|
Post by susanna48 on Jul 5, 2015 19:24:23 GMT
| Anteeksi mun epäaktiivisuus, mutta mulla kävi jo toisen kerran sillä tavalla kun yritin vastata rooleihin, että kun olin kirjottanut hyvän roolin ja olin lisäämässä kuvaa, kuvan lisäämisen jälkeen kaikki viestin sisältö katoaa, ja se ärsyttää, koska olin kirjottanut Unikkotassulla monta rivisen roolin (hieman enemmän rivejä kuin yleensä) ( || Voi ei, toi on ihan hirvee tunne Mulle on käyny tolleen usein gosussa mut onneks täällä ei oo vielä sattunu tolla tavalla
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 7:04:19 GMT
UNIKKOTASSU katseli oppilaan perään. Hänen pitäisi varmaan kohta antaa tuolle lisää yrttejä, ettei hän sairastuisi pahemmin. "Noniin Tammiturkki", parantajaoppilas aloitti ja suoristi selkänsä istuen klaaninvanhimman luokse, "oletko huomannut jotakin epätavallista, esimerkiksi, että olisit normaalia väsyneempi, tai, että sinulla on kuumeinen olo?" Naaras katsoi kollin silmiä yrittäen tulkita mitä tuo mietti. TAMMITURKKI nousi hitaasti istumaan ja nuolaisi raskaasti käpäläänsä. "En tunne mitään epätavallista", klaanivanhin maukui ja avasi kitansa valtavaan haukotukseen. Ruskeankirjava kolli nousi myös seisomaan ja venytteli raajojansa. "Olen terve kuin kukkanen", Tammiturkki vakuutti ja katsoi parantajaoppilasta keltaisilla silmillänsä.
UNIKKOTASSU nyökkäsi ja hymyili hyvin pienesti. Oli helpottavaa, että Tammiturkilla ei ollut - ainakaan vaikuttanut siltä - oireita. "Selvä se. Haluaisin kuitenkin vielä tarkastaa sinut muutaman päivän ajan, kerran päivässä, josset pistä pahaksesi", parantajaoppilas naukui rauhallisella äänellä. Hän vilkaisi kollia varovaisesti. "Haluaisitko, että annan sinulle kamomillaa tai unikonsiemeniä, jotta saisit rauhoittua ja levättyä?" naaras kysyi ja oli valmis hakemaan tarvittavat yrtit. Hän muisteli, että kamomilla auttaisi rauhoittumaan. Unikonsiementen vaikutuksen hän muisti helposti. Niiden käytön hän oli oppinut hyvin nopeasti alussa.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 7:11:26 GMT
"Hienoa", FASAANITURKKI hymähti ja astui jo askeleen lähemmäs pesän suuaukkoa. "Selvä. Kävisikö sinulle, jos menisimme palaneelle vuorivaahteralle? Sieltä voisi löytyä riistaa", kolli totesi ja harppoi sotureiden pesästä ulos odottamatta Aurinkoturkin vastausta. Varjoklaanilainen jäi odottamaan toista pesän ulkopuolelle. | inspi ei parhaimmillaan -> laatu niin ja näin xp Aurinkoturkki Nyökkäsin hyväksyvästi ja kävelin pesän suuaukolle. Siitä sitten kävelin Fasaaniturkin perään. "Saisi olla parempi sää" murisin kun tuuli puhalsi kasvoilleni. "Onneksi pakkanen on laskenut vähäsen" maukaisin Fasaaniturkille. "Otetaanko kilpaa että kumpi on ensimmäisenä vuorivaahteralla?" haastoin leikkisästi kollin. /mullakaan inspi ei oikein kulje FASAANITURKKI nyökkäsi. Hän oli samaa mieltä. "Harmi vain tämä sää, todella", kolli totesi ja katsoi käpäliään mietteliäästi. Raitaturkkinen nuuhki ilmaa ja kääntyi taas Aurinkoturkin puoleen: "Käyhän se. Mutta jos kuitenkin poistuisimme leiristä ensin." Fasaaniturkki naurahti ja tassutti kohti leirin sisäänkäyntiä.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 7:17:52 GMT
VALKOPILVI naurahti Sädepennun kärsimättömyydelle. "Tietysti. Lähdemme heti", naaras naukui ja alkoi kävellä kohti sisäänkäyntiä. TOMUPENTU lähti loikkimaan emonsa perässä malttamattomana. Hän halusi jo päästä kulkemaan klaanin reviirillä. Hännänpää vääntyili innokkaasti ja pentu jatkoi matkaansa nopeasti juosten. SÄDEPENTU hymyili hyvin leveästi ja lähti emonsa perään yrittäen kävellä samalla tavalla kuin tuo. Askeleet olivat kuitenkin selvästikin lyhyempiä pienellä kellertävällä pennulla. "Tomupentu, jännittääkö sinua?" Sädepentu kysäisi vierellään (?) kulkevalta pennulta.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 6, 2015 7:26:24 GMT
