|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 18:31:26 GMT
|| Kai, tuntuu kuitenkin oudolle kun mun noi oppilaat on ollu ropen tekemisestä asti oppilaita ja sit sun kisu pääsee jo soturiks XD mut kaipa se käy ja juu en kuitenkaa jaksais oottaa puolta vuotta ;___; oon semmone luonteeltani noh, ei mul mikää hirvee kiire oo :3 || Ei sun puolta vuotta tarvii missään nimessä odottaa Nyt kun Sulkaturkista tulee klaanipäällikkö niin tää nimittää puolet oppilaista sotureiks ja sit tän oman oppilaan Koivutassun :3
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 4, 2015 18:42:01 GMT
LUCAS hyppäsi aidalle isolla hypyllä. Nuori kolli tasapainotteli keskikokoisella aidalla ja lähti kävelemään eteenpäin häntä pystyssä niin kuin aina. Punertavan oranssi kotikisu antoi tuulen riepotella lyhyttä ja tiheää turkkiansa. Parin silmänräpäyksen kuluttua Lucas tunsi kuinka sade alkoi rummuttamaan selkäänsä. Oranssin värinen kotikisu mietti hetken, että pitäisikö hänen palata kotiväkensä luokse sadetta pakoon. Ei, niin hän ei aikonut tällä kertaa tehdä. Sade yltyi ja tuuli muuttui kovaksi puhuriksi. Lucas hyppäsi pois aidalta ja pudottautui matalaksi. Nuori kolli kääntyi ja katsoi taakseen missä hevoset rymistelivät. Kotikisu värisytti viiksiään niin että sadepisarat putosivat maahan. Oranssiturkki jatkoi matkaansa ja käänsi katseensa oikealle jossa näkyi suuri järvi. Hän istahti hetkeksi maahan ja kääntyi nuolemaan lapaansa. Lucas raotti leukojaan ja haistoi lähistöllä olevan kissan. Kotikisu pörhisti liimaantuneet karvansa, siristi silmänsä ja antoi katseensa kiertää ympäristössä.
Kultakettu Katselin suhkot nuoren oloista kissaa, jonka käytös ei mitenkään viitannut klaanin soturiin tai edes oppilaaseen, joten en pitänyt tuota suurena uhkava vaan jatkoin vain matkaani. Olin jo neljäsosa puunmitan päässä tuosta vieraasta kissasta(?) kun päätin pistää juoksuksi. Aluksi minä vain kiihytin vauhtiani, mutta pian juoksin puolella täydestä nopeudestani, sillä eihän minulla ollut tarvetta kiirehtiä. En tiennyt mitä pitäisi sanoa, joten ravistelin itseäni, jotta turkkini ei ehtisi kastumaan liikaa ja hölkyttelin sitten toista kissaa kohti kysyen leppoisasti:" Oletko muuten eksynyt?" LUCAS katseli hieman hätääntyneenä ympärilleen. Ei missään mitään - ainakaan vielä. Tuli aavemainen hiljaisuus. Ainoastaan puiden oksat rapisivat ylhäällä. Kotvan kuluttua punertavan oranssi kolli kuuli jostain käpälänaskelia. Kotikisu kurkotti kaulaansa ja yritti nähdä kauemmaksi. Tuntematon kissa saapui häntä kohti ja esitti hänelle leppoisasti kysymyksen. "E-en ole eksynyt. Kotini on aivan tuossa vieressä", Lucas maukui ääni väristen ja näytti hännällänsä Hevospaikkaa. Oranssiturkkinen kotikisu tunsi kuinka hän tärisi selkäpiitä myöten. Hän haistoi myös hänestä tulevan pelkotuoksun. Lucas yritti hallita pelokkuuttaan. "Oletko sinäkin kotikisu?" kolli kysyi päätään kallistaen. Tuo tuntematon kissa näytti lihaksikkaalle ja hyvin syöneelle(?).
