|
Post by susanna48 on Jul 20, 2015 17:49:40 GMT
|| Oon muuten huomannu että nykyään mulla inspaa hyvin :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 20, 2015 17:59:20 GMT
KIRJOSYDÄN ja SUMUTURKKI lähtivät vieretysten kävelemään kohti leiriä. "Hiutaletassu, otithan sinä ne kaarnan palat?" harmaaturkkinen parantaja kysyi ja käänsi siniset silmänsä oppilaansa puoleen. "Tähtiklaani rankaisee meitä jostain koska myrsky on aivan lähellä", hän jatkoi pelokkaana. "Mutta kai joskus myrsky on vain myrsky?" Sumuturkki kysyi hiljaa sisareltaan. "Tähtiklaani yksin tietää", parantaja mutisi ja katsoi hitaasti kävelemistä. HIUTALETASSU nyökkää Kirjosydämelle. "Vein kaikki kaarnat parantajanpesään, ennen kuin lähdimme Sumuturkin kanssa leiristä", maukaisee kolli reippaasti. Parantajaoppilas kuuntelee naaraiden sananvaihtoa hiukan pelokkaasti. Oliko jotain väärää käynyt, josta Tähtiklaani aikoi rankaista klaaneja? KIRJOSYDÄN käänsi jälleen harmaan päänsä oman oppilaansa puoleen ja nyökkäsi tuolle. "Hyvin tehty", parantaja kehui ja käänsi taas katseensa sisareensa. Sumuturkki talutti varovasti Kirjosydäntä kohti leiriä. "Ei hätää, kohta pääset omalle vuoteellesi", Sumuturkki naukaisi lempeästi sisarelleen. Kirjosydän ei aluksi vastannut, nyökkäsi vain hiukan päätänsä. "Harmi kun en ole opettanut Hiutaletassulle, että miten murtunut jalka lastoitetaan", Kirjosydän maukui harmillisena. "Tähtiklaani on rankaissut minua, uskoisin niin", hän jatkoi hieman hiljaisemmalla äänensävyllä. "Mitä tarkoitat?" Sumuturkin ääni värisi hermostuneena. "Ensiksi minun yrttivarastoni tuhottiin, nyt takajalkani murtui", Kirjosydän murisi vihaisena. Tämä ei ollut reilua! "Toivon mukaan Tähtiklaani kertoisi mitä tämä merkitsee", hän jatkoi murahtaen.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2015 19:03:55 GMT
|| Oon muuten huomannu että nykyään mulla inspaa hyvin :3 // mulla taas ei melkein millään inspaa D:
|
|
|
Post by Sibe on Jul 20, 2015 19:07:01 GMT
HIUTALETASSU nyökkää Kirjosydämelle. "Vein kaikki kaarnat parantajanpesään, ennen kuin lähdimme Sumuturkin kanssa leiristä", maukaisee kolli reippaasti. Parantajaoppilas kuuntelee naaraiden sananvaihtoa hiukan pelokkaasti. Oliko jotain väärää käynyt, josta Tähtiklaani aikoi rankaista klaaneja? KIRJOSYDÄN käänsi jälleen harmaan päänsä oman oppilaansa puoleen ja nyökkäsi tuolle. "Hyvin tehty", parantaja kehui ja käänsi taas katseensa sisareensa. Sumuturkki talutti varovasti Kirjosydäntä kohti leiriä. "Ei hätää, kohta pääset omalle vuoteellesi", Sumuturkki naukaisi lempeästi sisarelleen. Kirjosydän ei aluksi vastannut, nyökkäsi vain hiukan päätänsä. "Harmi kun en ole opettanut Hiutaletassulle, että miten murtunut jalka lastoitetaan", Kirjosydän maukui harmillisena. "Tähtiklaani on rankaissut minua, uskoisin niin", hän jatkoi hieman hiljaisemmalla äänensävyllä. "Mitä tarkoitat?" Sumuturkin ääni värisi hermostuneena. "Ensiksi minun yrttivarastoni tuhottiin, nyt takajalkani murtui", Kirjosydän murisi vihaisena. Tämä ei ollut reilua! "Toivon mukaan Tähtiklaani kertoisi mitä tämä merkitsee", hän jatkoi murahtaen.