TAMMITURKKI nousi hitaasti istumaan ja nuolaisi raskaasti käpäläänsä. "En tunne mitään epätavallista", klaanivanhin maukui ja avasi kitansa valtavaan haukotukseen. Ruskeankirjava kolli nousi myös seisomaan ja venytteli raajojansa. "Olen terve kuin kukkanen", Tammiturkki vakuutti ja katsoi parantajaoppilasta keltaisilla silmillänsä.
UNIKKOTASSU nyökkäsi ja hymyili hyvin pienesti. Oli helpottavaa, että Tammiturkilla ei ollut - ainakaan vaikuttanut siltä - oireita. "Selvä se. Haluaisin kuitenkin vielä tarkastaa sinut muutaman päivän ajan, kerran päivässä, josset pistä pahaksesi", parantajaoppilas naukui rauhallisella äänellä. Hän vilkaisi kollia varovaisesti. "Haluaisitko, että annan sinulle kamomillaa tai unikonsiemeniä, jotta saisit rauhoittua ja levättyä?" naaras kysyi ja oli valmis hakemaan tarvittavat yrtit. Hän muisteli, että kamomilla auttaisi rauhoittumaan. Unikonsiementen vaikutuksen hän muisti helposti. Niiden käytön hän oli oppinut hyvin nopeasti alussa. TAMMITURKKI nyökkäsi parantajaoppilaalle ja nuolaisi karhealla kielellänsä takkuista turkkiansa. "Miten vain", klaanivanhin mutisi ja siirsi katseensa taas liikkumattomaan Arpikasvoon. Arpikasvon katsominen sai Tammiturkin sydämen särkymään sillä hän oli ollut hänelle todella tärkeä ja hyvä ystävä. Hän ja Arpikasvo olivat eläneet lukuisia vuodenaikoja yhdessä ja olivat aina keksineet pienempinä hauskoja juttuja. Nyt Tammiturkki oli yksin. Tähtiklaanissa tapaamme, Tammiturkki lupasi. "Se olisi nyt tarpeen", ruskeankirjava kolli myönsi ja odotti, että Unikkotassu toisi hänelle yrttejä.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 6, 2015 7:50:38 GMT
|| Haluaisin seuraa mun muillekin kisuille? :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 6, 2015 7:52:16 GMT
|| Ainiin, haluaisko jonkun kissa tulla riitelemään jostain mun Tiikeriturkin kanssa? ;3 Tiikeriturkki yleensä riitelee kaikkien kanssa XD Saatais ainakin jännitystä? c:
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 7:56:36 GMT
|| Haluaisin seuraa mun muillekin kisuille? :3 | Mulla olisi Myrskyklaanista Tuliruusu esimerkiksi :3 Mistä klaanista Tiikeriturkki on?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 6, 2015 7:57:23 GMT
| Sibe; Jos Suklaakuono ja se sun kolli tapais pian vaikka Nelipuulla tai jossain? :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 6, 2015 8:05:14 GMT
|| Haluaisin seuraa mun muillekin kisuille? :3 | Mulla olisi Myrskyklaanista Tuliruusu esimerkiksi :3 Mistä klaanista Tiikeriturkki on? || Tiikeriturkki olis Varjoklaanissa :c Mutta toki voin tarjota Tuliruusulle seuraa joltain mun muulta kisulta? :3
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:05:36 GMT
HIUTALETASSU käännähtää ympäri lajitelleessaan pilaantuneita yrttejä erilleen kunnollisten yrttien seasta. Se hymyilee leveästi. "Se on todella hyvä. Kiitos Kotkatassu!", maukuu kolli riemuissaan. Se nolostuu hiukan, sillä yleensä oppilas oli paljon hiljaisempi. KOTKATASSU kohautti lapojansa ja naukaisi kehräten: "Eipä kestä." Raidallinen oppilas käänsi katseensa yrttivarastoon. "Pitäisiköhän tuollakin siivota?" kolli kysyi ja lähti hitaasti kävelemään kohti varastoa. "Ei tämä ainakaan niin likainen ole kuin muu osa pesästä", Kotkatassu maukui ja katsoi parantajaoppilaaseen kysyvästi.
