|
Post by empullah on Mar 30, 2016 3:54:41 GMT
toivon et laila tulee all starsiin sit ku se on valmis joo älä tykkään naomistaki mut musta tuntuu et seki tippuu lähiaikoina Ehk ne tekee ru-demption-kauden jossa aikasin eliminoidut voi tulla näyttämään mitä ne on oppinu, se vois olla kiinnostavaa. Mun ongelma on se et tykkään kaikista enkä haluu et kukaan putoo (okei Derrickin voin uhrata) ja sit tietenkin onnistun valitsee mun lemppariks sen joka kaikkein todennäkösemmin napsahtaa kesken kauden ja helvetti pääsee irti (ei sikäli, betty anto mulle ilmasen tarran jonka laitoin jääkapin oveen) joo se ois varmaa aika kivaa kattoo oon samaa mieltä et derrick vois häipyy jo siis, thorgy on mun lemppari täl hetkellä, mut tossa uusimmas jaksos se oli vähän ärsyttävä (millanen tarra se on)
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 30, 2016 10:38:20 GMT
Ehk ne tekee ru-demption-kauden jossa aikasin eliminoidut voi tulla näyttämään mitä ne on oppinu, se vois olla kiinnostavaa. Mun ongelma on se et tykkään kaikista enkä haluu et kukaan putoo (okei Derrickin voin uhrata) ja sit tietenkin onnistun valitsee mun lemppariks sen joka kaikkein todennäkösemmin napsahtaa kesken kauden ja helvetti pääsee irti (ei sikäli, betty anto mulle ilmasen tarran jonka laitoin jääkapin oveen) joo se ois varmaa aika kivaa kattoo oon samaa mieltä et derrick vois häipyy jo siis, thorgy on mun lemppari täl hetkellä, mut tossa uusimmas jaksos se oli vähän ärsyttävä (millanen tarra se on) Derrick vähän säälittää mua ku se on koko ajan niin ulalla :^D Mut se on imitaattori, en oottanukaan et ne paiskaa sitä pihalle ennen Snatchii, mut kohta sekin on ohi ja BritBrit on vapaata riistaa. Thorgles on ihana mut siin vähän näki keitä kolmea ei kannattaisi laittaa samaan posseen, liikaa persoonallisuutta niin pieneen tilaan. Ihan vaan perus tällanen, mut on ihan tyypillistä mua olla innostuneempi jostain ilmaissälästä kuin siitä johon oikeesti käytin rahaakin.
|
|
|
Post by empullah on Mar 30, 2016 12:30:44 GMT
joo se ois varmaa aika kivaa kattoo oon samaa mieltä et derrick vois häipyy jo siis, thorgy on mun lemppari täl hetkellä, mut tossa uusimmas jaksos se oli vähän ärsyttävä (millanen tarra se on) Derrick vähän säälittää mua ku se on koko ajan niin ulalla :^D Mut se on imitaattori, en oottanukaan et ne paiskaa sitä pihalle ennen Snatchii, mut kohta sekin on ohi ja BritBrit on vapaata riistaa. Thorgles on ihana mut siin vähän näki keitä kolmea ei kannattaisi laittaa samaan posseen, liikaa persoonallisuutta niin pieneen tilaan. Ihan vaan perus tällanen, mut on ihan tyypillistä mua olla innostuneempi jostain ilmaissälästä kuin siitä johon oikeesti käytin rahaakin. mistä vetoo et derrick ois heitetty jo pois jos se ei imitois britneytä en malta odottaa snatch gamee joo, ja sitku bobilla ja thorgylla on joku kilpailu meneillää, nii se ei varmaa oo kauheen hyvä juttu tiimin kannalta ja erhmagod toi mihin käytit rahaa on nii hieno
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 30, 2016 15:57:12 GMT
