyntiin mitään huonokuntoista roskaa. Ja ne myyjät on semmosia höpsöjä mummeleita :')
|
|
|
Post by swordsman on May 25, 2016 18:41:46 GMT
nykyään mä en usein kovin mielelläni käy kirppareilla, vaikka en oo oikeestaan ihan varma mistä se johtuu. Varmaan suureks osaks siitä, etten oo pitkään aikaan oikein keräilly mitään, enkä siis oikeestaan ees eti kirppareilta mitään tiettyä, ja harvemmin vastaan tulee mitään odottamattomia löytöjä (varmaan siks että oon niin kärsimätön etten jaksa tutkia niitä hyllyjä ees kovin tarkkaan). Ja mun isä jää aina tunniks tutkimaan levyhyllyjä, enkä mä senkään takia enää yleensä jaksa lähteä sen mukaan.
Aion kyllä varmaan kesällä taas kiertää ainakin jotkut tutut kirpparit taas läpi. Se kirppisten kiertely tuntuu jo aika kesäperinteeltä, muistan kun olin pieni ja me aina pyöräiltiin kesällä kirppiksille :--D
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 18:45:10 GMT
niin on! kaikki mun elämän filosofia on peräisin nemistä Nemi on mun sielunsisko munkin, ainakin siltä osin että rakastan suklaata lol
|
|