|
Post by Hermeliini on Jun 29, 2015 12:38:59 GMT
|| Kävin äsken ostamassa Pimeyden joen ♥♥♥ :3 | Ooh <3 mä odotan että se tulee meidän kirjastoon x3 Roolin tänään jos pystyn ☆ Olen pois 30.6 - 3.7, koska menen risteilylle ☆
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 29, 2015 18:23:19 GMT
//onkos mulla mitään roolittavaa?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 30, 2015 7:18:54 GMT
|| Kävin äsken ostamassa Pimeyden joen ♥♥♥ :3 | Ooh <3 mä odotan että se tulee meidän kirjastoon x3 Roolin tänään jos pystyn ☆ Olen pois 30.6 - 3.7, koska menen risteilylle ☆ || :3 Ja ok, hyvä että ilmoitit! c:
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 30, 2015 7:19:41 GMT
//onkos mulla mitään roolittavaa? || Mites se Amyn, Valkopilven & pentujen reissu metsään? :3
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 30, 2015 8:15:06 GMT
millon may vois roolii
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 30, 2015 8:26:46 GMT
PÄIVÄNVALO istui rauhallisen oloisena sotureiden pesässä. Vaikka riistaa oli vähän, ja jos sai pullean vesimyyrän saisi olla onnellinen Päivänvalo halusi osallistua metsästyspartioon ja näyttää taitonsa. Vaikka naaras oli seitsemänneksi vanhin Jokiklaanin lukuista sotureista, ei ollut todellakaan kokenut. Päivänvaloa ei usein valittu metsästyspartioihin, koska hänellä ei ollut mitään erityisiä taitoja. Päivänvalo kääriytyi sammaleeseen ja nukahti. Päivänvalon silmät painuivat kiinni hitaasti, ja avautuivat niin nopeasti kuin olivat sulkeutuneetkin. Päivänvalo oli herännyt lumimyrskyn keskeltä. Kukaan ei ollut paikalla. Hiirenhiljaisen paikan äänet olivat ainoastaan kylmästä kankean Päivänvalon tassujen narskunta lumessa. Päivänvalo kuuli sen jälkeen takaataan outoa ääntä. Hänen takanaan istui pieni kissa, silti jo kovin vanha. Kissa kuiskasi Päivänvalolle jotain, mutta hän ei erottanut kuin sanat "myrsky" ja "kato." Päivänvalo säpsähti hereille pesässään ja tunsi vielläkin kuonossaan kylmyyttä. Hän pyyhkäisi tassullaan kuonoaan ja hänen tassunsa olivat lumessa. Tästä täytyy kertoa Naamiötähdelle Päivänvalo ajatteli.
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 30, 2015 15:29:34 GMT
//onkos mulla mitään roolittavaa? || Mites se Amyn, Valkopilven & pentujen reissu metsään? :3 //olinkin unohtanut sen! Missä Amyn viimeisin rooli on? :3 Ilmoittaisin etten pääse viikkoon kunnolla roolimaan.
|
|
|
Post by susanna48 on Jul 1, 2015 7:04:11 GMT
|| Mites se Amyn, Valkopilven & pentujen reissu metsään? :3 //olinkin unohtanut sen! Missä Amyn viimeisin rooli on? :3 Ilmoittaisin etten pääse viikkoon kunnolla roolimaan. || Mulla ei oo mitään hajua :c Mut muistaakseni nää oli just lähdössä metsälle päin. Ja hyvä että ilmoitit
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 1, 2015 7:29:26 GMT
|| Mites se Amyn, Valkopilven & pentujen reissu metsään? :3 //olinkin unohtanut sen! Missä Amyn viimeisin rooli on? :3 Ilmoittaisin etten pääse viikkoon kunnolla roolimaan. muistelin, et se matka oli ennen koivutassun nimittämistä oppilaaksi = sivulla 29
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 1, 2015 7:30:13 GMT
//olinkin unohtanut sen! Missä Amyn viimeisin rooli on? :3 Ilmoittaisin etten pääse viikkoon kunnolla roolimaan. muistelin, et se matka oli ennen koivutassun nimittämistä oppilaaksi = sivulla 29 selvä
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jul 1, 2015 7:34:51 GMT
