|
Post by empullah on Apr 4, 2016 15:02:50 GMT
joo niinpä siis snatch game on mun toisiks lempparialue näil kausil, koska just snatchistä saa tietää ketkä osaa ja ketkä ei ja mun ultimate-lempparit on kyl kaikki vaatehaasteet, mä en vaa tiiä ne on nii viihdyttävii kattoo mä en tosiaankaan tiiä näistä Suomen drag-juttusista, tai no oonhan mä joskus googletellu jotai mut mut varmaa kannattais ottaa selvää, jos mä joskus jotai drag queenejä aattelin nähä koska tällä hetkellä lähin mahdollisuus nähä niit on jossai pridessa, etenki ku oon alaikänen Mä tykkään livehaasteista, niistä joissa pranchataan päälavalla eikä sitä oo kuvattu ja leikelty etukäteen. Ens viikolla on makeover-jakso joka on tyyliin aina mun inhokki koska mua ei oikeesti kiinnosta lauma jtn random tyyppejä joille yritetään väkipakolla kehittää joku storyline (yks harvoista asioista joissa seiskakausi onnistui muita paremmin, heh) Alaikäsenä kaikki on kyl aina ihan turhan hankalaa kun mahdolliset showt on lähinnä sellasia teatterilavalla näytettäviä - ei sikäli et ne ois mitenkään kehnoja, päinvastoin, mut ne maksaa yleensä mansikoita. Baarinäytöksiin tietysti pääsee vasta täysikäsenä, esim Le Bonkis oli viimekesänä tosi kiva esitys Priden avajaispäivänä. Ja kivalla tarkoitan "minisortseihin pukeutunut vähän karkeemman näkönen queen sulloo hampurilaisen suuhunsa kääreineen". Okei oli siinä muutaki mut toi oli mun suosikkiosa. Siskoni laskee edelleen yhdeksi suurimmaksi saavutuksekseen sen et drag queen haukku sen housuja. aa joo, ne on kivoja. ai nyt jo? kauheen nopee menny nää jaksot, mut ne ei oo munkaa lemppareita, koska rehellisesti sanoen mua ei kiinnosta kuinka dramaattinen elämä niil on ollu. Yleensä mä skippaan vaan sen ite makeoveraamisen ja meen suoraan lavalle niinpä, ja kun mulla ei oikeesti edes löydy edes viittä euroo mun lompakosta, nii siitä sitten matkustelemaan johonki turkuu tai helsinkii ja osta vielä liput nii okei. mua ei kyl haittais kattoa queenejä ahmimas burgereita musta ois cooleinta ikinä jos joku queen tulis ees puhuu mulle, en tiiä haluisinko et ne haukkuis mun asuu, mut...=D
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 4, 2016 15:48:15 GMT
Mä tykkään livehaasteista, niistä joissa pranchataan päälavalla eikä sitä oo kuvattu ja leikelty etukäteen. Ens viikolla on makeover-jakso joka on tyyliin aina mun inhokki koska mua ei oikeesti kiinnosta lauma jtn random tyyppejä joille yritetään väkipakolla kehittää joku storyline (yks harvoista asioista joissa seiskakausi onnistui muita paremmin, heh) Alaikäsenä kaikki on kyl aina ihan turhan hankalaa kun mahdolliset showt on lähinnä sellasia teatterilavalla näytettäviä - ei sikäli et ne ois mitenkään kehnoja, päinvastoin, mut ne maksaa yleensä mansikoita. Baarinäytöksiin tietysti pääsee vasta täysikäsenä, esim Le Bonkis oli viimekesänä tosi kiva esitys Priden avajaispäivänä. Ja kivalla tarkoitan "minisortseihin pukeutunut vähän karkeemman näkönen queen sulloo hampurilaisen suuhunsa kääreineen". Okei oli siinä muutaki mut toi oli mun suosikkiosa. Siskoni laskee edelleen yhdeksi suurimmaksi saavutuksekseen sen et drag queen haukku sen housuja. aa joo, ne on kivoja. ai nyt jo? kauheen nopee menny nää jaksot, mut ne ei oo munkaa lemppareita, koska rehellisesti sanoen mua ei kiinnosta kuinka dramaattinen elämä niil on ollu. Yleensä mä skippaan vaan sen ite makeoveraamisen ja meen suoraan lavalle niinpä, ja kun mulla ei oikeesti edes löydy edes viittä euroo mun lompakosta, nii siitä sitten matkustelemaan johonki turkuu tai helsinkii ja osta vielä liput nii okei. mua ei kyl haittais kattoa queenejä ahmimas burgereita musta ois cooleinta ikinä jos joku queen tulis ees puhuu mulle, en tiiä haluisinko et ne haukkuis mun asuu, mut...=D Niin on! Tosin tää kausi onki lyhkäsempi ku suurin osa aikasemmista ku kilpailijoita on niin vähän >:^( mut me todennäkösesti saadaan AS2 tänä vuonna, ehkä se vähän paikkais (vaikka sen castlist onki vähän omituinen). Paras tapa saada drag queenin huomio on mennä rohkeesti lavan lähelle. Suomes se on aika helppoo kun kaikki on niin kauhuissaan ja ujoja :^D Neki kerrat ku oon ollu sellasis Broadway-henkisemmissä teatteriin tehdyissä esityksissä, oon aina buukannu eturivistä, se kannattaa, viimeks sain jutustella esityksen tirehtöörin kanssahyvän aikaa kesken esitystä. Kyl se tuntuu aina vähän spessulta vaik kommentti oiski vaan "Girl come closer you're fucking tiny" jossain kummallisessa baarissa. Se haukkuminen oli ihan leikkimielistä, sisko nauro varmaan eniten. Huomenna nähään miten hermoraunio oon ku oon kattonu sen jakson. On olemassa kolme vaihtoehtoa, joko mitään ei tapahdu, jotain kauheaa tapahtuu tai edessä on legendaarisin lipsync ikinä. Tän verran mä oon saanu irti. Mun pää irtoo kohta.