HIUTALETASSU hymyilee iloisesti toiselle kollille. Sitten se nyökkää Kotkatassulle. Kunhan varasto saataisiin siivottua, niin parantaja vielä yllättyisi! Kyllä oppilaatkin osasivat. Harmaaraitainen astelee varastolle ja kurkistaa sisään. Sielläkin on hirveä sotku (?)
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:11:29 GMT
MUSTAPANTTERI nyökkäsi Pimeäntähdelle. "Kotikisu luikki takaisin oman kaksijalkansa luokse", mustaturkkinen soturi maukui päällikölle. "Emme nähneet että hän olisi saanut saalista, eihän kotikisut edes osaa metsästää", murahti Mustapantteri.
NÄRHITASSU huomasi lavassaan syvän haavan josta pulppusi helakanpunaista verta. Raidallinen naaras nousi hitaasti jaloillensa ja etsi katseellansa vaaleankellanpunaista turkkia joka kuului Hunajapennulle. "Hunajapentu!" oppilas maukui kun huomasi taapertelevan pennun. HUNAJAPENTU käänsi siniset silmänsä Närhitassuun ja kipitti parhaansa mukaan oppilaan vierelle. "Pysy tuon pensaan sisällä siihen asti kun annamme luvan tulla pois", Närhitassu komensi pientä pentua. Pentu nyökytti päätänsä ja meni pensaaseen piiloon. Sillä aikaa Närhitassu siristi silmiänsä ja loikkasi ketun selkään. Kettu ulvaisi kun naaras upotti hampaansa tuon niskaan. Vahva kettu ei kuitenkaan luovuttanut, hän heitti taas kerran Närhitassun pois selästään.
PIMEÄNTÄHTI murahti hyväksyvästi. "Aivan..." naaras mourusi ja käänsi katseensa kohti mukanansa olevaa pentua. "Hyvä, että ilmoititte asiasta" musta valkoinen päällikkö maukaisi sotureille ja asteli hetken kuluttua nuiden ohitse heilauttaen häntäänsä pennulle niin että hän tietäisi seurata. Pieni kokoinen naaras haisteli ilmaa samalla, kun asteli eteenpäin. LAAVATASSU näki Närhitassun myös hyökkäävänketun kimppuun, mutta tuon kyljessä oli haava. "Pystytkö taistelemaan vielä" oppilas kysyi ja samalla tunsi kuinka punertava kollikin lensi ketun selästä ja tömähti maahan. Oppilaan silmissä pyörähti ja oppilaan toista etutassua särki vietävsti. Jokiklaanilainen kumminkin hyppäsi vielä ketun selkään kivusta huolimatta ja nyt tarrasi kyntensä ketun nahkaan uudelleen. Laavatassu puri hampaitansa yhteen ja pakotti itsensä kynsimään vielä vaikka kolli tiesi ettei se olisi hyväksi tassullensa. KARHUSYDÄN haistaa tutun kollin hajun ja pieni hymy nousi hiekanvärisen naaraan kasvoille. "Viherkynsi" klaaninvanhin maukaisi hiljaa kun uskoi kollin olevan tarpeeksi lähellä ja ikään kuin varmistaakseen, että se olisi tuo. //Kiidos avusta :3 VIHERKYNSI kuulee kumppaninsa maukaisun. "Hei", vastaa kolli hiljaa, hymy huulillaan. Pian vihreäsilmäinen kolli jo astelee naaraan luokse, ja istahtaa tuon vierelle. "Miten voit?", kysyy kolli lempeästi.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 6, 2015 8:11:57 GMT
KOTKATASSU kohautti lapojansa ja naukaisi kehräten: "Eipä kestä." Raidallinen oppilas käänsi katseensa yrttivarastoon. "Pitäisiköhän tuollakin siivota?" kolli kysyi ja lähti hitaasti kävelemään kohti varastoa. "Ei tämä ainakaan niin likainen ole kuin muu osa pesästä", Kotkatassu maukui ja katsoi parantajaoppilaaseen kysyvästi.
