|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 21:32:57 GMT
Joo se oli hirveen mautonta ja aiheutti mussa kauheen sisäisen taistelun. Siel mä istuin viattomana Trixie-kalsarit jalassa ja Betty-hattu päässä ja yhtäkkiä tollasta tapahtuu, eihän siinä tienny mikä vaatekappale piti polttaa. Mut kaikki on päässy tosta jo yli. Kaikki paitsi fanbase joka on valmis lynkkaamaan kaikki jotka sanoo yhenki poikittaisen sanan. Huoh. Oon ehk vähän suolanen et seuraavaanki jaksoon on laitettu vaan "jee acid bitter on poissa" -reaktioita. Thorgles ja Bobbeli yrittää hämää. Ha en yhtään ihmettele, mäki estäisin jotain leuanlouskuttajia jos vain saisin niitä. PhiPhi ei oo ikinä ollu mun suosikkeja eikä oo oikeestaan vieläkään, mut krediittejä niille joille ne kuuluu :^D Missä on flower ball? Tai fantasy ball? Oon aina niin innoissani kaikista Paris is Burning -viittauksista ja yllättäen balleissa on niitä aina noin 80% enemmän ku yleensä Siitä tulin mieleen et maanantaina on jälleen parhaan minihaasteen vuoro. RIP sun kynsi :^( mä toivon et seuraavaan jaksoon ei tungettais kauheesti niit "jee bitter betty on poissa let's have a party" bobbeli on hassu lempinimi eiköhän muakin alkais ärsyttää ku tyypis huomauttelis asioita mitä tapahtu suunillee neljä vuotta sitten niinku jösses phi phi ei ole mun lemppareita myöskään, koska just ton drag racen jälkeen on tullu sellanen maku et ei mua oikeestaan kiinnosta tutkii mitä sen elämällä menee, ja nyt mä vaan en oikeestaan jaksa kattoo sen esityksii yms. tiiän et sil on se bitchy-biisi, no on se parempi ku joku shangelan musiikki, oikeesti mä en vaan pysty =D oijoi kukkasista ois kiva saada jotain ja musta ois cooleinta ikinä jos joku tekis jonkun unicorn -lookin toivon et tyypit osaa lukee toisiaan hyvinkin pakko sanoo et tän kauden lipsyncit on ollu yllättävän laimeita, paitsi joku chi chi vastaan naysha oli kiva mä oon selaillu koko illan kaikkee vanhoi lipsynckeja ja runway-asuja ei ees oo huomannu kui nopee aika menee ku kattoo jotai neljän minuutin pitusii asuvideoita drag race in muutenkin mun joku hitsin huume =D koska mä en kestä enään jos en kato ees yhtä jaksoo päivässä drag raceee mä olin kans tilannu jotai kaks viikkoo sit ebaysta sinisen huulipunan, mut kuulemma se myyjä ei ees voi lähettää sitä, että jee saan euron takasin mutku mä halusin sen huulipunan yhyy 98% kaikesta drag queen -musiikista on aivan kauheaa :^DDDD tyyliin kaks niist osaa oikeesti laulaa ja loput on one linereiden huutamista jonkun valmiin loopin päälle. Mut meneehän se viihteenä. Niin ja Latricen kohta julkaistava jazz-levy vaikuttaa yllättävän hyvältä. Tän vuoden reading on ihan loistava, siel ei oo oikeestaan ketään Laganja/Miss Fame -tasosta floppia. Olin positiivisesti yllättyny, sitä vois kattoo vaik tunnin. Joo tänä vuonna niiden ei oo tarvinnu heittää parasta lipsyncaajaa pohjille vaan sen takii et ne haluu jostain eroon. Mut nyt ku soppa alkaa kasaantuu, tulee varmaan aika legendaarisii esityksiä. Hyi joo äläpä, oon ihan uskomattoman syvällä drag race -sorakuopassa. Ne hemmetin top-listat on kans tosi koukuttavia, hei täs nelkyt parasta drag race -asua/lipsyncia/haastevoittoa. Ja sit kans kaikki muu "mukava" jota internetissä voi tehdä terveisin tein viime viikolla tumputtimeen RPDR-blogin joka on jo tyyliin aktiivisempi ku mun neljä vuotta vanha main. No voi kökkö :^D Revolutionilla ja Fantasylla on aik hyvii (ja halpoi) sinisii, mut niiltä ei kannata kyl lähtee tilaamaan yksittäisiä tuotteita ihan vaan postareiden takia. Mut koita toista myyjää, eihän ebayssa huulipunat lopu.
|
|
|
Post by empullah on Apr 9, 2016 6:56:21 GMT
mä toivon et seuraavaan jaksoon ei tungettais kauheesti niit "jee bitter betty on poissa let's have a party" bobbeli on hassu lempinimi eiköhän muakin alkais ärsyttää ku tyypis huomauttelis asioita mitä tapahtu suunillee neljä vuotta sitten niinku jösses phi phi ei ole mun lemppareita myöskään, koska just ton drag racen jälkeen on tullu sellanen maku et ei mua oikeestaan kiinnosta tutkii mitä sen elämällä menee, ja nyt mä vaan en oikeestaan jaksa kattoo sen esityksii yms. tiiän et sil on se bitchy-biisi, no on se parempi ku joku shangelan musiikki, oikeesti mä en vaan pysty =D oijoi kukkasista ois kiva saada jotain ja musta ois cooleinta ikinä jos joku tekis jonkun unicorn -lookin toivon et tyypit osaa lukee toisiaan hyvinkin pakko sanoo et tän kauden lipsyncit on ollu yllättävän laimeita, paitsi joku chi chi vastaan naysha oli kiva mä oon selaillu koko illan kaikkee vanhoi lipsynckeja ja runway-asuja ei ees oo huomannu kui nopee aika menee ku kattoo jotai neljän minuutin pitusii asuvideoita drag race in muutenkin mun joku hitsin huume =D koska mä en kestä enään jos en kato ees yhtä jaksoo päivässä drag raceee mä olin kans tilannu jotai kaks viikkoo sit ebaysta sinisen huulipunan, mut kuulemma se myyjä ei ees voi lähettää sitä, että jee saan euron takasin mutku mä halusin sen huulipunan yhyy 98% kaikesta drag queen -musiikista on aivan kauheaa :^DDDD tyyliin kaks niist osaa oikeesti laulaa ja loput on one linereiden huutamista jonkun valmiin loopin päälle. Mut meneehän se viihteenä. Niin ja Latricen kohta julkaistava jazz-levy vaikuttaa yllättävän hyvältä. Tän vuoden reading on ihan loistava, siel ei oo oikeestaan ketään Laganja/Miss Fame -tasosta floppia. Olin positiivisesti yllättyny, sitä vois kattoo vaik tunnin. Joo tänä vuonna niiden ei oo tarvinnu heittää parasta lipsyncaajaa pohjille vaan sen takii et ne haluu jostain eroon. Mut nyt ku soppa alkaa kasaantuu, tulee varmaan aika legendaarisii esityksiä. Hyi joo äläpä, oon ihan uskomattoman syvällä drag race -sorakuopassa. Ne hemmetin top-listat on kans