|
Post by susanna48 on Jun 13, 2015 8:19:01 GMT
|| Herään yleensä kesälomalla aina näin myöhään XD
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 13, 2015 8:25:52 GMT
Hermeliini: Ootko muuten kysyny Jutalta että jatkaako se tässä ropessa roolailua?
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 13, 2015 11:07:26 GMT
tytytytytytytytytyttytytytytyttytyyyyy
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 13, 2015 12:29:04 GMT
tytytytytytytytytyttytytytytyttytyyyyy || Haluutko seuraa?
|
|
|
Post by Candypompom on Jun 13, 2015 12:43:09 GMT
tytytytytytytytytyttytytytytyttytyyyyy || Haluutko seuraa? //tottakai c8 ois tosi cool jos koivutassu sais tietää mestarinsa ;D
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 13, 2015 13:41:02 GMT
Hermeliini: Ootko muuten kysyny Jutalta että jatkaako se tässä ropessa roolailua? | Oon, muttei oo tullut vielä vastausta :/
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2015 13:42:54 GMT
// okei c: hih kiva nimi Sibetybä. Mut siis millä nimellä haluisit et sua kutsutaan, että Candypompom vai joku irl nimi vai? ihan sama irl mun oikee nimi on sanni ja oikeest ihmiset kaikki mun lähipiiris kutsuu mua anniks joten siit on tullu semmone nimi joten voit sanoo mua anniks tai sanniks Okei Anni-Sanni :3 nii ja mie oon ottanu mun käyttäjänimen gosunimestäni (tästä Sibestä tuli alunperinkin Siberianhusky girlin lempinimi)
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2015 13:45:31 GMT
HIUTALETASSU katsoo mestariaan suu täynnä lehtiä. Se lähtee samantien seuraamaan naarasta, aivan hiljaa. Pieni kolli ei halunnut suututtaa Kirjosydäntä. Pian harmaaturkkinen köhisee lehdet suussaan; "Viemmekö nämä siis ensin leiriin?" KIRJOSYDÄN lopetti kävelyn ja kiepahti jälleen Hiutaletassun puoleen. "Totta kai! Olin jo unohtaa" harmaaturkkinen parantaja naukaisi hieman nolona. "Mennään", Kirjosydän maukui ja pujahti märkiin saniaisiin jotka pyyhkivät kissan paksua turkkia.
HIUTALETASSU nyökkää vain ja lähtee jälleen kerran tassuttelemaan saniaisiin mestariaan seuraten. Tämä oli ihan mukavaa, sillä ei ollut muita kissoja häsläämässä ympärillä. Harmaaraitainen kolli meinaa jäädä herkästi jälkeen (?) mutta se pyrkii silti eteenpäin. Saniaiset ovat märkiä, ja tuntuvat limaisilta turkkia vasten.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 13, 2015 13:50:26 GMT
// muistutan vaan itteäni XD eli Tuliruusulle pari ja Kyynelvirralle romanssia
sori kun en muista, mutta haluisitteko Sibeemi & Herppa, että teen ne kumppanit/rakkausjuttua samasta klaanista vai eri klaanista?
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 13, 2015 13:50:41 GMT
UNIKKOTASSU pudisti päätään. "Ei ole valitettavasti. Tulinkin siksi juuri kysymään sinulta, jos se olisi kertonut sinulle jotakin", naaras totesi pudistellen hyvin huolestuneesti päätään. "Ehkä niin on tapahtunut. Tai sitten kaksijalat ovat voineet tehdä hänelle jotakin", parantajaoppilas ehdotti nähden mielessään kuvaa kuinka suuret käpälät tarttuivat parantajaan ja tunkivat tuon jonnekin hirviönsä uumeniin. Tuosta mielikuvasta Unikkotassu värähti. "Yrttejä ei kuitenkaan tule riittämään koko Lehtikadon ajaksi, mutta minun täytyy olla hoitamassa kissoja jottei valkoyskä ja viheryskä leviä", harmaa raidallinen naaras totesi, "olisiko mitenkään mahdollista, että voisit Naamiotähti lähettää pari kissaa hakemaan kissanminttua. Ja tiedän, että se on aika vaarallinen tehtävä jos kaksijalat ovat lähistöllä, mutta tiedän yhden kaksijalan pesän jossa en ole nähnyt pitkiin aikoihin kaksijalkoja. He ovat varmasti lähteneet jonnekin, joksikin aikaa ainakin." NAAMIOTÄHTI kuunteli tarkasti parantajaoppilaan sanoja. "Olet oikeassa. Käyn kysymässä pian parilta soturilta jos he lähtisivät etsimään kissanminttua", klaanipäällikkö naukaisi ja loikkasi alas muun klaanin luo. Naaras katsoi sinisillä silmillänsä kissajoukkoa. "Lehtisielu ja Pisaraturkki", päällikkö naukaisi ja käveli heidän luokseen. LEHTISIELU nosti yllättyneen katseen päällikköön ja PISARATURKKI nyökkäsi kunnioittavasti. "Usvakuu on kateissa ja Unikkotassulla on paljon tekemistä potilaiden kanssa joten pyydän teitä kahta lähtemään kaksijalkojen puutarhaan etsimään kissanminttua", Naamiotähti maukui. "Olkaa varovaisia", hän jatkoi. "Selvä on Naamiotähti", Pisaraturkki maukui ja siirsi katseensa Lehtisieluun. Molemmat soturit nousivat jaloillensa yhtä aikaa ja lähtivät metsään.
