|
Post by Arabella on May 25, 2016 18:45:21 GMT
en tajuu miten ihmiset löytää yhtään mitään kirppiksiltä vai onks meidän kirppiksis vaa jotai vikaa ( en tiiä, ehkä? 8(( on nimittäin paljon myös sellasii kirppiksii joilta ei oikeesti meinaa löytää mitään. Toisaalta en itekään joskus löytäny kirppareilta mitään mut sittemmin musta on tullu se kirppishaukka joka ahmii kaikki aarteet sieltä. :DD Ehkä mun sisäinen hamstraajapeto vaan irtosi. Mut suosittelen ettimään hyväntekeväisyyskirpputoreja, esim. punaisen ristin kontti ja jotkut seurakuntien kirpputorit on hyviä. Eikä pelkästään siks että se raha menee hyväntekeväisyyteen, vaan myös siks ettei siellä pyydetä tavaroista ylihintoja eikä ne yleensä ota myyntiin mitään huonokuntoista roskaa. Ja ne myyjät on semmosia höpsöjä mummeleita :') mun äiti joskus oli ostanu jotain tavaraa pelastusarmeijan kirppikseltä ja siellä oli joku mummo myyjänä sit se oli antanu sille alennusta ihan vaan huvikseen
|
|
|
Post by marianne on May 25, 2016 18:47:41 GMT
en tajuu miten ihmiset löytää yhtään mitään kirppiksiltä vai onks meidän kirppiksis vaa jotai vikaa ( en tiiä, ehkä? 8(( on nimittäin paljon myös sellasii kirppiksii joilta ei oikeesti meinaa löytää mitään. Toisaalta en itekään joskus löytäny kirppareilta mitään mut sittemmin musta on tullu se kirppishaukka joka ahmii kaikki aarteet sieltä. :DD Ehkä mun sisäinen hamstraajapeto vaan irtosi. Mut suosittelen ettimään hyväntekeväisyyskirpputoreja, esim. punaisen ristin kontti ja jotkut seurakuntien kirpputorit on hyviä. Eikä pelkästään siks että se raha menee hyväntekeväisyyteen, vaan myös siks ettei siellä pyydetä tavaroista ylihintoja eikä ne yleensä ota myyntiin mitään huonokuntoista roskaa. Ja ne myyjät on semmosia höpsöjä mummeleita :') siis meidän lähel on muutama kirppis mutku siel on just sellassia xs kokoja ja mä ite nyt lähestyn m ja l :DDD mut sit jos sielt metsästää jotai muutaku vaatteit ni kyl sielt saattaa löytää jopa jotai ehkä ja siis kirppiksilt on tosi helppo ostaa vaikka kuinka helvetin paljo koska ne maksaa nii vähä ja sit sitä kamaa alkaa vaa kasaantuu oh god mistä mä lähimmän hyväntekeväisyyskirppiksen löydän google help
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 18:49:11 GMT
nykyään mä en usein kovin mielelläni käy kirppareilla, vaikka en oo oikeestaan ihan varma mistä se johtuu. Varmaan suureks osaks siitä, etten oo pitkään aikaan oikein keräilly mitään, enkä siis oikeestaan ees eti kirppareilta mitään tiettyä, ja harvemmin vastaan tulee mitään odottamattomia löytöjä (varmaan siks että oon niin kärsimätön etten jaksa tutkia niitä hyllyjä ees kovin tarkkaan). Ja mun isä jää aina tunniks tutkimaan levyhyllyjä, enkä mä senkään takia enää yleensä jaksa lähteä sen mukaan. Aion kyllä varmaan kesällä taas kiertää ainakin jotkut tutut kirpparit taas läpi. Se kirppisten kiertely tuntuu jo aika kesäperinteeltä, muistan kun olin pieni ja me aina pyöräiltiin kesällä kirppiksille :--D hahah, oon samanlainen mitä sun isä viimeksikin selasin n. 20 minuuttia vinyylejä löytämättä siltikään mitään kiinnostavaa. Mutta se oli sen arvosta.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 18:53:10 GMT