tosi koukuttavia, hei täs nelkyt parasta drag race -asua/lipsyncia/haastevoittoa. Ja sit kans kaikki muu "mukava" jota internetissä voi tehdä terveisin tein viime viikolla tumputtimeen RPDR-blogin joka on jo tyyliin aktiivisempi ku mun neljä vuotta vanha main. No voi kökkö :^D Revolutionilla ja Fantasylla on aik hyvii (ja halpoi) sinisii, mut niiltä ei kannata kyl lähtee tilaamaan yksittäisiä tuotteita ihan vaan postareiden takia. Mut koita toista myyjää, eihän ebayssa huulipunat lopu. adoren, alaskan ja courtneyn musiikista pidän mut toi on totta, pakko sanoo et niitten musiikki hassusti viihdyttää mua on se vähän häiritsevää kun kaikki queenit haluu julkasta levyn vaikka ne ei osaa laulaa tai tehdä musiikkii, sen takia pearlin musiikki oli aika nerokasta, koska se ite teki sen biitit (aika tylsä ne biisit oli mut) esim. violetin musiikki on just sellasta "puhun loopin päälle jotain turhaa" mä en tällä sekunnilla oo viel kattonu sitä sneek peekia (nyt mä katon) mua vähän säälittää thorgy, ku se on ollu koko ajan nii lähellä voittoa mut sit ei toi oli tosi kiva!!! kaikki oli hyvii mua ei haittaa noi pikkuihmiset, vaikuttaa hauskilta ja naomi smallsin pari näyttää vähän laganjalta ja mua häiritsee ku kukaan muu ei kato drag racee nii en voi sit hehkuttaa ja itkee niitten olkapäälle kaikesta (tai no mä teen sitä silti vaikka se ei kato) joo, niit top-listoja tulee katottuu tunnin edestä, ja katellen kommentteja "mis on ___ ja ___lipsync" joo, kyl mä näin toisen myyjän samoil kuvil, mutku niis kuvissa se sininen on tällänennii en oikeesti tiiä onko se se oikee väri mitä mä näin jonku tubettajan pitävän mä haluun just sellaseen lime crimen crybaby -huulipunan mutku lime crime on kallis ja en tykkää siitä kaupasta muutenkaan mä tilasin myös kaikkee muuta roskaa, mut mikään niistä ei oo tullu, onhan tässä menny nyt se pari viikkoo ku mun kisusukkiksissa kesti vaan viikko, joka oli aika ihme ja kaikki muut ostokset oli tullu kuukauden sisällä mut ei mulla mikään kauhee hätä ole, ois kiva vain pitää niitä juttusia
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 14, 2016 15:04:45 GMT
98% kaikesta drag queen -musiikista on aivan kauheaa :^DDDD tyyliin kaks niist osaa oikeesti laulaa ja loput on one linereiden huutamista jonkun valmiin loopin päälle. Mut meneehän se viihteenä. Niin ja Latricen kohta julkaistava jazz-levy vaikuttaa yllättävän hyvältä. Tän vuoden reading on ihan loistava, siel ei oo oikeestaan ketään Laganja/Miss Fame -tasosta floppia. Olin positiivisesti yllättyny, sitä vois kattoo vaik tunnin. Joo tänä vuonna niiden ei oo tarvinnu heittää parasta lipsyncaajaa pohjille vaan sen takii et ne haluu jostain eroon. Mut nyt ku soppa alkaa kasaantuu, tulee varmaan aika legendaarisii esityksiä. Hyi joo äläpä, oon ihan uskomattoman syvällä drag race -sorakuopassa. Ne hemmetin top-listat on kans tosi koukuttavia, hei täs nelkyt parasta drag race -asua/lipsyncia/haastevoittoa. Ja sit kans kaikki muu "mukava" jota internetissä voi tehdä terveisin tein viime viikolla tumputtimeen RPDR-blogin joka on jo tyyliin aktiivisempi ku mun neljä vuotta vanha main. No voi kökkö :^D Revolutionilla ja Fantasylla on aik hyvii (ja halpoi) sinisii, mut niiltä ei kannata kyl lähtee tilaamaan yksittäisiä tuotteita ihan vaan postareiden takia. Mut koita toista myyjää, eihän ebayssa huulipunat lopu. adoren, alaskan ja courtneyn musiikista pidän mut toi on totta, pakko sanoo et niitten musiikki hassusti viihdyttää mua on se vähän häiritsevää kun kaikki queenit haluu julkasta levyn vaikka ne ei osaa laulaa tai tehdä musiikkii, sen takia pearlin musiikki oli aika nerokasta, koska se ite teki sen biitit (aika tylsä ne biisit oli mut) esim. violetin musiikki on just sellasta "puhun loopin päälle jotain turhaa" mä en tällä sekunnilla oo viel kattonu sitä sneek peekia (nyt mä katon) mua vähän säälittää thorgy, ku se on ollu koko ajan nii lähellä voittoa mut sit ei toi oli tosi kiva!!! kaikki oli hyvii mua ei haittaa noi pikkuihmiset, vaikuttaa hauskilta ja naomi smallsin pari näyttää vähän laganjalta ja mua häiritsee ku kukaan muu ei kato drag racee nii en voi sit hehkuttaa ja itkee niitten olkapäälle kaikesta (tai no mä teen sitä silti vaikka se ei kato) joo, niit top-listoja tulee katottuu tunnin edestä, ja katellen kommentteja "mis on ___ ja ___lipsync" joo, kyl mä näin toisen myyjän samoil kuvil, mutku niis kuvissa se sininen on tällänennii en oikeesti tiiä onko se se oikee väri mitä mä näin jonku tubettajan pitävän mä haluun just sellaseen lime crimen crybaby -huulipunan mutku lime crime on kallis ja en tykkää siitä kaupasta muutenkaan mä tilasin myös kaikkee muuta roskaa, mut mikään niistä ei oo tullu, onhan tässä menny nyt se pari viikkoo ku mun kisusukkiksissa kesti vaan viikko, joka oli aika ihme ja kaikki muut ostokset oli tullu kuukauden sisällä mut ei mulla mikään kauhee hätä ole, ois kiva vain pitää niitä juttusia Singlen (ja varsinki musiikkivideon) tekeminen on tietty hyvä tapa pysyy jollain tasolla pinnalla, drag race on kuitenki aikamoinen koroker ja ois sääli antaa orastavan kuuluisuuden kuolla olemalla tekemättä oikein mitään. Mut suurin osa niistä biiseistä on aivan kauheita, tykkäsin ite Jinkxin levystä ku se on vähän kabareempi ja laulu ei ees oo hirveää. Niin no teki ja teki, joku clockas et suurin osa Pearlinki biiseistä on stock-looppeja samplattyna yhteen :')) Mut ainaki se valikoi looppinsa ite. Thorgyn asenne alkaa tympii mua, se yliajattelee vähän liikaa, keskittyis ittensä eikä siihen mitä Båb puuhailee. Oli muuten harvinaisen hyvä stailausjakso, thank u rapal et siinä ei ollu mitään turhia nyyhkytarinoita, keskityttiin vaan olennaiseen. + Derrickin meltdown lipsyncin jälkeen oli ehkä eeppisin hetki vähään aikaan, may i leave the stage now? Mun sisko on superfani, viimeviikolla se valvo viiteen nähdäkseen RPDR:n heti ku se näytettiin. hups. Joo hyi limecrimelta ei kannata ostaa mitään :---D Ne on tosi epäilyttäviä. Mulki on joku miljoona ebay-pakettii tulossa, uusin vähän mun opiskelijahaalareita ja keksin tilaa läjän uusia kangasmerkkejä niihin. Ps ilmeisesti tänä vuonna saadaan taas oikea ball-episodi, oon niin tyytyväinen vaik se teema voiki johtaa pieneen junakolariin
