|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 9:23:14 GMT
Jeejee
|
|
|
Post by Candypompom on May 24, 2016 11:14:14 GMT
emmä vaa tiiä mitä vastata, sanotaanko ankkalast
|
|
|
Post by swordsman on May 24, 2016 11:15:58 GMT
emmä vaa tiiä mitä vastata, sanotaanko ankkalast ainahan voit vastata BANAANI, jos et tiedä mitä vastata
|
|
|
Post by Arabella on May 24, 2016 11:17:16 GMT
emmä vaa tiiä mitä vastata, sanotaanko ankkalast ainahan voit vastata BANAANI, jos et tiedä mitä vastata BANAANI on aina hyvä vastaus
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 11:17:29 GMT
emmä vaa tiiä mitä vastata, sanotaanko ankkalast ois pitäny laittaa vaihtoehtoihin ''tein tän paikan'' mut sit kaikki ois vastannu sen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 24, 2016 17:57:15 GMT
ihan tyhmä toi banaani :c oisin halunnu tietää mistä nuo banaanityypit putkahti tänne
|
|
|
Post by obrien on May 24, 2016 18:13:14 GMT
ankkulasta tulin :
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 24, 2016 19:15:50 GMT
ihan tyhmä toi banaani :c oisin halunnu tietää mistä nuo banaanityypit putkahti tänne mutta kun se on perinne 8(( mut okei joo, kieltämättä
|
|
|
Post by Arabella on May 24, 2016 19:19:38 GMT
ihan tyhmä toi banaani :c oisin halunnu tietää mistä nuo banaanityypit putkahti tänne sori tulin ankkalasta
|
|
|
Post by dicapri on May 25, 2016 11:30:12 GMT
gosu
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:05:17 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 17:24:42 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne. sama :-D muistan ikuisesti sen järkytyksen kun menin hakee kahvia tai jtn ja sit kun päivitin sivua, koko foorumi olikin jo poissa
|
|
|
Post by marrasaamu on May 25, 2016 17:25:34 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne. sama :-D muistan ikuisesti sen järkytyksen kun menin hakee kahvia tai jtn ja sit kun päivitin sivua, koko foorumi olikin jo poissa Mä kirjotin jotain viestiä ja olin lähettämässä sitä ja... sit jotain maailmaa tärkeempää olikin poissa.
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 17:30:08 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne. sama :-D muistan ikuisesti sen järkytyksen kun menin hakee kahvia tai jtn ja sit kun päivitin sivua, koko foorumi olikin jo poissa multaki meni vähän ohi et mitä tapahtuu sit sitä ei vaan ollu
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 17:30:11 GMT
sama :-D muistan ikuisesti sen järkytyksen kun menin hakee kahvia tai jtn ja sit kun päivitin sivua, koko foorumi olikin jo poissa Mä kirjotin jotain viestiä ja olin lähettämässä sitä ja... sit jotain maailmaa tärkeempää olikin poissa. ( pelkäsin etten enää ikinä näkis teitä mut sit muistin tän ja jee, loppu hyvin, kaikki hyvin !!
|
|