|
Post by susanna48 on Jul 4, 2015 7:45:04 GMT
MUSTAPANTTERI nyökkäsi Pimeäntähdelle. "Kotikisu luikki takaisin oman kaksijalkansa luokse", mustaturkkinen soturi maukui päällikölle. "Emme nähneet että hän olisi saanut saalista, eihän kotikisut edes osaa metsästää", murahti Mustapantteri.
NÄRHITASSU huomasi lavassaan syvän haavan josta pulppusi helakanpunaista verta. Raidallinen naaras nousi hitaasti jaloillensa ja etsi katseellansa vaaleankellanpunaista turkkia joka kuului Hunajapennulle. "Hunajapentu!" oppilas maukui kun huomasi taapertelevan pennun. HUNAJAPENTU käänsi siniset silmänsä Närhitassuun ja kipitti parhaansa mukaan oppilaan vierelle. "Pysy tuon pensaan sisällä siihen asti kun annamme luvan tulla pois", Närhitassu komensi pientä pentua. Pentu nyökytti päätänsä ja meni pensaaseen piiloon. Sillä aikaa Närhitassu siristi silmiänsä ja loikkasi ketun selkään. Kettu ulvaisi kun naaras upotti hampaansa tuon niskaan. Vahva kettu ei kuitenkaan luovuttanut, hän heitti taas kerran Närhitassun pois selästään.
PIMEÄNTÄHTI murahti hyväksyvästi. "Aivan..." naaras mourusi ja käänsi katseensa kohti mukanansa olevaa pentua. "Hyvä, että ilmoititte asiasta" musta valkoinen päällikkö maukaisi sotureille ja asteli hetken kuluttua nuiden ohitse heilauttaen häntäänsä pennulle niin että hän tietäisi seurata. Pieni kokoinen naaras haisteli ilmaa samalla, kun asteli eteenpäin. LAAVATASSU näki Närhitassun myös hyökkäävänketun kimppuun, mutta tuon kyljessä oli haava. "Pystytkö taistelemaan vielä" oppilas kysyi ja samalla tunsi kuinka punertava kollikin lensi ketun selästä ja tömähti maahan. Oppilaan silmissä pyörähti ja oppilaan toista etutassua särki vietävsti. Jokiklaanilainen kumminkin hyppäsi vielä ketun selkään kivusta huolimatta ja nyt tarrasi kyntensä ketun nahkaan uudelleen. Laavatassu puri hampaitansa yhteen ja pakotti itsensä kynsimään vielä vaikka kolli tiesi ettei se olisi hyväksi tassullensa. KARHUSYDÄN haistaa tutun kollin hajun ja pieni hymy nousi hiekanvärisen naaraan kasvoille. "Viherkynsi" klaaninvanhin maukaisi hiljaa kun uskoi kollin olevan tarpeeksi lähellä ja ikään kuin varmistaakseen, että se olisi tuo. //Kiidos avusta :3 MUSTAPANTTERI nyökkäsi ja heilautti häntäänsä merkiksi että partio palaisi leiriin. "Saalistetaanko vähäsen?" hän kysyi muilta partionjäseniltä. HOPEALEHTI nyökkäsi ja pudottautui heti vaanimisasentoon kun maistoi ilmassa oravan tuoksun. TUHKAPENTU lähti seuraamaan taas Pimeäntähteä mukisematta. "Voidaanko mekin saalistaa niin kuin he tekevät?" pieni pentu kysyi päälliköltä ja osoitti lyhyellä hännällänsä partiota joka ryhtyi saalistamaan.