|
|
|
Post by empullah on Apr 14, 2016 16:32:16 GMT
adoren, alaskan ja courtneyn musiikista pidän mut toi on totta, pakko sanoo et niitten musiikki hassusti viihdyttää mua on se vähän häiritsevää kun kaikki queenit haluu julkasta levyn vaikka ne ei osaa laulaa tai tehdä musiikkii, sen takia pearlin musiikki oli aika nerokasta, koska se ite teki sen biitit (aika tylsä ne biisit oli mut) esim. violetin musiikki on just sellasta "puhun loopin päälle jotain turhaa" mä en tällä sekunnilla oo viel kattonu sitä sneek peekia (nyt mä katon) mua vähän säälittää thorgy, ku se on ollu koko ajan nii lähellä voittoa mut sit ei toi oli tosi kiva!!! kaikki oli hyvii mua ei haittaa noi pikkuihmiset, vaikuttaa hauskilta ja naomi smallsin pari näyttää vähän laganjalta ja mua häiritsee ku kukaan muu ei kato drag racee nii en voi sit hehkuttaa ja itkee niitten olkapäälle kaikesta (tai no mä teen sitä silti vaikka se ei kato) joo, niit top-listoja tulee katottuu tunnin edestä, ja katellen kommentteja "mis on ___ ja ___lipsync" joo, kyl mä näin toisen myyjän samoil kuvil, mutku niis kuvissa se sininen on tällänennii en oikeesti tiiä onko se se oikee väri mitä mä näin jonku tubettajan pitävän mä haluun just sellaseen lime crimen crybaby -huulipunan mutku lime crime on kallis ja en tykkää siitä kaupasta muutenkaan mä tilasin myös kaikkee muuta roskaa, mut mikään niistä ei oo tullu, onhan tässä menny nyt se pari viikkoo ku mun kisusukkiksissa kesti vaan viikko, joka oli aika ihme ja kaikki muut ostokset oli tullu kuukauden sisällä mut ei mulla mikään kauhee hätä ole, ois kiva vain pitää niitä juttusia Singlen (ja varsinki musiikkivideon) tekeminen on tietty hyvä tapa pysyy jollain tasolla pinnalla, drag race on kuitenki aikamoinen koroker ja ois sääli antaa orastavan kuuluisuuden kuolla olemalla tekemättä oikein mitään. Mut suurin osa niistä biiseistä on aivan kauheita, tykkäsin ite Jinkxin levystä ku se on vähän kabareempi ja laulu ei ees oo hirveää. Niin no teki ja teki, joku clockas et suurin osa Pearlinki biiseistä on stock-looppeja samplattyna yhteen :')) Mut ainaki se valikoi looppinsa ite. Thorgyn asenne alkaa tympii mua, se yliajattelee vähän liikaa, keskittyis ittensä eikä siihen mitä Båb puuhailee. Oli muuten harvinaisen hyvä stailausjakso, thank u rapal et siinä ei ollu mitään turhia nyyhkytarinoita, keskityttiin vaan olennaiseen. + Derrickin meltdown lipsyncin jälkeen oli ehkä eeppisin hetki vähään aikaan, may i leave the stage now? Mun sisko on superfani, viimeviikolla se valvo viiteen nähdäkseen RPDR:n heti ku se näytettiin. hups. Joo hyi limecrimelta ei kannata ostaa mitään :---D Ne on tosi epäilyttäviä. Mulki on joku miljoona ebay-pakettii tulossa, uusin vähän mun opiskelijahaalareita ja keksin tilaa läjän uusia kangasmerkkejä niihin. Ps ilmeisesti tänä vuonna saadaan taas oikea ball-episodi, oon niin tyytyväinen vaik se teema voiki johtaa pieneen junakolariin nii on, ja ymmärrän kyllä miks queenit tekee musavideoita, mut jotkut niistä on vähän epätoivosii. ite en oo kuunellu jinxin kaikkia biisejä, mut sen yhen oon kuullu ja oon tykänny, jinxillä on hyvä ääni. kuulosti siltä kyl, mut enemmän työtä se silti on kun puhuminen mikkiin (oon yrittäny tehä biisejä loopeilla ja se meni päin pyllyjä) thorgy keskittyy bobiin liikaa eikä haasteisiin niin paljoa selvästi, ja sit ku se epäilee koko ajan jokaista liikettään nii ei siitä mitään tuu oli kiva jakso kyl. nautin naomin voitosta aikasta paljon, ja sen makeover oli ihana omg ja sit sen meikki ugh siis mä osaan samaistua tohon niin paljon =D mä luultavasti kysyisin koko ajan voinko mennä ja lähteä (jos ikinä sinne pääsisin sigh) en kauheesti pitäny bobin asusta täl viikolla tosin (mut se ei tosiaankaa ollu pahin asu) haha just, mä vaan herään mahollisimman aikasteen nii ehin nähä sen jakson ennen kun meen kouluun ja ku mul on kasin aamu aina tiistaisin mun sisko tietää drag queenit ja drag racen, se joskus näki mut kattomas sitä ja se oli vaa sillee "ootko sä varma et toi on ihan sun ikäsille?" mut sitä ei itteään kauheesti kiinnosta kaikkee et jotai maalii niis huulipunis ja jotai mikä on laitonta usassa on siin huulipunas niinku wat mielummin tilaan euron huulipunan mä sain nyt mun kaikki jutut mitä tilasin, neljä juttua, sama viikko =D ebay on addiktoiva, harmi ku mul ei oo korttii (vielä) eikä etenkää paypalii nii sit pitää mennä iskältä suunillee kerjää et "pliis osta toi" mut mul on 45 tuotetta mun ebay-toivelistassa että jee yaas, mua ei haittaa junakolarit, jos se on viihdyttävää
|
|
|
Post by empullah on Apr 14, 2016 16:39:30 GMT
kauheen sekavasti kirjotan nykyään wth :'D
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 15, 2016 15:46:10 GMT
