|
Post by susanna48 on Jul 25, 2015 6:29:23 GMT
SUMUTURKKI katsoi huolestunein silmin sisartaan. Miten Tähtiklaani voisi olla vihainen Tuuliklaanin parantajalle? Kirjosydämellähän on parhain yhteys Tähtiklaaniin. "Älä ajattele tuommoisia", vaaleanharmaa soturi maukui ja kohotti katsettaan eteenpäin. Pian leirin suuaukko tuli näkyviin(?). "Olemme pian perillä", Sumuturkki maukui ilahtuneena. KIRJOSYDÄN huokaisi ja nilkutti hitaasti eteenpäin. "En ole tehnyt mielestäni mitään väärää", hän puuskahti kiukkuisesti. "Tähtiklaanilla on parasta olla tähän hyvä syy", harmaaturkkinen parantaja murahti ja kohotti itsekin katsettaan leirin suuaukolle päin. Turkki liimautuneena ihoon, naaras jatkoi matkaa ja heilutti hermostuneena hännänpäätänsä. "Ja meillä ei ole edes päällikköä tai varapäällikköä!" Kirjosydän huudahti kun muisti asian. "Miten selitämme kokoontumisissa ettei Tuuliklaanilla ole päällikköä eikä varapäällikköä? Kaikki pitävät Tuuliklaani heikkona! Varjoklaani hyökkää varmasti klaanimme kimppuun ja kuolemme kaikki yhtä aikaa!" hän jatkoi valittamista. "Tuuliklaani on tuhoon tuomittu!" Kirjosydän ulvahti.
HIUTALETASSU marssii kahden naaraan perässä, aivan äänettömänä. Parantajaoppilas oli uponnut omiin ajatuksiinsa. Hetken päästä Sumuturkki huutaa, että pian ollaan perillä. Hiutaletassu hymyilee hiukan itsekseen. Raidallinen kolli kuulee nyt Kirjosydämen sanat ja säikähtää. Oliko Tähtiklaani suuttunut, kun Tuuliklaanilta puuttui päällikkö sekä varapäällikkö? KIRJOSYDÄNTÄ alkoi pyörryttämään ja hänen sisarensa SUMUTURKKI nojautui heti häntä vastaan ja talutti leiriin päin. "Olisipa tuoretta riistaa", harmaaturkkinen parantaja mutisi ja nilkutti leirin suuaukosta sisälle. Hän tunsi kuinka monien kissojen silmäparit kääntyivät häntä kohti. Kirjosydän vain nyökkäsi heille ja lähti sitten nilkuttamaan omalle pesällensä. "Voin käydä saalistamassa sinulle sekä Hiutaletassulle jotain tuoretta riistaa", Sumuturkki ehdotti ystävällisesti. Silmänräpäystä myöhemmin vaaleanharmaaturkkinen soturi käänsi päänsä Hiutaletassun puoleen ja hymyili tuolle. "Kiitos", Kirjosydän maukui ja nilkutti omalle sammalvuoteellensa. Naaras laskeutui makaamaan ja kietoi häntänsä kuononsa eteen.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 25, 2015 6:30:23 GMT
|| Jee, Sinitähden Tarina on muuten sairaan ihana mutta todella surullinen kirja! Oon lukenu sen kirjan ainakin 5 kertaa koska omistan sen
|| Aa, ok
// se on tosi ihana kirja <3 || Niin ♥ siks mä oonkin lukenu sen niin monta kertaa
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 25, 2015 6:32:55 GMT
|| Jee, Sinitähden Tarina on muuten sairaan ihana mutta todella surullinen kirja! Oon lukenu sen kirjan ainakin 5 kertaa koska omistan sen
|| Aa, ok
meinasin itkee siin alus (( yhyhyhyhyh niisk alunperin suunnitelmis lainata aamunkoi ja sen jälkene kirja ja viel sen jälkenekki mut ei ollu sit aaamunkoin jälkest || Luitko sen kohdan missä Sinitähti kuoli? Se oli niin surullista ja sitten kun Tammisydän rohkaisi Sinitähtee jaksamaan
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 25, 2015 16:48:49 GMT
meinasin itkee siin alus (( yhyhyhyhyh niisk alunperin suunnitelmis lainata aamunkoi ja sen jälkene kirja ja viel sen jälkenekki mut ei ollu sit aaamunkoin jälkest || Luitko sen kohdan missä Sinitähti kuoli? Se oli niin surullista ja sitten kun Tammisydän rohkaisi Sinitähtee jaksamaan en oo viel lukenu loppuun, kiitos niinku juonipaljastuksesta xddd oon sivul 405 mut tammisydän x sinitähti lemppariparitus :DD ps oon kyl lukenu niit juonipaljastuksii puolivahingossa et tiiän et sinitähti saa pentuij ja nii c: arvasin heti kirjan alus et lumiturkki tulee kuolemaan c8
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 26, 2015 10:57:14 GMT
|| Luitko sen kohdan missä Sinitähti kuoli? Se oli niin surullista ja sitten kun Tammisydän rohkaisi Sinitähtee jaksamaan en oo viel lukenu loppuun, kiitos niinku juonipaljastuksesta xddd oon sivul 405 mut tammisydän x sinitähti lemppariparitus :DD ps oon kyl lukenu niit juonipaljastuksii puolivahingossa et tiiän et sinitähti saa pentuij ja nii c: arvasin heti kirjan alus et lumiturkki tulee kuolemaan c8 || Aijaa, sori xD Tarkotin siis siinä "esinäytöksessä" mitä tapahtu eli alussa Munkin lempparipari on Sinitähti & Tammisydän :3 Ne on vaan niin ihanii <3 Aa c: Lumiturkin kuolema oli hirvee :c
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 26, 2015 10:57:29 GMT
|| Mites tää rope on näin epäakti? :c
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 26, 2015 13:00:09 GMT
en oo viel lukenu loppuun, kiitos niinku juonipaljastuksesta xddd oon sivul 405 mut tammisydän x sinitähti lemppariparitus :DD ps oon kyl lukenu niit juonipaljastuksii puolivahingossa et tiiän et sinitähti saa pentuij ja nii c: arvasin heti kirjan alus et lumiturkki tulee kuolemaan c8 || Aijaa, sori xD Tarkotin siis siinä "esinäytöksessä" mitä tapahtu eli alussa Munkin lempparipari on Sinitähti & Tammisydän :3 Ne on vaan niin ihanii <3 Aa c: Lumiturkin kuolema oli hirvee :c
kaikki on sillee "jee tulitähti ja hiekkamyrsky!!!" yh oon varmaa outo mut muhun se ei oikei iske.. en tunne hiekkistä muuna ku tulitähden kumppanina
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 26, 2015 15:17:35 GMT
//alotan novellin (lyhyen) jossa kerron sinitähdestä & tammisydämestä tähtiklaanissa!