|
|
|
Post by empullah on Apr 4, 2016 16:42:18 GMT
aa joo, ne on kivoja. ai nyt jo? kauheen nopee menny nää jaksot, mut ne ei oo munkaa lemppareita, koska rehellisesti sanoen mua ei kiinnosta kuinka dramaattinen elämä niil on ollu. Yleensä mä skippaan vaan sen ite makeoveraamisen ja meen suoraan lavalle niinpä, ja kun mulla ei oikeesti edes löydy edes viittä euroo mun lompakosta, nii siitä sitten matkustelemaan johonki turkuu tai helsinkii ja osta vielä liput nii okei. mua ei kyl haittais kattoa queenejä ahmimas burgereita musta ois cooleinta ikinä jos joku queen tulis ees puhuu mulle, en tiiä haluisinko et ne haukkuis mun asuu, mut...=D Niin on! Tosin tää kausi onki lyhkäsempi ku suurin osa aikasemmista ku kilpailijoita on niin vähän >:^( mut me todennäkösesti saadaan AS2 tänä vuonna, ehkä se vähän paikkais (vaikka sen castlist onki vähän omituinen). Paras tapa saada drag queenin huomio on mennä rohkeesti lavan lähelle. Suomes se on aika helppoo kun kaikki on niin kauhuissaan ja ujoja :^D Neki kerrat ku oon ollu sellasis Broadway-henkisemmissä teatteriin tehdyissä esityksissä, oon aina buukannu eturivistä, se kannattaa, viimeks sain jutustella esityksen tirehtöörin kanssahyvän aikaa kesken esitystä. Kyl se tuntuu aina vähän spessulta vaik kommentti oiski vaan "Girl come closer you're fucking tiny" jossain kummallisessa baarissa. Se haukkuminen oli ihan leikkimielistä, sisko nauro varmaan eniten. Huomenna nähään miten hermoraunio oon ku oon kattonu sen jakson. On olemassa kolme vaihtoehtoa, joko mitään ei tapahdu, jotain kauheaa tapahtuu tai edessä on legendaarisin lipsync ikinä. Tän verran mä oon saanu irti. Mun pää irtoo kohta. ainii allstars!1 mä en tiiä ketkä kaikki sinne tulee (saa kertoa) mut haluisin et alaska ois siellä ja voittais, tai ees pääsis top kolmeen luultavasti tunkeutuisin sinne eteen joka tapaukses, koska en mä näkis yhtää mitään, kun tällänen kääpiö olen. saisin varmaa jonkunn kohtauksen jos joku drag queen sanois mulle yhtään mitään, just sellaseen omg senpai noticed me-kohtauksen aa okei, mietinkin vähän miksi joku haukkuis tyypin housuja ilman syytä haluun nähä sen seuraavan osan nii pahasti!! on kuulunu kauheesti huhuja kaikesta mut en tiiä onko ne nii kauheen uskottavii. Ja mua häiritsee kun mä onnistun spoilaa itteni jotenki tyhmästi, oon onnitunu jo kahesti (ja molemmissa naysha oli tippunu) heti ku pääsen kotiin koulusta valmistaudun henkisesti mihin vaan ja katon sen jakson
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 4, 2016 18:06:04 GMT
Niin on! Tosin tää kausi onki lyhkäsempi ku suurin osa aikasemmista ku kilpailijoita on niin vähän >:^( mut me todennäkösesti saadaan AS2 tänä vuonna, ehkä se vähän paikkais (vaikka sen castlist onki vähän omituinen). Paras tapa saada drag queenin huomio on mennä rohkeesti lavan lähelle. Suomes se on aika helppoo kun kaikki on niin kauhuissaan ja ujoja :^D Neki kerrat ku oon ollu sellasis Broadway-henkisemmissä teatteriin tehdyissä esityksissä, oon aina buukannu eturivistä, se kannattaa, viimeks sain jutustella esityksen tirehtöörin kanssahyvän aikaa kesken esitystä. Kyl se tuntuu aina vähän spessulta vaik kommentti oiski vaan "Girl come closer you're fucking tiny" jossain kummallisessa baarissa. Se haukkuminen oli ihan leikkimielistä, sisko nauro varmaan eniten. Huomenna nähään miten hermoraunio oon ku oon kattonu sen jakson. On olemassa kolme vaihtoehtoa, joko mitään ei tapahdu, jotain kauheaa tapahtuu tai edessä on legendaarisin lipsync ikinä. Tän verran mä oon saanu irti. Mun pää irtoo kohta. ainii allstars!1 mä en tiiä ketkä kaikki sinne tulee (saa kertoa) mut haluisin et alaska ois siellä ja voittais, tai ees pääsis top kolmeen luultavasti tunkeutuisin sinne eteen joka tapaukses, koska en mä näkis yhtää mitään, kun tällänen kääpiö olen. saisin varmaa jonkunn kohtauksen jos joku drag queen sanois mulle yhtään mitään, just sellaseen omg senpai noticed me-kohtauksen aa okei, mietinkin vähän miksi joku haukkuis tyypin housuja ilman syytä haluun nähä sen seuraavan osan nii pahasti!! on kuulunu kauheesti huhuja kaikesta mut en tiiä onko ne nii kauheen uskottavii. Ja mua häiritsee kun mä onnistun spoilaa itteni jotenki tyhmästi, oon onnitunu jo kahesti (ja molemmissa naysha oli tippunu) heti ku pääsen kotiin koulusta valmistaudun henkisesti mihin vaan ja katon sen jakson Johonkin sun toiveeseen on vastattu koska casti on lähes satavarmasti Alaska, Katya, Roxxxy, Detox, Tatianna, Coco, Alyssa, Ginger, PhiPhi, ja Adore Tbh Tati ilahdutti mua eniten, season 2:sta on jo pieni ikuisuus. Muuten tää on vähän kausi 5 vol 2, oisin ite ollu ilonen isommasta valikoimasta. Also: {Iso spoileri, koskee top kolmosta}Top kolme on kans aika varmasti Detox, Alaska ja Katya. Tää ei oo ihan niin selkee ku toi kokoonpano mut jos tää tapahtuu, oon tottapuhuen aika pettyny :^D kauheen tylsää Ainoo asia mitä täs vaihees voi toivoo on et toi ei oo yhtä käsikirjotettu ku AS1. Geez. Kannattaa olla hyvällä paikalla ja messissä. Ainakin jos haluu positiivisia kommentteja. Niin ja jos sut on nakitettu tuomaan esiintyjälle juotavaa, muista tuoda pilli. Tää on tärkeetä, bonkissa joku unohti ja siitä kyl naputettiin jonkun aikaa. Darg showssa kannattaa odotaa herjanheittoo, se kuuluu asiaan. En tiiä ootko lukenu sen lipsync-spoilerin, mut se on tähänastisista ehkä kaikkein uskottavin. Oon kans aika innoissani makeoverin jälkeisestä haasteesta. En tiiä pitäiskö mun laittaa tätä spoilereihin, pfft. Apua. //Tiistaiaamun päivitys: D: Onneks ketään ei hakattu