NÄRHITASSU katseli voimattomana kuinka Laavatassu taisteli vahvaa kettua vastaan. Raidallisen oppilaan lavassa oli iso haava josta pulppusi helakanpunaista verta ja veri muutti maan punaiseksi lammikoksi. Tähtiklaani meitä auttakoon! Närhitassu rukoili mielessään ja nousi hitaasti jaloillensa. Hopeanharmaan naaraan turkki oli revitty ja joka paikkaan sattui. Silti Närhitassu nosti uhmakkaan katseen liekinväriseen viholliseen. Puolusta klaaniasi jopa henkesi uhalla, Närhitassu toisti soturilain ensimmäisen kohdan. Siinä samassa raidallinen oppilas heittäytyi ketun mahan alle ja alkoi kynsimään liekinväristä turkkia kaikilla voimillansa mitä hänellä vielä oli.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 4, 2015 8:01:56 GMT
VALKOPILVI loi Sulkaturkkiin ystävällisen katseen ja käveli ulos pentutarhasta. Hän odotti ulkoouolella pentujensa tulevan ulos (?). Hän vilkaisi Tomupentuun, joka katseli Sulkaturkkia pitkään ja ihailevasti. "Kävelystä tulee varmasti mukava", kuningatar naukui Amylle ja hymyili pirteästi. //Valkopilven pentujen roolijat vastatkaa tuohon SÄDEPENTU juoksi kiireesti ulos pentutarhasta ja alkoi loikkimaan innoissaan paikallaan. Pieni kolli ei malttanut enää olla leirissä ja naurahti hiljaa itsekseen, kun Sulkaturkki taisi hieman hermostua. "Voidaanko jo mennä?" vaalea pentu marisi täysin kärsimättömänä. | Kertokaas rooleja joihin pitäisi vastata? (; || s. 37 on Tammiturkin rooli johon et oo tainnut vastata?
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 4, 2015 14:06:23 GMT
VALKOPILVI loi Sulkaturkkiin ystävällisen katseen ja käveli ulos pentutarhasta. Hän odotti ulkoouolella pentujensa tulevan ulos (?). Hän vilkaisi Tomupentuun, joka katseli Sulkaturkkia pitkään ja ihailevasti. "Kävelystä tulee varmasti mukava", kuningatar naukui Amylle ja hymyili pirteästi. //Valkopilven pentujen roolijat vastatkaa tuohon SÄDEPENTU juoksi kiireesti ulos pentutarhasta ja alkoi loikkimaan innoissaan paikallaan. Pieni kolli ei malttanut enää olla leirissä ja naurahti hiljaa itsekseen, kun Sulkaturkki taisi hieman hermostua. "Voidaanko jo mennä?" vaalea pentu marisi täysin kärsimättömänä. | Kertokaas rooleja joihin pitäisi vastata? (; /Aurinkoturkin rooliin
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 4, 2015 14:35:46 GMT
MINI
Mustavarjo | 30 | kolli | soturi | Myrskyklaani | cat123
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 4, 2015 15:28:23 GMT
MINI Mustavarjo | 30 | kolli | soturi | Myrskyklaani | cat123 || Mukana :3
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 4, 2015 16:37:38 GMT
VALKOPILVI naurahti Sädepennun kärsimättömyydelle. "Tietysti. Lähdemme heti", naaras naukui ja alkoi kävellä kohti sisäänkäyntiä. TOMUPENTU lähti loikkimaan emonsa perässä malttamattomana. Hän halusi jo päästä kulkemaan klaanin reviirillä. Hännänpää vääntyili innokkaasti ja pentu jatkoi matkaansa nopeasti juosten.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 4, 2015 16:59:15 GMT
VALKOPILVI naurahti Sädepennun kärsimättömyydelle. "Tietysti. Lähdemme heti", naaras naukui ja alkoi kävellä kohti sisäänkäyntiä. TOMUPENTU lähti loikkimaan emonsa perässä malttamattomana. Hän halusi jo päästä kulkemaan klaanin reviirillä. Hännänpää vääntyili innokkaasti ja pentu jatkoi matkaansa nopeasti juosten. sibeemi, miten valkopilvi ja sen tuleva kumppani (?) tapais? kun kyselit sitä kumppania
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 4, 2015 17:10:43 GMT