|
|
|
Post by Sibe on Aug 4, 2015 19:47:59 GMT
// odotappas kun vilkaisen :'D mun mielestä Myrskyn Myrskykatse on ilman seuraa, ja Varjon Pantterihammas (onks mulla tosiaan vaan neljä kissaa täällä ja kaikki kolleja ö.ö) mie oon kanssa epäakti kun koulu alkaa, joskin yritän ainakin kerran viikossa käydä c: Sulla muuten jäi Myrskyyn yks Wilman kissa! Se on pentu nimeltään Sinipentu :'D || Ok c: Mulla on niin monta kisuu enkä osaa päättää kellä haluaisin roolia xD Mut nopeesti valittuna niin Myrskykatseelle multa olis seuraa Onnensielulta tai Sininaamiolta kumpi vaan käy Pantterihampaalle multa olis seuraa Tiikeriturkki (tämä kolli on aika hurja xD) tai sitten Ilvesturkki
Juu, sama juttu mulla c:
Ups! Onneks huomasit, meen poistaa sen
// haha :'D mulle ihan sama oikeestaan, saat ite päättää :3 molemmat kollit on omissa leireissään juu c: haha aattelin sanoa kun huomasin mut joo voisin tehdä tänne pari naarasta, niin oisko kellään kumppani tai sisaruspuutetta?
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 19:57:04 GMT
| Outs :/ Mutta mites sitte käy ku Myrskyklaanilla ei oo varista eikä päällikköä? :0 Oho, Unikkotassusta tuleekin parantaja O.o || Sulkaturkista tulee päällikkö ja tää valitsee aika pian uuden variksen ja sit Sulkatähti muuttaa ehkä klaanivanhinten pesään
Juu siitä tulee :3
| Hyvä niin, koska olin hetken sillee "Myrskyklaanille tulee ongelmia" xd Jotenkii vähä hassua paitsi se ei tosin vielä osaa kaikkea, koska on ollut vasta pari kuuta po :") Milloins laitan sen Kuulammelle päin?
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 20:00:26 GMT
|| Kelle haluaisit? :3
Niin, mäkin oon epäaktiivinen koska oon mökillä :/
// odotappas kun vilkaisen :'D mun mielestä Myrskyn Myrskykatse on ilman seuraa, ja Varjon Pantterihammas (onks mulla tosiaan vaan neljä kissaa täällä ja kaikki kolleja ö.ö) mie oon kanssa epäakti kun koulu alkaa, joskin yritän ainakin kerran viikossa käydä c: Sulla muuten jäi Myrskyyn yks Wilman kissa! Se on pentu nimeltään Sinipentu :'D | Öö... Myrskykatse on Suklaakuonon kanssa Nelipuulla :0
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 20:02:15 GMT
| Anteeks mun epäaktiivisuus, mutta on hiukan pulaa inspistä nyt || Ok :c Hei mites onko Jutta vastannu siihen sun pyyntöön? c: | Ei oo vieläkään :c just kävin spiritissä (jossa olen ruvennut hyvin epäaktiiviseksi)
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 20:03:12 GMT
| Nyt olis vähän inspiä rooleihin, jos laitatte ne uudestaan tai kerrotte sivut? Olisitte ihania :3
|
|
|
Post by Sibe on Aug 4, 2015 20:07:59 GMT