|
|
|
Post by empullah on Apr 5, 2016 12:28:21 GMT
ainii allstars!1 mä en tiiä ketkä kaikki sinne tulee (saa kertoa) mut haluisin et alaska ois siellä ja voittais, tai ees pääsis top kolmeen luultavasti tunkeutuisin sinne eteen joka tapaukses, koska en mä näkis yhtää mitään, kun tällänen kääpiö olen. saisin varmaa jonkunn kohtauksen jos joku drag queen sanois mulle yhtään mitään, just sellaseen omg senpai noticed me-kohtauksen aa okei, mietinkin vähän miksi joku haukkuis tyypin housuja ilman syytä haluun nähä sen seuraavan osan nii pahasti!! on kuulunu kauheesti huhuja kaikesta mut en tiiä onko ne nii kauheen uskottavii. Ja mua häiritsee kun mä onnistun spoilaa itteni jotenki tyhmästi, oon onnitunu jo kahesti (ja molemmissa naysha oli tippunu) heti ku pääsen kotiin koulusta valmistaudun henkisesti mihin vaan ja katon sen jakson Johonkin sun toiveeseen on vastattu koska casti on lähes satavarmasti Alaska, Katya, Roxxxy, Detox, Tatianna, Coco, Alyssa, Ginger, PhiPhi, Adore ja Kelly. Tbh Tati ilahdutti mua eniten, season 2:sta on jo pieni ikuisuus. Muuten tää on vähän kausi 5 vol 2, oisin ite ollu ilonen isommasta valikoimasta. Also: {Iso spoileri, koskee top kolmosta}Top kolme on kans aika varmasti Detox, Alaska ja Katya. Tää ei oo ihan niin selkee ku toi kokoonpano mut jos tää tapahtuu, oon tottapuhuen aika pettyny :^D kauheen tylsää Ainoo asia mitä täs vaihees voi toivoo on et toi ei oo yhtä käsikirjotettu ku AS1. Geez. Kannattaa olla hyvällä paikalla ja messissä. Ainakin jos haluu positiivisia kommentteja. Niin ja jos sut on nakitettu tuomaan esiintyjälle juotavaa, muista tuoda pilli. Tää on tärkeetä, bonkissa joku unohti ja siitä kyl naputettiin jonkun aikaa. Darg showssa kannattaa odotaa herjanheittoo, se kuuluu asiaan. En tiiä ootko lukenu sen lipsync-spoilerin, mut se on tähänastisista ehkä kaikkein uskottavin. Oon kans aika innoissani makeoverin jälkeisestä haasteesta. En tiiä pitäiskö mun laittaa tätä spoilereihin, pfft. Apua. //Tiistaiaamun päivitys: D: Onneks ketään ei hakattu joo, musta toi casti on vähän tylsä (paitsi alaska) mut toivon et phi phi ei täl kertaa hauku koko aikaa kaikkii, nii ehkä tyypit saattais antaa sille anteeks en oo mikään suuri fani detoxista, enkä katyasta, musta katya oli yks parhaimmista queeneistä seiskakaudella mut ei allstarsis tosin on nii paljon muitaki ketä oisin halunnu sinne allstarsii mm pilli on must, okei mä en jaksa oottaa viikkoa et mä nään uuden jakson yhyy ja hyvä et ketään ei hakattu (oli hieno jakso kyllä)
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 5, 2016 13:19:15 GMT
Johonkin sun toiveeseen on vastattu koska casti on lähes satavarmasti Alaska, Katya, Roxxxy, Detox, Tatianna, Coco, Alyssa, Ginger, PhiPhi, ja Adore Tbh Tati ilahdutti mua eniten, season 2:sta on jo pieni ikuisuus. Muuten tää on vähän kausi 5 vol 2, oisin ite ollu ilonen isommasta valikoimasta. Also: {Iso spoileri, koskee top kolmosta}Top kolme on kans aika varmasti Detox, Alaska ja Katya. Tää ei oo ihan niin selkee ku toi kokoonpano mut jos tää tapahtuu, oon tottapuhuen aika pettyny :^D kauheen tylsää Ainoo asia mitä täs vaihees voi toivoo on et toi ei oo yhtä käsikirjotettu ku AS1. Geez. Kannattaa olla hyvällä paikalla ja messissä. Ainakin jos haluu positiivisia kommentteja. Niin ja jos sut on nakitettu tuomaan esiintyjälle juotavaa, muista tuoda pilli. Tää on tärkeetä, bonkissa joku unohti ja siitä kyl naputettiin jonkun aikaa. Darg showssa kannattaa odotaa herjanheittoo, se kuuluu asiaan. En tiiä ootko lukenu sen lipsync-spoilerin, mut se on tähänastisista ehkä kaikkein uskottavin. Oon kans aika innoissani makeoverin jälkeisestä haasteesta. En tiiä pitäiskö mun laittaa tätä spoilereihin, pfft. Apua. //Tiistaiaamun päivitys: D: Onneks ketään ei hakattu joo, musta toi casti on vähän tylsä (paitsi alaska) mut toivon et phi phi ei täl kertaa hauku koko aikaa kaikkii, nii ehkä tyypit saattais antaa sille anteeks en oo mikään suuri fani detoxista, enkä katyasta, musta katya oli yks parhaimmista queeneistä seiskakaudella mut ei allstarsis tosin on nii paljon muitaki ketä oisin halunnu sinne allstarsii mm pilli on must, okei mä en jaksa oottaa viikkoa et mä nään uuden jakson yhyy ja hyvä et ketään ei hakattu (oli hieno jakso kyllä) Ganja oli ilmeisesti alkuperäsessä kokoonpanossa, mut se korvattiin myöhemmin Cocolla. Eihän se ihan selitä miks tää on niin vitoskausipainotteista, mut silti. Tbh en tiiä mitä ajatella Rolaskatox-reunionista mut oon ihan ilonen et queen bee Detox on siellä (imo Alyssan kanssa ehdottomasti kautensa kohokohdat). En tajuu miten jotkut jaksaa vieläki olla vihasii PhiPhille (tai Roxxxylle tai hyvänen aika Tyralle) jostain joka tapahtu tyyliin viis vuotta sitten :^D Luulis kaikkien jo huomanneen et Phi2 on kehittyny aika paljon sekä esiintyjänä että ihmisenä. Toisaalta joillain ei ehkä oo yhtään mediakriittisyyttä. Musta tää oli harvinaisen meh-jakso. En tiiä onks tän kauden taso liian korkee vai oliks tää oikeesti semitylsä. Paras kohta oli varmaan se ku Thorgles selitti Michellelle hiuksiaan ja seki tais olla Untuckedissa. Toivottavasti ens jaksossa näytetään miten paha mieli Bobille ja Thorgylle tuli ton eliminaation jälkeen, Brooklyn viewing partyn mukaan ne oli molemmat aika tunteellisia.
