|
Post by Angelus on May 26, 2016 21:17:50 GMT
Löydän lähes aina kaikkea kivaa (ja myös jotain turhaan luettavaakin).
|
|
|
Post by cyu on Jun 19, 2016 17:27:24 GMT
Tänään just kävin viimeeks ja mukaan lähti kaks mekkoa - rahaa meni yhteensä 3,50e, joten ei paha ollenkaan Tykkään käydä tasasin väliajoin kattomassa kirpparit läpi jos vaikka löytyis jotain (ja yleensä löytyykin).
|
|
|
Post by Jp on Jun 19, 2016 19:11:45 GMT
Löysin 3€ paidan, jossa on mariosta tunnettun lentävän sinisen kilpikonnan kilpi ja sen kilven ääriviivat hohtaa pimeäs.
|
|
|
Post by Arabella on Jun 20, 2016 15:56:45 GMT
kävin tänään kirpparilla ostin vaihteeks kengät ja semmosen ison villatakin sit ne ei mahtunu mun reppuun nii kävin ostaan muovipussin k-supermarketista koska sieltä kirpparilta ei saanu muovipussia ja menetin ylimääräiset 22 senttiä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 20, 2016 23:25:00 GMT
kävin tänään kirpparilla ostin vaihteeks kengät ja semmosen ison villatakin sit ne ei mahtunu mun reppuun nii kävin ostaan muovipussin k-supermarketista koska sieltä kirpparilta ei saanu muovipussia ja menetin ylimääräiset 22 senttiä (( voi sinua.
|
|
|
Post by Jp on Jun 21, 2016 4:29:16 GMT
kävin tänään kirpparilla ostin vaihteeks kengät ja semmosen ison villatakin sit ne ei mahtunu mun reppuun nii kävin ostaan muovipussin k-supermarketista koska sieltä kirpparilta ei saanu muovipussia ja menetin ylimääräiset 22 senttiä #sadstory
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jul 14, 2016 21:58:48 GMT
Haaaaaa, kävin kirpparilla! Eka kerta tänä kesänä (hups)
Mutta siis, löysin Kim Carnesin LP:n (Romance Dance), huisin mageet kengät ja DINOSAURUSKIRJAN josta 3/4 oli kuvia!!
nyt voin mennä nukkumaan onnellisena.
|
|
|
Post by adalmiia on Jul 15, 2016 16:22:06 GMT
Kävin muutama päivä kirpparilla ja löysin ihanan tummanvihreen perus t-paidan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Aug 29, 2016 14:15:06 GMT
Herätän tän aiheen taas eloon sillä KÄVIN LAUANTAINA KIRPPUTORILLA!!
ok, ei siinä mitään ihmeellistä oo, mutta löysin kaks kivaa paitaa ja hameen (joka oli liian iso mut pyydän siskoo ompelee siitä pienemmän) ja sit vinyylejä(!!): Echo & The Bunnymen - Ocean Rain (tästä sain kauheet kiksit), Eurythmics - Savage, ja sit joku jonka kansi oli niin överi, et kuvittelin sen olevan glamrockia - mut sit myöhemmin tajusin että se taitaakin olla ihan tosissaan tehty... :::DD tosiaan, en oo vielä kuunnellu sitä että en tiiä onko se sit niin kauhee mitä pelkään.
|
|
|
Post by marrasaamu on Aug 29, 2016 16:46:48 GMT
Viimeisin kirpparilöytö oli kaks vanhaa, tummanruskeaa pinnatuolia. :---) Tykkään.
|
|
|
Post by Arabella on Aug 30, 2016 14:29:41 GMT
kävin viimeks eilen lol käyn sillä yhellä tietyllä kirpparilla aika usein ku se on siinä semmosella kätevällä paikalla mut en koskaan jaksa lähtee minnekkään muualle mut ehkä joku päivä paitsi että ei mulla oikeestaan oo rahaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Aug 31, 2016 12:56:10 GMT
Ostin joskus kuun alussa harmaat citykumpparit ja sinisen kukkamekon
Pitäs mennä johonki isompaan puotiin ettimään nojatuolia, haluun jonku löhölinnan pelaamiseen
|
|
|
Post by petefromtheshop on Sept 10, 2016 20:29:50 GMT
ostin kaks takkia
... ostan aina vaan takkeja.
|
|
|
Post by Arabella on Sept 10, 2016 20:35:19 GMT
kävin eilen ku oli taksvärkki nii ei ollu koulua ja ostin paidan ja takin ja cdn enkä tiiä miks menin sinne ku ei mulla oikeesti oo rahaa
|
|
|
Post by Trixie™ on Sept 11, 2016 15:21:10 GMT
mun naapuril oli eilen kirppari :--D se on muuttamas joten se myi turhaa kamaa pois, menin kattoo oisko sil ollu kirjahyllyy, oisin jopa ehk jaksanu raahaa sen ku asutaan samas kerroksessa ja rapussa
mut ei sil ollu
|
|