|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 7:34:12 GMT
|| Ok, mulla olis klaanittomista vain kotikisut Lucas ja Daisy. Muista klaaneista en muista ketkä on vapaana Mut käviskö jos mun jompikumpi kotikisu olis eksyny Joen reviirille ja Kultakettu tulis uhittelemaan tai jotain? xD / Kultakettu kyllä saattaisi jutella mukavia ja olla silleen "Anteeksi, että häiristsen, mutta oletko sinä eksynyt? Siis täällä on TODELLA pelottavia kissoja ja pöllöjä." XDD Mutta päätä sä kumman laitat mun 'pikku' löllerön seuraan :3 || Aa xD Voisin tuoda Lucaksen Kultaketun luokse c: Jos Daisy tulis niin tää juoksis pakoon mut Lucas on semmonen rohkeempi Haluutko sä vaikka roolia eka? :3 Lucas kävelee lähellä Joen reviiriä siellä Hevospaikan lähellä
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 7:37:29 GMT
|| Noniin, wilman kissat poistettu. Häiritsee se että mun Sulkaturkista tulee Myrskyn päällikkö ja mulla on jo ennestään Joen päällikkönä Naamiotähti... :/ Luulen että Sulkaturkki kuolee aika pian tai muuttaa klaanivanhinten pesään.. | Outs :/ Mutta mites sitte käy ku Myrskyklaanilla ei oo varista eikä päällikköä? :0 Oho, Unikkotassusta tuleekin parantaja O.o || Sulkaturkista tulee päällikkö ja tää valitsee aika pian uuden variksen ja sit Sulkatähti muuttaa ehkä klaanivanhinten pesään
Juu siitä tulee :3
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 7:38:26 GMT
| Anteeks mun epäaktiivisuus, mutta on hiukan pulaa inspistä nyt || Ok :c Hei mites onko Jutta vastannu siihen sun pyyntöön? c:
|
|
Bulbasaur aka Verkkuli456
Ninja The Cat
We don't stop playing, because we grow old. We grow old, because we stop playing. ~George Berna
|
Post by Bulbasaur aka Verkkuli456 on Aug 4, 2015 9:35:42 GMT
/ Kultakettu kyllä saattaisi jutella mukavia ja olla silleen "Anteeksi, että häiristsen, mutta oletko sinä eksynyt? Siis täällä on TODELLA pelottavia kissoja ja pöllöjä." XDD Mutta päätä sä kumman laitat mun 'pikku' löllerön seuraan :3 || Aa xD Voisin tuoda Lucaksen Kultaketun luokse c: Jos Daisy tulis niin tää juoksis pakoon mut Lucas on semmonen rohkeempi Haluutko sä vaikka roolia eka? :3 Lucas kävelee lähellä Joen reviiriä siellä Hevospaikan lähellä
// Okei =^.^= Kultakettu Olin juuri päättänyt lähteä metsästämään, joten päätin käydä katsomassa olisiko hevospaikan lähellä mitään metsästettävää, vaikka lunta tuntui tulevan enemmän, kuin tarpeeksi. Vaikka äkkisältään olisi luullut, että minun kokoinen, suuri kissa olisi heti uponnut kinoksiin, minun leveiden lapojen ansiosta pystyin kuitenkin kulkemaan suhkot vaivattomasti lumessa. Pysähdyin välillä ravistelemaan oranssia turkkiani ja kun olin jatkamassa matkaa, haistoin tuulen tuoman kissan tuoksin(?), joka sai minut tähyilemään kauemmaksi, kunnes sitten huomasin vajaa puunmitan päässä kissan(Lucas)(?) Kallistin hieman päätäni ja lähdin tallustamaan sitä kohti tuuhea häntä vain raahautuen perässäni peräten itseensä kylmää lunta.
|
|
|
Post by Sibe on Aug 4, 2015 14:06:52 GMT
// juu mielellään :3 kiva tämä muiden tyyppien epäaktiivisuus /: || Kelle haluaisit? :3
Niin, mäkin oon epäaktiivinen koska oon mökillä :/
// odotappas kun vilkaisen :'D mun mielestä Myrskyn Myrskykatse on ilman seuraa, ja Varjon Pantterihammas (onks mulla tosiaan vaan neljä kissaa täällä ja kaikki kolleja ö.ö) mie oon kanssa epäakti kun koulu alkaa, joskin yritän ainakin kerran viikossa käydä c: Sulla muuten jäi Myrskyyn yks Wilman kissa! Se on pentu nimeltään Sinipentu :'D
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 4, 2015 16:16:05 GMT
| Outs :/ Mutta mites sitte käy ku Myrskyklaanilla ei oo varista eikä päällikköä? :0 Oho, Unikkotassusta tuleekin parantaja O.o || Sulkaturkista tulee päällikkö ja tää valitsee aika pian uuden variksen ja sit Sulkatähti muuttaa ehkä klaanivanhinten pesään
uuden variksen? :oo
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 4, 2015 16:18:26 GMT
///mut hei, se koivutassun harjoittelu? me voitais vähänniinku roolaa yks semmonen kerta, ja sit vaikka joku "päivä" koiviksesta tulis soturi, koivunlehti. aattelin taivuttaa sen koska koivulehti ei tunnu oikein järkevälle.