|
|
|
Post by empullah on Apr 6, 2016 3:48:50 GMT
joo, musta toi casti on vähän tylsä (paitsi alaska) mut toivon et phi phi ei täl kertaa hauku koko aikaa kaikkii, nii ehkä tyypit saattais antaa sille anteeks en oo mikään suuri fani detoxista, enkä katyasta, musta katya oli yks parhaimmista queeneistä seiskakaudella mut ei allstarsis tosin on nii paljon muitaki ketä oisin halunnu sinne allstarsii mm pilli on must, okei mä en jaksa oottaa viikkoa et mä nään uuden jakson yhyy ja hyvä et ketään ei hakattu (oli hieno jakso kyllä) Ganja oli ilmeisesti alkuperäsessä kokoonpanossa, mut se korvattiin myöhemmin Cocolla. Eihän se ihan selitä miks tää on niin vitoskausipainotteista, mut silti. Tbh en tiiä mitä ajatella Rolaskatox-reunionista mut oon ihan ilonen et queen bee Detox on siellä (imo Alyssan kanssa ehdottomasti kautensa kohokohdat). En tajuu miten jotkut jaksaa vieläki olla vihasii PhiPhille (tai Roxxxylle tai hyvänen aika Tyralle) jostain joka tapahtu tyyliin viis vuotta sitten :^D Luulis kaikkien jo huomanneen et Phi2 on kehittyny aika paljon sekä esiintyjänä että ihmisenä. Toisaalta joillain ei ehkä oo yhtään mediakriittisyyttä. Musta tää oli harvinaisen meh-jakso. En tiiä onks tän kauden taso liian korkee vai oliks tää oikeesti semitylsä. Paras kohta oli varmaan se ku Thorgles selitti Michellelle hiuksiaan ja seki tais olla Untuckedissa. Toivottavasti ens jaksossa näytetään miten paha mieli Bobille ja Thorgylle tuli ton eliminaation jälkeen, Brooklyn viewing partyn mukaan ne oli molemmat aika tunteellisia. ehkä sit allstars kolmoses tulee kutoskauden tyyppejä enemmän =D mä en usko et rolaskatoxista tulee enää mitään, kun onhan siitä jo se kolme vuotta ainii alyssa, mitäköhän siitä tulee :'D siis niinpä, tyypit on vieläkin vihasii deltalle, kun kuulemma se oli bitch siel, mut siitä on aika monta vuotta, eikä delta ollu tosiaankaan kauhein sieltä tää jakso oli pettymys, ei ees näytetty sitä et chi chi saa sen lapun, yhes kohas vaa näky et se oli pitämäs sitä glitterjuttua ja eihän ru ees tullu keskustelee niitten kaikkien kaa, vai tuliko? ja snatch games must tuntu et bob vastas vaan yhteen kysymykseen, joka oli vähän jännää aww toivon et ne ei oo liian surullisii
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 6, 2016 14:22:31 GMT
Ganja oli ilmeisesti alkuperäsessä kokoonpanossa, mut se korvattiin myöhemmin Cocolla. Eihän se ihan selitä miks tää on niin vitoskausipainotteista, mut silti. Tbh en tiiä mitä ajatella Rolaskatox-reunionista mut oon ihan ilonen et queen bee Detox on siellä (imo Alyssan kanssa ehdottomasti kautensa kohokohdat). En tajuu miten jotkut jaksaa vieläki olla vihasii PhiPhille (tai Roxxxylle tai hyvänen aika Tyralle) jostain joka tapahtu tyyliin viis vuotta sitten :^D Luulis kaikkien jo huomanneen et Phi2 on kehittyny aika paljon sekä esiintyjänä että ihmisenä. Toisaalta joillain ei ehkä oo yhtään mediakriittisyyttä. Musta tää oli harvinaisen meh-jakso. En tiiä onks tän kauden taso liian korkee vai oliks tää oikeesti semitylsä. Paras kohta oli varmaan se ku Thorgles selitti Michellelle hiuksiaan ja seki tais olla Untuckedissa. Toivottavasti ens jaksossa näytetään miten paha mieli Bobille ja Thorgylle tuli ton eliminaation jälkeen, Brooklyn viewing partyn mukaan ne oli molemmat aika tunteellisia. ehkä sit allstars kolmoses tulee kutoskauden tyyppejä enemmän =D mä en usko et rolaskatoxista tulee enää mitään, kun onhan siitä jo se kolme vuotta ainii alyssa, mitäköhän siitä tulee :'D siis niinpä, tyypit on vieläkin vihasii deltalle, kun kuulemma se oli bitch siel, mut siitä on aika monta vuotta, eikä delta ollu tosiaankaan kauhein sieltä tää jakso oli pettymys, ei ees näytetty sitä et chi chi saa sen lapun, yhes kohas vaa näky et se oli pitämäs sitä glitterjuttua ja eihän ru ees tullu keskustelee niitten kaikkien kaa, vai tuliko? ja snatch games must tuntu et bob vastas vaan yhteen kysymykseen, joka oli vähän jännää aww toivon et ne ei oo liian surullisii AS3:n ei tyyliin ees voi enää castaa ketään vitoskaudelta ku kaikki kiinnostavat on jo menneet :---D Toisaalta aika hassuu et sekä Bendela että Ivy jäi listan ulkopuolelle, ku ekassa All Starsissa oli mukana kaikki sen aikaset miss congenialityt. Tuskin ne enää klikkeilee, joku ehk vittuilee niille vähän mut se tuskin pelaa mitään isoo roolii. Ainakaan toivon mukaan. + salee ihmiset on vihasii Deltalle mut rakastaa Rajaa joka oli ehk isoin suunsoittaja Manillan lisäksi, ihanaa kaksoismoraalia. Tänhän takii meil ei oo oikeen ollu kunnon "pahiksia" Drag Races viimevuosina, kukaan ei uskalla soittaa suutaan liikaa sen pelos että niille tulee tappouhkauksia instagramissa. Jotainhan ne jutteli et Ru ei vieraillu kaikkien luona? Bob ilmeisesti oli ihan yliaktiivinen Snatchis ja vastaili tyyliin muidenki kysymyksiin ja heitti ihan hurjasti tyhjää läppää. Joku oli innoissaan. Kim Chii taas näytettiin joku 0,2 sekuntii (ehk se ei ollu hauska joten ne ei viittiny vaan laittaa sitä jaksoon). Mut siis jos kattoo tota jakson loppuu niin fiilis on aika maassa näiden kohdalla (staph derrick dat's bob's moment) ja sit kans tää kunniamarssi kaatuneelle sotilaalle. Hienoo et joku ottaa tän eliminaation huonommin ku minä, pfft. Varmaan koko yliopisto tietää et mun lemppari putos ku oon vellonu ironisessa angstissa.