en tiiä, ehkä? 8(( on nimittäin paljon myös sellasii kirppiksii joilta ei oikeesti meinaa löytää mitään. Toisaalta en itekään joskus löytäny kirppareilta mitään mut sittemmin musta on tullu se kirppishaukka joka ahmii kaikki aarteet sieltä. :DD Ehkä mun sisäinen hamstraajapeto vaan irtosi. Mut suosittelen ettimään hyväntekeväisyyskirpputoreja, esim. punaisen ristin kontti ja jotkut seurakuntien kirpputorit on hyviä. Eikä pelkästään siks että se raha menee hyväntekeväisyyteen, vaan myös siks ettei siellä pyydetä tavaroista ylihintoja eikä ne yleensä ota myyntiin mitään huonokuntoista roskaa. Ja ne myyjät on semmosia höpsöjä mummeleita :') mun äiti joskus oli ostanu jotain tavaraa pelastusarmeijan kirppikseltä ja siellä oli joku mummo myyjänä sit se oli antanu sille alennusta ihan vaan huvikseen aw Kerran mun sisko osti jtn vaatteita ja jonkun korun, ja sitten se mummo sano että se saa sen korun kaupanpäällisenä. :') Ja sitten ne antaa opiskelijoille vielä 50% alennusta vaikka siellä on muutenkin ihan hävyttömän halpaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:00:39 GMT
en tiiä, ehkä? 8(( on nimittäin paljon myös sellasii kirppiksii joilta ei oikeesti meinaa löytää mitään. Toisaalta en itekään joskus löytäny kirppareilta mitään mut sittemmin musta on tullu se kirppishaukka joka ahmii kaikki aarteet sieltä. :DD Ehkä mun sisäinen hamstraajapeto vaan irtosi. Mut suosittelen ettimään hyväntekeväisyyskirpputoreja, esim. punaisen ristin kontti ja jotkut seurakuntien kirpputorit on hyviä. Eikä pelkästään siks että se raha menee hyväntekeväisyyteen, vaan myös siks ettei siellä pyydetä tavaroista ylihintoja eikä ne yleensä ota myyntiin mitään huonokuntoista roskaa. Ja ne myyjät on semmosia höpsöjä mummeleita :') siis meidän lähel on muutama kirppis mutku siel on just sellassia xs kokoja ja mä ite nyt lähestyn m ja l :DDD mut sit jos sielt metsästää jotai muutaku vaatteit ni kyl sielt saattaa löytää jopa jotai ehkä ja siis kirppiksilt on tosi helppo ostaa vaikka kuinka helvetin paljo koska ne maksaa nii vähä ja sit sitä kamaa alkaa vaa kasaantuu oh god mistä mä lähimmän hyväntekeväisyyskirppiksen löydän google help mulle käy suunnilleen niin että ostan kauheesti kaikkee ja sit myöhemmin roudaan niitä jo takas sinne kirpparille.... :DD
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 19:04:13 GMT
niin on! kaikki mun elämän filosofia on peräisin nemistä siis tuntuu niin oudolta lukea näitä viestejä kun ystävän nimi on nemi :DDDDDDD mut tosiaan ite en viihdy kirppareil tai noh kyl mä siel voin käydä ja usein löytyy kaikkee kivaa, mut innostus loppuu siihen kun haluisin lähteä ja äiti ei oo edes vielä puolessa välissä kirpparia
|
|
|
Post by marianne on May 25, 2016 19:08:54 GMT
siis meidän lähel on muutama kirppis mutku siel on just sellassia xs kokoja ja mä ite nyt lähestyn m ja l :DDD mut sit jos sielt metsästää jotai muutaku vaatteit ni kyl sielt saattaa löytää jopa jotai ehkä ja siis kirppiksilt on tosi helppo ostaa vaikka kuinka helvetin paljo koska ne maksaa nii vähä ja sit sitä kamaa alkaa vaa kasaantuu oh god mistä mä lähimmän hyväntekeväisyyskirppiksen löydän google help mulle käy suunnilleen niin että ostan kauheesti kaikkee ja sit myöhemmin roudaan niitä jo takas sinne kirpparille.... :DD siis mulki ois tosi monta kassii tuol kirppikselle menos mutku kukaan meidän tuttavista tai perheestä ei harrasta kirpparointia (
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:10:17 GMT