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 16:28:30 GMT
|| Aa xD Voisin tuoda Lucaksen Kultaketun luokse c: Jos Daisy tulis niin tää juoksis pakoon mut Lucas on semmonen rohkeempi Haluutko sä vaikka roolia eka? :3 Lucas kävelee lähellä Joen reviiriä siellä Hevospaikan lähellä
// Okei =^.^= Kultakettu Olin juuri päättänyt lähteä metsästämään, joten päätin käydä katsomassa olisiko hevospaikan lähellä mitään metsästettävää, vaikka lunta tuntui tulevan enemmän, kuin tarpeeksi. Vaikka äkkisältään olisi luullut, että minun kokoinen, suuri kissa olisi heti uponnut kinoksiin, minun leveiden lapojen ansiosta pystyin kuitenkin kulkemaan suhkot vaivattomasti lumessa. Pysähdyin välillä ravistelemaan oranssia turkkiani ja kun olin jatkamassa matkaa, haistoin tuulen tuoman kissan tuoksin(?), joka sai minut tähyilemään kauemmaksi, kunnes sitten huomasin vajaa puunmitan päässä kissan(Lucas)(?) Kallistin hieman päätäni ja lähdin tallustamaan sitä kohti tuuhea häntä vain raahautuen perässäni peräten itseensä kylmää lunta. LUCAS hyppäsi aidalle isolla hypyllä. Nuori kolli tasapainotteli keskikokoisella aidalla ja lähti kävelemään eteenpäin häntä pystyssä niin kuin aina. Punertavan oranssi kotikisu antoi tuulen riepotella lyhyttä ja tiheää turkkiansa. Parin silmänräpäyksen kuluttua Lucas tunsi kuinka sade alkoi rummuttamaan selkäänsä. Oranssin värinen kotikisu mietti hetken, että pitäisikö hänen palata kotiväkensä luokse sadetta pakoon. Ei, niin hän ei aikonut tällä kertaa tehdä. Sade yltyi ja tuuli muuttui kovaksi puhuriksi. Lucas hyppäsi pois aidalta ja pudottautui matalaksi. Nuori kolli kääntyi ja katsoi taakseen missä hevoset rymistelivät. Kotikisu värisytti viiksiään niin että sadepisarat putosivat maahan. Oranssiturkki jatkoi matkaansa ja käänsi katseensa oikealle jossa näkyi suuri järvi. Hän istahti hetkeksi maahan ja kääntyi nuolemaan lapaansa. Lucas raotti leukojaan ja haistoi lähistöllä olevan kissan. Kotikisu pörhisti liimaantuneet karvansa, siristi silmänsä ja antoi katseensa kiertää ympäristössä.
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 16:34:27 GMT
|| Kelle haluaisit? :3
Niin, mäkin oon epäaktiivinen koska oon mökillä :/
// odotappas kun vilkaisen :'D mun mielestä Myrskyn Myrskykatse on ilman seuraa, ja Varjon Pantterihammas (onks mulla tosiaan vaan neljä kissaa täällä ja kaikki kolleja ö.ö) mie oon kanssa epäakti kun koulu alkaa, joskin yritän ainakin kerran viikossa käydä c: Sulla muuten jäi Myrskyyn yks Wilman kissa! Se on pentu nimeltään Sinipentu :'D || Ok c: Mulla on niin monta kisuu enkä osaa päättää kellä haluaisin roolia xD Mut nopeesti valittuna niin Myrskykatseelle multa olis seuraa Onnensielulta tai Sininaamiolta kumpi vaan käy Pantterihampaalle multa olis seuraa Tiikeriturkki (tämä kolli on aika hurja xD) tai sitten Ilvesturkki
Juu, sama juttu mulla c:
Ups! Onneks huomasit, meen poistaa sen
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 16:35:22 GMT
|| Sulkaturkista tulee päällikkö ja tää valitsee aika pian uuden variksen ja sit Sulkatähti muuttaa ehkä klaanivanhinten pesään
uuden variksen? :oo || Juu, Myrsky saa uuden variksen kun Sulkaturkista tulee päällikkö
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 4, 2015 16:39:05 GMT
|| Juu, Myrsky saa uuden variksen kun Sulkaturkista tulee päällikkö aattelin et joku varis tulee klaaniin xdd älykkyysosamäärä 200 kylläh
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 16:40:52 GMT