|
|
|
Post by empullah on Apr 6, 2016 17:45:37 GMT
ehkä sit allstars kolmoses tulee kutoskauden tyyppejä enemmän =D mä en usko et rolaskatoxista tulee enää mitään, kun onhan siitä jo se kolme vuotta ainii alyssa, mitäköhän siitä tulee :'D siis niinpä, tyypit on vieläkin vihasii deltalle, kun kuulemma se oli bitch siel, mut siitä on aika monta vuotta, eikä delta ollu tosiaankaan kauhein sieltä tää jakso oli pettymys, ei ees näytetty sitä et chi chi saa sen lapun, yhes kohas vaa näky et se oli pitämäs sitä glitterjuttua ja eihän ru ees tullu keskustelee niitten kaikkien kaa, vai tuliko? ja snatch games must tuntu et bob vastas vaan yhteen kysymykseen, joka oli vähän jännää aww toivon et ne ei oo liian surullisii AS3:n ei tyyliin ees voi enää castaa ketään vitoskaudelta ku kaikki kiinnostavat on jo menneet :---D Toisaalta aika hassuu et sekä Bendela että Ivy jäi listan ulkopuolelle, ku ekassa All Starsissa oli mukana kaikki sen aikaset miss congenialityt. Tuskin ne enää klikkeilee, joku ehk vittuilee niille vähän mut se tuskin pelaa mitään isoo roolii. Ainakaan toivon mukaan. + salee ihmiset on vihasii Deltalle mut rakastaa Rajaa joka oli ehk isoin suunsoittaja Manillan lisäksi, ihanaa kaksoismoraalia. Tänhän takii meil ei oo oikeen ollu kunnon "pahiksia" Drag Races viimevuosina, kukaan ei uskalla soittaa suutaan liikaa sen pelos että niille tulee tappouhkauksia instagramissa. Jotainhan ne jutteli et Ru ei vieraillu kaikkien luona? Bob ilmeisesti oli ihan yliaktiivinen Snatchis ja vastaili tyyliin muidenki kysymyksiin ja heitti ihan hurjasti tyhjää läppää. Joku oli innoissaan. Kim Chii taas näytettiin joku 0,2 sekuntii (ehk se ei ollu hauska joten ne ei viittiny vaan laittaa sitä jaksoon). Mut siis jos kattoo tota jakson loppuu niin fiilis on aika maassa näiden kohdalla (staph derrick dat's bob's moment) ja sit kans tää kunniamarssi kaatuneelle sotilaalle. Hienoo et joku ottaa tän eliminaation huonommin ku minä, pfft. Varmaan koko yliopisto tietää et mun lemppari putos ku oon vellonu ironisessa angstissa. joo niinpä tosiaanki ihmettelen et miks ben ei oo siin, kaikkihan oli kauheen pettyneitä ku darienne voitti sen lipsyncin toivon et ne ei tee mitään ryhmää enään, eihän ne oo tehny mitää yhessä vitoskauden jälkeen "no mutku raja on nii ihana ja sil on nii hyvä tyyli ja se voitti" musta rajalla ei ees oo niin hyviä lookkeja heh ja manilahan on ihan sika rasittava kuulemma (rakastin sen asuja kolmoskaudel mut hys) musta toi jakso tuntu kauheen lyhyeltä, snatchis ei näkyny kauheesti ketään kunnolla, ru ei kyselly kaikkii ja kaikil oli ne vitsin kaavut. kim chihän oli laittanu twiitin siit asusta mitä sä ehdotit et kumpa se vois mennä takas aikaan parempi olla innoissaa ku olla silleen "öö mikä on snatch game en mä tiiä ketään jota haluun esittää" mä en ikinä kato noita lopetuksii mut vähän hienoo kyl et ne ei ollu vaa sillee jee moi. ja aaww voi sua :'c edit: kävin kattomassa phi phin instaa ja olen yllättyny, vähän se on taitava nykyään
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 6, 2016 18:38:51 GMT
AS3:n ei tyyliin ees voi enää castaa ketään vitoskaudelta ku kaikki kiinnostavat on jo menneet :---D Toisaalta aika hassuu et sekä Bendela että Ivy jäi listan ulkopuolelle, ku ekassa All Starsissa oli mukana kaikki sen aikaset miss congenialityt. Tuskin ne enää klikkeilee, joku ehk vittuilee niille vähän mut se tuskin pelaa mitään isoo roolii. Ainakaan toivon mukaan. + salee ihmiset on vihasii Deltalle mut rakastaa Rajaa joka oli ehk isoin suunsoittaja Manillan lisäksi, ihanaa kaksoismoraalia. Tänhän takii meil ei oo oikeen ollu kunnon "pahiksia" Drag Races viimevuosina, kukaan ei uskalla soittaa suutaan liikaa sen pelos että niille tulee tappouhkauksia instagramissa. Jotainhan ne jutteli et Ru ei vieraillu kaikkien luona? Bob ilmeisesti oli ihan yliaktiivinen Snatchis ja vastaili tyyliin muidenki kysymyksiin ja heitti ihan hurjasti tyhjää läppää. Joku oli innoissaan. Kim Chii taas näytettiin joku 0,2 sekuntii (ehk se ei ollu hauska joten ne ei viittiny vaan laittaa sitä jaksoon). Mut siis jos kattoo tota jakson loppuu niin fiilis on aika maassa näiden kohdalla (staph derrick dat's bob's moment) ja sit kans tää kunniamarssi kaatuneelle sotilaalle. Hienoo et joku ottaa tän eliminaation huonommin ku minä, pfft. Varmaan koko yliopisto tietää et mun lemppari putos ku oon vellonu ironisessa angstissa. joo niinpä tosiaanki ihmettelen et miks ben ei oo siin, kaikkihan oli kauheen pettyneitä ku darienne voitti sen lipsyncin toivon et ne ei tee mitään ryhmää enään, eihän ne oo tehny mitää yhessä vitoskauden jälkeen "no mutku raja on nii ihana ja sil on nii hyvä tyyli ja se voitti" musta rajalla ei ees oo niin hyviä lookkeja heh ja manilahan on ihan sika rasittava kuulemma (rakastin sen asuja kolmoskaudel mut hys) musta toi jakso tuntu kauheen lyhyeltä, snatchis ei näkyny kauheesti ketään kunnolla, ru ei kyselly kaikkii ja kaikil oli ne vitsin kaavut. kim chihän oli laittanu twiitin siit asusta mitä sä ehdotit et kumpa se vois mennä takas aikaan parempi olla innoissaa ku olla silleen "öö mikä on snatch game en mä tiiä ketään jota haluun esittää" mä en ikinä kato noita lopetuksii mut vähän hienoo kyl et ne ei ollu vaa sillee jee moi. ja aaww voi sua :'c edit: kävin kattomassa phi phin instaa ja olen yllättyny, vähän se on taitava nykyään Saatto tietty olla et Ben ei halunnu osallistuu tai se oli tyyliin kiertueella sillon ku toi kuvattiin. Täs on taas sellasia juttuja jota en jaksa, bitchaaminen siitä et oma lemppari putoo lipsyncis ja vänkää et sen ois pitäny voittaa. Imho Darianne pesi Delan kahdesti ja Kennedy pieksi Katyan (enkä oo yhtään eri mieltä siitä että Naomi voitti Bettyn ihan reilusti). Rajan juttu on se et se myy vaikka millasen saastan jos se haluu, sen presentaatio on ihan loistava. Manillasta oon ihan samaa mieltä :^D sil on kans paha tapa soittaa suutaan ja tunkee ihan joka paikkaan - ilmeisesti se on kans aika typerä mut siihen en puutu. Tää kausi alko niin nätisti pidennetyillä jaksoilla, oispa ne jatkanu sitä kaikkiin jaksoihin. Okei tietty se ois maksanu vähän enemmän, mut RPDR on Logon isoin rahahana, salee ne ois saanu myytyy ylimääräsille minuuteille mainospaikkoi (ainaki paremmin ku Golden girls -uusinnoille). Team NYCil oli ilmeisesti suuret suunnitelmat päästä kaikki finaaliin. Silleen hauskaa miten toi editointi on vaan rakentanu jotain beeffii niiden välille vaik ne on ihan selkeesti yhtä perhettä, Betty jätti ekstaviestinki molemmille. Phi2 on ihan hullun lahjakas, sen 365 days of drag räjäyttää pankin tyyliin joka päivä ja mua ottaa niin paljon ne party city -vitsit mitä sille lentää vielki. Joo PhiPhi ei ehkä ollu parhaiten käyttäytyvä kilpailija, mut siitä on oikeesti vuosia ja mun on kans vaikee uskoo et Sharon ei ois yllyttäny sitä yhtään, it takes two to tango.
