|
Post by Candypompom on Jul 1, 2015 7:40:24 GMT
//sibeemi mä voin tehä uskon ettei 8 kuinen kolli käy, niin teen uuden xd jos vaan käy?
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 1, 2015 7:56:02 GMT
AMY nousi myös jaloillensa ja katseli pentujansa mietteliäänä. Mitenköhän hänen pentunsa käyttäytyisivät metsässä? "Lähdetäänkö?" kuningatar kysyi pehmeällä äänellä. SILKKIPENTU ryntäsi ensimmäisenä pentutarhasta ulos ja jäi odottelemaan muita. KIVIPENTU ja HIEKKAPENTU odottelivat emonsa lähtöä. "Voitte mennä edeltä", Amy kehräsi ja silitti hännänpäällänsä Kivipennun ja Hiekkapennun lapoja. Molemmat pennut katsoivat toisiinsa ja ottivat kisaa kumpi olisi ensimmäisenä ulkona.
TOMUPENTU oli jo rynnännyt Silkkipennun perään odottamatta emoaan ja sisaruksiaan. Nuori naaras seisoi sen jälkeen pentutarhan ulkopuolella hännänpää vääntyillen kärsimättömästi. VALKOPILVI nyökkäsi vastaukseksi ja katsahti loppuihin pentuihinsa. "Mennäänhän nyt", naaras naukui lempeästi ja käveli pentutarhan sisäänkäynnille ja pysähtyi katsomaan kahta viimeistä pentuaan jotka eivät olleet vielä menneet ulos (?). Sitten kuningatar katsahti Amyyn hymyillen. AMY kehräsi ja pujahti pentutarhasta ulos. Valkoinen kuningatar oli melkein kompastua Hiekkapentuun ja Kivipentuun, jotka painivat pentutarhan suuaukolla. "Minä olin ensimmäinen ulkona!" HIEKKAPENTU huusi ja läpsi Kivipennun lapaa. "Eipäs vaan minä!" KIVIPENTU huusi ja hyökkäsi siskonsa selkään. Molemmat pennut kierivät päin sotureiden pesää. Väsynyt SULKATURKKI murahti pennuille ja maukui: "Menkää muualle leikkimään!" "Anteeksi Sulkaturkki! Olemme juuri lähdössä metsään" Amy naukaisi pahoittelut klaanin varapäällikölle. Hiekkapentu ja Kivipentu lopettivat tappelun ja juoksivat hätääntyneinä emonsa suojiin. "Ei mitään hätää, Sulkaturkki taisi olla vain väsynyt", kuningatar rauhoitteli pentujansa lämpimin nuolaisuin.
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 1, 2015 8:14:36 GMT
MINI
Myrskynsilmä | 30 kuuta | Kolli | Soturi | myrsky | anni, candypompom
mukana? :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 1, 2015 11:22:41 GMT
MINI Myrskynsilmä | 30 kuuta | Kolli | Soturi | myrsky | anni, candypompom mukana? :3 || Mukana
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 1, 2015 16:27:38 GMT
myrskynsilmän kuva sori kun tuli myöhässä
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 2, 2015 6:50:45 GMT
myrskynsilmän kuva sori kun tuli myöhässä || Ihana :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 2, 2015 6:51:14 GMT
|| Kukaan ei taida olla paikalla? :c
|
|
|
Post by salsa on Jul 2, 2015 14:45:35 GMT
//Oon ihan sekasin enkä löydä mulle tarkotettuja rooleja, pyydän myös anteeksi, sillä en ole kerennyt roolia tässä... //Voiko siis joku auttaamua ja kertoa missä mulle tarkoitetut roolit piileksivät XDD (yritän myös itse etsiskellä niitä...)