VALKOPILVI naurahti Sädepennun kärsimättömyydelle. "Tietysti. Lähdemme heti", naaras naukui ja alkoi kävellä kohti sisäänkäyntiä. TOMUPENTU lähti loikkimaan emonsa perässä malttamattomana. Hän halusi jo päästä kulkemaan klaanin reviirillä. Hännänpää vääntyili innokkaasti ja pentu jatkoi matkaansa nopeasti juosten. sibeemi, miten valkopilvi ja sen tuleva kumppani (?) tapais? kun kyselit sitä kumppania //Valkopilvellä on jo kolme pentua,mutta jos se sun kissa ois niitten isä eikä se ite tiedä siitä vielä. Aattelin, että ne tuntisi jo ja ois jo rakastuneita.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 4, 2015 17:15:30 GMT
sibeemi, miten valkopilvi ja sen tuleva kumppani (?) tapais? kun kyselit sitä kumppania //Valkopilvellä on jo kolme pentua,mutta jos se sun kissa ois niitten isä eikä se ite tiedä siitä vielä. Aattelin, että ne tuntisi jo ja ois jo rakastuneita. sopii mulle. voin kohta roolaa jos sopii.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 4, 2015 18:09:13 GMT
VALKOPILVI naurahti Sädepennun kärsimättömyydelle. "Tietysti. Lähdemme heti", naaras naukui ja alkoi kävellä kohti sisäänkäyntiä. TOMUPENTU lähti loikkimaan emonsa perässä malttamattomana. Hän halusi jo päästä kulkemaan klaanin reviirillä. Hännänpää vääntyili innokkaasti ja pentu jatkoi matkaansa nopeasti juosten. AMY huokaisi katsellessaan Hiekkapentua, Kivipentua ja Silkkipentua. "Lähdetään nyt", emo komensi kolmea pikkuista pentuansa. "Vihdoin!" KIVIPENTU maukui innoissaan. Kaikki kolme pentua lähtivät seuraamaan valkoista emoansa. Amy hidasti hieman niin, että pääsi pentujensa taakse kävelemään. Neljä kissaa pujahtivat samaan aikaan leirin piikkihernetunneliin. HIEKKAPENNUN silmät laajenivat näystä. "Kävelkää eteenpäin", Amy hoputti pentujansa kun he kaikki jäivät töllistelemään piikikkäitä oksia. Kivipentu työnsi kuononsa yhteen piikkiin ja silmänräpäystä myöhemmin pentu alkoi ulista kovaan ääneen. "Hiirenaivo!" Silkkipentu möläytti. Amy hätääntyi ja kehotti Kivipentua olemaan paikoillansa. Kuningatar tarttui hampaillansa piikkiin ja vetäisi sen nopeasti Kivipennun kuonosta irti. "Au!" pieni harmaa pentu miukaisi. "Tarvitsetko Ruusunmarjan apua vai voimmeko jatkaa matkaa?" Amy kysyi hätääntyneesti. Kivipentu pudisteli päätänsä ja maukui lopulta. "Minä olen ihan kunnossa." "Valkopilvi?" Amy huusi kovaan ääneen kun ei nähnyt tuttua kissaa lähistöllä(?).
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 4, 2015 18:18:08 GMT
VALKOPILVI naurahti Sädepennun kärsimättömyydelle. "Tietysti. Lähdemme heti", naaras naukui ja alkoi kävellä kohti sisäänkäyntiä. TOMUPENTU lähti loikkimaan emonsa perässä malttamattomana. Hän halusi jo päästä kulkemaan klaanin reviirillä. Hännänpää vääntyili innokkaasti ja pentu jatkoi matkaansa nopeasti juosten. AMY huokaisi katsellessaan Hiekkapentua, Kivipentua ja Silkkipentua. "Lähdetään nyt", emo komensi kolmea pikkuista pentuansa. "Vihdoin!" KIVIPENTU maukui innoissaan. Kaikki kolme pentua lähtivät seuraamaan valkoista emoansa. Amy hidasti hieman niin, että pääsi pentujensa taakse kävelemään. Neljä kissaa pujahtivat samaan aikaan leirin piikkihernetunneliin. HIEKKAPENNUN silmät laajenivat näystä. "Kävelkää eteenpäin", Amy hoputti pentujansa kun he kaikki jäivät töllistelemään piikikkäitä oksia. Kivipentu työnsi kuononsa yhteen piikkiin ja silmänräpäystä myöhemmin pentu alkoi ulista kovaan ääneen. "Hiirenaivo!" Silkkipentu möläytti. Amy hätääntyi ja kehotti Kivipentua olemaan paikoillansa. Kuningatar tarttui hampaillansa piikkiin ja vetäisi sen nopeasti Kivipennun kuonosta irti. "Au!" pieni harmaa pentu miukaisi. "Tarvitsetko Ruusunmarjan apua vai voimmeko jatkaa matkaa?" Amy kysyi hätääntyneesti. Kivipentu pudisteli päätänsä ja maukui lopulta. "Minä olen ihan kunnossa." "Valkopilvi?" Amy huusi kovaan ääneen kun ei nähnyt tuttua kissaa lähistöllä(?).