///mut hei, se koivutassun harjoittelu? me voitais vähänniinku roolaa yks semmonen kerta, ja sit vaikka joku "päivä" koiviksesta tulis soturi, koivunlehti. aattelin taivuttaa sen koska koivulehti ei tunnu oikein järkevälle. || Kai, tuntuu kuitenkin oudolle kun mun noi oppilaat on ollu ropen tekemisestä asti oppilaita ja sit sun kisu pääsee jo soturiks XD mut kaipa se käy ja juu
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 16:41:24 GMT
|| Juu, Myrsky saa uuden variksen kun Sulkaturkista tulee päällikkö aattelin et joku varis tulee klaaniin xdd älykkyysosamäärä 200 kylläh || Haha
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 4, 2015 16:58:17 GMT
///mut hei, se koivutassun harjoittelu? me voitais vähänniinku roolaa yks semmonen kerta, ja sit vaikka joku "päivä" koiviksesta tulis soturi, koivunlehti. aattelin taivuttaa sen koska koivulehti ei tunnu oikein järkevälle. || Kai, tuntuu kuitenkin oudolle kun mun noi oppilaat on ollu ropen tekemisestä asti oppilaita ja sit sun kisu pääsee jo soturiks XD mut kaipa se käy ja juu en kuitenkaa jaksais oottaa puolta vuotta ;___; oon semmone luonteeltani noh, ei mul mikää hirvee kiire oo :3
|
|
Bulbasaur aka Verkkuli456
Ninja The Cat
We don't stop playing, because we grow old. We grow old, because we stop playing. ~George Berna
|
Post by Bulbasaur aka Verkkuli456 on Aug 4, 2015 17:09:17 GMT
// Okei =^.^= Kultakettu Olin juuri päättänyt lähteä metsästämään, joten päätin käydä katsomassa olisiko hevospaikan lähellä mitään metsästettävää, vaikka lunta tuntui tulevan enemmän, kuin tarpeeksi. Vaikka äkkisältään olisi luullut, että minun kokoinen, suuri kissa olisi heti uponnut kinoksiin, minun leveiden lapojen ansiosta pystyin kuitenkin kulkemaan suhkot vaivattomasti lumessa. Pysähdyin välillä ravistelemaan oranssia turkkiani ja kun olin jatkamassa matkaa, haistoin tuulen tuoman kissan tuoksin(?), joka sai minut tähyilemään kauemmaksi, kunnes sitten huomasin vajaa puunmitan päässä kissan(Lucas)(?) Kallistin hieman päätäni ja lähdin tallustamaan sitä kohti tuuhea häntä vain raahautuen perässäni peräten itseensä kylmää lunta. LUCAS hyppäsi aidalle isolla hypyllä. Nuori kolli tasapainotteli keskikokoisella aidalla ja lähti kävelemään eteenpäin häntä pystyssä niin kuin aina. Punertavan oranssi kotikisu antoi tuulen riepotella lyhyttä ja tiheää turkkiansa. Parin silmänräpäyksen kuluttua Lucas tunsi kuinka sade alkoi rummuttamaan selkäänsä. Oranssin värinen kotikisu mietti hetken, että pitäisikö hänen palata kotiväkensä luokse sadetta pakoon. Ei, niin hän ei aikonut tällä kertaa tehdä. Sade yltyi ja tuuli muuttui kovaksi puhuriksi. Lucas hyppäsi pois aidalta ja pudottautui matalaksi. Nuori kolli kääntyi ja katsoi taakseen missä hevoset rymistelivät. Kotikisu värisytti viiksiään niin että sadepisarat putosivat maahan. Oranssiturkki jatkoi matkaansa ja käänsi katseensa oikealle jossa näkyi suuri järvi. Hän istahti hetkeksi maahan ja kääntyi nuolemaan lapaansa. Lucas raotti leukojaan ja haistoi lähistöllä olevan kissan. Kotikisu pörhisti liimaantuneet karvansa, siristi silmänsä ja antoi katseensa kiertää ympäristössä.
Kultakettu Katselin suhkot nuoren oloista kissaa, jonka käytös ei mitenkään viitannut klaanin soturiin tai edes oppilaaseen, joten en pitänyt tuota suurena uhkava vaan jatkoin vain matkaani. Olin jo neljäsosa puunmitan päässä tuosta vieraasta kissasta(?) kun päätin pistää juoksuksi. Aluksi minä vain kiihytin vauhtiani, mutta pian juoksin puolella täydestä nopeudestani, sillä eihän minulla ollut tarvetta kiirehtiä. En tiennyt mitä pitäisi sanoa, joten ravistelin itseäni, jotta turkkini ei ehtisi kastumaan liikaa ja hölkyttelin sitten toista kissaa kohti kysyen leppoisasti:" Oletko muuten eksynyt?"
|
|