// odotappas kun vilkaisen :'D mun mielestä Myrskyn Myrskykatse on ilman seuraa, ja Varjon Pantterihammas (onks mulla tosiaan vaan neljä kissaa täällä ja kaikki kolleja ö.ö) mie oon kanssa epäakti kun koulu alkaa, joskin yritän ainakin kerran viikossa käydä c: Sulla muuten jäi Myrskyyn yks Wilman kissa! Se on pentu nimeltään Sinipentu :'D | Öö... Myrskykatse on Suklaakuonon kanssa Nelipuulla :0 // ai oho xD roolaappas siihen sitten
|
|
|
Post by Hermeliini on Aug 4, 2015 20:21:27 GMT
| Öö... Myrskykatse on Suklaakuonon kanssa Nelipuulla :0 // ai oho xD roolaappas siihen sitten | Lue mun ed. viesti
|
|
Bulbasaur aka Verkkuli456
Ninja The Cat
We don't stop playing, because we grow old. We grow old, because we stop playing. ~George Berna
|
Post by Bulbasaur aka Verkkuli456 on Aug 5, 2015 6:36:27 GMT
Kultakettu Katselin suhkot nuoren oloista kissaa, jonka käytös ei mitenkään viitannut klaanin soturiin tai edes oppilaaseen, joten en pitänyt tuota suurena uhkava vaan jatkoin vain matkaani. Olin jo neljäsosa puunmitan päässä tuosta vieraasta kissasta(?) kun päätin pistää juoksuksi. Aluksi minä vain kiihytin vauhtiani, mutta pian juoksin puolella täydestä nopeudestani, sillä eihän minulla ollut tarvetta kiirehtiä. En tiennyt mitä pitäisi sanoa, joten ravistelin itseäni, jotta turkkini ei ehtisi kastumaan liikaa ja hölkyttelin sitten toista kissaa kohti kysyen leppoisasti:" Oletko muuten eksynyt?" LUCAS katseli hieman hätääntyneenä ympärilleen. Ei missään mitään - ainakaan vielä. Tuli aavemainen hiljaisuus. Ainoastaan puiden oksat rapisivat ylhäällä. Kotvan kuluttua punertavan oranssi kolli kuuli jostain käpälänaskelia. Kotikisu kurkotti kaulaansa ja yritti nähdä kauemmaksi. Tuntematon kissa saapui häntä kohti ja esitti hänelle leppoisasti kysymyksen. "E-en ole eksynyt. Kotini on aivan tuossa vieressä", Lucas maukui ääni väristen ja näytti hännällänsä Hevospaikkaa. Oranssiturkkinen kotikisu tunsi kuinka hän tärisi selkäpiitä myöten. Hän haistoi myös hänestä tulevan pelkotuoksun. Lucas yritti hallita pelokkuuttaan. "Oletko sinäkin kotikisu?" kolli kysyi päätään kallistaen. Tuo tuntematon kissa näytti lihaksikkaalle ja hyvin syöneelle(?).
/ Vaihan muuten itsekin hän muotoon :3 Kultakettu Pitkäturkkinen soturi askelti kotikisa lähemmäksi toista kissaa pelon löykästä huolimatta. Tuuli oli sekoittanut tuuhean turkkini ja se antoi hieman liioitellun kuvan jokiklaanin soturista. "No niin on meidänkin leiri aika lähellä." Naukui suuri kolli raidalliselle kissalle samalla kun hidastelin tahtiani, sillä pelon löyhkän takia Kultakettu ei oikein viitsinyt mennä hirveän lähelle toista. "En tietenkään ole kotikisu." Villinä elävä kissa naurahti kallistaen päätään samalla kun selitti lempeästi:" Olen soturi. Ja sen koko jokiklaani tietää, mutta ilmeisesti meidän väestä ei tiedetä metsän ulkopuolella." "Mikä helpotusu..." Lempeäkatseinen kolli henkäisi ja esittäytyi toiselle väräyttäen vasenta korvaansa:" Nimeni on muuten Kultakettu."