|
|
|
Post by empullah on Apr 7, 2016 4:13:44 GMT
joo niinpä tosiaanki ihmettelen et miks ben ei oo siin, kaikkihan oli kauheen pettyneitä ku darienne voitti sen lipsyncin toivon et ne ei tee mitään ryhmää enään, eihän ne oo tehny mitää yhessä vitoskauden jälkeen "no mutku raja on nii ihana ja sil on nii hyvä tyyli ja se voitti" musta rajalla ei ees oo niin hyviä lookkeja heh ja manilahan on ihan sika rasittava kuulemma (rakastin sen asuja kolmoskaudel mut hys) musta toi jakso tuntu kauheen lyhyeltä, snatchis ei näkyny kauheesti ketään kunnolla, ru ei kyselly kaikkii ja kaikil oli ne vitsin kaavut. kim chihän oli laittanu twiitin siit asusta mitä sä ehdotit et kumpa se vois mennä takas aikaan parempi olla innoissaa ku olla silleen "öö mikä on snatch game en mä tiiä ketään jota haluun esittää" mä en ikinä kato noita lopetuksii mut vähän hienoo kyl et ne ei ollu vaa sillee jee moi. ja aaww voi sua :'c edit: kävin kattomassa phi phin instaa ja olen yllättyny, vähän se on taitava nykyään Saatto tietty olla et Ben ei halunnu osallistuu tai se oli tyyliin kiertueella sillon ku toi kuvattiin. Täs on taas sellasia juttuja jota en jaksa, bitchaaminen siitä et oma lemppari putoo lipsyncis ja vänkää et sen ois pitäny voittaa. Imho Darianne pesi Delan kahdesti ja Kennedy pieksi Katyan (enkä oo yhtään eri mieltä siitä että Naomi voitti Bettyn ihan reilusti). Rajan juttu on se et se myy vaikka millasen saastan jos se haluu, sen presentaatio on ihan loistava. Manillasta oon ihan samaa mieltä :^D sil on kans paha tapa soittaa suutaan ja tunkee ihan joka paikkaan - ilmeisesti se on kans aika typerä mut siihen en puutu. Tää kausi alko niin nätisti pidennetyillä jaksoilla, oispa ne jatkanu sitä kaikkiin jaksoihin. Okei tietty se ois maksanu vähän enemmän, mut RPDR on Logon isoin rahahana, salee ne ois saanu myytyy ylimääräsille minuuteille mainospaikkoi (ainaki paremmin ku Golden girls -uusinnoille). Team NYCil oli ilmeisesti suuret suunnitelmat päästä kaikki finaaliin. Silleen hauskaa miten toi editointi on vaan rakentanu jotain beeffii niiden välille vaik ne on ihan selkeesti yhtä perhettä, Betty jätti ekstaviestinki molemmille. Phi2 on ihan hullun lahjakas, sen 365 days of drag räjäyttää pankin tyyliin joka päivä ja mua ottaa niin paljon ne party city -vitsit mitä sille lentää vielki. Joo PhiPhi ei ehkä ollu parhaiten käyttäytyvä kilpailija, mut siitä on oikeesti vuosia ja mun on kans vaikee uskoo et Sharon ei ois yllyttäny sitä yhtään, it takes two to tango. saattaa olla, en oo kauheen surullinen jos se ei oo siellä, ja asioita on aika hankala muuttaa kun se on jo kuvattu ja päätökset tehty truu, raja on yks niistä jotka osaa tehdä roskasta aarretta allstarsis suunillee ensimmäinen kommenti mitä tehtii manilasta oli vaa "se soittaa suutaan ja on rasittava" ne tunnin jaksot ei ois tosiaan haitannu mua, ku noist jaksoista jää nii paljon juttuja mitä haluu nähä pois mäki uskoin et betty, bob ja thorgy ois kaikki päässy ees top neljään ne kaikki kolme oli selvästi samassa veneessä, joten en ymmärrä miks pitää tehä draamaa kaikesta must bettystä oli tehty tosi kiusallinen siel runwayllä, ihan sama mitä se siel sano, editoijat laitto sen drammaattisen ääniefektin nii on, mä oon kattonu kyl drag racee vähän alle vuoden ja mä en oo menny sinne kommentoimaan mitään et "sharon on parempi ja onneks se voitti sä et ansaitse ees olla ru girl" ja siis mä en käsitä kui hyviä sen lookit on nykyään ja sen meikki on paljon parempi kun neloskaudella niinpä, miks phi ois hyökänny sharonin kimppuu ilman mitään syytä? ja nyt ku on kattonu sharonin menoa, eiköhän seki jotaki oo phi phii yllyttäny
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 7:38:20 GMT
Saatto tietty olla et Ben ei halunnu osallistuu tai se oli tyyliin kiertueella sillon ku toi kuvattiin. Täs on taas sellasia juttuja jota en jaksa, bitchaaminen siitä et oma lemppari putoo lipsyncis ja vänkää et sen ois pitäny voittaa. Imho Darianne pesi Delan kahdesti ja Kennedy pieksi Katyan (enkä oo yhtään eri mieltä siitä että Naomi voitti Bettyn ihan reilusti). Rajan juttu on se et se myy vaikka millasen saastan jos se haluu, sen presentaatio on ihan loistava. Manillasta oon ihan samaa mieltä :^D sil on kans paha tapa soittaa suutaan ja tunkee ihan joka paikkaan - ilmeisesti se on kans aika typerä mut siihen en puutu. Tää kausi alko niin nätisti pidennetyillä jaksoilla, oispa ne jatkanu sitä kaikkiin jaksoihin. Okei tietty se ois maksanu vähän enemmän, mut RPDR on Logon isoin rahahana, salee ne ois saanu myytyy ylimääräsille minuuteille mainospaikkoi (ainaki paremmin ku Golden girls -uusinnoille). Team NYCil oli ilmeisesti suuret suunnitelmat päästä kaikki finaaliin. Silleen hauskaa miten toi editointi on vaan rakentanu jotain beeffii niiden välille vaik ne on ihan selkeesti yhtä perhettä, Betty jätti ekstaviestinki molemmille. Phi2 on ihan hullun lahjakas, sen 365 days of drag räjäyttää pankin tyyliin joka päivä ja mua ottaa niin paljon ne party city -vitsit mitä sille lentää vielki. Joo PhiPhi ei ehkä ollu parhaiten käyttäytyvä kilpailija, mut siitä on oikeesti vuosia ja mun on kans vaikee uskoo et Sharon ei ois yllyttäny sitä yhtään, it takes two to tango. saattaa olla, en oo kauheen surullinen jos se ei oo siellä, ja asioita on aika hankala muuttaa kun se on jo kuvattu ja päätökset tehty truu, raja on yks niistä jotka osaa tehdä roskasta aarretta allstarsis suunillee ensimmäinen kommenti mitä tehtii manilasta oli vaa "se soittaa suutaan ja on rasittava" ne tunnin jaksot ei ois tosiaan haitannu mua, ku noist jaksoista jää nii paljon juttuja mitä haluu nähä pois mäki uskoin et betty, bob ja thorgy ois kaikki päässy ees top neljään ne kaikki kolme oli selvästi samassa veneessä, joten en ymmärrä miks pitää tehä draamaa kaikesta must bettystä oli tehty tosi kiusallinen siel runwayllä, ihan sama mitä se siel sano, editoijat laitto sen drammaattisen