Derrick vähän säälittää mua ku se on koko ajan niin ulalla :^D Mut se on imitaattori, en oottanukaan et ne paiskaa sitä pihalle ennen Snatchii, mut kohta sekin on ohi ja BritBrit on vapaata riistaa. Thorgles on ihana mut siin vähän näki keitä kolmea ei kannattaisi laittaa samaan posseen, liikaa persoonallisuutta niin pieneen tilaan. Ihan vaan perus tällanen, mut on ihan tyypillistä mua olla innostuneempi jostain ilmaissälästä kuin siitä johon oikeesti käytin rahaakin. mistä vetoo et derrick ois heitetty jo pois jos se ei imitois britneytä en malta odottaa snatch gamee joo, ja sitku bobilla ja thorgylla on joku kilpailu meneillää, nii se ei varmaa oo kauheen hyvä juttu tiimin kannalta ja erhmagod toi mihin käytit rahaa on nii hieno Let's be real Derrick ei ois tuolla ilman Britneyaan. Mut valehtelisin jos sanosin et mua ei kiinnostais ketä Derrick (ja Bob joka ilmeisesti toi joku 800 hahmoa mukanaan) aikaa imitoida. Muuten snatch game pelottaa mua, siitä liikkuu niin villejä juoruja pitkin internetiä et mä en malta odottaa sitä ja samalla en haluu et se tulee ollenkaan. Tietty voihan se olla et mitään järkyttävää ei tapahdukaan ja tää on niinku 2014 ja "Bianca murtaa jalkansa ekassa jaksossa. Niin ja Gia kuolee." Bobin ja Thorgyn lokerot menee vähän liikaa päälleikkän, ne on oikeestaan ainoot joilla on niin vahvasti meneillään saman tyylilajin drag. Toi on atm lempiasia jonka omistan. Niin ja Acidilla on söpö käsiala.
|
|
|
Post by empullah on Mar 31, 2016 4:12:47 GMT
mistä vetoo et derrick ois heitetty jo pois jos se ei imitois britneytä en malta odottaa snatch gamee joo, ja sitku bobilla ja thorgylla on joku kilpailu meneillää, nii se ei varmaa oo kauheen hyvä juttu tiimin kannalta ja erhmagod toi mihin käytit rahaa on nii hieno Let's be real Derrick ei ois tuolla ilman Britneyaan. Mut valehtelisin jos sanosin et mua ei kiinnostais ketä Derrick (ja Bob joka ilmeisesti toi joku 800 hahmoa mukanaan) aikaa imitoida. Muuten snatch game pelottaa mua, siitä liikkuu niin villejä juoruja pitkin internetiä et mä en malta odottaa sitä ja samalla en haluu et se tulee ollenkaan. Tietty voihan se olla et mitään järkyttävää ei tapahdukaan ja tää on niinku 2014 ja "Bianca murtaa jalkansa ekassa jaksossa. Niin ja Gia kuolee." Bobin ja Thorgyn lokerot menee vähän liikaa päälleikkän, ne on oikeestaan ainoot joilla on niin vahvasti meneillään saman tyylilajin drag. Toi on atm lempiasia jonka omistan. Niin ja Acidilla on söpö käsiala. thorgyllä, bobilla ja derrickillä on aika hyvät mahollisuudet snatch games, mut sitähän ei koskaan tiiä mua jännittää enemmän kuin pelottaa noitten muiden queenejen puolesta mä en oo oikeestaan ees kuullu koko biancan jalasta ja gian kuolemasta ne on aika samanlaisii ite tykkään thorgystä enemmä tällä hetkellä, varmaa koska mä en kestä bobin kulmia ( ) bettyl on kyl söpö käsiala mä oon huomannu et monilla drag queeneillä on hieno käsiala oon aika kateellinen koska mä oon se tyyppi joka menettää enkun kokeesta pisteitä koska mun a näyttää e:ltä
|
|
|
Post by zuttathezombie on Mar 31, 2016 17:06:16 GMT