VALKOPILVI alkoi kuulla kovaa ulinaa ja alkoi katselemaan ympärilleen hämmentyneenä. Pian naaras kuuli Amyn kutsun ja pujahti toisen kuningattaren perässä tunneliin. "Täällä minä olen", naaras naukui hymyillen. "Onko kaikki hyvin? Kuulin ulinaa", hän lisäsi ja katsoi Kivipentuun huolestuneena.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 4, 2015 18:23:34 GMT
MYRSKYNSILMÄ tassutteli leirin lähistöllä. Muita kissoja ei tuntunut olevan paikalla, tai niin kolli luuli. Kolli kuuli sekavan oloista (?) mau-untaa piikkihernepensaan lähistöltä. Kolli lähti sinne päin, ja huomasi Valkopilven ja muita kissoja. Onnellisen näköinen kolli katsoi pieniä kissanpentuja.
||mobiili
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 4, 2015 18:32:04 GMT
AMY huokaisi katsellessaan Hiekkapentua, Kivipentua ja Silkkipentua. "Lähdetään nyt", emo komensi kolmea pikkuista pentuansa. "Vihdoin!" KIVIPENTU maukui innoissaan. Kaikki kolme pentua lähtivät seuraamaan valkoista emoansa. Amy hidasti hieman niin, että pääsi pentujensa taakse kävelemään. Neljä kissaa pujahtivat samaan aikaan leirin piikkihernetunneliin. HIEKKAPENNUN silmät laajenivat näystä. "Kävelkää eteenpäin", Amy hoputti pentujansa kun he kaikki jäivät töllistelemään piikikkäitä oksia. Kivipentu työnsi kuononsa yhteen piikkiin ja silmänräpäystä myöhemmin pentu alkoi ulista kovaan ääneen. "Hiirenaivo!" Silkkipentu möläytti. Amy hätääntyi ja kehotti Kivipentua olemaan paikoillansa. Kuningatar tarttui hampaillansa piikkiin ja vetäisi sen nopeasti Kivipennun kuonosta irti. "Au!" pieni harmaa pentu miukaisi. "Tarvitsetko Ruusunmarjan apua vai voimmeko jatkaa matkaa?" Amy kysyi hätääntyneesti. Kivipentu pudisteli päätänsä ja maukui lopulta. "Minä olen ihan kunnossa." "Valkopilvi?" Amy huusi kovaan ääneen kun ei nähnyt tuttua kissaa lähistöllä(?).
VALKOPILVI alkoi kuulla kovaa ulinaa ja alkoi katselemaan ympärilleen hämmentyneenä. Pian naaras kuuli Amyn kutsun ja pujahti toisen kuningattaren perässä tunneliin. "Täällä minä olen", naaras naukui hymyillen. "Onko kaikki hyvin? Kuulin ulinaa", hän lisäsi ja katsoi Kivipentuun huolestuneena. AMY helpottui nähdessään Valkopilven. "Kivipentu sai kuonoonsa piikin, mutta irrotin sen jo", valkoinen kuningatar kertoi toiselle kuningattarelle. KIVIPENTU näytti nolostuneelle ja hän polki tassuillansa maata. "Ei minuun sattunut", harmaa pentu vakuutti muttei siltikään katsonut kumpaakaan kuningatarta. "Oli aika hiirenaivoista tunkea kuono piikkeihin!" SILKKIPENTU sihahti veljellensä. Amy käänsi vihaisen katseen Silkkipentuun ja heilautti häntäänsä merkiksi että tämä pysyisi hiljaa. "En minä voinut tietää että piikit tarttuvat turkkiin niin helposti! Ensi kertaahan me menimme tuota polkua!" Kivipentu kivahti ja paljasti pienet terävät kyntensä. "Jo riittää!" Amy sihahti molemmille katkaistakseen riidan. "Saatte lähteä takaisin pentutarhaan jos tuommoinen käytös jatkuu", valkoinen naaras maukui tiukasti. Kivipentu mulkaisi Silkkipentua ja Silkkipentu irvisti Kivipennulle. "Jatketaan matkaa", Amy huokaisi ja nosti väsyneen katseen Valkopilveen. "Ovatko sinunkin pentusi tämmöisiä?" hän kysyi toiselta kuningattarelta.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 5, 2015 10:06:03 GMT
|| Aktiivisuutta nyt, hyvät roolijat!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 5, 2015 18:24:31 GMT
| Anteeksi mun epäaktiivisuus, mutta mulla kävi jo toisen kerran sillä tavalla kun yritin vastata rooleihin, että kun olin kirjottanut hyvän roolin ja olin lisäämässä kuvaa, kuvan lisäämisen jälkeen kaikki viestin sisältö katoaa, ja se ärsyttää, koska olin kirjottanut Unikkotassulla monta rivisen roolin (hieman enemmän rivejä kuin yleensä) (
|
|