ääniefektin nii on, mä oon kattonu kyl drag racee vähän alle vuoden ja mä en oo menny sinne kommentoimaan mitään et "sharon on parempi ja onneks se voitti sä et ansaitse ees olla ru girl" ja siis mä en käsitä kui hyviä sen lookit on nykyään ja sen meikki on paljon parempi kun neloskaudella niinpä, miks phi ois hyökänny sharonin kimppuu ilman mitään syytä? ja nyt ku on kattonu sharonin menoa, eiköhän seki jotaki oo phi phii yllyttäny Bettysta yritettiin vähän liian tosissaan tehä kauden pahis laittamalla metallisiaääniefektejä ja silmienpyöritysklippejä vähän joka väliin. Sinällään huvittavaa koska ilmeisesti sama henkilö oli tyyliin kyynelissä jokaisen eliminaation jälkeen. Toisaalta onhan tota nöhty ennenki, queen heittää vitsin ja leikkaushuoneessa yritetään saada se kuulostamaan ilkeältä. PhiPhilla on kans tosi hieno low budget -agenda, sehän kieltäyty useemmasta joukkorahotuksesta ja sponsorista ton projektin alkaessa ja hyödyntää kätevästi kirppareita ja dollar storea. Jälleen sarjassamme roskasta aarteita. Phi2 on myös ilmeisesti tosi mukava ja hyvätapanen faneille ja sen kaa on kuulemma helppo työskennelläkin, joten mun on tosi vaikee uskoo et se ois pillastunu ihan ilman syytä. Tietty stressilläki oli varmaan näppinsä pelissä. Ps haluun vaan kunnon ball-jakson tältä vuodelta, se viimevuotinen hello kitty -klusteri oli tosi laimee muiden vuosien rinnalla eikä mikään kunnon ball. Haluun monta kategoriaa ja hulluja teemoja
|
|
|
Post by empullah on Apr 8, 2016 12:54:27 GMT
saattaa olla, en oo kauheen surullinen jos se ei oo siellä, ja asioita on aika hankala muuttaa kun se on jo kuvattu ja päätökset tehty truu, raja on yks niistä jotka osaa tehdä roskasta aarretta allstarsis suunillee ensimmäinen kommenti mitä tehtii manilasta oli vaa "se soittaa suutaan ja on rasittava" ne tunnin jaksot ei ois tosiaan haitannu mua, ku noist jaksoista jää nii paljon juttuja mitä haluu nähä pois mäki uskoin et betty, bob ja thorgy ois kaikki päässy ees top neljään ne kaikki kolme oli selvästi samassa veneessä, joten en ymmärrä miks pitää tehä draamaa kaikesta must bettystä oli tehty tosi kiusallinen siel runwayllä, ihan sama mitä se siel sano, editoijat laitto sen drammaattisen ääniefektin nii on, mä oon kattonu kyl drag racee vähän alle vuoden ja mä en oo menny sinne kommentoimaan mitään et "sharon on parempi ja onneks se voitti sä et ansaitse ees olla ru girl" ja siis mä en käsitä kui hyviä sen lookit on nykyään ja sen meikki on paljon parempi kun neloskaudella niinpä, miks phi ois hyökänny sharonin kimppuu ilman mitään syytä? ja nyt ku on kattonu sharonin menoa, eiköhän seki jotaki oo phi phii yllyttäny Bettysta yritettiin vähän liian tosissaan tehä kauden pahis laittamalla metallisiaääniefektejä ja silmienpyöritysklippejä vähän joka väliin. Sinällään huvittavaa koska ilmeisesti sama henkilö oli tyyliin kyynelissä jokaisen eliminaation jälkeen. Toisaalta onhan tota nöhty ennenki, queen heittää vitsin ja leikkaushuoneessa yritetään saada se kuulostamaan ilkeältä. PhiPhilla on kans tosi hieno low budget -agenda, sehän kieltäyty useemmasta joukkorahotuksesta ja sponsorista ton projektin alkaessa ja hyödyntää kätevästi kirppareita ja dollar storea. Jälleen sarjassamme roskasta aarteita. Phi2 on myös ilmeisesti tosi mukava ja hyvätapanen faneille ja sen kaa on kuulemma helppo työskennelläkin, joten mun on tosi vaikee uskoo et se ois pillastunu ihan ilman syytä. Tietty stressilläki oli varmaan näppinsä pelissä. Ps haluun vaan kunnon ball-jakson tältä vuodelta, se viimevuotinen hello kitty -klusteri oli tosi laimee muiden vuosien rinnalla eikä mikään kunnon ball. Haluun monta kategoriaa ja hulluja teemoja niinpä, alko jo mennä vähän yli okei, musta oli ilkeetä keskeyttää kim chille lähetetty video sanomalla trixie on ruma, mut eiks betty pyytäny anteeks? musta ärsyttävin juttu oli se ku betty sano jotai minä rukoilen kaikille jumalille vaikka olen juutalainen ja sit tuli se ärsyttävä dramaattinen efekti aijaa, no musta se on just tosi kiva ku ei käytä tuhansii dollareita vaan yhteen asusteeseen kun sen oikeesti vois tehä ite hienommin ei mua persoonallisesti haittais tavata phi phii, ei se oo ollu mitenkään töykee kellekkään drag racen jälkeen, ja siitähän on aika monta vuotta, että eiköhän siitä oo jo kasvanu, et phi phi ei varmaa enää provosoidu niin helposti mä oon kyl kuullu et se on estäny tyyppejä instas, mut hei, mäkin estäisin tyypit jotka tulee haukkuu mua eikä ikinä tiiä mikä on totta ja mikä ei se hello kitty oli oikeestaan ainoo jakso mistä oikeesti nautin koko kaudella, mut se karkkihaaste on ollu mun lemppari tai sit se hiushaaste siis jos tällä kaudel ei oo yli kahta oikeesti teemajuttuu niin petyn koska nyt on ollu vaan niit perinteisii haasteita (eka jakso ei ollu niin perinteinen mut sen takii se on yks mun lemppareista täl kaudel) tää ei liity mihinkään mut mun kynsi katkes tänää ja oon kauheen surullinen
|
|
|
Post by Trixie™ on Apr 8, 2016 20:18:37 GMT
Bettysta yritettiin vähän liian tosissaan tehä kauden pahis laittamalla metallisiaääniefektejä ja silmienpyöritysklippejä vähän joka väliin. Sinällään huvittavaa koska ilmeisesti sama henkilö oli tyyliin kyynelissä jokaisen eliminaation jälkeen. Toisaalta onhan tota nöhty ennenki, queen heittää vitsin ja leikkaushuoneessa yritetään saada se kuulostamaan ilkeältä. PhiPhilla on kans tosi hieno low budget -agenda, sehän kieltäyty useemmasta joukkorahotuksesta ja sponsorista ton projektin alkaessa ja hyödyntää kätevästi kirppareita ja dollar storea. Jälleen sarjassamme roskasta aarteita. Phi2 on myös ilmeisesti tosi mukava ja hyvätapanen faneille ja sen kaa on kuulemma helppo työskennelläkin, joten mun on tosi vaikee uskoo et se ois pillastunu ihan ilman syytä. Tietty stressilläki oli varmaan näppinsä pelissä. Ps haluun vaan kunnon ball-jakson tältä vuodelta, se viimevuotinen hello kitty -klusteri oli tosi laimee