Tulin tsekkaamaan tän keskustelun kun se nousi taas pinnalle Sit näin sanan Netflix Ja aloitin sit kattomaan kakkoskaudesta lähtien ja nyt oon koukussa Mut valitettavasti en voi sen takia oikein osallistua keskusteluun :DD
|
|
|
Post by Trixie™ on Mar 31, 2016 19:11:56 GMT
Let's be real Derrick ei ois tuolla ilman Britneyaan. Mut valehtelisin jos sanosin et mua ei kiinnostais ketä Derrick (ja Bob joka ilmeisesti toi joku 800 hahmoa mukanaan) aikaa imitoida. Muuten snatch game pelottaa mua, siitä liikkuu niin villejä juoruja pitkin internetiä et mä en malta odottaa sitä ja samalla en haluu et se tulee ollenkaan. Tietty voihan se olla et mitään järkyttävää ei tapahdukaan ja tää on niinku 2014 ja "Bianca murtaa jalkansa ekassa jaksossa. Niin ja Gia kuolee." Bobin ja Thorgyn lokerot menee vähän liikaa päälleikkän, ne on oikeestaan ainoot joilla on niin vahvasti meneillään saman tyylilajin drag. Toi on atm lempiasia jonka omistan. Niin ja Acidilla on söpö käsiala. thorgyllä, bobilla ja derrickillä on aika hyvät mahollisuudet snatch games, mut sitähän ei koskaan tiiä mua jännittää enemmän kuin pelottaa noitten muiden queenejen puolesta mä en oo oikeestaan ees kuullu koko biancan jalasta ja gian kuolemasta ne on aika samanlaisii ite tykkään thorgystä enemmä tällä hetkellä, varmaa koska mä en kestä bobin kulmia ( ) bettyl on kyl söpö käsiala mä oon huomannu et monilla drag queeneillä on hieno käsiala oon aika kateellinen koska mä oon se tyyppi joka menettää enkun kokeesta pisteitä koska mun a näyttää e:ltä Derrick on joko tosi hyvä tai ihan hirveä, ainaki ku ottaa huomioon et sen vitsit tähän mennessä on ollu aika latteita. Noi nyt oli niitä kertoja ku internet oli väärässä, jostain syystä kaikki juorut eskaloitu ihan hirveesti kutoskaudelle tultaessa. Mut jotain krediittii pitää antaa ku reddit selvitti kasikauden castin lähes täydellisesti jo kesällä - ainoo jonka ne missas oli Laila koska joku uskoi nähneensä sen metrossa. Ehkä ne on treenannu peiliin kirjottamista varten :^DD Mut srsly ku Naysha kirjotti sitä kirjettä Untuckedissa? Ehkä nätein käsiala ikinä. Ens viikolla on Madonna-runway ja se voi tietää joko ihan hirveetä sotkua tai jotain loistavaa. Tulin tsekkaamaan tän keskustelun kun se nousi taas pinnalle Sit näin sanan Netflix Ja aloitin sit kattomaan kakkoskaudesta lähtien ja nyt oon koukussa Mut valitettavasti en voi sen takia oikein osallistua keskusteluun :DD Niin no aikasemmat kaudet ei ehkä oo ihan niin relevantteja atm :^D Mut ei mua haittaa jauhaa roskaa niistäkään
|
|
|
Post by empullah on Apr 1, 2016 3:40:26 GMT
thorgyllä, bobilla ja derrickillä on aika hyvät mahollisuudet snatch games, mut sitähän ei koskaan tiiä mua jännittää enemmän kuin pelottaa noitten muiden queenejen puolesta mä en oo oikeestaan ees kuullu koko biancan jalasta ja gian kuolemasta ne on aika samanlaisii ite tykkään thorgystä enemmä tällä hetkellä, varmaa koska mä en kestä bobin kulmia ( ) bettyl on kyl söpö käsiala mä oon huomannu et monilla drag queeneillä on hieno käsiala oon aika kateellinen koska mä oon se tyyppi joka menettää enkun kokeesta pisteitä koska mun a näyttää e:ltä Derrick on joko tosi hyvä