Singlen (ja varsinki musiikkivideon) tekeminen on tietty hyvä tapa pysyy jollain tasolla pinnalla, drag race on kuitenki aikamoinen koroker ja ois sääli antaa orastavan kuuluisuuden kuolla olemalla tekemättä oikein mitään. Mut suurin osa niistä biiseistä on aivan kauheita, tykkäsin ite Jinkxin levystä ku se on vähän kabareempi ja laulu ei ees oo hirveää. Niin no teki ja teki, joku clockas et suurin osa Pearlinki biiseistä on stock-looppeja samplattyna yhteen :')) Mut ainaki se valikoi looppinsa ite. Thorgyn asenne alkaa tympii mua, se yliajattelee vähän liikaa, keskittyis ittensä eikä siihen mitä Båb puuhailee. Oli muuten harvinaisen hyvä stailausjakso, thank u rapal et siinä ei ollu mitään turhia nyyhkytarinoita, keskityttiin vaan olennaiseen. + Derrickin meltdown lipsyncin jälkeen oli ehkä eeppisin hetki vähään aikaan, may i leave the stage now? Mun sisko on superfani, viimeviikolla se valvo viiteen nähdäkseen RPDR:n heti ku se näytettiin. hups. Joo hyi limecrimelta ei kannata ostaa mitään :---D Ne on tosi epäilyttäviä. Mulki on joku miljoona ebay-pakettii tulossa, uusin vähän mun opiskelijahaalareita ja keksin tilaa läjän uusia kangasmerkkejä niihin. Ps ilmeisesti tänä vuonna saadaan taas oikea ball-episodi, oon niin tyytyväinen vaik se teema voiki johtaa pieneen junakolariin nii on, ja ymmärrän kyllä miks queenit tekee musavideoita, mut jotkut niistä on vähän epätoivosii. ite en oo kuunellu jinxin kaikkia biisejä, mut sen yhen oon kuullu ja oon tykänny, jinxillä on hyvä ääni. kuulosti siltä kyl, mut enemmän työtä se silti on kun puhuminen mikkiin (oon yrittäny tehä biisejä loopeilla ja se meni päin pyllyjä) thorgy keskittyy bobiin liikaa eikä haasteisiin niin paljoa selvästi, ja sit ku se epäilee koko ajan jokaista liikettään nii ei siitä mitään tuu oli kiva jakso kyl. nautin naomin voitosta aikasta paljon, ja sen makeover oli ihana omg ja sit sen meikki ugh siis mä osaan samaistua tohon niin paljon =D mä luultavasti kysyisin koko ajan voinko mennä ja lähteä (jos ikinä sinne pääsisin sigh) en kauheesti pitäny bobin asusta täl viikolla tosin (mut se ei tosiaankaa ollu pahin asu) haha just, mä vaan herään mahollisimman aikasteen nii ehin nähä sen jakson ennen kun meen kouluun ja ku mul on kasin aamu aina tiistaisin mun sisko tietää drag queenit ja drag racen, se joskus näki mut kattomas sitä ja se oli vaa sillee "ootko sä varma et toi on ihan sun ikäsille?" mut sitä ei itteään kauheesti kiinnosta kaikkee et jotai maalii niis huulipunis ja jotai mikä on laitonta usassa on siin huulipunas niinku wat mielummin tilaan euron huulipunan mä sain nyt mun kaikki jutut mitä tilasin, neljä juttua, sama viikko =D ebay on addiktoiva, harmi ku mul ei oo korttii (vielä) eikä etenkää paypalii nii sit pitää mennä iskältä suunillee kerjää et "pliis osta toi" mut mul on 45 tuotetta mun ebay-toivelistassa että jee yaas, mua ei haittaa junakolarit, jos se on viihdyttävää En pysty, ilmeisesti se Derrickin monologi viel kesti ties kuinka kauan :^DD Toi oli niin samaistuttavaa, mut sit katoin untuckedin ja olin taas ihan kyllästyny koko heppuun. Derrick-kulta, jos et ois niin pihalla siitä miten muille puhutaan, oisit ihan hellyyttävä. Joo teen samaa, herään puol tuntii aikasemmin et ehdin katsoa Drag Racen tai en pysty keskittymään mihinkään aamulla. Tosin mun siskolla on nyt vapaata ku se kirjotti ylioppilaaks nyt ja sen koulu loppu, ei se ennen oo tätä tehny. Meil on aina drag race -maratonei, en ees kehtaa arvioida miten monta kertaa me ollaan nähty tää sarja, se ei vaan koskaan lakkaa viihdyttämästä. Ja se kerta ku ne myi jtn askarteluglitteriä kosmetiikkana ja velotti kahen gramman purkista 20 dollarii :---D plus koko puljun johtaja on kunnon douchebag. Ebay on! Usko pois sit ku hankit verkkopankin tms ja paypalin, koko homma räjähtää käsiin. Mut on kiva saada paketteja, ne on ku yllätyslahjoja ku ehtii unohtaa mitä on tilannu. "This is a mess I can't not wait to see"
|
|
|
Post by empullah on Apr 17, 2016 15:26:54 GMT
nii on, ja ymmärrän kyllä miks queenit tekee musavideoita, mut jotkut niistä on vähän epätoivosii. ite en oo kuunellu jinxin kaikkia biisejä, mut sen yhen oon kuullu ja oon tykänny, jinxillä on hyvä ääni. kuulosti siltä kyl, mut enemmän työtä se silti on kun puhuminen mikkiin (oon yrittäny tehä biisejä loopeilla ja se meni päin pyllyjä) thorgy keskittyy bobiin liikaa eikä haasteisiin niin paljoa selvästi, ja sit ku se epäilee koko ajan jokaista liikettään nii ei siitä mitään tuu oli kiva jakso kyl. nautin naomin voitosta aikasta paljon, ja sen makeover oli ihana omg ja sit sen meikki ugh siis mä osaan samaistua tohon niin paljon =D mä luultavasti kysyisin koko ajan voinko mennä ja lähteä (jos ikinä sinne pääsisin sigh) en kauheesti pitäny bobin asusta täl viikolla tosin (mut se ei tosiaankaa ollu pahin asu) haha just, mä vaan herään mahollisimman aikasteen nii ehin nähä sen jakson ennen kun meen kouluun ja ku mul on kasin aamu aina tiistaisin mun sisko tietää drag queenit ja drag racen, se joskus näki mut kattomas sitä ja se oli vaa sillee "ootko sä varma et toi on ihan sun ikäsille?" mut sitä ei itteään kauheesti kiinnosta kaikkee et jotai maalii niis huulipunis ja jotai mikä on laitonta usassa on siin huulipunas niinku wat mielummin tilaan euron huulipunan mä sain nyt mun kaikki jutut mitä tilasin, neljä juttua, sama viikko =D ebay on addiktoiva, harmi ku mul ei oo korttii (vielä) eikä etenkää paypalii nii sit pitää mennä iskältä suunillee kerjää et "pliis osta toi" mut mul on 45 tuotetta mun ebay-toivelistassa että jee yaas, mua ei haittaa junakolarit, jos se on viihdyttävää En pysty, ilmeisesti se Derrickin monologi viel kesti ties kuinka kauan :^DD Toi oli niin samaistuttavaa, mut sit katoin untuckedin ja olin taas ihan kyllästyny koko heppuun. Derrick-kulta, jos et ois niin pihalla siitä miten muille puhutaan, oisit ihan hellyyttävä. Joo teen samaa, herään puol tuntii aikasemmin et ehdin katsoa Drag Racen tai en pysty keskittymään mihinkään aamulla. Tosin mun siskolla on nyt vapaata ku se kirjotti ylioppilaaks nyt ja sen koulu loppu, ei se ennen oo tätä tehny. Meil on aina drag race -maratonei, en