|
Post by wifix on Nov 15, 2015 18:25:52 GMT
|
|
|
Post by zuttathezombie on Nov 15, 2015 18:32:50 GMT
Tää oli nyt kyllä oikein kunnon kutsuhuuto Trixielle.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Nov 15, 2015 18:36:31 GMT
Tää oli nyt kyllä oikein kunnon kutsuhuuto Trixielle. mietin samaa :---D
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 15, 2015 18:59:45 GMT
en myönnä mitään
paitsi ehkä sen et oon ikuisesti katkera siitä että season 1 poistettiin netflixistä
|
|
|
Post by empullah on Nov 15, 2015 19:24:42 GMT
en myönnä mitään paitsi ehkä sen et oon ikuisesti katkera siitä että season 1 poistettiin netflixistä MÄ EHIN KATTOO SEN VAA KERRAN >=((((
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 15, 2015 19:30:19 GMT
en myönnä mitään paitsi ehkä sen et oon ikuisesti katkera siitä että season 1 poistettiin netflixistä MÄ EHIN KATTOO SEN VAA KERRAN >=(((( oon nähny sen varmaan kaheksan kertaa mut oon silti vihanen SHANNEL
|
|
|
Post by empullah on Nov 15, 2015 19:32:39 GMT
MÄ EHIN KATTOO SEN VAA KERRAN >=(((( oon nähny sen varmaan kaheksan kertaa mut oon silti vihanen SHANNEL mä tykkädin ninasta
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 15, 2015 19:35:36 GMT
oon nähny sen varmaan kaheksan kertaa mut oon silti vihanen SHANNEL mä tykkädin ninasta ninaki on hieno (ja arvostan nina hagen -referenssiä) mut shannel..... nimesin mun kim kardashian hollywood -hahmon sen mukaan
|
|
|
Post by wifix on Nov 15, 2015 21:06:43 GMT
en myönnä mitään paitsi ehkä sen et oon ikuisesti katkera siitä että season 1 poistettiin netflixistä damn en kerenny näkeen miks se poistettiin
|
|
|
Post by Trixie™ on Nov 15, 2015 21:09:49 GMT
en myönnä mitään paitsi ehkä sen et oon ikuisesti katkera siitä että season 1 poistettiin netflixistä damn en kerenny näkeen miks se poistettiin idk varmaan rupaul ei enää halunnu et sitä näytetään ajalta jollon sen naama ei ollu kireämpi ku puhkeamispisteeseen puhallettu ilmapallo
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 29, 2016 11:25:04 GMT
en tiiä haluuks kukaan puhuu tästä mun kaa mut kasikausi saa mut itkemään koska se on niin hyvä ratkeen liitoksistani
haluan vaan taputtaa bettyn poskea ystävällisesti (ja ehkä juosta karkuun sen jälkeen)
|
|
|
Post by empullah on Mar 29, 2016 14:24:35 GMT
en tiiä haluuks kukaan puhuu tästä mun kaa mut kasikausi saa mut itkemään koska se on niin hyvä ratkeen liitoksistani haluan vaan taputtaa bettyn poskea ystävällisesti (ja ehkä juosta karkuun sen jälkeen) mäki itken ja haluun lailan takas yhyy
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 29, 2016 14:29:22 GMT
en tiiä haluuks kukaan puhuu tästä mun kaa mut kasikausi saa mut itkemään koska se on niin hyvä ratkeen liitoksistani haluan vaan taputtaa bettyn poskea ystävällisesti (ja ehkä juosta karkuun sen jälkeen) mäki itken ja haluun lailan takas yhyy Mua vähän harmittaa Lailan puolesta :^/ Se tuli kisaan ehk pari vuotta liian aikasin, täl kaudella sille kävi vähän möhnäsesti Toisaalta mua harmittaa itteniki puolesta koska tää on tosi huono vuosi valita lemppareita, ne putoo kuitenki ku casti on niin vahva, kattokaa ku kärsin. Yritin pysyy neutraalina, mut se toimi noin viis minuuttia.
|
|
|
Post by empullah on Mar 29, 2016 17:54:03 GMT
mäki itken ja haluun lailan takas yhyy Mua vähän harmittaa Lailan puolesta :^/ Se tuli kisaan ehk pari vuotta liian aikasin, täl kaudella sille kävi vähän möhnäsesti Toisaalta mua harmittaa itteniki puolesta koska tää on tosi huono vuosi valita lemppareita, ne putoo kuitenki ku casti on niin vahva, kattokaa ku kärsin. Yritin pysyy neutraalina, mut se toimi noin viis minuuttia. toivon et laila tulee all starsiin sit ku se on valmis joo älä tykkään naomistaki mut musta tuntuu et seki tippuu lähiaikoina
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 29, 2016 18:16:33 GMT
Mua vähän harmittaa Lailan puolesta :^/ Se tuli kisaan ehk pari vuotta liian aikasin, täl kaudella sille kävi vähän möhnäsesti Toisaalta mua harmittaa itteniki puolesta koska tää on tosi huono vuosi valita lemppareita, ne putoo kuitenki ku casti on niin vahva, kattokaa ku kärsin. Yritin pysyy neutraalina, mut se toimi noin viis minuuttia. toivon et laila tulee all starsiin sit ku se on valmis joo älä tykkään naomistaki mut musta tuntuu et seki tippuu lähiaikoina Ehk ne tekee ru-demption-kauden jossa aikasin eliminoidut voi tulla näyttämään mitä ne on oppinu, se vois olla kiinnostavaa. Mun ongelma on se et tykkään kaikista enkä haluu et kukaan putoo (okei Derrickin voin uhrata) ja sit tietenkin onnistun valitsee mun lemppariks sen joka kaikkein todennäkösemmin napsahtaa kesken kauden ja helvetti pääsee irti (ei sikäli, betty anto mulle ilmasen tarran jonka laitoin jääkapin oveen)
|
|