tai ihan hirveä, ainaki ku ottaa huomioon et sen vitsit tähän mennessä on ollu aika latteita. Noi nyt oli niitä kertoja ku internet oli väärässä, jostain syystä kaikki juorut eskaloitu ihan hirveesti kutoskaudelle tultaessa. Mut jotain krediittii pitää antaa ku reddit selvitti kasikauden castin lähes täydellisesti jo kesällä - ainoo jonka ne missas oli Laila koska joku uskoi nähneensä sen metrossa. Ehkä ne on treenannu peiliin kirjottamista varten :^DD Mut srsly ku Naysha kirjotti sitä kirjettä Untuckedissa? Ehkä nätein käsiala ikinä. Ens viikolla on Madonna-runway ja se voi tietää joko ihan hirveetä sotkua tai jotain loistavaa. Tulin tsekkaamaan tän keskustelun kun se nousi taas pinnalle Sit näin sanan Netflix Ja aloitin sit kattomaan kakkoskaudesta lähtien ja nyt oon koukussa Mut valitettavasti en voi sen takia oikein osallistua keskusteluun :DD Niin no aikasemmat kaudet ei ehkä oo ihan niin relevantteja atm :^D Mut ei mua haittaa jauhaa roskaa niistäkään Derrick ei voi voittaa, koska se ei oo tosiaan hauskin kappale koko porukasta aa okei, drag race fanit on jänniä, etenki noi reddit-ukkelit joo varmaa nayshan käsiala oli söpöö ja musta se oli kyl söpöintä ikinä kun se kirjotti sen kirjeen ja antoi pari vaatetta aa nii joo, katotaa kuin moni tyyppi tulee sinne kartiotisseillä
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 1, 2016 13:37:28 GMT
Derrick on joko tosi hyvä tai ihan hirveä, ainaki ku ottaa huomioon et sen vitsit tähän mennessä on ollu aika latteita. Noi nyt oli niitä kertoja ku internet oli väärässä, jostain syystä kaikki juorut eskaloitu ihan hirveesti kutoskaudelle tultaessa. Mut jotain krediittii pitää antaa ku reddit selvitti kasikauden castin lähes täydellisesti jo kesällä - ainoo jonka ne missas oli Laila koska joku uskoi nähneensä sen metrossa. Ehkä ne on treenannu peiliin kirjottamista varten :^DD Mut srsly ku Naysha kirjotti sitä kirjettä Untuckedissa? Ehkä nätein käsiala ikinä. Ens viikolla on Madonna-runway ja se voi tietää joko ihan hirveetä sotkua tai jotain loistavaa. Niin no aikasemmat kaudet ei ehkä oo ihan niin relevantteja atm :^D Mut ei mua haittaa jauhaa roskaa niistäkään Derrick ei voi voittaa, koska se ei oo tosiaan hauskin kappale koko porukasta aa okei, drag race fanit on jänniä, etenki noi reddit-ukkelit joo varmaa nayshan käsiala oli söpöö ja musta se oli kyl söpöintä ikinä kun se kirjotti sen kirjeen ja antoi pari vaatetta aa nii joo, katotaa kuin moni tyyppi tulee sinne kartiotisseillä Täs vaiheessa /r/rupaulsdragrace on tyyliin mun toinen koti :'^D Oon ilonen et "I'm a pageant queen, i spend money" vs rahaton ChiChi-asetelma kulminoitu tähän eikä mihinkään ilkeäsävyseen torailuun. Täl kaudella on muutenki jotenkin hirveen vahva yhteishenki, en ainakaan oon nähny mitään sen suurempia vihollisuhteita ja ne kaikki tuntuu tulevan aika hyvin toimeen huolimatta siitä että jotkut vähän aukookin päätään. ChiChin kartiotissit on ainaki varmat :DDD Haluun vaan et joku tekee jotain tästä inspiroitunutta (Kim Chi?? tää sopis sille??) tai tän. Kuolisin ja heräisin henkiin siltä istumalta.