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 2, 2015 18:36:51 GMT
//Oon ihan sekasin enkä löydä mulle tarkotettuja rooleja, pyydän myös anteeksi, sillä en ole kerennyt roolia tässä... //Voiko siis joku auttaamua ja kertoa missä mulle tarkoitetut roolit piileksivät XDD (yritän myös itse etsiskellä niitä...) || Sun pitäs vastata s. 35 olevaan Mustapantterin ja Närhitassun rooliin
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 2, 2015 19:39:59 GMT
//sibeemi mä voin tehä uskon ettei 8 kuinen kolli käy, niin teen uuden xd jos vaan käy? //käy
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 2, 2015 19:44:19 GMT
TOMUPENTU oli jo rynnännyt Silkkipennun perään odottamatta emoaan ja sisaruksiaan. Nuori naaras seisoi sen jälkeen pentutarhan ulkopuolella hännänpää vääntyillen kärsimättömästi. VALKOPILVI nyökkäsi vastaukseksi ja katsahti loppuihin pentuihinsa. "Mennäänhän nyt", naaras naukui lempeästi ja käveli pentutarhan sisäänkäynnille ja pysähtyi katsomaan kahta viimeistä pentuaan jotka eivät olleet vielä menneet ulos (?). Sitten kuningatar katsahti Amyyn hymyillen. AMY kehräsi ja pujahti pentutarhasta ulos. Valkoinen kuningatar oli melkein kompastua Hiekkapentuun ja Kivipentuun, jotka painivat pentutarhan suuaukolla. "Minä olin ensimmäinen ulkona!" HIEKKAPENTU huusi ja läpsi Kivipennun lapaa. "Eipäs vaan minä!" KIVIPENTU huusi ja hyökkäsi siskonsa selkään. Molemmat pennut kierivät päin sotureiden pesää. Väsynyt SULKATURKKI murahti pennuille ja maukui: "Menkää muualle leikkimään!" "Anteeksi Sulkaturkki! Olemme juuri lähdössä metsään" Amy naukaisi pahoittelut klaanin varapäällikölle. Hiekkapentu ja Kivipentu lopettivat tappelun ja juoksivat hätääntyneinä emonsa suojiin. "Ei mitään hätää, Sulkaturkki taisi olla vain väsynyt", kuningatar rauhoitteli pentujansa lämpimin nuolaisuin.
VALKOPILVI loi Sulkaturkkiin ystävällisen katseen ja käveli ulos pentutarhasta. Hän odotti ulkoouolella pentujensa tulevan ulos (?). Hän vilkaisi Tomupentuun, joka katseli Sulkaturkkia pitkään ja ihailevasti. "Kävelystä tulee varmasti mukava", kuningatar naukui Amylle ja hymyili pirteästi. //Valkopilven pentujen roolijat vastatkaa tuohon
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 3, 2015 7:18:53 GMT
AMY kehräsi ja pujahti pentutarhasta ulos. Valkoinen kuningatar oli melkein kompastua Hiekkapentuun ja Kivipentuun, jotka painivat pentutarhan suuaukolla. "Minä olin ensimmäinen ulkona!" HIEKKAPENTU huusi ja läpsi Kivipennun lapaa. "Eipäs vaan minä!" KIVIPENTU huusi ja hyökkäsi siskonsa selkään. Molemmat pennut kierivät päin sotureiden pesää. Väsynyt SULKATURKKI murahti pennuille ja maukui: "Menkää muualle leikkimään!" "Anteeksi Sulkaturkki! Olemme juuri lähdössä metsään" Amy naukaisi pahoittelut klaanin varapäällikölle. Hiekkapentu ja Kivipentu lopettivat tappelun ja juoksivat hätääntyneinä emonsa suojiin. "Ei mitään hätää, Sulkaturkki taisi olla vain väsynyt", kuningatar rauhoitteli pentujansa lämpimin nuolaisuin.
VALKOPILVI loi Sulkaturkkiin ystävällisen katseen ja käveli ulos pentutarhasta. Hän odotti ulkoouolella pentujensa tulevan ulos (?). Hän vilkaisi Tomupentuun, joka katseli Sulkaturkkia pitkään ja ihailevasti. "Kävelystä tulee varmasti mukava", kuningatar naukui Amylle ja hymyili pirteästi. //Valkopilven pentujen roolijat vastatkaa tuohon AMY nuolaisi vielä kerran pentujansa ja käänsi sitten sinisen katseensa Valkopilveen. "Niin tulee kunhan pentumme osaavat olla rauhallisesti", valkoturkkinen kuningatar naukaisi. "Totta kai osaamme käyttäytyä!" HIEKKAPENTU huudahti ja loikkasi uudelleen Kivipennun selkään. KIVIPENTU inahti ja puri terävät pikku hampaansa siskonsa pörhistettyyn häntään. "Au! Tuo sattuu" Hiekkapentu valitti veljelleen. SILKKIPENTU kipitti pienillä töppöjaloillansa sisarustensa luokse. "Mitä te kaksi puuhaatte? Teidän pitäisi käyttäytyä jos haluatte hyviksi sotureiksi", hän marisi sisaruksilleen. "Meistä tulee hyviä sotureita!" Hiekkapentu kivahti ja mulkaisi Silkkipentua kylmästi. "Noniin! Eiköhän lähdetä?" Amy huusi kaikille ja juoksi Silkkipennun ja Hiekkapennun väliin etteivät he ehtisi kynsiä toisiansa.
