|
Post by Candypompom on Jun 14, 2015 7:32:18 GMT
//tottakai c8 ois tosi cool jos koivutassu sais tietää mestarinsa ;D || Tai käykö että Koivutassu nimitettäis aika pian oppilaaks? Luulen että mun Sulkaturkki joutuu pitämään menot koska Vaahterantähti (joka on Wilman kissa) ja Wilmalla ei oo täällä Catlandissa käyttäjää. Juu sopii Mul on kiireitä roolaan ehk huomen
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 8:41:38 GMT
Usvatuike | 44 kuuta | naaras | soturitar | Jokiklaani | Hermeliini
| Alan tekee klaaneihin nyt kissoja, seuraavaks Tuuliklaanii ja Varjoklaanii c;
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 8:48:38 GMT
Huomentaival | 22 kuuta | naaras | kuningatar | Tuuliklaani | Hermeliini
| kumppania? Tulossa kaksi pentua lähiaikoina joista toinen vapaana (;
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 8:54:15 GMT
Fasaaniturkki | 39 kuuta | kolli | soturi | Varjoklaani | Hermeliini | jos joku kaipaa kumppania, tässä olisi tarjolla
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 10:30:07 GMT
|| Tai käykö että Koivutassu nimitettäis aika pian oppilaaks? Luulen että mun Sulkaturkki joutuu pitämään menot koska Vaahterantähti (joka on Wilman kissa) ja Wilmalla ei oo täällä Catlandissa käyttäjää. Juu sopii Mul on kiireitä roolaan ehk huomen || Ok
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 10:30:30 GMT
Usvatuike | 44 kuuta | naaras | soturitar | Jokiklaani | Hermeliini | Alan tekee klaaneihin nyt kissoja, seuraavaks Tuuliklaanii ja Varjoklaanii c; || Mukana :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 10:32:50 GMT
Huomentaival | 22 kuuta | naaras | kuningatar | Tuuliklaani | Hermeliini | kumppania? Tulossa kaksi pentua lähiaikoina joista toinen vapaana (; || Mukana :3, olisin ehdottanu sille kumppania kunnes tajusin että Harmaaviha on jo varattu Tuulesta
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 10:34:46 GMT
Fasaaniturkki | 39 kuuta | kolli | soturi | Varjoklaani | Hermeliini | jos joku kaipaa kumppania, tässä olisi tarjolla || Mukana! Uu, mä tarvitsisin mun Kuutamosydämelle (Varjon kuningatar jolla on jo pentuja) niin kumppanin :3 Tai sitten tarvitsisin myös Hopealehdelle
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 13:51:10 GMT
// muistutan vaan itteäni XD eli Tuliruusulle pari ja Kyynelvirralle romanssia sori kun en muista, mutta haluisitteko Sibeemi & Herppa, että teen ne kumppanit/rakkausjuttua samasta klaanista vai eri klaanista? | Herpalle käy kumpikin tahansa ;3 eri klaani olis kyllä hyvää draamaa >:3 Mulla on monia lempinimiä, mutta mieluiten kutsukaa näillä nimillä (toki uusiakin saa keksiä); Herppa, Hermeliini, H-H, Hepsu & Horseland. Ja gosussahan olin nimellä Horseland-heppajengi, jos jotain kiinnostaa Tulipas värikäs viesti. Huhhuh! Toivottavast teidän silmät kestää // haha eli vaikka sinne toiseen klaaniin sit :''D autatko sen kuvan kanssa pian?
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 13:53:07 GMT
HIUTALETASSU nyökkää vain ja lähtee jälleen kerran tassuttelemaan saniaisiin mestariaan seuraten. Tämä oli ihan mukavaa, sillä ei ollut muita kissoja häsläämässä ympärillä. Harmaaraitainen kolli meinaa jäädä herkästi jälkeen (?) mutta se pyrkii silti eteenpäin. Saniaiset ovat märkiä, ja tuntuvat limaisilta turkkia vasten. KIRJOSYDÄN näki jo edessään leirin sisäänkäynnin. Harmaaturkkinen naaras pujahti siitä sisälle ja loikki suorinta tietä parantajanpesälle. Pesässä oli käynyt joku! Yrttejä oli levitelty sinne tänne ja maassa lojui puoliksi syötyjä kasveja. "Hiutaletassu! Tule katsomaan" Kirjosydän parahti oppilaalleen.
HIUTALETASSU seuraa mahdollisimman reippaasti naarasta kohti parantajanpesää. Harmaaturkkinen heiluttaa hiukan kosteaa turkkiaan, ja hidastaa vauhtiaan saapuessaan leiriin. Kun kolli kuulee Kirjosydämen huudon, se laukkaa sydän pamppaillen parantajanpesälle. Oliko oppilas tehnyt jotakin väärin? Saisiko se kuulla jostakin kunniansa?
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 13:54:46 GMT
// tällänen kolli Kyynelvirralle (Sibeemin kissa) ?
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 14, 2015 14:30:21 GMT
// muistutan vaan itteäni XD eli Tuliruusulle pari ja Kyynelvirralle romanssia sori kun en muista, mutta haluisitteko Sibeemi & Herppa, että teen ne kumppanit/rakkausjuttua samasta klaanista vai eri klaanista? //minulle se oli aivan sama :3
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 14, 2015 14:30:53 GMT
// tällänen kolli Kyynelvirralle (Sibeemin kissa) ? //juuh :3
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 14:31:44 GMT
KIRJOSYDÄN näki jo edessään leirin sisäänkäynnin. Harmaaturkkinen naaras pujahti siitä sisälle ja loikki suorinta tietä parantajanpesälle. Pesässä oli käynyt joku! Yrttejä oli levitelty sinne tänne ja maassa lojui puoliksi syötyjä kasveja. "Hiutaletassu! Tule katsomaan" Kirjosydän parahti oppilaalleen.
HIUTALETASSU seuraa mahdollisimman reippaasti naarasta kohti parantajanpesää. Harmaaturkkinen heiluttaa hiukan kosteaa turkkiaan, ja hidastaa vauhtiaan saapuessaan leiriin. Kun kolli kuulee Kirjosydämen huudon, se laukkaa sydän pamppaillen parantajanpesälle. Oliko oppilas tehnyt jotakin väärin? Saisiko se kuulla jostakin kunniansa? KIRJOSYDÄN käänsi huolestuneet silmänsä Hiutaletassuun. "Kuka täällä on käynyt? Et ainakaan sinä tai minä. Kun lähdimme keräämään yrttejä niin pesässä oli kaikki tiptop. Kun palasimme niin tämä" harmaaturkkinen parantaja maukui ja katsoi sotkua. Joitakin yrttejä oli viskelty jopa seinille! "Onko sinulla mitään ehdotuksia kuka tämän olisi tehnyt?" vanha naaras kysyi oppilaaltaan.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 14:33:29 GMT
// tällänen kolli Kyynelvirralle (Sibeemin kissa) ? //juuh :3 || Sibeemi: Mites muuten se Amyn ja Valkopilven metsäreissu? Onks Valkopilven pennuilla roolivat vastanneet? c:
|
|