|
|
|
Post by empullah on Apr 1, 2016 16:37:44 GMT
Derrick ei voi voittaa, koska se ei oo tosiaan hauskin kappale koko porukasta aa okei, drag race fanit on jänniä, etenki noi reddit-ukkelit joo varmaa nayshan käsiala oli söpöö ja musta se oli kyl söpöintä ikinä kun se kirjotti sen kirjeen ja antoi pari vaatetta aa nii joo, katotaa kuin moni tyyppi tulee sinne kartiotisseillä Täs vaiheessa /r/rupaulsdragrace on tyyliin mun toinen koti :'^D Oon ilonen et "I'm a pageant queen, i spend money" vs rahaton ChiChi-asetelma kulminoitu tähän eikä mihinkään ilkeäsävyseen torailuun. Täl kaudella on muutenki jotenkin hirveen vahva yhteishenki, en ainakaan oon nähny mitään sen suurempia vihollisuhteita ja ne kaikki tuntuu tulevan aika hyvin toimeen huolimatta siitä että jotkut vähän aukookin päätään. ChiChin kartiotissit on ainaki varmat :DDD Haluun vaan et joku tekee jotain tästä inspiroitunutta (Kim Chi?? tää sopis sille??) tai tän. Kuolisin ja heräisin henkiin siltä istumalta. joo, mä vihaan sitä ku queenit kattoo nenän vartta pitkin niitä joilla ei oo jokaista timanttimekkoa ja hienouksia, joten mustaki toi on hyvä juttu tällä kaudella on ollu kyllä "draamaa" mutta ei sellasta mitä olettaa kun laittaa 13 drag queeniä samaan huoneeseen ja silti tää on ollu viihdyttävä toi eka sopis kim chille kyl, toi asu on kyl kauheen kiva ja toi toinen, ehkä jollekin naomille tai jotain?
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 2, 2016 13:52:03 GMT
Täs vaiheessa /r/rupaulsdragrace on tyyliin mun toinen koti :'^D Oon ilonen et "I'm a pageant queen, i spend money" vs rahaton ChiChi-asetelma kulminoitu tähän eikä mihinkään ilkeäsävyseen torailuun. Täl kaudella on muutenki jotenkin hirveen vahva yhteishenki, en ainakaan oon nähny mitään sen suurempia vihollisuhteita ja ne kaikki tuntuu tulevan aika hyvin toimeen huolimatta siitä että jotkut vähän aukookin päätään. ChiChin kartiotissit on ainaki varmat :DDD Haluun vaan et joku tekee jotain tästä inspiroitunutta (Kim Chi?? tää sopis sille??) tai tän. Kuolisin ja heräisin henkiin siltä istumalta. joo, mä vihaan sitä ku queenit kattoo nenän vartta pitkin niitä joilla ei oo jokaista timanttimekkoa ja hienouksia, joten mustaki toi on hyvä juttu tällä kaudella on ollu kyllä "draamaa" mutta ei sellasta mitä olettaa kun laittaa 13 drag queeniä samaan huoneeseen ja silti tää on ollu viihdyttävä toi eka sopis kim chille kyl, toi asu on kyl kauheen kiva ja toi toinen, ehkä jollekin naomille tai jotain? Se draama tulee jotenki luonnollisesti tällä kaudella. Ja kaikistä on näytetty useempaa puolta. Kukaan ei oo pelkästää hauska tai pelkkä bitch, kaikki saa törttöillä ja käyttäytyä hyvin. A+ Bob on ilmeisesti tekemässä sen partionjohtaja-lookin, kaks on paljastettu, en malta odottaa loppuja. Ps salee mun akveri menee tänään kattoo BenDelaCremea Helsingis ja mul ei ollu rahaa :^)) en oo yhtään suolanen