muiden vuosien rinnalla eikä mikään kunnon ball. Haluun monta kategoriaa ja hulluja teemoja niinpä, alko jo mennä vähän yli okei, musta oli ilkeetä keskeyttää kim chille lähetetty video sanomalla trixie on ruma, mut eiks betty pyytäny anteeks? musta ärsyttävin juttu oli se ku betty sano jotai minä rukoilen kaikille jumalille vaikka olen juutalainen ja sit tuli se ärsyttävä dramaattinen efekti aijaa, no musta se on just tosi kiva ku ei käytä tuhansii dollareita vaan yhteen asusteeseen kun sen oikeesti vois tehä ite hienommin ei mua persoonallisesti haittais tavata phi phii, ei se oo ollu mitenkään töykee kellekkään drag racen jälkeen, ja siitähän on aika monta vuotta, että eiköhän siitä oo jo kasvanu, et phi phi ei varmaa enää provosoidu niin helposti mä oon kyl kuullu et se on estäny tyyppejä instas, mut hei, mäkin estäisin tyypit jotka tulee haukkuu mua eikä ikinä tiiä mikä on totta ja mikä ei se hello kitty oli oikeestaan ainoo jakso mistä oikeesti nautin koko kaudella, mut se karkkihaaste on ollu mun lemppari tai sit se hiushaaste siis jos tällä kaudel ei oo yli kahta oikeesti teemajuttuu niin petyn koska nyt on ollu vaan niit perinteisii haasteita (eka jakso ei ollu niin perinteinen mut sen takii se on yks mun lemppareista täl kaudel) tää ei liity mihinkään mut mun kynsi katkes tänää ja oon kauheen surullinen Joo se oli hirveen mautonta ja aiheutti mussa kauheen sisäisen taistelun. Siel mä istuin viattomana Trixie-kalsarit jalassa ja Betty-hattu päässä ja yhtäkkiä tollasta tapahtuu, eihän siinä tienny mikä vaatekappale piti polttaa. Mut kaikki on päässy tosta jo yli. Kaikki paitsi fanbase joka on valmis lynkkaamaan kaikki jotka sanoo yhenki poikittaisen sanan. Huoh. Oon ehk vähän suolanen et seuraavaanki jaksoon on laitettu vaan "jee acid bitter on poissa" -reaktioita. Thorgles ja Bobbeli yrittää hämää. Ha en yhtään ihmettele, mäki estäisin jotain leuanlouskuttajia jos vain saisin niitä. PhiPhi ei oo ikinä ollu mun suosikkeja eikä oo oikeestaan vieläkään, mut krediittejä niille joille ne kuuluu :^D Missä on flower ball? Tai fantasy ball? Oon aina niin innoissani kaikista Paris is Burning -viittauksista ja yllättäen balleissa on niitä aina noin 80% enemmän ku yleensä Siitä tulin mieleen et maanantaina on jälleen parhaan minihaasteen vuoro. RIP sun kynsi :^(
|
|
|
Post by empullah on Apr 8, 2016 21:12:23 GMT
niinpä, alko jo mennä vähän yli okei, musta oli ilkeetä keskeyttää kim chille lähetetty video sanomalla trixie on ruma, mut eiks betty pyytäny anteeks? musta ärsyttävin juttu oli se ku betty sano jotai minä rukoilen kaikille jumalille vaikka olen juutalainen ja sit tuli se ärsyttävä dramaattinen efekti aijaa, no musta se on just tosi kiva ku ei käytä tuhansii dollareita vaan yhteen asusteeseen kun sen oikeesti vois tehä ite hienommin ei mua persoonallisesti haittais tavata phi phii, ei se oo ollu mitenkään töykee kellekkään drag racen jälkeen, ja siitähän on aika monta vuotta, että eiköhän siitä oo jo kasvanu, et phi phi ei varmaa enää provosoidu niin helposti mä oon kyl kuullu et se on estäny tyyppejä instas, mut hei, mäkin estäisin tyypit jotka tulee haukkuu mua eikä ikinä tiiä mikä on totta ja mikä ei se hello kitty oli oikeestaan ainoo jakso mistä oikeesti nautin koko kaudella, mut se karkkihaaste on ollu mun lemppari tai sit se hiushaaste siis jos tällä kaudel ei oo yli kahta oikeesti teemajuttuu niin petyn koska nyt on ollu vaan niit perinteisii haasteita (eka jakso ei ollu niin perinteinen mut sen takii se on yks mun lemppareista täl kaudel) tää ei liity mihinkään mut mun kynsi katkes tänää ja oon kauheen surullinen Joo se oli hirveen mautonta ja aiheutti mussa kauheen sisäisen taistelun. Siel mä istuin viattomana Trixie-kalsarit jalassa ja Betty-hattu päässä ja yhtäkkiä tollasta tapahtuu, eihän siinä tienny mikä vaatekappale piti polttaa. Mut kaikki on päässy tosta jo yli. Kaikki paitsi fanbase joka on valmis lynkkaamaan kaikki jotka sanoo yhenki poikittaisen sanan. Huoh. Oon ehk vähän suolanen et seuraavaanki jaksoon on laitettu vaan "jee acid bitter on poissa" -reaktioita. Thorgles ja Bobbeli yrittää hämää. Ha en yhtään ihmettele, mäki estäisin jotain leuanlouskuttajia jos vain saisin niitä. PhiPhi ei oo ikinä ollu mun suosikkeja eikä oo oikeestaan vieläkään, mut krediittejä niille joille ne kuuluu :^D Missä on flower ball? Tai fantasy ball? Oon aina niin innoissani kaikista Paris is Burning -viittauksista ja yllättäen balleissa on niitä aina noin 80% enemmän ku yleensä Siitä tulin mieleen et maanantaina on jälleen parhaan minihaasteen vuoro. RIP sun kynsi :^( mä toivon et seuraavaan jaksoon ei tungettais kauheesti niit "jee bitter betty on poissa let's have a party" bobbeli on hassu lempinimi eiköhän muakin alkais ärsyttää ku tyypis huomauttelis asioita mitä tapahtu suunillee neljä vuotta sitten niinku jösses phi phi ei ole mun lemppareita myöskään, koska just ton drag racen jälkeen on tullu sellanen maku et ei mua oikeestaan kiinnosta tutkii mitä sen elämällä menee, ja nyt mä vaan en oikeestaan jaksa kattoo sen esityksii yms. tiiän et sil on se bitchy-biisi, no on se parempi ku joku shangelan musiikki, oikeesti mä en vaan pysty =D oijoi kukkasista ois kiva saada jotain ja musta ois cooleinta ikinä jos joku tekis jonkun unicorn -lookin toivon et tyypit osaa lukee toisiaan hyvinkin pakko sanoo et tän kauden lipsyncit on ollu yllättävän laimeita, paitsi joku chi chi vastaan naysha oli kiva mä oon selaillu koko illan kaikkee vanhoi lipsynckeja ja runway-asuja ei ees oo huomannu kui nopee aika menee ku kattoo jotai neljän minuutin pitusii asuvideoita drag race in muutenkin mun joku hitsin huume =D koska mä en kestä enään jos en kato ees yhtä jaksoo päivässä drag raceee mä olin kans tilannu jotai kaks viikkoo sit ebaysta sinisen huulipunan, mut kuulemma se myyjä ei ees voi lähettää sitä, että jee saan euron takasin mutku mä halusin sen huulipunan yhyy
|
|