HIUTALETASSU hymyilee itsekseen Kirjosydämen kehujen takia. Kollista tuntui erikoiselta ja tärkeältäkin jopa. Kumpa kolmikko vain pääsisi pian leiriin turvaan tältä jatkuvalta sateelta! Se piiskasi turkin kiinni ihoon, ja siihen se liimautuikin. Harmaaturkkinen oppilas ponnistelee eteenpäin, hiukan haukotellenkin. Päivään oli mahtunut ties minkälaista tapahtumaa. Parantajaoppilas höristää korviaan kuullessaan mestarinsa lausuvan kollin nimen. Se ei kuitenkaan ollut mitään tärkeää, joten Hiutaletassu uppoaa takaisin omiin ajatuksiinsa. Oliko Kirjosydän tosissaan, että Tähtiklaanilla oli jotakin nykytilannetta vastaan?
|
|
|
Post by MayMay on Jul 20, 2015 19:11:41 GMT
RUUSUNMARJA jatkoi yrttien järjestelyä ja oli juuri vierittämässä katajanmarjoja yhteen kasaan pesän seinustalle kun kuuli, että tätä kutsuttiin(?). Nuori parantaja keskeytti tehtävänsä ja meni sitten pesänsä oviaukolle, josta oli äänen kuullut. Parantajanpesän suulla seisoi eräs Myrskyklaanin oppilaista, Koivutassu. "Tervehdys Koivutassu. Oletko loukannut itsesi vai?" Ruusunmarja maukui nuorelle oppilaalle ystävällisesti. Attachment Deleted
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 20, 2015 20:18:21 GMT
RUUSUNMARJA jatkoi yrttien järjestelyä ja oli juuri vierittämässä katajanmarjoja yhteen kasaan pesän seinustalle kun kuuli, että tätä kutsuttiin(?). Nuori parantaja keskeytti tehtävänsä ja meni sitten pesänsä oviaukolle, josta oli äänen kuullut. Parantajanpesän suulla seisoi eräs Myrskyklaanin oppilaista, Koivutassu. "Tervehdys Koivutassu. Oletko loukannut itsesi vai?" Ruusunmarja maukui nuorelle oppilaalle ystävällisesti. View AttachmentKOIVUTASSU odotti kärvivällisesti ja hieman kylmissään parantaja Ruusunmarjan pesän edessä, ja kutsui parantajaa. Pienen odotuksen jälkeen Ruusunmarja ilmestyi pesän suulle. Koivutassu tervehti parantajaa hienosti, ja oli valmis vastaamaan kysymyksiin. "Iltaa, Ruusunmarja. En tiedä, miten kertoa tämä asia, se on minulle arkaluonteinen. Älä huoli, mestarini tietää jo tästä. Pitemmittä puheitta, sain rotan pureman metsästä. En tiedä, miten se rotta siinä oli tai jotain, mutta siinä se käpälääni vaani. Olen pahoillani jos minusta on vaivaa.." kolli sanoi vaimeasti laskien ääntään kuiskaukseksi lopussa. Kolli näytti vaivaantuneena tassuaan parantajalle. //mobiililaatu
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 21, 2015 9:36:49 GMT
|| Oon muuten huomannu että nykyään mulla inspaa hyvin :3 // mulla taas ei melkein millään inspaa D: ||
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 21, 2015 9:47:16 GMT
KIRJOSYDÄN käänsi jälleen harmaan päänsä oman oppilaansa puoleen ja nyökkäsi tuolle. "Hyvin tehty", parantaja kehui ja käänsi taas katseensa sisareensa. Sumuturkki talutti varovasti Kirjosydäntä kohti leiriä. "Ei hätää, kohta pääset omalle vuoteellesi", Sumuturkki naukaisi lempeästi sisarelleen. Kirjosydän ei aluksi vastannut, nyökkäsi vain hiukan päätänsä. "Harmi kun en ole opettanut Hiutaletassulle, että miten murtunut jalka lastoitetaan", Kirjosydän maukui harmillisena. "Tähtiklaani on rankaissut minua, uskoisin niin", hän jatkoi hieman hiljaisemmalla äänensävyllä. "Mitä tarkoitat?" Sumuturkin ääni värisi hermostuneena. "Ensiksi minun yrttivarastoni tuhottiin, nyt takajalkani murtui", Kirjosydän murisi vihaisena. Tämä ei ollut reilua! "Toivon mukaan Tähtiklaani kertoisi mitä tämä merkitsee", hän jatkoi murahtaen.