|
|
|
Post by empullah on Apr 2, 2016 18:00:09 GMT
joo, mä vihaan sitä ku queenit kattoo nenän vartta pitkin niitä joilla ei oo jokaista timanttimekkoa ja hienouksia, joten mustaki toi on hyvä juttu tällä kaudella on ollu kyllä "draamaa" mutta ei sellasta mitä olettaa kun laittaa 13 drag queeniä samaan huoneeseen ja silti tää on ollu viihdyttävä toi eka sopis kim chille kyl, toi asu on kyl kauheen kiva ja toi toinen, ehkä jollekin naomille tai jotain? Se draama tulee jotenki luonnollisesti tällä kaudella. Ja kaikistä on näytetty useempaa puolta. Kukaan ei oo pelkästää hauska tai pelkkä bitch, kaikki saa törttöillä ja käyttäytyä hyvin. A+ Bob on ilmeisesti tekemässä sen partionjohtaja-lookin, kaks on paljastettu, en malta odottaa loppuja. Ps salee mun akveri menee tänään kattoo BenDelaCremea Helsingis ja mul ei ollu rahaa :^)) en oo yhtään suolanen mä yleensä vihaan draamaa, ku se on kauheen epämukavaa mut täs kaudes se ei oo oikeestaan haitannu mua ja kukaan ei oo vielä itkeny(??) ja ketään ei ole lyöty vielä bobille se kyl sopii, mut oikeesti oon innoissani ens jaksosta mitä bendela on helsingis miks kukaan ei kertonu (ei mullakaan ois ollu rahaa älä huoli)
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 2, 2016 18:53:13 GMT
Se draama tulee jotenki luonnollisesti tällä kaudella. Ja kaikistä on näytetty useempaa puolta. Kukaan ei oo pelkästää hauska tai pelkkä bitch, kaikki saa törttöillä ja käyttäytyä hyvin. A+ Bob on ilmeisesti tekemässä sen partionjohtaja-lookin, kaks on paljastettu, en malta odottaa loppuja. Ps salee mun akveri menee tänään kattoo BenDelaCremea Helsingis ja mul ei ollu rahaa :^)) en oo yhtään suolanen mä yleensä vihaan draamaa, ku se on kauheen epämukavaa mut täs kaudes se ei oo oikeestaan haitannu mua ja kukaan ei oo vielä itkeny(??) ja ketään ei ole lyöty vielä bobille se kyl sopii, mut oikeesti oon innoissani ens jaksosta mitä bendela on helsingis miks kukaan ei kertonu (ei mullakaan ois ollu rahaa älä huoli) Sellanen typerä draama tasoa "Shangela selvittää käyttikö Raja hiusmekossaan tylliä" -draama on parasta mut sellanen vakava draama on vaan epämukavalla tavalla viihdyttävää. Snatch on aina kauden kohokohta ja hahmokaarti näyttää näillä näkymin ihan loistavalta, hnngh. Joo se on pääesiintyjänä Drag me to Helis (joka kyl myytiin loppuun jo joskus viime vuoden puolella) Sen verran pakko mainostaa et se on hyvä show jos haluu päästä jyvälle siitä mitä Suomen piskuisessa drag-scenessä on meneillään.
