|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:02:20 GMT
//alotan novellin (lyhyen) jossa kerron sinitähdestä & tammisydämestä tähtiklaanissa! || Mä haluun ainakin lukee sen jos teet
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:06:26 GMT
KIRJOSYDÄNTÄ alkoi pyörryttämään ja hänen sisarensa SUMUTURKKI nojautui heti häntä vastaan ja talutti leiriin päin. "Olisipa tuoretta riistaa", harmaaturkkinen parantaja mutisi ja nilkutti leirin suuaukosta sisälle. Hän tunsi kuinka monien kissojen silmäparit kääntyivät häntä kohti. Kirjosydän vain nyökkäsi heille ja lähti sitten nilkuttamaan omalle pesällensä. "Voin käydä saalistamassa sinulle sekä Hiutaletassulle jotain tuoretta riistaa", Sumuturkki ehdotti ystävällisesti. Silmänräpäystä myöhemmin vaaleanharmaaturkkinen soturi käänsi päänsä Hiutaletassun puoleen ja hymyili tuolle. "Kiitos", Kirjosydän maukui ja nilkutti omalle sammalvuoteellensa. Naaras laskeutui makaamaan ja kietoi häntänsä kuononsa eteen.
HIUTALETASSU menee sisälle leiriin, Kirjosydämen sekä Sumuturkin jäljessä. Parantajaoppilas tassuttelee rauhallisesti kohti parantajan pesää. Pian Sumuturkki ehdottaa tuovansa tuoretta riistaa, ja kolli hymyilee leveästi. Soturitar oli todella ystävällinen. "Mi-mitä minun pitäisi tehdä?", kysäisee harmaaturkkinen oppilas hiljaa mestariltaan, joka asettuu makuulle. // Susku, oliks Verkkuli siis tässä ropessa ollenkaan? SUMUTURKKI hymähti vielä kerran ja kiepahti ympäri. "Palaan mahdollisimman nopeasti", vaaleanharmaaturkkinen soturi lupasi ja heilautti häntäänsä hyvästeiksi. Naaras juoksi parantajan pesältä suorinta tietä leirin uloskäynnille ja pujahti siitä vikkelästi ulos. KIRJOSYDÄN avasi raolleen tummansinisiä silmiänsä ja nyökkäsi sisarelleen. Hetken kuluttua tummanharmaa parantaja käänsi katseensa Hiutaletassuun joka oli asettumaisillaan makuulle. "Voit levätä", parantaja maukui ja sulki sitten silmänsä.
|| Ei oo, saahan se liittyä jos haluu
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:07:09 GMT
|| En osaa päättää xD kaikki kävis, mut aikakin nopeesti päätettynä toi kaksijalka vois yrittää siepata näitä? :3 Sellaistahan ei yleensä käy joten nyt vois käydä? | Joo se olla tosi kiva juttu >:3 Roolinko mä eka vai sä? || Sä voit roolii eka :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:09:54 GMT
kaikki on sillee "jee tulitähti ja hiekkamyrsky!!!" yh oon varmaa outo mut muhun se ei oikei iske.. en tunne hiekkistä muuna ku tulitähden kumppanina | Mä tykkään Tulitähdestä ja Hiekkiksesta (: ja Sinitähdestä ja Tammisydämestä c: harmi vaan Sammalpennun kohtalo :'c || Sammalpennun kohtalo oli hirvee :c Olisin niin toivonu et Sinitähden pennut olis jääny Myrskyklaaniin mut toisin sit meni :c Kuitenkin se oli Sinitähden parhaaks että se pääsi varapäälliköks ja siitä sitten päälliköksi. Jos Ohdakekynsi olis päässy valtaan niin Myrskystä olis tullu kauhee klaani
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:12:56 GMT
| Olisko muuten hyvä, jos mä tekisin Soturikissat - kessan tänne? Tonne viihde-osioon, jotta vois puhua kirjasarjasta ihan erikseen :33 || Juu, se olis hyvä :3 Mietin vaan sitä että sieltähän saattaa saada spoilereita kaikki soturikissojen aloittajat :c
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 8:16:33 GMT
| Olisko muuten hyvä, jos mä tekisin Soturikissat - kessan tänne? Tonne viihde-osioon, jotta vois puhua kirjasarjasta ihan erikseen :33 || Juu, se olis hyvä :3 Mietin vaan sitä että sieltähän saattaa saada spoilereita kaikki soturikissojen aloittajat :c | mulla olisi ratkaisu siihen. Esimerkki alla SPOILERpäläpäläpälä SPOILER
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 8:18:12 GMT
