|
Post by Angelus on May 27, 2016 15:56:15 GMT
Oxfordin yliopistoon, koska Hogwards is my home (voisin nukkua Suuren Salin pöydil) Joo, joku vanha yliopisto olis kiva
|
|
|
Post by Jp on May 27, 2016 16:06:32 GMT
Miten se meidän yksä?
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 27, 2016 19:49:43 GMT
En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa. voidaan järjestetää sinne miitti talvella :DD JOO MIITATAAN <3 <3 <3 <3 <3
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 27, 2016 19:50:41 GMT
En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa. Mä ehkä muutan Kemiin syksyllä. :-D Kerro jos muutat ja kaipaat seuraa!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 19:50:43 GMT
voidaan järjestetää sinne miitti talvella :DD JOO MIITATAAN <3 <3 <3 <3 <3 Joo, otetaan kissat mukaan!!
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 27, 2016 19:51:49 GMT
JOO MIITATAAN <3 <3 <3 <3 <3 Joo, otetaan kissat mukaan!! Mullei oo kissoi :ccc Mut voin paijjailla teän kissei
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 19:53:23 GMT
Joo, otetaan kissat mukaan!! Mullei oo kissoi :ccc Mut voin paijjailla teän kissei :c joo, voit paijailla kisuja mut älä vie niitä tai noh ehkä sä voit yhen viiä
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 27, 2016 20:02:09 GMT
Mullei oo kissoi :ccc Mut voin paijjailla teän kissei :c joo, voit paijailla kisuja mut älä vie niitä tai noh ehkä sä voit yhen viiä Ihan tyhmää ettei mulloo kissaa. Mut sit ku on nii siit tulee tyylii mun elämänkumppani varmaan :'D
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 20:39:00 GMT
:c joo, voit paijailla kisuja mut älä vie niitä tai noh ehkä sä voit yhen viiä Ihan tyhmää ettei mulloo kissaa. Mut sit ku on nii siit tulee tyylii mun elämänkumppani varmaan :'D ( Suosittelen kyllä lämpimästi oman kisumirrin hankkimista :")
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2016 14:40:06 GMT
varmaa lumilinnaa. oke ehkä se ei oo julkinen rakennus. ja mulla ei ois kotii 3/4 vuodesta. ehkä mä kuitenki muuttaisin johonki kauppaan. En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa. aina on hvä mainostaa kemiä ku ei kukaan muuten ees tiiä tätä paikkaa :DD
|
|
|
Post by Jp on May 28, 2016 14:54:01 GMT
Mä oon käyny siel joskus... Kemin lumilinnas
|
|
|
Post by Magnifique on May 28, 2016 17:45:18 GMT
Mä oon käyny siel joskus... Kemin lumilinnas jes. mä en oo käyny enää moneen vuoteen ku se vaan huononee vuosi vuodelta ja maksaa ihan hirveesti.
|
|
katsu
Ninja The Cat
|
Post by katsu on May 28, 2016 19:58:30 GMT
En niinku yhtää mainosta kotikaupunkii täs mut siis kemin lumilinna on iha turistei vetävä nähtävyys talvisin 8) hotellihuoneet löytyy ja kappeli, avajaisis on ilotulituksii ja sit siellon jääveistoksiiki ja muuta mukavaa. aina on hvä mainostaa kemiä ku ei kukaan muuten ees tiiä tätä paikkaa :DD Tätä Ootko täältä apua
|
|
|
Post by Magnifique on May 29, 2016 14:30:44 GMT
aina on hvä mainostaa kemiä ku ei kukaan muuten ees tiiä tätä paikkaa :DD Tätä Ootko täältä apua pakko sanoa, että oon
|
|
|
Post by Jp on May 29, 2016 14:35:50 GMT
Mä en...onneks mut Pohjanmaa (Pohjois,Etelä ja keski) menee oikein ja oon asunu pääkaupunkiseudul?
|
|