|
Post by susanna48 on Jul 30, 2015 17:34:19 GMT
|| Juu, mulla olisi vaikkapa Pisaraturkki ja Valkoviiksi :3 / ^.^ Mistä klaanista ne muuten on? Ja missä ne voisivat tavata Kultaketun? :3 || Jokiklaanista ja vaikkapa aukiolla? c:
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 30, 2015 17:35:56 GMT
Huom!
Lähden huomenna viikoksi mökille joten olen seuraavan viikon todella epäaktiivinen! Toivon että roolitte täällä keskenänne ja pidätte tätä aktiivisena!
|
|
Bulbasaur aka Verkkuli456
Ninja The Cat
We don't stop playing, because we grow old. We grow old, because we stop playing. ~George Berna
|
Post by Bulbasaur aka Verkkuli456 on Jul 31, 2015 20:24:26 GMT
/ ^.^ Mistä klaanista ne muuten on? Ja missä ne voisivat tavata Kultaketun? :3 || Jokiklaanista ja vaikkapa aukiolla? c: / Periaatteessa olisi hyvä, jos se olisi eri klaanista tai klaaniton, jotta saisi tuon mun pikku löllerön/Kultaketun liikkeelle =^.^=
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Aug 1, 2015 8:54:02 GMT
Mustavarjo Katsoin hädissäni kuinka Leoparditurkki ponnisteli kovaa virtaa vasten. "Yritä jaksaa, minä pelastan sinut!" huusin tuuliklaanilaiselle ja hyppäsin samantien jääkylmään veteen. Uin vauhdikkaasti Leoparditurkin rinnalle ja yritin itse saada tukea pohjasta. Oli kuitenkin liian syvää. "Olen tässä" maukaisin hänelle ja tartuin varovasti Leoparditurkin niskanahasta kiinni(?). LEOPARDITURKKI tunsi kuinka vesi upotti häntä syvemmälle jokea. Hetken naaras luuli, että Tähtiklaani toivottaisi hänet tervetulleeksi riveihinsä. Kullanruskea soturi höristi korviansa kun kuuli Mustavarjon äänen. Silmänräpäystä myöhemmin Tuuliklaanin soturi tunsi kuinka Mustavarjo sai otteen hänen niskanahastaan. "Tähtiklaanin kiitos", Leoparditurkki maukui epäselvästi, suu täydeltä vettä. Kullanruskea täplikäs naaras alkoi kauhomaan omilla tassuillansa kohti maaperää, joka taisi kuulua Myrskyklaanille.
Mustavarjo "Tein mitä kuka hyvänsä olisi tehnyt" mau'uin ja päästin Leoparditurkista irti kun tuo lähti itse kauhomaan tassuillansa. Vesi oli jääkylmää joten lähdin uimaan nopeasti omalle reviirilleni. Ravistelin turkkiani kun pääsin pois jäätävästä vedestä. Katsoin kaikkiin suuntiin hätääntyneenä etteivät muut myrskyklaanilaiset näkisivät mitä joella tapahtui ja varsinkin kun Leoparditurkki on Myrskyklaanin puolella. "En tiedä saisitko sinä olla täällä puolen..." aloitin hiljaa ja poljin tassuillani kovaa maaperää.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Aug 1, 2015 8:55:25 GMT
Hermeliini, ootko muuten vastannu Aurinkoturkin rooliin?
|
|
Bulbasaur aka Verkkuli456
Ninja The Cat
We don't stop playing, because we grow old. We grow old, because we stop playing. ~George Berna
|
Post by Bulbasaur aka Verkkuli456 on Aug 1, 2015 19:28:43 GMT
/ MENEN HUOMANNA (2.8.2015) HAKEMAAN ÄITIÄ LENTOKENTÄLTÄ JA OLLAAN MUUTENKIN KOKO PÄIVÄ MENOSSA, JOTEN EN KERKEÄ ROOLAAMAAN, MUTTA MAANANTAINA PITÄISI OLLA TAAS VAPAATA!