ees kehtaa arvioida miten monta kertaa me ollaan nähty tää sarja, se ei vaan koskaan lakkaa viihdyttämästä. Ja se kerta ku ne myi jtn askarteluglitteriä kosmetiikkana ja velotti kahen gramman purkista 20 dollarii :---D plus koko puljun johtaja on kunnon douchebag. Ebay on! Usko pois sit ku hankit verkkopankin tms ja paypalin, koko homma räjähtää käsiin. Mut on kiva saada paketteja, ne on ku yllätyslahjoja ku ehtii unohtaa mitä on tilannu. "This is a mess I can't not wait to see" siis se on ku kaks ihmistä drag races ja untuckedis mut oikeesti, sil on huono itsetunto selvästi, ku se koko ajan tykkää huomautella muiden virheistä, ja mitä vikaa on kuumaliimassa? ja musta chi chin asu ei ollu paha, vartalo oli sit tulee kauhee onglema et mitä pukis ja huomaa et on enää viis minuuttii aikaa ku kattoo se koko jakson mäki haluun tyypin jonka kaa voi kattoo kunnon maratonei, mä en haluis kertoo joka ikistä seikkaa ja spoilereita mutku mä oon kattonu kaikki kaudet miljoona kertaa, nii se on aika hankalaa kattoa sitä jonku joka ei ees tiiä kuka on bianca (mut tää mun kaveri tietää kuka on alaska ja adore koska popitan niit vähän välii) vissii niis huulipunis on ihan sika vähän huulipunaa, se paketti on vaa sellanen illuusio et ois enemmä se omistaja...hngg se on rasittava "ohho mä en maksanu mun sivuston suojausta ja nyt mut hakkeroitiin, mut hei, kerron tästä asiasta neljä kuukautta myöhemmin mun asiakkaille" ja ebays on paljon tuotteita jotka oikeesti on jotai forever 21-laatusii, et ei kannata aina olettaa vaik se on halpaa et se on kirjaimellista roskaa (jotkut on tietty mut hei, se riippuu) mähän en ees viitti tilaa keltäkää jolla on alle 97% positiivista (joskus näis jonku jol on 75% lul) siis oikeesti, se on paras fiilis ku löytää postilaatikosta uuden paketin
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 17, 2016 16:13:38 GMT
En pysty, ilmeisesti se Derrickin monologi viel kesti ties kuinka kauan :^DD Toi oli niin samaistuttavaa, mut sit katoin untuckedin ja olin taas ihan kyllästyny koko heppuun. Derrick-kulta, jos et ois niin pihalla siitä miten muille puhutaan, oisit ihan hellyyttävä. Joo teen samaa, herään puol tuntii aikasemmin et ehdin katsoa Drag Racen tai en pysty keskittymään mihinkään aamulla. Tosin mun siskolla on nyt vapaata ku se kirjotti ylioppilaaks nyt ja sen koulu loppu, ei se ennen oo tätä tehny. Meil on aina drag race -maratonei, en ees kehtaa arvioida miten monta kertaa me ollaan nähty tää sarja, se ei vaan koskaan lakkaa viihdyttämästä. Ja se kerta ku ne myi jtn askarteluglitteriä kosmetiikkana ja velotti kahen gramman purkista 20 dollarii :---D plus koko puljun johtaja on kunnon douchebag. Ebay on! Usko pois sit ku hankit verkkopankin tms ja paypalin, koko homma räjähtää käsiin. Mut on kiva saada paketteja, ne on ku yllätyslahjoja ku ehtii unohtaa mitä on tilannu. "This is a mess I can't not wait to see" siis se on ku kaks ihmistä drag races ja untuckedis mut oikeesti, sil on huono itsetunto selvästi, ku se koko ajan tykkää huomautella muiden virheistä, ja mitä vikaa on kuumaliimassa? ja musta chi chin asu ei ollu paha, vartalo oli sit tulee kauhee onglema et mitä pukis ja huomaa et on enää viis minuuttii aikaa ku kattoo se koko jakson mäki haluun tyypin jonka kaa voi kattoo kunnon maratonei, mä en haluis kertoo joka ikistä seikkaa ja spoilereita mutku mä oon kattonu kaikki kaudet miljoona kertaa, nii se on aika hankalaa kattoa sitä jonku joka ei ees tiiä kuka on bianca (mut tää mun kaveri tietää kuka on alaska ja adore koska popitan niit vähän välii) vissii niis huulipunis on ihan sika vähän huulipunaa, se paketti on vaa sellanen illuusio et ois enemmä se omistaja...hngg se on rasittava "ohho mä en maksanu mun sivuston suojausta ja nyt mut hakkeroitiin, mut hei, kerron tästä asiasta neljä kuukautta myöhemmin mun asiakkaille" ja ebays on paljon tuotteita jotka oikeesti on jotai forever 21-laatusii, et ei kannata aina olettaa vaik se on halpaa et se on kirjaimellista roskaa (jotkut on tietty mut hei, se riippuu) mähän en ees viitti tilaa keltäkää jolla on alle 97% positiivista (joskus näis jonku jol on 75% lul) siis oikeesti, se on paras fiilis ku löytää postilaatikosta uuden paketin Tbh fiilaan hirveesti Derrickin toista poikaystävää jos se on yhtä räjähdysherkkä ja epävarma siviilissäkin. Varsinki ku parisuhteen kolmas jäsen on Mackenzie/Nebraska/miten ikinä sitä kutsuukaan, kollaasikuningatar, "minä räjäytin lapsia lähi-idässä että sinä saisit pukeutua naiseksi". Oon niin tyytyväinen et Betty ei vastannu sille mitään, uskomattoman noloa käytöstä. Sitä ootellessa et BOTS tai DOD keksii tulla Suomeen. Mut hei, DeLan keikka oli ilmeisesti kunnon finanssimenestys, joten ehkä voidaan olettaa et muitaki rpdr-tytyi alkaa koht tippua tännekin suuntaan. Ja Battle of the Seasonshan kävi Köpiksessä, sieltä ei oo pitkä matka ;^) Oon aika varma et mun kaverit on tässä vaiheessa ihan kurkkuaan myöten täynnä Trixieta ja Bettya, yks niistä sanoi jo harkinneensa Drag Racen kattomista ku oon jauhanu siitä niin paljon. Apua muistan ku season 2 tuli ekaa kertaa telkkarista, Raven oli mun lemppari ja sisko tykkäs Tyrasta, olkkaris tyyliin pyöri päitä sen finaalin aikana. Mun suosikki on edelleen se "Sugarpill tulee markkinoille paremmilla tuotteilla ja mainostaa vegaanisuudella, yhtäkkiä myös LimeCrime onkin vegaaninen - kun joku huomauttaa yhtiölle että mehiläisvaha on eläinperäinen tuote, katoaa kyseinen aine mystisesti ainesosaluettelosta" -tapahtuma. Huh huh. Kaipaan postilaatikkoo, mun vanhas kämpäs oli kunnon loota johon mahtu vähän isommatki paketit, nykyään joudun ravaa postissa jatkuvasti ku postiluukusta tulee läpi vaan pienimmät tavarat.