|
|
|
Post by empullah on Apr 2, 2016 20:11:43 GMT
mä yleensä vihaan draamaa, ku se on kauheen epämukavaa mut täs kaudes se ei oo oikeestaan haitannu mua ja kukaan ei oo vielä itkeny(??) ja ketään ei ole lyöty vielä bobille se kyl sopii, mut oikeesti oon innoissani ens jaksosta mitä bendela on helsingis miks kukaan ei kertonu (ei mullakaan ois ollu rahaa älä huoli) Sellanen typerä draama tasoa "Shangela selvittää käyttikö Raja hiusmekossaan tylliä" -draama on parasta mut sellanen vakava draama on vaan epämukavalla tavalla viihdyttävää. Snatch on aina kauden kohokohta ja hahmokaarti näyttää näillä näkymin ihan loistavalta, hnngh. Joo se on pääesiintyjänä Drag me to Helis (joka kyl myytiin loppuun jo joskus viime vuoden puolella) Sen verran pakko mainostaa et se on hyvä show jos haluu päästä jyvälle siitä mitä Suomen piskuisessa drag-scenessä on meneillään. joo niinpä siis snatch game on mun toisiks lempparialue näil kausil, koska just snatchistä saa tietää ketkä osaa ja ketkä ei ja mun ultimate-lempparit on kyl kaikki vaatehaasteet, mä en vaa tiiä ne on nii viihdyttävii kattoo mä en tosiaankaan tiiä näistä Suomen drag-juttusista, tai no oonhan mä joskus googletellu jotai mut mut varmaa kannattais ottaa selvää, jos mä joskus jotai drag queenejä aattelin nähä koska tällä hetkellä lähin mahdollisuus nähä niit on jossai pridessa, etenki ku oon alaikänen
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 4, 2016 8:15:48 GMT
Sellanen typerä draama tasoa "Shangela selvittää käyttikö Raja hiusmekossaan tylliä" -draama on parasta mut sellanen vakava draama on vaan epämukavalla tavalla viihdyttävää. Snatch on aina kauden kohokohta ja hahmokaarti näyttää näillä näkymin ihan loistavalta, hnngh. Joo se on pääesiintyjänä Drag me to Helis (joka kyl myytiin loppuun jo joskus viime vuoden puolella) Sen verran pakko mainostaa et se on hyvä show jos haluu päästä jyvälle siitä mitä Suomen piskuisessa drag-scenessä on meneillään. joo niinpä siis snatch game on mun toisiks lempparialue näil kausil, koska just snatchistä saa tietää ketkä osaa ja ketkä ei ja mun ultimate-lempparit on kyl kaikki vaatehaasteet, mä en vaa tiiä ne on nii viihdyttävii kattoo mä en tosiaankaan tiiä näistä Suomen drag-juttusista, tai no oonhan mä joskus googletellu jotai mut mut varmaa kannattais ottaa selvää, jos mä joskus jotai drag queenejä aattelin nähä koska tällä hetkellä lähin mahdollisuus nähä niit on jossai pridessa, etenki ku oon alaikänen Mä tykkään livehaasteista, niistä joissa pranchataan päälavalla eikä sitä oo kuvattu ja leikelty etukäteen. Ens viikolla on makeover-jakso joka on tyyliin aina mun inhokki koska mua ei oikeesti kiinnosta lauma jtn random tyyppejä joille yritetään väkipakolla kehittää joku storyline (yks harvoista asioista joissa seiskakausi onnistui muita paremmin, heh) Alaikäsenä kaikki on kyl aina ihan turhan hankalaa kun mahdolliset showt on lähinnä sellasia teatterilavalla näytettäviä - ei sikäli et ne ois mitenkään kehnoja, päinvastoin, mut ne maksaa yleensä mansikoita. Baarinäytöksiin tietysti pääsee vasta täysikäsenä, esim Le Bonkis oli viimekesänä tosi kiva esitys Priden avajaispäivänä. Ja kivalla tarkoitan "minisortseihin pukeutunut vähän karkeemman näkönen queen sulloo hampurilaisen suuhunsa kääreineen". Okei oli siinä muutaki mut toi oli mun suosikkiosa. Siskoni laskee edelleen yhdeksi suurimmaksi saavutuksekseen sen et drag queen haukku sen housuja.
|
|