|
Post by Sibe on Aug 2, 2015 11:48:47 GMT
|| Mun pitäs varmaan poistaa noi Wilman kisut, kun siitä ei kuulu mitään tietoo... kiva kun niitä on ainakin miljoona xD // meillä varmaan sama juttu d: Wilmasta ei ole kuulunut mitään..
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 3, 2015 9:27:48 GMT
ei oo mitää inspaa roolia tai kirjottaa tarinaa...
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 9:36:31 GMT
|| En keksi mitään sanottavaa Kirjosydämellä tohon rooliin
Aa, ok
// haha ei mitää || Haluutko muuten seuraa sun muille kisuille? :3
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 9:50:20 GMT
|| Mun pitäs varmaan poistaa noi Wilman kisut, kun siitä ei kuulu mitään tietoo... kiva kun niitä on ainakin miljoona xD // meillä varmaan sama juttu d: Wilmasta ei ole kuulunut mitään.. || Taidan poistaa wilman kisut nyt kun oon koneella... :c
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 9:50:48 GMT
ei oo mitää inspaa roolia tai kirjottaa tarinaa... || :c
|
|
|
Post by Candypompom on Aug 3, 2015 10:05:45 GMT
ei oo mitää inspaa roolia tai kirjottaa tarinaa... || :c oon ahmiu kaiken tiedon sinitähdestä ja tammisydämestä että kun inspa palaa niin... PUM!!
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 10:49:02 GMT
oon ahmiu kaiken tiedon sinitähdestä ja tammisydämestä että kun inspa palaa niin... PUM!! || Jee
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 10:49:43 GMT
|| Poistan sittenkin wilman kisut ruoan jälkeen
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 11:31:45 GMT
|| Nyt alkaa poistourakka
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 3, 2015 11:50:53 GMT
|| Noniin, wilman kissat poistettu. Häiritsee se että mun Sulkaturkista tulee Myrskyn päällikkö ja mulla on jo ennestään Joen päällikkönä Naamiotähti... :/ Luulen että Sulkaturkki kuolee aika pian tai muuttaa klaanivanhinten pesään..
|
|
|
Post by Sibe on Aug 3, 2015 17:31:34 GMT
// haha ei mitää || Haluutko muuten seuraa sun muille kisuille? :3 // juu mielellään :3 kiva tämä muiden tyyppien epäaktiivisuus /:
|
|
Bulbasaur aka Verkkuli456
Ninja The Cat
We don't stop playing, because we grow old. We grow old, because we stop playing. ~George Berna
|
Post by Bulbasaur aka Verkkuli456 on Aug 3, 2015 20:31:40 GMT
/ Periaatteessa olisi hyvä, jos se olisi eri klaanista tai klaaniton, jotta saisi tuon mun pikku löllerön/Kultaketun liikkeelle =^.^= || Ok, mulla olis klaanittomista vain kotikisut Lucas ja Daisy. Muista klaaneista en muista ketkä on vapaana Mut käviskö jos mun jompikumpi kotikisu olis eksyny Joen reviirille ja Kultakettu tulis uhittelemaan tai jotain? xD / Kultakettu kyllä saattaisi jutella mukavia ja olla silleen "Anteeksi, että häiristsen, mutta oletko sinä eksynyt? Siis täällä on TODELLA pelottavia kissoja ja pöllöjä." XDD Mutta päätä sä kumman laitat mun 'pikku' löllerön seuraan :3
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 6:45:52 GMT
|| Noniin, wilman kissat poistettu. Häiritsee se että mun Sulkaturkista tulee Myrskyn päällikkö ja mulla on jo ennestään Joen päällikkönä Naamiotähti... :/ Luulen että Sulkaturkki kuolee aika pian tai muuttaa klaanivanhinten pesään.. | Outs :/ Mutta mites sitte käy ku Myrskyklaanilla ei oo varista eikä päällikköä? :0 Oho, Unikkotassusta tuleekin parantaja O.o
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 6:48:13 GMT
| Anteeks mun epäaktiivisuus, mutta on hiukan pulaa inspistä nyt
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 7:31:27 GMT
|| Haluutko muuten seuraa sun muille kisuille? :3 // juu mielellään :3 kiva tämä muiden tyyppien epäaktiivisuus /: || Kelle haluaisit? :3
Niin, mäkin oon epäaktiivinen koska oon mökillä :/
|
|