|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:49:49 GMT
eikö D:: ainii joo no mut me oltais etitty se sun blogi ... ei viTTU äläs nyt oltais voitu puhuu yhessä prinsessapäiväkirjoista!!
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 20:50:45 GMT
Ette te tienny siitä vielä silloin eikö D:: ainii joo no mut me oltais etitty se sun blogi muistetaan tää jos kattila poistetaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:51:44 GMT
eikö D:: ainii joo no mut me oltais etitty se sun blogi muistetaan tää jos kattila poistetaan Poistan sen mun blogin ennen sitä Tai siis Poistaisin jos muistaisin tunnukset
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:56:16 GMT
muistetaan tää jos kattila poistetaan Poistan sen mun blogin ennen sitä Tai siis Poistaisin jos muistaisin tunnukset :DDDD älä huoli, ei sitä kukaan löydä ...
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 21:00:19 GMT
Poistan sen mun blogin ennen sitä Tai siis Poistaisin jos muistaisin tunnukset :DDDD älä huoli, ei sitä kukaan löydä ... PetE
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 21:03:44 GMT
:DDDD älä huoli, ei sitä kukaan löydä ... PetE aNTeeKS 8(((
|
|
|
Post by marrasaamu on May 26, 2016 13:03:34 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne. samoin :DD ankkalan ensimmäisestä päivästä lähtien oon tässä porukassa pysyny tiukasti kii muistan kuinka järkyttävää oli kun näin vielä sen jonkun aiheen "rip ankkala" ja joku kerkes kysyy mitä tää tarkottaa, ja seuraavaks ku päivitin sivun nii koko paikka oli poistettu hetkelline paniikki ja sit muistin tän paikan ja kipitin nopeesti tänne ((((( olin se kuka inisi ettei oo mitää järkee tehä uutta paikkaa koska "ankkala on vielä tallella" ))))) (((( mäkin olin yks niistä inisijöistä ))))
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 26, 2016 14:11:35 GMT
Ohhoh, aika moni tuli gosusta c: Loputkin banaanit, kertokaa mistä ootte lähtösin!!
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 27, 2016 18:24:59 GMT
Ohhoh, aika moni tuli gosusta c: Loputkin banaanit, kertokaa mistä ootte lähtösin!! nyt näyttää et ois saman verran gosusta mitä ankkalasta ~
|
|
pööadminjokaeijaksakirjautuu
Guest
|
Post by pööadminjokaeijaksakirjautuu on May 28, 2016 7:26:02 GMT
kattokaa nyt olkaa ylpeitä et tein tälläsen forkan!! eiku
|
|
|
Post by Minnee on May 30, 2016 14:49:48 GMT
Yää en ees hei muistanu sitä mitä Ankkalan kanssa kävi. Muistan vaa et olin niin paniikis, että mitä hittoo ja mihin meen ja missä se Catland on ja raivoisast taisin googletella, että tänne lopulta löysin. Tais olla gosun FB-ryhmän kautta loppujen lopuks, kun joku siellä mainosti. Sen kyllä muistan miten pöyristyny olin Harmonian toiminnasta ja niin oli kyllä muutki
|
|
|
Post by Angelus on May 30, 2016 15:11:57 GMT
Yks banaani ilmoittautuu! Mä tulin vähän kierrellen ja kaarrellen tänne. Kirjauduin kyllä ankkalaan, mutta en oikeestaan tainnut mitään muuta kirjoittaa kuin vain esittelyn, jos ees sitä. No enpä sitten käynyt siellä kovinkaan usein ja silloin, kun olin ajatellut käyväni siellä, niin hupsista sehän oli kadonnut jonnekin. Googletin sitten tieni tänne ja tässä sitä vielä ollaan.
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 4:13:57 GMT
En edes muistanut, tulinko tänne Ankkalasta vaiko goSusta, ennen kuin löysin tämän keskustelun johon olin vastannut joskus. Olen minäkin siis ollut Ankkalassa.
|
|
|
Post by renak on Dec 28, 2016 4:15:47 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne. samoin :DD ankkalan ensimmäisestä päivästä lähtien oon tässä porukassa pysyny tiukasti kii muistan kuinka järkyttävää oli kun näin vielä sen jonkun aiheen "rip ankkala" ja joku kerkes kysyy mitä tää tarkottaa, ja seuraavaks ku päivitin sivun nii koko paikka oli poistettu hetkelline paniikki ja sit muistin tän paikan ja kipitin nopeesti tänne ((((( olin se kuka inisi ettei oo mitää järkee tehä uutta paikkaa koska "ankkala on vielä tallella" ))))) Hei tästähän se löytyi Ankkalan viimeinen viesti.
|
|
|
Post by Hermeliini on Dec 28, 2016 7:06:45 GMT
Olin vielä paikalla ankkalassa, kun se poistettiin, taisin jopa roolia just sillä hetkellä. Se järkytys ja juoksin heti kertomaan Sibelle. En muista miten löydettiin tänne, meidän auttaja saat ilmoittautua, mutta sitte pystyin hengähtämään, koska huomasin, että porukka oli tullut tänne.
|
|