|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 14:35:39 GMT
|| Sibeemi: Mites muuten se Amyn ja Valkopilven metsäreissu? Onks Valkopilven pennuilla roolivat vastanneet? c: | Mä en oo Sädepennulla, koska hävitin Valkopilven roolin jo toisen kerran D;
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 14, 2015 14:38:30 GMT
Puolukkatassu Nyökkäsin kunnioittavasti Tiikeriturkille. "Ymmärrän" vastasin nopeasti. "Aijotko kertoa ihan kaiken päällikölle?" kysyin peloissani. "Mitä jos hän häätää minut klaanista?" jatkoin kysymyksiäni hätääntyneenä. "Saanko koskaan soturinimeäni?" kysyin vielä yhden kysymyksen. TIIKERITURKKI turhautui nuoren oppilaan kysymyksistä. "Aijon kertoa kaiken päällikölle", kolli aloitti terävään sävyyn. "Ei Pimeäntähti häädä sinua", raidallinen soturi murahti pienesti ja pyöräytteli kerran silmiänsä. "Et saa jos jatkat tuommoista käytöstäsi", Tiikeriturkki murisi, mutta kollin silmissä näkyi pieni pilke.
Puolukkatassu Huokaisin helpotuksesta. "Kiitos Tiikeriturkki!" vastasin pirteästi. Oikeastaan minun täytyi olla peloissaan sillä saisin ehkä päälliköltä rangaistuksen. "Milloin opetat minulle taisteluliikkeitä?" kysyin innostuneena. "Milloin on kokoontuminen?" kysyin vielä koska en ollut koskaan päässyt mukaan kokoontumiseen.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 14:40:39 GMT
|| Sibeemi: Mites muuten se Amyn ja Valkopilven metsäreissu? Onks Valkopilven pennuilla roolivat vastanneet? c: | Mä en oo Sädepennulla, koska hävitin Valkopilven roolin jo toisen kerran D; || Aa, ok jos Sibeemi vielä löytää Valkopilven roolin niin päästään eteenpäin :3
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 14, 2015 14:41:35 GMT
Sori muuten mun epäaktiivisuudesta on ollu niin paljon kiireitä :/
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 14, 2015 14:42:14 GMT
| Mä en oo Sädepennulla, koska hävitin Valkopilven roolin jo toisen kerran D; || Aa, ok jos Sibeemi vielä löytää Valkopilven roolin niin päästään eteenpäin :3 //etin sen nopeasti
|
|
|
Post by Sibeemi on Jun 14, 2015 14:43:41 GMT
VALKOPILVI katsoi kun Amy lupasi asian pennuilleen ja kuuli myös kysymyksen. Sitten hän katsahti Tomupentuun. Toinen katseli emoaan kerjäävästi. Kuningatar kääntyi kohti sivummalla olevia Sädepentua ja Kermapentua. "Haluatteko tulla mukaan? Voin myös hakea jonkun vahtimaan teitä siksi aikaa kun olen poissa", hän naukui muille pennuilleen ja katseli heitä lempeästi. Valkoisen naaraan häntä heilahti rennosti tämän odottaessa pentujen vastausta.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 14:47:33 GMT
TIIKERITURKKI turhautui nuoren oppilaan kysymyksistä. "Aijon kertoa kaiken päällikölle", kolli aloitti terävään sävyyn. "Ei Pimeäntähti häädä sinua", raidallinen soturi murahti pienesti ja pyöräytteli kerran silmiänsä. "Et saa jos jatkat tuommoista käytöstäsi", Tiikeriturkki murisi, mutta kollin silmissä näkyi pieni pilke.
Puolukkatassu Huokaisin helpotuksesta. "Kiitos Tiikeriturkki!" vastasin pirteästi. Oikeastaan minun täytyi olla peloissaan sillä saisin ehkä päälliköltä rangaistuksen. "Milloin opetat minulle taisteluliikkeitä?" kysyin innostuneena. "Milloin on kokoontuminen?" kysyin vielä koska en ollut koskaan päässyt mukaan kokoontumiseen. TIIKERITURKKI hengitti syvään ja pakotti äänen sävynsä rennommaksi. "Älä kiitä, saat silti sen rangaistuksen", raidallinen kolli maukui ja jatkoi loikkimista kohti leiriä. Leirin sisäänkäynti tuli vastaan ja soturi pujahti siitä sisälle. "Opetan varmaan huomenna ja kokoontuminen on silloin kun on täysikuu", Tiikeriturkki selitti heilauttaen kärsimättömästi häntäänsä.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 14, 2015 14:50:50 GMT
Puolukkatassu Huokaisin helpotuksesta. "Kiitos Tiikeriturkki!" vastasin pirteästi. Oikeastaan minun täytyi olla peloissaan sillä saisin ehkä päälliköltä rangaistuksen. "Milloin opetat minulle taisteluliikkeitä?" kysyin innostuneena. "Milloin on kokoontuminen?" kysyin vielä koska en ollut koskaan päässyt mukaan kokoontumiseen. TIIKERITURKKI hengitti syvään ja pakotti äänen sävynsä rennommaksi. "Älä kiitä, saat silti sen rangaistuksen", raidallinen kolli maukui ja jatkoi loikkimista kohti leiriä. Leirin sisäänkäynti tuli vastaan ja soturi pujahti siitä sisälle. "Opetan varmaan huomenna ja kokoontuminen on silloin kun on täysikuu", Tiikeriturkki selitti heilauttaen kärsimättömästi häntäänsä.