HIUTALETASSU hymyilee itsekseen Kirjosydämen kehujen takia. Kollista tuntui erikoiselta ja tärkeältäkin jopa. Kumpa kolmikko vain pääsisi pian leiriin turvaan tältä jatkuvalta sateelta! Se piiskasi turkin kiinni ihoon, ja siihen se liimautuikin. Harmaaturkkinen oppilas ponnistelee eteenpäin, hiukan haukotellenkin. Päivään oli mahtunut ties minkälaista tapahtumaa. Parantajaoppilas höristää korviaan kuullessaan mestarinsa lausuvan kollin nimen. Se ei kuitenkaan ollut mitään tärkeää, joten Hiutaletassu uppoaa takaisin omiin ajatuksiinsa. Oliko Kirjosydän tosissaan, että Tähtiklaanilla oli jotakin nykytilannetta vastaan? SUMUTURKKI katsoi huolestunein silmin sisartaan. Miten Tähtiklaani voisi olla vihainen Tuuliklaanin parantajalle? Kirjosydämellähän on parhain yhteys Tähtiklaaniin. "Älä ajattele tuommoisia", vaaleanharmaa soturi maukui ja kohotti katsettaan eteenpäin. Pian leirin suuaukko tuli näkyviin(?). "Olemme pian perillä", Sumuturkki maukui ilahtuneena. KIRJOSYDÄN huokaisi ja nilkutti hitaasti eteenpäin. "En ole tehnyt mielestäni mitään väärää", hän puuskahti kiukkuisesti. "Tähtiklaanilla on parasta olla tähän hyvä syy", harmaaturkkinen parantaja murahti ja kohotti itsekin katsettaan leirin suuaukolle päin. Turkki liimautuneena ihoon, naaras jatkoi matkaa ja heilutti hermostuneena hännänpäätänsä. "Ja meillä ei ole edes päällikköä tai varapäällikköä!" Kirjosydän huudahti kun muisti asian. "Miten selitämme kokoontumisissa ettei Tuuliklaanilla ole päällikköä eikä varapäällikköä? Kaikki pitävät Tuuliklaani heikkona! Varjoklaani hyökkää varmasti klaanimme kimppuun ja kuolemme kaikki yhtä aikaa!" hän jatkoi valittamista. "Tuuliklaani on tuhoon tuomittu!" Kirjosydän ulvahti.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 21, 2015 10:33:04 GMT
//nyt alkaa projekti suomennus, karttoihin c:
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 21, 2015 11:21:19 GMT
nyt on noin puolet valmiina suomennoksesta! kovaa hommaa toi suomentaminen.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 21, 2015 15:28:51 GMT
//nyt alkaa projekti suomennus, karttoihin c: || Saanhan kysyä, että mitä karttoja suomennat? c:
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 21, 2015 18:01:55 GMT
//nyt alkaa projekti suomennus, karttoihin c: || Saanhan kysyä, että mitä karttoja suomennat? c: Voit kattoo kessan infoa soturikissoista, suomensin saarikartan
|
|
|
Post by salsa on Jul 21, 2015 18:42:04 GMT
PIMEÄNTÄHTI katsoi yllättyneenä oppilasta ja melkein hymyili, tai oikeastaan tuon suupielen oikea puoli liikahti hiukan, se oli parhain hymy mihin mustavalkoinen naaras pystyisi. "meni, hienoa.." Naaras maukaisi haistellen ilmaa hiukan. "Mutta älä ole noin epäröivä" tuo sähähti ja piti mustan katseensa Tuhkapennussa. "Nyt kerrot minulle mistä suunnasta haju tulee" päällikkö mourusi taas normaalilla, kylmällä äänellänsä. LAAVATASSU kuuli Närhitassun sanat vaikka oli keskittynyt raapimiseen. Nopeasti punertava kolli hyppäsi pois ketun selästä ja juoksi nopeasti