| Joo se olla tosi kiva juttu >:3 Roolinko mä eka vai sä? || Sä voit roolii eka :3 | Joo, paitsi etten muista sun kissan nimee *unohdus facepalm* xD se oli vissiin leirin laitamilla?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 8:18:23 GMT
//alotan novellin (lyhyen) jossa kerron sinitähdestä & tammisydämestä tähtiklaanissa! || Mä haluun ainakin lukee sen jos teet | Sama (y)
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:19:35 GMT
|| Juu, se olis hyvä :3 Mietin vaan sitä että sieltähän saattaa saada spoilereita kaikki soturikissojen aloittajat :c | mulla olisi ratkaisu siihen. Esimerkki alla SPOILERpäläpäläpälä SPOILER|| Juu, toi käy hyvin
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 8:19:33 GMT
| Mä tykkään Tulitähdestä ja Hiekkiksesta (: ja Sinitähdestä ja Tammisydämestä c: harmi vaan Sammalpennun kohtalo :'c || Sammalpennun kohtalo oli hirvee :c Olisin niin toivonu et Sinitähden pennut olis jääny Myrskyklaaniin mut toisin sit meni :c Kuitenkin se oli Sinitähden parhaaks että se pääsi varapäälliköks ja siitä sitten päälliköksi. Jos Ohdakekynsi olis päässy valtaan niin Myrskystä olis tullu kauhee klaani | Jep. Ja sehän antoi Sinitähdelle vissiin seitsemännen elämän :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:20:12 GMT
| Joo, paitsi etten muista sun kissan nimee *unohdus facepalm* xD se oli vissiin leirin laitamilla? || Lehtisielu ja se on leirin laitamilla :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:23:23 GMT
|| Sammalpennun kohtalo oli hirvee :c Olisin niin toivonu et Sinitähden pennut olis jääny Myrskyklaaniin mut toisin sit meni :c Kuitenkin se oli Sinitähden parhaaks että se pääsi varapäälliköks ja siitä sitten päälliköksi. Jos Ohdakekynsi olis päässy valtaan niin Myrskystä olis tullu kauhee klaani | Jep. Ja sehän antoi Sinitähdelle vissiin seitsemännen elämän :3 || Niin tais antaa :3 Kuukukan kuolemakin oli hirvee :c Sinitassu ja Lumitassu oli ihan kauhuissaan siitä Mua vaan jäi ärsyttämään se ettei Kuukukan kumppani Myrskyhäntä rakastanu hirveesti Kuukukkaa (ainakin omasta mielestäni) Ja sit kirjan jossain välissä muu klaani luuli että Myrskyhäntä ja joku kissa (en muista kuka) niin ne oli "yhdessä"
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 27, 2015 8:26:11 GMT
| Jep. Ja sehän antoi Sinitähdelle vissiin seitsemännen elämän :3 || Niin tais antaa :3 Kuukukan kuolemakin oli hirvee :c Sinitassu ja Lumitassu oli ihan kauhuissaan siitä Mua vaan jäi ärsyttämään se ettei Kuukukan kumppani Myrskyhäntä rakastanu hirveesti Kuukukkaa (ainakin omasta mielestäni) Ja sit kirjan jossain välissä muu klaani luuli että Myrskyhäntä ja joku kissa (en muista kuka) niin ne oli "yhdessä" | Nii :c Sinitassu sai masennuksen siitä.. Lumitassu taas joutu Ohdaketassun pauloihin /Haluutko muuten auttaa mua suunnittelemaan a-viestin yksällä siihen kessaan? C:
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:31:53 GMT
|| Niin tais antaa :3 Kuukukan kuolemakin oli hirvee :c Sinitassu ja Lumitassu oli ihan kauhuissaan siitä Mua vaan jäi ärsyttämään se ettei Kuukukan kumppani Myrskyhäntä rakastanu hirveesti Kuukukkaa (ainakin omasta mielestäni) Ja sit kirjan jossain välissä muu klaani luuli että Myrskyhäntä ja joku kissa (en muista kuka) niin ne oli "yhdessä" | Nii :c Sinitassu sai masennuksen siitä.. Lumitassu taas joutu Ohdaketassun pauloihin /Haluutko muuten auttaa mua suunnittelemaan a-viestin yksällä siihen kessaan? C: || Jep :c Voin auttaa :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 27, 2015 8:35:16 GMT
|| Mun täytyy nyt kuitenkin mennä :c tuun varmaankin päivällä roolailemaan, moikka c:
|
|