niin on! kaikki mun elämän filosofia on peräisin nemistä siis tuntuu niin oudolta lukea näitä viestejä kun ystävän nimi on nemi :DDDDDDD mut tosiaan ite en viihdy kirppareil tai noh kyl mä siel voin käydä ja usein löytyy kaikkee kivaa, mut innostus loppuu siihen kun haluisin lähteä ja äiti ei oo edes vielä puolessa välissä kirpparia :DDD vähä cool, mäki haluaisin olla nemi Ja äidit on vähän tommosii.... hitaita :dd ainakin mun äiti kiertää sitä yhtä hyllyriviä sen 10 minuuttia eikä se sit loppujen lopuks ees osta mitään
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 19:13:40 GMT
siis tuntuu niin oudolta lukea näitä viestejä kun ystävän nimi on nemi :DDDDDDD mut tosiaan ite en viihdy kirppareil tai noh kyl mä siel voin käydä ja usein löytyy kaikkee kivaa, mut innostus loppuu siihen kun haluisin lähteä ja äiti ei oo edes vielä puolessa välissä kirpparia :DDD vähä cool, mäki haluaisin olla nemi Ja äidit on vähän tommosii.... hitaita :dd ainakin mun äiti kiertää sitä yhtä hyllyriviä sen 10 minuuttia eikä se sit loppujen lopuks ees osta mitään meillä sama usein se on just näin että kipittelen sellasen pikkukirpparin läpi vartissa ja saatan löytää jonkun kivan takin tms ja tuolla aikaa äiti on kattonu yhden ainoon käytävän jos edes sitäkään
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:13:51 GMT
mulle käy suunnilleen niin että ostan kauheesti kaikkee ja sit myöhemmin roudaan niitä jo takas sinne kirpparille.... :DD siis mulki ois tosi monta kassii tuol kirppikselle menos mutku kukaan meidän tuttavista tai perheestä ei harrasta kirpparointia ( niin noh, meilläkään ei oo oikee kellää aikaa mennä myymään kirppikselle mitään niin yleensä sit vaan heivataan ne kaupan taakse vaatekeräykseen.
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 19:15:42 GMT
niin on! kaikki mun elämän filosofia on peräisin nemistä siis tuntuu niin oudolta lukea näitä viestejä kun ystävän nimi on nemi :DDDDDDD mut tosiaan ite en viihdy kirppareil tai noh kyl mä siel voin käydä ja usein löytyy kaikkee kivaa, mut innostus loppuu siihen kun haluisin lähteä ja äiti ei oo edes vielä puolessa välissä kirpparia mulla on vähän toisinpäin että äiti haluais jo lähteä ja mää tuun siellä perässä silleen OOTA HALUUN KATTOA VIELÄ TUOLTA
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:20:03 GMT
siis tuntuu niin oudolta lukea näitä viestejä kun ystävän nimi on nemi :DDDDDDD mut tosiaan ite en viihdy kirppareil tai noh kyl mä siel voin käydä ja usein löytyy kaikkee kivaa, mut innostus loppuu siihen kun haluisin lähteä ja äiti ei oo edes vielä puolessa välissä kirpparia mulla on vähän toisinpäin että äiti haluais jo lähteä ja mää tuun siellä perässä silleen OOTA HALUUN KATTOA VIELÄ TUOLTA sorrun kyllä tohonkin välillä :DD mut yleensä äiti on se hidas.
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 19:21:01 GMT
mulla on vähän toisinpäin että äiti haluais jo lähteä ja mää tuun siellä perässä silleen OOTA HALUUN KATTOA VIELÄ TUOLTA sorrun kyllä tohonkin välillä :DD mut yleensä äiti on se hidas. yleensä meen vaan yksin paljo kivempaa
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:32:48 GMT
sorrun kyllä tohonkin välillä :DD mut yleensä äiti on se hidas. yleensä meen vaan yksin paljo kivempaa niin on mut sit toisaalta tarviin aina jonkun vahtiin etten mee ostaa viittäsataa miljoonaa kahvikuppia vaan koska ''ne oli hienoi!!''
|
|
allu
Ninja The Cat
|
Post by allu on May 26, 2016 15:41:17 GMT
siitä onkin aikaa, kun viimeksi on tullut kirpparilla käytyä eikä silloinkaan tainnut löytyä mitään.
|
|