|
|
|
Post by salsa on Jul 3, 2015 9:40:28 GMT
PIMEÄNTÄHTI katsoi nuita ja tuon ilme muuttui normaalia tuimemmaksi. "Hienoa, minne suuntaan se lähti?", naaras murahti ja haisteli ilmaa. Musta valkea naaras vihasi niitä hiirenaivoisia kotikisuja... "Jos näätte sen vielä, saatte kutsua hänet suoraan minun puheilleni tai tappaa sen ihan itse tarvittaessa ja kaikki muutkin meidän reviirille asiattomana tulevat tunkeiliat. Kuinka helposti se lähti ja oliko se saanut saalista?" naaras mumisi närkästyneenä ja heilautti häntäänsä. LAAVATASSU avasi suunsa mutta sitten kuuli murinaa ja haistoi ketun. Kollin kynnet paljastuivat nopeasti ja punertava oppilas näki kun Närhitassu lensi maahan. Tällä samalla hetkellä Jokiklaanilainen ponnisti ketun kylkeen voimakkaasti ja sai tuon horjahtamaan. Oppilas tarrasi kiinni ketun lavasta kynsillään ja iski hampaansa nopeasti kiinni ketun nahkaan. Kettu alkoi rimpuilemaan ja onnistui heilauttamaan Laavatassun maahan, mutta niin että oppilas tipahti jaloilleen. Hän vilkaisi pentuun joka oli päässyt ketun hampaista irti(?). "Suojele pentua Närhitassu!" kolli maukaisi kun kettu suuntasi askeleensa kohti Hunajapentua ja sitten kolli ponnisti taas, tällä kertaa ketun selkään iskien kyntensä taas tuon nahkaan. Sitten tuo alkoi kynsimään voimakkaasti. SIRPPITASSU söi myyräänsä ja sai sen nopeasti syötyä. Musta naaras nuolaisi huulensa ja sitten suuntasi katseensa parantajaan yrittäen keksiä, jotakin sanottavaa. (Inspi:/) KOIRANPUREMA naurahti ja pyöräytti silmiään. "Niin onkin erittäin kaunis, neiti Kuikansulka" harmaa kolli maukaisi virnistäen leikkisästi ja heilautti häntäänsä. "Hienoa..." Erakko maukaisi vilkaisten ympärilleen. KARHUSYDÄN istui hiljaa klaanin vanhimpien pesässä ja haisteli ilmaa. Ulkona oli melko viileä, mutta naaras nousi ylös suunnaten haparilla askelilla ulos pesästä. Jokiklaanilainen asteli lähellä seinämää niinkuin useastikkin, kun lähti ulos pesästä. Tosin oli naaras tottunut kulkemaan ulos Klaaninvanhimpien pesästä ilman ongelmia, toimihan tällä muut aistit mainiosti. Hetken kuluttua vaalean ruskea naaras istuutui seinän vierelle lähelle klaaninvanhimpien pesän suuaukkoa ja kietoi häntänsä etutassujensa ympärille. //Sanokaa jos pitää roolii jollekki tai muokkaa rooleja jos jotain on tapahtunut XDD MUSTAPANTTERI nyökkäsi Pimeäntähdelle. "Kotikisu luikki takaisin oman kaksijalkansa luokse", mustaturkkinen soturi maukui päällikölle. "Emme nähneet että hän olisi saanut saalista, eihän kotikisut edes osaa metsästää", murahti Mustapantteri.