|
|
|
Post by empullah on Apr 20, 2016 13:42:42 GMT
siis se on ku kaks ihmistä drag races ja untuckedis mut oikeesti, sil on huono itsetunto selvästi, ku se koko ajan tykkää huomautella muiden virheistä, ja mitä vikaa on kuumaliimassa? ja musta chi chin asu ei ollu paha, vartalo oli sit tulee kauhee onglema et mitä pukis ja huomaa et on enää viis minuuttii aikaa ku kattoo se koko jakson mäki haluun tyypin jonka kaa voi kattoo kunnon maratonei, mä en haluis kertoo joka ikistä seikkaa ja spoilereita mutku mä oon kattonu kaikki kaudet miljoona kertaa, nii se on aika hankalaa kattoa sitä jonku joka ei ees tiiä kuka on bianca (mut tää mun kaveri tietää kuka on alaska ja adore koska popitan niit vähän välii) vissii niis huulipunis on ihan sika vähän huulipunaa, se paketti on vaa sellanen illuusio et ois enemmä se omistaja...hngg se on rasittava "ohho mä en maksanu mun sivuston suojausta ja nyt mut hakkeroitiin, mut hei, kerron tästä asiasta neljä kuukautta myöhemmin mun asiakkaille" ja ebays on paljon tuotteita jotka oikeesti on jotai forever 21-laatusii, et ei kannata aina olettaa vaik se on halpaa et se on kirjaimellista roskaa (jotkut on tietty mut hei, se riippuu) mähän en ees viitti tilaa keltäkää jolla on alle 97% positiivista (joskus näis jonku jol on 75% lul) siis oikeesti, se on paras fiilis ku löytää postilaatikosta uuden paketin Tbh fiilaan hirveesti Derrickin toista poikaystävää jos se on yhtä räjähdysherkkä ja epävarma siviilissäkin. Varsinki ku parisuhteen kolmas jäsen on Mackenzie/Nebraska/miten ikinä sitä kutsuukaan, kollaasikuningatar, "minä räjäytin lapsia lähi-idässä että sinä saisit pukeutua naiseksi". Oon niin tyytyväinen et Betty ei vastannu sille mitään, uskomattoman noloa käytöstä. Sitä ootellessa et BOTS tai DOD keksii tulla Suomeen. Mut hei, DeLan keikka oli ilmeisesti kunnon finanssimenestys, joten ehkä voidaan olettaa et muitaki rpdr-tytyi alkaa koht tippua tännekin suuntaan. Ja Battle of the Seasonshan kävi Köpiksessä, sieltä ei oo pitkä matka ;^) Oon aika varma et mun kaverit on tässä vaiheessa ihan kurkkuaan myöten täynnä Trixieta ja Bettya, yks niistä sanoi jo harkinneensa Drag Racen kattomista ku oon jauhanu siitä niin paljon. Apua muistan ku season 2 tuli ekaa kertaa telkkarista, Raven oli mun lemppari ja sisko tykkäs Tyrasta, olkkaris tyyliin pyöri päitä sen finaalin aikana. Mun suosikki on edelleen se "Sugarpill tulee markkinoille paremmilla tuotteilla ja mainostaa vegaanisuudella, yhtäkkiä myös LimeCrime onkin vegaaninen - kun joku huomauttaa yhtiölle että mehiläisvaha on eläinperäinen tuote, katoaa kyseinen aine mystisesti ainesosaluettelosta" -tapahtuma. Huh huh. Kaipaan postilaatikkoo, mun vanhas kämpäs oli kunnon loota johon mahtu vähän isommatki paketit, nykyään joudun ravaa postissa jatkuvasti ku postiluukusta tulee läpi vaan pienimmät tavarat. en kauheesti tiiä näistä tapahtumista, joten en kauheesti voi kommentoida, heh siis oikeesti, haluun et molemmat tulee tänne, oon kattonu ihan liikaa esityksiä että se ei oo terveellistä. musta tuntuu, et jos joku rpdr-queen tulis tänne alueelle, et mä voisin vaan mennä laivalla sinne, mä luultavasti pakottaisin mun vanhemmat viemää mut sinne =D oon varmaan onnistunu saamaa mun kaverin kattoo drag racee netflixistä, ja se on ehdottanu sitä muille sen kavereille ja neki oli innostunu et jeee voin kohta alkaa keskustelee kaikesta sille thorgy tippu, fiilikset? musta thorgysta tuli rasittava heti ku se alko sanoo et kuka tippuu seuraavaks ja valitti bobin voitoista, niiku really? lip syncissä selvästi kiinnitettiin huomioo chi chiin, must tuntu et katoin vaan yhen tyypin lipsynckausta. musta kim chin itkeminen oli kauheen säälittävää, halusin halii sitä =( ja michelle vaan suunillee jatko sitä sen kritiikkii voinko sanoo kuinka paljon haluun naomin top-kolmansiin, oikeesti mä en pysty se on nii hyvä kuinka kauan sä oot ees kattonu drag racee? ja mun lemppari oli oikeestaan jujubee tuohon aikaan tbh tyra murhas ravenin siin lipsyncis mut mut :'D "se oli vaan painosvirhe" joo, sure sit se myyjä oli uhkaillu näitä kauneusvlogaajia ilmottamalla niistä, koska ne ei pitäny lime crimen meikeistä et jaa aw, mä vihaan jos kuulen et joku mun paketeista on postissa ja yleensä saan tietää siitä perjantaina, kello kuudelta, että odotetaan viel viikonloppu hmm
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 20, 2016 20:25:40 GMT
