|
Post by swordsman on May 25, 2016 18:15:27 GMT
ite olin tyyliin edellisenä päivänä liittyny ankkalaan (siihen asti olin sinnitelly ilman mitään foorumia, mut sitten päätin lopulta rekisteröityä ankkalaan, kun muistin kuinka sitä mainostettiin gosussa), mut sitten kun olin taas menossa sinne, koko foorumi olikin poissa ( googlettelun tuloksena löysin onneks kattilan mainoksen demistä.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 18:17:39 GMT
ite olin tyyliin edellisenä päivänä liittyny ankkalaan (siihen asti olin sinnitelly ilman mitään foorumia, mut sitten päätin lopulta rekisteröityä ankkalaan, kun muistin kuinka sitä mainostettiin gosussa), mut sitten kun olin taas menossa sinne, koko foorumi olikin poissa ( googlettelun tuloksena löysin onneks kattilan mainoksen demistä. hyvä että demissä mainostettiin ois nimittäin ikävää jos et ois täällä D::
|
|
|
Post by adalmiia on May 25, 2016 19:33:59 GMT
Mäkin päädyin tänne alunperin Ankkalasta. Sit olin hetken ihan hukassa sen poiston jälkeen mut onneks muistin kuinka ankkalassa puhuttiin catlandista ja lopultä löysin tänne.
|
|
|
Post by Trixie™ on May 25, 2016 19:58:25 GMT
liityin tänne ku candypompom mainosti tätä ankkalas (hei, oon jäsen numero neljä) ja sit ku tää kyseinen foorumi tuhoutu olin vaan "ok joo kattilaan"
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:10:51 GMT
kattilaisista 17.24 % on alkujaan banaanikansaa.
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:12:20 GMT
liityin tänne ku candypompom mainosti tätä ankkalas (hei, oon jäsen numero neljä) ja sit ku tää kyseinen foorumi tuhoutu olin vaan "ok joo kattilaan" tulin kai heti perästä kun oon numero viis Ketkä on kolme ja kaks??
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:16:02 GMT
ahaa, joo, toinen on miisuchan ja kolmas jennii, joka ei oo käyny täällä sitten rekisteröitymisen :''D
tajusin just miten sen saan näkyy xdxd
|
|
|
Post by wifix on May 25, 2016 20:24:33 GMT
Oon yks niistä, jotka oli paikalla kun Harmonia (vai kuka se oli??) poisti Ankkalan, järkytty kamalasti ja siirtyi tänne. samoin :DD ankkalan ensimmäisestä päivästä lähtien oon tässä porukassa pysyny tiukasti kii muistan kuinka järkyttävää oli kun näin vielä sen jonkun aiheen "rip ankkala" ja joku kerkes kysyy mitä tää tarkottaa, ja seuraavaks ku päivitin sivun nii koko paikka oli poistettu hetkelline paniikki ja sit muistin tän paikan ja kipitin nopeesti tänne ((((( olin se kuka inisi ettei oo mitää järkee tehä uutta paikkaa koska "ankkala on vielä tallella" )))))
|
|
|
Post by Arabella on May 25, 2016 20:30:58 GMT
ois ollu aika surullista jos ankkala ois vaan poistettu eikä tätä ois ollu
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:37:45 GMT
Muistan vieläki sen adrenaliinivyöryn, joka kulki suonien läpi kun Ankkala poistettiin Huhhuh
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:40:35 GMT
ois ollu aika surullista jos ankkala ois vaan poistettu eikä tätä ois ollu niinpä .....sit me oltais paettu jutan youtube-kanavan kommentteihin eiku
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:41:07 GMT
Muistan vieläki sen adrenaliinivyöryn, joka kulki suonien läpi kun Ankkala poistettiin Huhhuh ......tunsinkohan just kylmät väreet?
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:41:51 GMT
ois ollu aika surullista jos ankkala ois vaan poistettu eikä tätä ois ollu niinpä .....sit me oltais paettu jutan youtube-kanavan kommentteihin eiku Ette te tienny siitä vielä silloin
|
|
|
Post by petefromtheshop on May 25, 2016 20:47:18 GMT
niinpä .....sit me oltais paettu jutan youtube-kanavan kommentteihin eiku Ette te tienny siitä vielä silloin eikö D:: ainii joo no mut me oltais etitty se sun blogi
|
|
|
Post by zuttathezombie on May 25, 2016 20:48:12 GMT
Ette te tienny siitä vielä silloin eikö D:: ainii joo no mut me oltais etitty se sun blogi ... ei viTTU
|
|