pennun ja ketu väliin sähisten ketulle(?). "Hunajapentu, nyt takaisin pensaaseen, tämä on käsky!" oppilas murahti katsahtaen lavansa ylitse pentua turkoosin vivahteisilla silmillään, jotka kiiluivat uhkaavasti. Sitten tuo kääntyi kohti kettua sähisten vielä enemmän niskakarvat pystyssä ja turkki takkuisena veren takia. Pian oppilas kumminkin pomppasi ketun päälle iskien kyntensä ketun silmiin ja pitäen kiinni takajalan kynsillään ketun nahkasta kiinni. Kettu alkoi riuhtomaan päätänsä ja päästi kamalan rääkäisyn. Samalla hetkellä Laavatassu lensi kiveen pahki tunsi päässään järisevää kipua. "Ketun on pakko luovuttaa nyt, sen täytyy olla myös sokeutunut.. pakko..." tuo sähisi hiljaa sekavassa tilassa ja kun tuo yritti avata silmänsä kaikki pimeni. KARHUSYDÄN nuolaisi lempeästi kumppaninsa korvaa ja kehräsi hiljaa. "Voimmeko käydä kävelemässä?" vaalean ruskea naaras maukaisi hiljaa. "Ja oletko nähnyt veljeäni, Ymmärryksenkaikua" klaaninvanhin kysyy. Ymmärryksenkaiku oli käynyt hänen luonansa viimeksi eilen ja yleensä tuo vieraili joka aamuisin naaraan luona, mutta tänä aamuna kollia ei ollut näkynyt. //Mun läppäri on kotona ja oon nyt iskällä ja roolin pöytäkoneella ja en oo käyttäny tätä näppäimistöö pitkään aikaan nii tuntuu oudolle kirjottaa XDD TUHKAPENTU kavahti askeleen taaksepäin. Pentu todella pelkäsi suurta ja voimakasta klaanipäällikköä. "M-minusta tuntuu että oravan tuoksu tulee tuolta päin", pienikokoinen naaras maukui ja osoitti hännällänsä kohti Myrskyklaanin rajaa. "Mikä tuo haju on, mikä tulee tuolta päin?" hän jatkoi, nyrpisti nenänsä ja osoitti edelleen Myrskyklaanin reviirille päin. "Onko tuolla jonkun klaanin reviiriä?" Tuhkapentu kysyi uteliaana. Valkoturkkisen pennun uteliaisuus heräsi ja tuo katsoi sinisillä silmillä jännittyneenä Pimeäntähteä.
NÄRHITASSU roikkui yhä ketun hampaissa. Ihme oli ettei kettu ollut tappanut häntä! Hopeanraidallinen naaras yritti kiemurrella irti ketun otteesta. Kettu avasi suunsa ja päästi Närhitassun vapaaksi. Oppilas tömähti maahan ja nousi sitten nopeasti jaloillensa. Närhitassu kiepahti ympäri ja löi kettuun uhmakkaimman katseensa minkä koskaan sai. Silmänräpäystä myöhemmin naaras hyppäsi ketun lapaan ja iski hampaansa siihen. HUNAJAPENTU vihdoin totteli ja kipitti nopeasti takaisin karhunvatukkapensaaseen. Kellanpunainen pentu kääntyi ja kurkisteli uteliaana ulos. Kaikkialla näkyi sekä haisi veri. "Laavatassu! Ei!" Hunajapentu ulvaisi kauhuissaan kun näki miten kettu heitti kevyesti punertavan oppilaan kiveen(?). Närhitassun korvat värähtivät kun kuuli mitä Hunajapentu huusi. Raidallinen oppilas kohotti katsettaan liekinvärisen ketun silmiin ja huomasi samalla tuon olevan sokea(?). Naaras hyppäsi vikkelästi pois vihollisen selästä ja riensi heti paikalla Laavatassun luokse. "Laavatassu! Oletko kunnossa?" Närhitassu kysyi ulisten. Tuli aavemainen hiljaisuus(?). "Herää Laavatassu! Kettu on nyt sokea!" naaras jatkoi ulisten. Närhitassu tunsi kuinka hän tärisi selkäpiitä myöten. Ole kiltti ja herää!