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 5, 2015 8:57:17 GMT
|| Ok c: Mulla on niin monta kisuu enkä osaa päättää kellä haluaisin roolia xD Mut nopeesti valittuna niin Myrskykatseelle multa olis seuraa Onnensielulta tai Sininaamiolta kumpi vaan käy Pantterihampaalle multa olis seuraa Tiikeriturkki (tämä kolli on aika hurja xD) tai sitten Ilvesturkki
Juu, sama juttu mulla c:
Ups! Onneks huomasit, meen poistaa sen
// haha :'D mulle ihan sama oikeestaan, saat ite päättää :3 molemmat kollit on omissa leireissään juu c: haha aattelin sanoa kun huomasin mut joo voisin tehdä tänne pari naarasta, niin oisko kellään kumppani tai sisaruspuutetta? || Ok :3 Tuon Onnensielun Myrskykatseen luo ja Tiikeriturkin Pantterihampaan luokse
Tee ihmees! Mulla on aika monta kisuu vailla sisaruksia/kumppaneita :3
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 5, 2015 9:08:03 GMT
ONNENSIELU nousi jaloillensa ja käveli sotureiden pesältä aukiolle. Aukiolle tihkui hieman vettä, onneksi Myrskyklaanilla oli vahvat ja hyvät puut sateen suojana. Hopeanharmaa soturi venytteli niin, että tuon tassut venyivät pitkälle ja tuon häntä kaartui kippuralle. Venyttelyn jälkeen nuori naaras kääntyi ja nuolaisi lapaansa. Muutaman silmänräpäyksen päästä Onnensielu huomasi Myrskykatseen joka istui kanssa aukiolla(?). "Hei, eikö olekin hyvä sää?" Onnensielu heitti vitsiä kollille.
TIIKERITURKKI murahti itsekseen kun ulkona satoi vettä ja ulkona oli jääkylmää. Kollin meripihkanväriset silmät kiiluivat kun tämä katsoi muihin Varjoklaanin kissoihin. Kenties joku haluaisi puhua hänen kanssaan? Tuuli puhalsi kovaa, mutta tuulen lävitse kuului ärsyttävää pentutarhan pentujen kitinää. Raidallinen soturi antoi taas katseensa kiertää muissa kissoissa. Tiikeriturkin katse pysähtyi Pantterihampaaseen. Tuo oli yksi niistä sotureista jota leveälapainen kolli sieti. Raitaturkki nousi jaloillensa ja käveli pesätoverinsa luokse joka istui lähistöllä(?). "Mites menee?" Tiikeriturkki kysyi ja värisytti viiksistään vesipisarat.
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 5, 2015 9:10:35 GMT
|| Sulkaturkista tulee päällikkö ja tää valitsee aika pian uuden variksen ja sit Sulkatähti muuttaa ehkä klaanivanhinten pesään
Juu siitä tulee :3
| Hyvä niin, koska olin hetken sillee "Myrskyklaanille tulee ongelmia" xd Jotenkii vähä hassua paitsi se ei tosin vielä osaa kaikkea, koska on ollut vasta pari kuuta po :") Milloins laitan sen Kuulammelle päin? || Haha
Juu, uskon että Tähtiklaani auttaa Unikkotassua :3 Laita silloin kun haluat ;3
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 5, 2015 9:12:26 GMT
// odotappas kun vilkaisen :'D mun mielestä Myrskyn Myrskykatse on ilman seuraa, ja Varjon Pantterihammas (onks mulla tosiaan vaan neljä kissaa täällä ja kaikki kolleja ö.ö) mie oon kanssa epäakti kun koulu alkaa, joskin yritän ainakin kerran viikossa käydä c: Sulla muuten jäi Myrskyyn yks Wilman kissa! Se on pentu nimeltään Sinipentu :'D | Öö... Myrskykatse on Suklaakuonon kanssa Nelipuulla :0 || Aijai :c Ehdin jo roolata että Onnensielu tulee Myrskykatseen luokse
|
|
|
Post by susanna48 on Aug 5, 2015 9:14:07 GMT
|| Ok :c Hei mites onko Jutta vastannu siihen sun pyyntöön? c: | Ei oo vieläkään :c just kävin spiritissä (jossa olen ruvennut hyvin epäaktiiviseksi) || Ok, mun on pakko sit poistaa Jutan kisut joku lähipäivä :c
|
|