Aurinkoturkki Istuin sotureiden pesässä ja katselin kuinka muut nukkuivat. Itseäni ei juurikaan nukuttanut. Hetken kuluttua kuulin takaatani tutun äänen. "Hei Fasaaniturkki" tervehdin klaanitoveriani. "Mielelläni tulen" vastasin ja hymähdin. "Sinä voit päättää reitin" ehdotin ja nousin tassuilleni. "Hienoa", FASAANITURKKI hymähti ja astui jo askeleen lähemmäs pesän suuaukkoa. "Selvä. Kävisikö sinulle, jos menisimme palaneelle vuorivaahteralle? Sieltä voisi löytyä riistaa", kolli totesi ja harppoi sotureiden pesästä ulos odottamatta Aurinkoturkin vastausta. Varjoklaanilainen jäi odottamaan toista pesän ulkopuolelle. | inspi ei parhaimmillaan -> laatu niin ja näin xp Aurinkoturkki Nyökkäsin hyväksyvästi ja kävelin pesän suuaukolle. Siitä sitten kävelin Fasaaniturkin perään. "Saisi olla parempi sää" murisin kun tuuli puhalsi kasvoilleni. "Onneksi pakkanen on laskenut vähäsen" maukaisin Fasaaniturkille. "Otetaanko kilpaa että kumpi on ensimmäisenä vuorivaahteralla?" haastoin leikkisästi kollin. /mullakaan inspi ei oikein kulje
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 1, 2015 7:34:55 GMT
muistelin, et se matka oli ennen koivutassun nimittämistä oppilaaksi = sivulla 29 selvä se on ihan kiva kun muistaa semmoset pikkuasiat ^^ xd
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 1, 2015 7:35:16 GMT
VALKOPILVI nyökkäsi vastaukseksi ja kääntyi pentujaan kohti. "Amy on oikeassa. Ette saa karata minnekkään ja odotan teidän käyttäytyvän kunnolla", valkoinen kuningatar naukui pennuilleen ja antoi katseensa kiertää jokaisessa pennussaan vuorotellen. Lempeä hymy pysytteli naaraan kasvoilla ja tämä nuolaisi rintaansa siistiäkseen turkkiaan hieman. Sitten kuningatar nousi venytellen ylös. Nyt olisi varmaan jo aika lähteä matkaan. AMY nousi myös jaloillensa ja katseli pentujansa mietteliäänä. Mitenköhän hänen pentunsa käyttäytyisivät metsässä? "Lähdetäänkö?" kuningatar kysyi pehmeällä äänellä. SILKKIPENTU ryntäsi ensimmäisenä pentutarhasta ulos ja jäi odottelemaan muita. KIVIPENTU ja HIEKKAPENTU odottelivat emonsa lähtöä. "Voitte mennä edeltä", Amy kehräsi ja silitti hännänpäällänsä Kivipennun ja Hiekkapennun lapoja. Molemmat pennut katsoivat toisiinsa ja ottivat kisaa kumpi olisi ensimmäisenä ulkona.
TOMUPENTU oli jo rynnännyt Silkkipennun perään odottamatta emoaan ja sisaruksiaan. Nuori naaras seisoi sen jälkeen pentutarhan ulkopuolella hännänpää vääntyillen kärsimättömästi. VALKOPILVI nyökkäsi vastaukseksi ja katsahti loppuihin pentuihinsa. "Mennäänhän nyt", naaras naukui lempeästi ja käveli pentutarhan sisäänkäynnille ja pysähtyi katsomaan kahta viimeistä pentuaan jotka eivät olleet vielä menneet ulos (?). Sitten kuningatar katsahti Amyyn hymyillen.
|
|
|
Post by Sibeemi on Jul 1, 2015 7:37:02 GMT
//haluisko joku tehä Valkopilvelle kumppanin?
|
|
|
Post by Candypompom on Jul 1, 2015 7:39:25 GMT
KOIVUTASSU odotti kärsivällisesti parantajan pesässä, ja kärsimätön kolli lähti melkeimpä heti pois. Koivutassu tiiraili joka puolelle, mutta ei nähnyt klaanin parantajaa missään. Oletettavissa on, että parantaja oli kuitenkin pesässään, mutta Koivutassu ei uskaltanut mennä sinne. Koivutassu katsoi taas ympärilleen nähdäkseen uusia kissoja, ja lopulta meni oppilaiden pesään. Oli aikainen aamu nuorelle oppilaalle, vaikka auringonhuippu olisikin tulossa pian.
//btw, en laita yhteenkään rooliini kuvaa koska Koivutassun kuva on mun profiilikuvana :3
|
|