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 1, 2015 20:47:38 GMT
Hermeliini, ootko muuten vastannu Aurinkoturkin rooliin? | en ole tainnut, koska kadotin sen >n<
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 6:41:01 GMT
|| Noniin, nyt pääsin tulee tänne c:
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 6:45:56 GMT
|| Jokiklaanista ja vaikkapa aukiolla? c: / Periaatteessa olisi hyvä, jos se olisi eri klaanista tai klaaniton, jotta saisi tuon mun pikku löllerön/Kultaketun liikkeelle =^.^= || Ok, mulla olis klaanittomista vain kotikisut Lucas ja Daisy. Muista klaaneista en muista ketkä on vapaana Mut käviskö jos mun jompikumpi kotikisu olis eksyny Joen reviirille ja Kultakettu tulis uhittelemaan tai jotain? xD
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 6:50:53 GMT
LEOPARDITURKKI tunsi kuinka vesi upotti häntä syvemmälle jokea. Hetken naaras luuli, että Tähtiklaani toivottaisi hänet tervetulleeksi riveihinsä. Kullanruskea soturi höristi korviansa kun kuuli Mustavarjon äänen. Silmänräpäystä myöhemmin Tuuliklaanin soturi tunsi kuinka Mustavarjo sai otteen hänen niskanahastaan. "Tähtiklaanin kiitos", Leoparditurkki maukui epäselvästi, suu täydeltä vettä. Kullanruskea täplikäs naaras alkoi kauhomaan omilla tassuillansa kohti maaperää, joka taisi kuulua Myrskyklaanille.
Mustavarjo "Tein mitä kuka hyvänsä olisi tehnyt" mau'uin ja päästin Leoparditurkista irti kun tuo lähti itse kauhomaan tassuillansa. Vesi oli jääkylmää joten lähdin uimaan nopeasti omalle reviirilleni. Ravistelin turkkiani kun pääsin pois jäätävästä vedestä. Katsoin kaikkiin suuntiin hätääntyneenä etteivät muut myrskyklaanilaiset näkisivät mitä joella tapahtui ja varsinkin kun Leoparditurkki on Myrskyklaanin puolella. "En tiedä saisitko sinä olla täällä puolen..." aloitin hiljaa ja poljin tassuillani kovaa maaperää. LEOPARDITURKKI kauhoi vettä tassuillansa vielä viimeiset hetket ennen kuin kullanruskea soturi pääsi maaperälle. Maaperälle päästyä, naarasta huimasi sekä vankka soturi hoiperteli eteenpäin. Hoipertelusta ei tullut mitään, joten Leoparditurkki kaatui kovalle maaperälle mätkähtäen. "K-kiitos", täplikäs naaras mutisi ja sulki sitten silmänsä.
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 6:51:38 GMT
/ MENEN HUOMANNA (2.8.2015) HAKEMAAN ÄITIÄ LENTOKENTÄLTÄ JA OLLAAN MUUTENKIN KOKO PÄIVÄ MENOSSA, JOTEN EN KERKEÄ ROOLAAMAAN, MUTTA MAANANTAINA PITÄISI OLLA TAAS VAPAATA! || Juu, ok c:
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 7:00:06 GMT
|| Herppa muuten, onko Jutta vastannu siihen sun pyyntöön? c:
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 7:01:20 GMT
|| Mun pitäs varmaan poistaa noi Wilman kisut, kun siitä ei kuulu mitään tietoo... kiva kun niitä on ainakin miljoona xD
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 2, 2015 7:02:14 GMT
|| Yksin täällä taas puhun
|
|
|
Post by Sibe on Aug 2, 2015 11:47:27 GMT
HIUTALETASSU huomaa vaaleanharmaaturkkisen soturin katoavan ja keskittää siis kaiken huomionsa mestariinsa. Kirjodydän vain maukaisee, että oppilas voisi levätä. Kolli nyökkää hiukan hämmentyneenä ja käy sitten maate. Kolli kietoo häntänsä tassujensa päälle ja laskee sitten päänsä siihen. Se sulkee sen jälkeen silmänsä. // eiku mä vaan löysin sen kikin, niin oisin voinut kysyä jatkaako jos on täällä, mut ei sit mitään || En keksi mitään sanottavaa Kirjosydämellä tohon rooliin
Aa, ok
// haha ei mitää
|
|