Puolukkatassu "Selvä on" vastasin mestarilleni ja seurasin hänen perässään leiriin. "Vienkö heti hiiren kuningattarille?" kysyin ja otin varmuuden vuoksi askeleen pentutarhalle päin.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 14, 2015 14:51:50 GMT
Seuraa Aurinkoturkille?
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 14:58:29 GMT
TIIKERITURKKI hengitti syvään ja pakotti äänen sävynsä rennommaksi. "Älä kiitä, saat silti sen rangaistuksen", raidallinen kolli maukui ja jatkoi loikkimista kohti leiriä. Leirin sisäänkäynti tuli vastaan ja soturi pujahti siitä sisälle. "Opetan varmaan huomenna ja kokoontuminen on silloin kun on täysikuu", Tiikeriturkki selitti heilauttaen kärsimättömästi häntäänsä.
Puolukkatassu "Selvä on" vastasin mestarilleni ja seurasin hänen perässään leiriin. "Vienkö heti hiiren kuningattarille?" kysyin ja otin varmuuden vuoksi askeleen pentutarhalle päin. TIIKERITURKKI oli menossa sotureiden pesälle kunnes hänen oppilaansa kysyi taas. "Ainiin, vie vain", vahva soturi maukui ja etsi meripihkanvärisillä silmillänsä aukiolta seuraa. "Sen jälkeen voit syödä itse", kolli maukui ja pujahti sotureiden pesään.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 14, 2015 15:08:55 GMT
Puolukkatassu "Selvä on" vastasin mestarilleni ja seurasin hänen perässään leiriin. "Vienkö heti hiiren kuningattarille?" kysyin ja otin varmuuden vuoksi askeleen pentutarhalle päin. TIIKERITURKKI oli menossa sotureiden pesälle kunnes hänen oppilaansa kysyi taas. "Ainiin, vie vain", vahva soturi maukui ja etsi meripihkanvärisillä silmillänsä aukiolta seuraa. "Sen jälkeen voit syödä itse", kolli maukui ja pujahti sotureiden pesään.
Puolukkatassu Nyökkäsin ja kipitin hiiri suussani pentutarhalle. "Kuutamosydän? Salviaviiksi?" Huusin kahden kuningattaren nimeä. Vastausta ei kuulunut tai sitten en vain kuullut sitä. Menin sisälle pentutarhaan. "Huhuu? Onko täällä ketään?" Kysyin hiljaisella äänellä.
|
|
kittypet ♥
Ninja The Cat
enpä keksi sanottavaa
|
Post by kittypet ♥ on Jun 14, 2015 15:09:28 GMT
voisinko muuten tehä kaks kissaa lisää tänne?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 15:10:14 GMT
VALKOPILVI katsoi kun Amy lupasi asian pennuilleen ja kuuli myös kysymyksen. Sitten hän katsahti Tomupentuun. Toinen katseli emoaan kerjäävästi. Kuningatar kääntyi kohti sivummalla olevia Sädepentua ja Kermapentua. "Haluatteko tulla mukaan? Voin myös hakea jonkun vahtimaan teitä siksi aikaa kun olen poissa", hän naukui muille pennuilleen ja katseli heitä lempeästi. Valkoisen naaraan häntä heilahti rennosti tämän odottaessa pentujen vastausta. SÄDEPENTU nyökkäili innoissaan. "Haluan! Haluan tulla mukaan!" kolli kiljaisi ja pomppasi innoissaan ylös juosten sitten kiireellä emonsa Valkopilven luokse. "Saanhan tulla mukaan? Pentutarhassa on tylsää..", tomun värinen pentu vielä naukui katsoen kuningatarta silmiin - tai ainakin yrittäen, joka oli hankalaa pennun koon takia.
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 14, 2015 15:10:56 GMT
|| Aa, ok jos Sibeemi vielä löytää Valkopilven roolin niin päästään eteenpäin :3 //etin sen nopeasti | Kiitän :3
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 15:12:29 GMT
// tällänen kolli Kyynelvirralle (Sibeemin kissa) ? //juuh :3 // siispä teen lomakkeenkin MINI Pantterihammas | 19 kuuta | kolli | soturi | Varjoklaani | Sibe
|
|