|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 15:56:21 GMT
joo, hiukkaskiihdyttimet on tosi epäluotettavia. Kerran menin lainaa yhelle kengän eikä se oo vieläkään palauttanu sitä. miks lainasit kengän hiukkaskiihdyttimelle mihin se kenkää tarvii emt, ehkä se heitti sillä jotain toista hiukkaskiihdytintä.
|
|
|
Post by Fafaali on May 25, 2016 16:13:59 GMT
Ikeaan, sieltä löytyy kaikki mitä tarvii sit tulisin teille kylään ja eksyisin Sit voin sanoo "Viihdy toki pidempään"
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 16:17:03 GMT
sit tulisin teille kylään ja eksyisin Sit voin sanoo "Viihdy toki pidempään" varmaan vaan hortoilisin aikani kunnes luovuttaisin ja jäisin jonneki sänkyosastolle nukkumaan
|
|
|
Post by Fafaali on May 25, 2016 16:43:09 GMT
Sit voin sanoo "Viihdy toki pidempään" varmaan vaan hortoilisin aikani kunnes luovuttaisin ja jäisin jonneki sänkyosastolle nukkumaan Olet hyvin tervetullut yökyläilemään ikea-kotiini
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 16:48:24 GMT
varmaan vaan hortoilisin aikani kunnes luovuttaisin ja jäisin jonneki sänkyosastolle nukkumaan Olet hyvin tervetullut yökyläilemään ikea-kotiini jeee, kiitos
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:00:56 GMT
Päiväkotiin. Niillä on aina hyvää välipalaa ja kivat sängyt.
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 17:06:17 GMT
Päiväkotiin. Niillä on aina hyvää välipalaa ja kivat sängyt. meijän päiväkodissa oli semmoset sängyt jotka silleen vedettiin seinästä sit en koskaan uskaltanu nukkua niissä koska mua pelotti et se sulkeutuu ja jään sinne väliin sit en suostunu menemään niihin nii mulle aina laitettiin lattialle patja jossa nukuin mun päiväunet
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:09:28 GMT
Päiväkotiin. Niillä on aina hyvää välipalaa ja kivat sängyt. meijän päiväkodissa oli semmoset sängyt jotka silleen vedettiin seinästä sit en koskaan uskaltanu nukkua niissä koska mua pelotti et se sulkeutuu ja jään sinne väliin sit en suostunu menemään niihin nii mulle aina laitettiin lattialle patja jossa nukuin mun päiväunet Haha joo mun työpaikalla on sellaset kaappisängyt. :-D Yks poika ei koskaan haluais herätä päiväunilta, joten uhkaan sit sitä et nostan sen sängyn ylös ja jätän poikarukan sinne väliin. Yleensä siinä vaiheessa, kun selitän kuinka se olis vielä illallakin pää alaspäin kaapissa sängyn ja seinän välissä, se nousee ylös.
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 17:13:15 GMT
meijän päiväkodissa oli semmoset sängyt jotka silleen vedettiin seinästä sit en koskaan uskaltanu nukkua niissä koska mua pelotti et se sulkeutuu ja jään sinne väliin sit en suostunu menemään niihin nii mulle aina laitettiin lattialle patja jossa nukuin mun päiväunet Haha joo mun työpaikalla on sellaset kaappisängyt. :-D Yks poika ei koskaan haluais herätä päiväunilta, joten uhkaan sit sitä et nostan sen sängyn ylös ja jätän poikarukan sinne väliin. Yleensä siinä vaiheessa, kun selitän kuinka se olis vielä illallakin pää alaspäin kaapissa sängyn ja seinän välissä, se nousee ylös. sun pitäis tulla uhkaileen mutki ylös sängystä aamusin
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 17:17:18 GMT
meijän päiväkodissa oli semmoset sängyt jotka silleen vedettiin seinästä sit en koskaan uskaltanu nukkua niissä koska mua pelotti et se sulkeutuu ja jään sinne väliin sit en suostunu menemään niihin nii mulle aina laitettiin lattialle patja jossa nukuin mun päiväunet Haha joo mun työpaikalla on sellaset kaappisängyt. :-D Yks poika ei koskaan haluais herätä päiväunilta, joten uhkaan sit sitä et nostan sen sängyn ylös ja jätän poikarukan sinne väliin. Yleensä siinä vaiheessa, kun selitän kuinka se olis vielä illallakin pää alaspäin kaapissa sängyn ja seinän välissä, se nousee ylös. kauhee :DD Mä taas en pienenä ikinä nukkunu päiväunia, mutta nykyään sitten nukun senkin eestä.
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 25, 2016 19:24:54 GMT
varmaa lumilinnaa. oke ehkä se ei oo julkinen rakennus. ja mulla ei ois kotii 3/4 vuodesta. ehkä mä kuitenki muuttaisin johonki kauppaan. En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 19:31:05 GMT
varmaa lumilinnaa. oke ehkä se ei oo julkinen rakennus. ja mulla ei ois kotii 3/4 vuodesta. ehkä mä kuitenki muuttaisin johonki kauppaan. En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa. voidaan järjestetää sinne miitti talvella :DD
|
|
|
Post by marrasaamu on May 26, 2016 13:05:27 GMT
varmaa lumilinnaa. oke ehkä se ei oo julkinen rakennus. ja mulla ei ois kotii 3/4 vuodesta. ehkä mä kuitenki muuttaisin johonki kauppaan. En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa. Mä ehkä muutan Kemiin syksyllä. :-D
|
|
|
Post by Jp on May 26, 2016 17:01:35 GMT
Oxfordin yliopistoon, koska Hogwards is my home (voisin nukkua Suuren Salin pöydil)
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 26, 2016 18:17:07 GMT
Mä oon miettiny vastausta tähän siitä lähtien ku tää aihe luotiin enkä vieläkään tiedä
|
|