HIUTALETASSU hymyilee iloisesti toiselle kollille. Sitten se nyökkää Kotkatassulle. Kunhan varasto saataisiin siivottua, niin parantaja vielä yllättyisi! Kyllä oppilaatkin osasivat. Harmaaraitainen astelee varastolle ja kurkistaa sisään. Sielläkin on hirveä sotku (?) KOTKATASSU ymmärsi että varasto tulisi siivota. "Voin aloittaa siivoamisen", pieni raidallinen oppilas tarjoutui. Kolli nosti hampaisiinsa kultapiiskua ja laittoi sen varaston reunalle. Yrtti näytti hyväkuntoiselta. "Toivottavasti mestarini ei suutu koska en kysynyt häneltä lupaa tulla tänne auttamaan", Kotkatassu maukui hermostuneena. "Mutta tämä on klaanitovereiden auttamista ja luulisin hänen ymmärtävän", oppilas jatkoi itsekseen.
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:13:25 GMT
| Sibe; Jos Suklaakuono ja se sun kolli tapais pian vaikka Nelipuulla tai jossain? :3 // joo :3 kumpas roolais eka? ja se kolli tohon oli vissiin Myrskykatse, jonku sun toinen sisarus? ANTEEKSI EPÄAKTIIVISUUS kun olin reissussa ja aattelin et Herpan ilmotus riittää niin ja mitäs mulle on roolittu, mihin en oo vielä vastannu?
|
|
|
Post by Sibe on Jul 6, 2015 8:15:25 GMT
HIUTALETASSU hymyilee iloisesti toiselle kollille. Sitten se nyökkää Kotkatassulle. Kunhan varasto saataisiin siivottua, niin parantaja vielä yllättyisi! Kyllä oppilaatkin osasivat. Harmaaraitainen astelee varastolle ja kurkistaa sisään. Sielläkin on hirveä sotku (?) KOTKATASSU ymmärsi että varasto tulisi siivota. "Voin aloittaa siivoamisen", pieni raidallinen oppilas tarjoutui. Kolli nosti hampaisiinsa kultapiiskua ja laittoi sen varaston reunalle. Yrtti näytti hyväkuntoiselta. "Toivottavasti mestarini ei suutu koska en kysynyt häneltä lupaa tulla tänne auttamaan", Kotkatassu maukui hermostuneena. "Mutta tämä on klaanitovereiden auttamista ja luulisin hänen ymmärtävän", oppilas jatkoi itsekseen.
HIUTALETASSU hymyilee hiukan Kotkatassulle. Kollista oli ollut paljon apua. "Jos haluat, niin voit käydä sanomassa hänelle?", ehdottaa harmaaturkkinen. Kollia pelotti, että toinen oppilas jättäisi parantajaoppilaan yksi ja sitten se ei suoriutuisikaan tehtävästään. Hiutaletassu nappaa hyväkuntoisia yrttejä suuhunsa ja siirtää niitä sitten sivumpaan. Huonoja yrttejä tuo vie pois varastosta.
|
|