KARHUSYDÄN heilauttaa häntäänsä iloisesti ja nousee seisomaan. "Mahdollisesti... Ei minun tarvitse olla huolissani hänestä.." naaras maukaisee ja naurahtaa. "Mennään, otaksun, että suuntani on oikea" Jokiklaanilainen maukaisee iloisesti lähtien kävelemään suuntaan josta pääsisi ulos leiristä pitäen kaikki toimivat aistinsa hereillä ettei törmäisi keneenkään. Karhusydän odotti kumminkin kumppaniaan, sillä oli paljon varmempi askelissaan, kun Viherkynsi asteli naaraan vieressä. LAAVATASSU kuuli ääntä, mutta ei niinkuin normaalisti, ääni tuli erittäin kaukaa tai ainakin tuntui siltä. Se voimistui voimistumistaan ja pian kolli muisti mitä oli tapahtunut ja tunnisti puhujan, joka oli Närhitassu. Jokiklaanilainen oppilas raotti silmiänsä hiukan ja tuntui kuin valo olisi sokaissut nuoren kollin. "Närhitassu.." Laavatassu kuiskasi hiljaa. "Olen kunnossa.. menetin vain.. tajuntani" oppilas mumisi pitäen silmänsä kiinni, kollin ääni rähisi. Nyt Jokiklaanilainen avasi silmänsä ja katsoi hetken Närhitassua kunnes huomasi ketun hiipivän kohti Hunajapentua hiljaista vauhtia ja paikantaen pennun sijainnin hajuaistilla. "Hunajapentu...!" Laavatassu rääkäisi ja yritti nousta, mutta kolli römähti maahan heti. Samalla sekuntilla Laavatassun viereisestä puskasta hyppäsi punertava kolli. "Ymmärryksenkaiku" kolli maukaisi hiljaa ja pientä iloa äänessään. YMMÄRRYKSENKAIKU oli haistanut ketun ja kuullut taistelun ääniä. Kolli oli ollut saalistamassa ja heti kun hän oli haistanut ketun Jokiklaanilainen oli lähtenyt suunnistamaan kohti sitä. Punertava soturi näki Hunajapennun puskassa piilossa ja ketun astelemassa kohti sitä. Tuo myös näki Närhitassun ja Laavatassun. Ymmärryksenkaiku loikkasi puskasta otti muutaman juoksuaskeleen ja hyppäsi suoraan ketun kylkeen saaden tuon kaatumaan juuri ja juuri maahan. Kolli iski kyntensä tuon niskaan ja sähisi sille. Jokiklaanilainen huomasi ketun olevan sokaistunut ja melko pahasti jo haavoittunut mikä helpottaisi sitä, että tuon saisi häädettyä nopeasti tiehensä. Kettu löi kynsillänsä soturin kylkeen ja nousi nopeasti ylös loikkien pusikkoon. Ymmärryksenkaiku kääntyi hetkenpäästä oppilaisiin ja pennun puoleen. "Kuinka pahasti olette haavoittuneet?" Ymmärryksenkaiku maukaisi tarkkaillen kaikkia katseellaan arvioiden vammat. PIMEÄNTÄHTI nyökkäsi ja mourahti:"kyllä." Pian tuo haisteli ilmaa ja asteli eteenpäin lähemmäs myrskyklaanin ja varjoklaanin rajaa. "Kyllä, se on Myrskyklaanin ja Varjoklaanin raja, tule seuraa minua" Naaras maukaisi astellen ihan rajan viereen. "Tässä menee raja, ja oletan että tiedät, ettemme saisi mennä toisten klaanien reviireille" musta valkea päällikkö maukaisi katsahtaen pentuun ja jatkoi mielessänsä , 'mutta kun olet tarpeeksi vanha niin emmeköhän me ylitä näitä rajoja'. "Tämä tässä missä olemme on kaksijalkojen polku.." Pimeydentähti mumisi.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 22, 2015 8:09:20 GMT
| Käy hyvin (: missä Lehtisielu on? No jos joku niistä c: en nyt muista keitä sanoit, mutta tietenkin käy ) || Lehtisielu istuskelee jossain leirin laitamilla c: Voisko nää vaikka mennä saalistaa tai kävelylle ja sitten yhtäkkiä kettu/mäyrä/koira tai joku vastaava hyökkäis näiden kimppuun yms? :3 Tai esim kaksijalka yrittäis siepata nää? | Mikä tahansa noista käy 833 Minkä sä haluaisit?
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 22, 2015 9:34:44 GMT
|| Saanhan kysyä, että mitä karttoja suomennat? c: Voit kattoo kessan infoa soturikissoista, suomensin saarikartan || Ok
|
|