NÄRHITASSU huomasi lavassaan syvän haavan josta pulppusi helakanpunaista verta. Raidallinen naaras nousi hitaasti jaloillensa ja etsi katseellansa vaaleankellanpunaista turkkia joka kuului Hunajapennulle. "Hunajapentu!" oppilas maukui kun huomasi taapertelevan pennun. HUNAJAPENTU käänsi siniset silmänsä Närhitassuun ja kipitti parhaansa mukaan oppilaan vierelle. "Pysy tuon pensaan sisällä siihen asti kun annamme luvan tulla pois", Närhitassu komensi pientä pentua. Pentu nyökytti päätänsä ja meni pensaaseen piiloon. Sillä aikaa Närhitassu siristi silmiänsä ja loikkasi ketun selkään. Kettu ulvaisi kun naaras upotti hampaansa tuon niskaan. Vahva kettu ei kuitenkaan luovuttanut, hän heitti taas kerran Närhitassun pois selästään.
PIMEÄNTÄHTI murahti hyväksyvästi. "Aivan..." naaras mourusi ja käänsi katseensa kohti mukanansa olevaa pentua. "Hyvä, että ilmoititte asiasta" musta valkoinen päällikkö maukaisi sotureille ja asteli hetken kuluttua nuiden ohitse heilauttaen häntäänsä pennulle niin että hän tietäisi seurata. Pieni kokoinen naaras haisteli ilmaa samalla, kun asteli eteenpäin. LAAVATASSU näki Närhitassun myös hyökkäävänketun kimppuun, mutta tuon kyljessä oli haava. "Pystytkö taistelemaan vielä" oppilas kysyi ja samalla tunsi kuinka punertava kollikin lensi ketun selästä ja tömähti maahan. Oppilaan silmissä pyörähti ja oppilaan toista etutassua särki vietävsti. Jokiklaanilainen kumminkin hyppäsi vielä ketun selkään kivusta huolimatta ja nyt tarrasi kyntensä ketun nahkaan uudelleen. Laavatassu puri hampaitansa yhteen ja pakotti itsensä kynsimään vielä vaikka kolli tiesi ettei se olisi hyväksi tassullensa. KARHUSYDÄN haistaa tutun kollin hajun ja pieni hymy nousi hiekanvärisen naaraan kasvoille. "Viherkynsi" klaaninvanhin maukaisi hiljaa kun uskoi kollin olevan tarpeeksi lähellä ja ikään kuin varmistaakseen, että se olisi tuo. //Kiidos avusta :3
|
|
candy the pom admin <3
Guest
|
Post by candy the pom admin <3 on Jul 3, 2015 13:42:12 GMT
//sibeemi mä voin tehä uskon ettei 8 kuinen kolli käy, niin teen uuden xd jos vaan käy? //käy mites näillä sitten kävis? :3
|
|
|
Post by Hermeliini on Jul 3, 2015 13:52:32 GMT
AMY kehräsi ja pujahti pentutarhasta ulos. Valkoinen kuningatar oli melkein kompastua Hiekkapentuun ja Kivipentuun, jotka painivat pentutarhan suuaukolla. "Minä olin ensimmäinen ulkona!" HIEKKAPENTU huusi ja läpsi Kivipennun lapaa. "Eipäs vaan minä!" KIVIPENTU huusi ja hyökkäsi siskonsa selkään. Molemmat pennut kierivät päin sotureiden pesää. Väsynyt SULKATURKKI murahti pennuille ja maukui: "Menkää muualle leikkimään!" "Anteeksi Sulkaturkki! Olemme juuri lähdössä metsään" Amy naukaisi pahoittelut klaanin varapäällikölle. Hiekkapentu ja Kivipentu lopettivat tappelun ja juoksivat hätääntyneinä emonsa suojiin. "Ei mitään hätää, Sulkaturkki taisi olla vain väsynyt", kuningatar rauhoitteli pentujansa lämpimin nuolaisuin.
VALKOPILVI loi Sulkaturkkiin ystävällisen katseen ja käveli ulos pentutarhasta. Hän odotti ulkoouolella pentujensa tulevan ulos (?). Hän vilkaisi Tomupentuun, joka katseli Sulkaturkkia pitkään ja ihailevasti. "Kävelystä tulee varmasti mukava", kuningatar naukui Amylle ja hymyili pirteästi. //Valkopilven pentujen roolijat vastatkaa tuohon SÄDEPENTU juoksi kiireesti ulos pentutarhasta ja alkoi loikkimaan innoissaan paikallaan. Pieni kolli ei malttanut enää olla leirissä ja naurahti hiljaa itsekseen, kun Sulkaturkki taisi hieman hermostua. "Voidaanko jo mennä?" vaalea pentu marisi täysin kärsimättömänä. | Kertokaas rooleja joihin pitäisi vastata? (;
|
|