Tbh fiilaan hirveesti Derrickin toista poikaystävää jos se on yhtä räjähdysherkkä ja epävarma siviilissäkin. Varsinki ku parisuhteen kolmas jäsen on Mackenzie/Nebraska/miten ikinä sitä kutsuukaan, kollaasikuningatar, "minä räjäytin lapsia lähi-idässä että sinä saisit pukeutua naiseksi". Oon niin tyytyväinen et Betty ei vastannu sille mitään, uskomattoman noloa käytöstä. Sitä ootellessa et BOTS tai DOD keksii tulla Suomeen. Mut hei, DeLan keikka oli ilmeisesti kunnon finanssimenestys, joten ehkä voidaan olettaa et muitaki rpdr-tytyi alkaa koht tippua tännekin suuntaan. Ja Battle of the Seasonshan kävi Köpiksessä, sieltä ei oo pitkä matka ;^) Oon aika varma et mun kaverit on tässä vaiheessa ihan kurkkuaan myöten täynnä Trixieta ja Bettya, yks niistä sanoi jo harkinneensa Drag Racen kattomista ku oon jauhanu siitä niin paljon. Apua muistan ku season 2 tuli ekaa kertaa telkkarista, Raven oli mun lemppari ja sisko tykkäs Tyrasta, olkkaris tyyliin pyöri päitä sen finaalin aikana. Mun suosikki on edelleen se "Sugarpill tulee markkinoille paremmilla tuotteilla ja mainostaa vegaanisuudella, yhtäkkiä myös LimeCrime onkin vegaaninen - kun joku huomauttaa yhtiölle että mehiläisvaha on eläinperäinen tuote, katoaa kyseinen aine mystisesti ainesosaluettelosta" -tapahtuma. Huh huh. Kaipaan postilaatikkoo, mun vanhas kämpäs oli kunnon loota johon mahtu vähän isommatki paketit, nykyään joudun ravaa postissa jatkuvasti ku postiluukusta tulee läpi vaan pienimmät tavarat. en kauheesti tiiä näistä tapahtumista, joten en kauheesti voi kommentoida, heh siis oikeesti, haluun et molemmat tulee tänne, oon kattonu ihan liikaa esityksiä että se ei oo terveellistä. musta tuntuu, et jos joku rpdr-queen tulis tänne alueelle, et mä voisin vaan mennä laivalla sinne, mä luultavasti pakottaisin mun vanhemmat viemää mut sinne =D oon varmaan onnistunu saamaa mun kaverin kattoo drag racee netflixistä, ja se on ehdottanu sitä muille sen kavereille ja neki oli innostunu et jeee voin kohta alkaa keskustelee kaikesta sille thorgy tippu, fiilikset? musta thorgysta tuli rasittava heti ku se alko sanoo et kuka tippuu seuraavaks ja valitti bobin voitoista, niiku really? lip syncissä selvästi kiinnitettiin huomioo chi chiin, must tuntu et katoin vaan yhen tyypin lipsynckausta. musta kim chin itkeminen oli kauheen säälittävää, halusin halii sitä =( ja michelle vaan suunillee jatko sitä sen kritiikkii voinko sanoo kuinka paljon haluun naomin top-kolmansiin, oikeesti mä en pysty se on nii hyvä kuinka kauan sä oot ees kattonu drag racee? ja mun lemppari oli oikeestaan jujubee tuohon aikaan tbh tyra murhas ravenin siin lipsyncis mut mut :'D "se oli vaan painosvirhe" joo, sure sit se myyjä oli uhkaillu näitä kauneusvlogaajia ilmottamalla niistä, koska ne ei pitäny lime crimen meikeistä et jaa aw, mä vihaan jos kuulen et joku mun paketeista on postissa ja yleensä saan tietää siitä perjantaina, kello kuudelta, että odotetaan viel viikonloppu hmm Tää oli se kerta ku Betty epäili Untuckedissa sitä onko Nebraska "oikea malli" ja kyseinen pikkujulkkis veti herneen jokaiseen ruumiinonteloonsa ja teki tän. Toi kuulostaa siltä mitä mä melkein tein ku Amanda Lepore oli Tukholmassa, jos mulla ei ois ollu töitä oisin varmaan uinu lahden yli tai jotain :^D Mut kyl tääl yleisöä ois, Drag me to Hell myydään tyyliin aina loppuun ja Popcultin RPDR-paneelissaki oli tyyliin tupa täynnä. Seuraavaa Euroopankiertuetta odotellessa. . . .. Aaaaa se on parasta kun saa jauhaa jonku kanssa. Varsinki jos joku aivopeseytyy kauheeksi superfaniksi, koska sit voi miettii kaikkii turhii salaliittoteorioita ja teleporttaavia Katyoita. Mulle tulee ikävä Thorglesia mut toi oli ihan reilu eliminaatio. Mua vähän hiertää se miten leikkausosasto alko hieroo jotain keinotekoista Bob/Thorgy-draamaa katsojien naamaan. Tai siis joo, kylhän Thorgy selkeesti alko turhautua tossa loppuvaiheilla, mut geez, editoijat kyl lypsi jokaista ynähdystä ihan kunnolla. Kim on niin pehmo etten ehk kestä :'^) Also Naomi on kehittyny ihan hirveesti, se on nyt kunnon nousus ja jos se ei pommita itteään täysin, matkalla finaaliin. Jos Kim ei kato mitä tapahtuu, Naomi nappaa voiton Ball-jaksossa ja laittaa sen juoksemaan finaalipaikkansa eteen. Apua hyi, jonkun aikaa : D Öö vuodest 2010 tai 2011, en oo ihan varma, oon vanha ja dementia iskee. Siitä ku TV5 keksi näyttää Drag Racee Suomessa. Tyra oli ihan OP, se finaali sai mut melkein toivomaan et se ois ollu pudotusuhan alla ainakin kerran koska oisin nähny enemmän sitä. Sama itseasias Violetin kanssa, sil oli kuulemma aina esitys valmiiksi suunniteltuna, mut tilaisuutta ei vaan tullu. Oi LimeCrime :'D En voi uskoo et jotkut viel ostaa niilt mitään
|
|
|
Post by empullah on Apr 23, 2016 3:54:16 GMT
