|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 11:21:24 GMT
..mihin muuttaisit? Ja miksi?
Ja siis sovitaan vaikka että saisit sen rakennuksen kokonaan omaan käyttöös.
Mä muuttasin ehkä kirjastoon, ois paljon hyllytilaa ja luettavaa. :DD Toisaalta meidän koulukin vois olla aika hauska kun se on niin iso ja vois vaan riehua siellä käytävillä. Mut sit taas toisaalta ei koska koulu on koulu.
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 11:35:22 GMT
tyylii johonki ostoskeskukseen sieltä varmaan löytyis kaikkea hyödyllistä ja vähemmän hyödyllistä
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 25, 2016 11:49:02 GMT
Joku Louvre ois kätevä voisin vaa myydä kaiken ja ostaa kivemman talon 8))) Jos sitä ei lasketa nii ehkä just joku kirjasto tai teatteri. Tai sit joku tosi virallinen ja tärkeä rakennus nii voisin selvittää onks illuminatii olemas ja korruptiot ja muut jutut
|
|
|
Post by Trixie™ on May 25, 2016 12:01:59 GMT
Jyväskylän yliopiston Seminariumiin koska 1. Se on söpö 2. Asuisin lähel kaikkee missä mun pitää olla 3. Meinasin ensin valita Ylistön F/K -rakennuksen, mut siel on hiukkaskiihdytin enkä luota siihen
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 12:05:19 GMT
Jyväskylän yliopiston Seminariumiin koska 1. Se on söpö 2. Asuisin lähel kaikkee missä mun pitää olla 3. Meinasin ensin valita Ylistön F/K -rakennuksen, mut siel on hiukkaskiihdytin enkä luota siihen joo, hiukkaskiihdyttimet on tosi epäluotettavia. Kerran menin lainaa yhelle kengän eikä se oo vieläkään palauttanu sitä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 12:07:12 GMT
Joku Louvre ois kätevä voisin vaa myydä kaiken ja ostaa kivemman talon 8))) Jos sitä ei lasketa nii ehkä just joku kirjasto tai teatteri. Tai sit joku tosi virallinen ja tärkeä rakennus nii voisin selvittää onks illuminatii olemas ja korruptiot ja muut jutut Vois muuttaa valkoiseen taloon ja maalata seinille illuminateja
|
|
|
Post by empullah on May 25, 2016 12:15:44 GMT
ostoskeskuksee isoon sellaseesee
|
|
|
Post by adalmiia on May 25, 2016 12:51:18 GMT
Luultavasti joku ostoskeskus mut oishan joku elokuvateatterikin kiva
Tai sit ostoskeskus jossa on leffateatteri :]
|
|
|
Post by Fafaali on May 25, 2016 14:04:29 GMT
Ikeaan, sieltä löytyy kaikki mitä tarvii
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 14:20:54 GMT
kiasma!! en ees oikein tiä miks, ehkä koska se on niin iso ja "moderni" :DDD tai sit johki kamppiin/ikeaan tms
|
|
|
Post by swordsman on May 25, 2016 14:27:51 GMT
ehkä kirjastoon, kauppakeskukseen tai leffateatteriin, ei tulis tylsää ainakaan heti.
antikvariaattikin kävi mielessä, koska olis aika ihanaa vaan viettää aikaa lueskellen vanhoja sarjiksia, mut ne ei taida olla julkisia rakennuksia.
|
|
|
Post by Magnifique on May 25, 2016 14:42:45 GMT
varmaa lumilinnaa. oke ehkä se ei oo julkinen rakennus. ja mulla ei ois kotii 3/4 vuodesta.
ehkä mä kuitenki muuttaisin johonki kauppaan.
|
|
|
Post by rebdomine on May 25, 2016 14:56:51 GMT
luultavasti koskikeskukseen ku siel on kivoi kauppoi ja leffateatteri ja !!
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 15:44:25 GMT
Jyväskylän yliopiston Seminariumiin koska 1. Se on söpö 2. Asuisin lähel kaikkee missä mun pitää olla 3. Meinasin ensin valita Ylistön F/K -rakennuksen, mut siel on hiukkaskiihdytin enkä luota siihen joo, hiukkaskiihdyttimet on tosi epäluotettavia. Kerran menin lainaa yhelle kengän eikä se oo vieläkään palauttanu sitä. miks lainasit kengän hiukkaskiihdyttimelle mihin se kenkää tarvii
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 15:55:19 GMT
Ikeaan, sieltä löytyy kaikki mitä tarvii sit tulisin teille kylään ja eksyisin
|
|