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 26, 2015 15:19:18 GMT
//aattelin et kuvittelen kaiken miltä sen "metsästysmaat" yms näyttää. en ees tiiä onks niil tähtiklaanis pesii, vaelteleeks ne vaa ja kattoo kissojen kulkua
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 26, 2015 15:24:05 GMT
//aha en voi sit tunkee kaikkee samaa viestii nyt luin soturikissat wikii ja tajusin asioita
|
|
|
Post by Sibe on Jul 26, 2015 15:32:12 GMT
HIUTALETASSU marssii kahden naaraan perässä, aivan äänettömänä. Parantajaoppilas oli uponnut omiin ajatuksiinsa. Hetken päästä Sumuturkki huutaa, että pian ollaan perillä. Hiutaletassu hymyilee hiukan itsekseen. Raidallinen kolli kuulee nyt Kirjosydämen sanat ja säikähtää. Oliko Tähtiklaani suuttunut, kun Tuuliklaanilta puuttui päällikkö sekä varapäällikkö? KIRJOSYDÄNTÄ alkoi pyörryttämään ja hänen sisarensa SUMUTURKKI nojautui heti häntä vastaan ja talutti leiriin päin. "Olisipa tuoretta riistaa", harmaaturkkinen parantaja mutisi ja nilkutti leirin suuaukosta sisälle. Hän tunsi kuinka monien kissojen silmäparit kääntyivät häntä kohti. Kirjosydän vain nyökkäsi heille ja lähti sitten nilkuttamaan omalle pesällensä. "Voin käydä saalistamassa sinulle sekä Hiutaletassulle jotain tuoretta riistaa", Sumuturkki ehdotti ystävällisesti. Silmänräpäystä myöhemmin vaaleanharmaaturkkinen soturi käänsi päänsä Hiutaletassun puoleen ja hymyili tuolle. "Kiitos", Kirjosydän maukui ja nilkutti omalle sammalvuoteellensa. Naaras laskeutui makaamaan ja kietoi häntänsä kuononsa eteen.
HIUTALETASSU menee sisälle leiriin, Kirjosydämen sekä Sumuturkin jäljessä. Parantajaoppilas tassuttelee rauhallisesti kohti parantajan pesää. Pian Sumuturkki ehdottaa tuovansa tuoretta riistaa, ja kolli hymyilee leveästi. Soturitar oli todella ystävällinen. "Mi-mitä minun pitäisi tehdä?", kysäisee harmaaturkkinen oppilas hiljaa mestariltaan, joka asettuu makuulle. // Susku, oliks Verkkuli siis tässä ropessa ollenkaan?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 7:54:07 GMT
| Mikä tahansa noista käy 833 Minkä sä haluaisit? || En osaa päättää xD kaikki kävis, mut aikakin nopeesti päätettynä toi kaksijalka vois yrittää siepata näitä? :3 Sellaistahan ei yleensä käy joten nyt vois käydä? | Joo se olla tosi kiva juttu >:3 Roolinko mä eka vai sä?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 7:57:18 GMT
|| Aijaa, sori xD Tarkotin siis siinä "esinäytöksessä" mitä tapahtu eli alussa Munkin lempparipari on Sinitähti & Tammisydän :3 Ne on vaan niin ihanii <3 Aa c: Lumiturkin kuolema oli hirvee :c
kaikki on sillee "jee tulitähti ja hiekkamyrsky!!!" yh oon varmaa outo mut muhun se ei oikei iske.. en tunne hiekkistä muuna ku tulitähden kumppanina | Mä tykkään Tulitähdestä ja Hiekkiksesta (: ja Sinitähdestä ja Tammisydämestä c: harmi vaan Sammalpennun kohtalo :'c
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 8:00:20 GMT
| Olisko muuten hyvä, jos mä tekisin Soturikissat - kessan tänne? Tonne viihde-osioon, jotta vois puhua kirjasarjasta ihan erikseen :33
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:01:33 GMT
|| Aijaa, sori xD Tarkotin siis siinä "esinäytöksessä" mitä tapahtu eli alussa Munkin lempparipari on Sinitähti & Tammisydän :3 Ne on vaan niin ihanii <3 Aa c: Lumiturkin kuolema oli hirvee :c
kaikki on sillee "jee tulitähti ja hiekkamyrsky!!!" yh oon varmaa outo mut muhun se ei oikei iske.. en tunne hiekkistä muuna ku tulitähden kumppanina || Mä tykkään Hiekkamyrskystä ja Tulitähdestä c: Ne oli niin ihanii nuoruudessaan mut vanhempina ne on aika tavallinen pari
|
|