en kauheesti tiiä näistä tapahtumista, joten en kauheesti voi kommentoida, heh siis oikeesti, haluun et molemmat tulee tänne, oon kattonu ihan liikaa esityksiä että se ei oo terveellistä. musta tuntuu, et jos joku rpdr-queen tulis tänne alueelle, et mä voisin vaan mennä laivalla sinne, mä luultavasti pakottaisin mun vanhemmat viemää mut sinne =D oon varmaan onnistunu saamaa mun kaverin kattoo drag racee netflixistä, ja se on ehdottanu sitä muille sen kavereille ja neki oli innostunu et jeee voin kohta alkaa keskustelee kaikesta sille thorgy tippu, fiilikset? musta thorgysta tuli rasittava heti ku se alko sanoo et kuka tippuu seuraavaks ja valitti bobin voitoista, niiku really? lip syncissä selvästi kiinnitettiin huomioo chi chiin, must tuntu et katoin vaan yhen tyypin lipsynckausta. musta kim chin itkeminen oli kauheen säälittävää, halusin halii sitä =( ja michelle vaan suunillee jatko sitä sen kritiikkii voinko sanoo kuinka paljon haluun naomin top-kolmansiin, oikeesti mä en pysty se on nii hyvä kuinka kauan sä oot ees kattonu drag racee? ja mun lemppari oli oikeestaan jujubee tuohon aikaan tbh tyra murhas ravenin siin lipsyncis mut mut :'D "se oli vaan painosvirhe" joo, sure sit se myyjä oli uhkaillu näitä kauneusvlogaajia ilmottamalla niistä, koska ne ei pitäny lime crimen meikeistä et jaa aw, mä vihaan jos kuulen et joku mun paketeista on postissa ja yleensä saan tietää siitä perjantaina, kello kuudelta, että odotetaan viel viikonloppu hmm Tää oli se kerta ku Betty epäili Untuckedissa sitä onko Nebraska "oikea malli" ja kyseinen pikkujulkkis veti herneen jokaiseen ruumiinonteloonsa ja teki tän. Toi kuulostaa siltä mitä mä melkein tein ku Amanda Lepore oli Tukholmassa, jos mulla ei ois ollu töitä oisin varmaan uinu lahden yli tai jotain :^D Mut kyl tääl yleisöä ois, Drag me to Hell myydään tyyliin aina loppuun ja Popcultin RPDR-paneelissaki oli tyyliin tupa täynnä. Seuraavaa Euroopankiertuetta odotellessa. . . .. Aaaaa se on parasta kun saa jauhaa jonku kanssa. Varsinki jos joku aivopeseytyy kauheeksi superfaniksi, koska sit voi miettii kaikkii turhii salaliittoteorioita ja teleporttaavia Katyoita. Mulle tulee ikävä Thorglesia mut toi oli ihan reilu eliminaatio. Mua vähän hiertää se miten leikkausosasto alko hieroo jotain keinotekoista Bob/Thorgy-draamaa katsojien naamaan. Tai siis joo, kylhän Thorgy selkeesti alko turhautua tossa loppuvaiheilla, mut geez, editoijat kyl lypsi jokaista ynähdystä ihan kunnolla. Kim on niin pehmo etten ehk kestä :'^) Also Naomi on kehittyny ihan hirveesti, se on nyt kunnon nousus ja jos se ei pommita itteään täysin, matkalla finaaliin. Jos Kim ei kato mitä tapahtuu, Naomi nappaa voiton Ball-jaksossa ja laittaa sen juoksemaan finaalipaikkansa eteen. Apua hyi, jonkun aikaa : D Öö vuodest 2010 tai 2011, en oo ihan varma, oon vanha ja dementia iskee. Siitä ku TV5 keksi näyttää Drag Racee Suomessa. Tyra oli ihan OP, se finaali sai mut melkein toivomaan et se ois ollu pudotusuhan alla ainakin kerran koska oisin nähny enemmän sitä. Sama itseasias Violetin kanssa, sil oli kuulemma aina esitys valmiiksi suunniteltuna, mut tilaisuutta ei vaan tullu. Oi LimeCrime :'D En voi uskoo et jotkut viel ostaa niilt mitään aa...ei oo oikein paras keino vastata bettylle jossai instagramis julkisesti jos lupautuu uimaan Ruotsiin nii varmaa voi sanoa että on tarpeeksi addiktoitunu =D sitä en epäile, suomes on yllättävän paljon faneja nii on! se mun kaveri on kolmoskaudella ja me katottii koko eilinen kaikkii lipsync-juttusia ja katottii drag racee tietty. musta se on hauskinta ikinä thorgy oli tosi kiva alussa, ja kyl mä vähän ymmärrän miks se alko olee katkera, mut...thorgy oli oma vihollisensa ja laitto ittensä sinne eliminaatioon rakastan täl kaudel sitä kui lahjakkaita kaikki on, mikään noista mainoksista ei ollu mikään autokolari editointi alko taas mennä yli, me tiedetään et te tartette teidän rahanne, mut toi epätoivonen draama alkaa väsyttää kim on nii söpö mä en pysty alussa luulin et naomi tulee ole hankala tyyppi ja se on vaan ulkonäkö, mut se on hyvin osannu pitää roolinsa muinakin kuin look-queeninä, naomi silti näyttää hyvältä tosin mua ei haittais jos naomi voittais ball-jakson, toivon et se itkee onnelisuudesta ens jaksos eikä siitä et se teki huonosti ps. toivon et derrick tippuu pls oho, tohon aikaan mä sain mun oman tietokoneen, enkä tienny yhtään mitään mistään must ois parasta jos nykyäänki näytettäis drag racee telkkarista, etenki ku logolta ei voi kattoo niit jaksoi ellei lataa jotai mil voi vaihtaa asuinpaikkansa (tietty mäki oon ladannu sen mut) violethan oli sanonu untuckedis et se oli aina valmiin vaikka kuinka hyvin se teki, koska koskaan ei tiiä mitä tuomarit ajattelee lime crime on nii typerä...ja miks melanie martinez on sen kaupan puolesta en ymmärrä? sähän tiiät dollskillin? koska se on mun unelmakauppa oikeesti, mutku postikulut maksaa 25€ ja niitten yks kukkapanta maksaa viiskymppii, ei ole kovin hyvä diili tälle köyhyrille, mutku haluun niitten kenkii oikeesti
|
|
|
Post by Trixie™ on May 17, 2016 8:14:57 GMT
Kerranki molemmat palkinnot meni just ku toivoin !!
|
|
|
Post by empullah on May 17, 2016 17:54:45 GMT
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!halusin et koko top 3 voittaa lol
|
|
|
Post by Trixie™ on May 17, 2016 18:03:19 GMT
En ois ollu vihanen kenenkään voitost, mut olin varma et Bob vie kruunun jo ennen ku casti oli paljastettu + CYNTHIA
|
|