"Kiitos Naamiotähti", UNIKKOTASSU kiitti päällikköä hymyillen lempeästi. Naaraan katse seurasi vielä rauhaisasti kahta soturia jotka poistuivat Jokiklaanin leiristä hakemaan kissanminttua. "Pian minun täytyy mennä tarkistamaan Unitassun ja Arpikasvon tila", parantajaoppilas totesi heilauttaen hännänpäätään hermostuneesti. Kahden potilaan hoito olisi hyvin tärkeätä jottei koko klaani joutuisi viheryskän valtaan. Siitä eivät pennut ja klaaninvanhimmat millään selviäisi. Usvakuun katoaminen ei yhtään helpottanut Unikkotassun oloa, sillä hänenhän parantajakoulutuksensa oli vielä aika pahasti kesken!
|
|
|
Post by Hermeliini on Jun 13, 2015 13:56:50 GMT
// muistutan vaan itteäni XD eli Tuliruusulle pari ja Kyynelvirralle romanssia sori kun en muista, mutta haluisitteko Sibeemi & Herppa, että teen ne kumppanit/rakkausjuttua samasta klaanista vai eri klaanista? | Herpalle käy kumpikin tahansa ;3 eri klaani olis kyllä hyvää draamaa >:3 Mulla on monia lempinimiä, mutta mieluiten kutsukaa näillä nimillä (toki uusiakin saa keksiä); Herppa, Hermeliini, H-H, Hepsu & Horseland. Ja gosussahan olin nimellä Horseland-heppajengi, jos jotain kiinnostaa Tulipas värikäs viesti. Huhhuh! Toivottavast teidän silmät kestää
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 7:01:53 GMT
|| Haluutko seuraa? //tottakai c8 ois tosi cool jos koivutassu sais tietää mestarinsa ;D || Tai käykö että Koivutassu nimitettäis aika pian oppilaaks? Luulen että mun Sulkaturkki joutuu pitämään menot koska Vaahterantähti (joka on Wilman kissa) ja Wilmalla ei oo täällä Catlandissa käyttäjää.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 7:02:23 GMT
Hermeliini: Ootko muuten kysyny Jutalta että jatkaako se tässä ropessa roolailua? | Oon, muttei oo tullut vielä vastausta :/ || Aa, ok :c
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 7:08:52 GMT
KIRJOSYDÄN lopetti kävelyn ja kiepahti jälleen Hiutaletassun puoleen. "Totta kai! Olin jo unohtaa" harmaaturkkinen parantaja naukaisi hieman nolona. "Mennään", Kirjosydän maukui ja pujahti märkiin saniaisiin jotka pyyhkivät kissan paksua turkkia.
HIUTALETASSU nyökkää vain ja lähtee jälleen kerran tassuttelemaan saniaisiin mestariaan seuraten. Tämä oli ihan mukavaa, sillä ei ollut muita kissoja häsläämässä ympärillä. Harmaaraitainen kolli meinaa jäädä herkästi jälkeen (?) mutta se pyrkii silti eteenpäin. Saniaiset ovat märkiä, ja tuntuvat limaisilta turkkia vasten. KIRJOSYDÄN näki jo edessään leirin sisäänkäynnin. Harmaaturkkinen naaras pujahti siitä sisälle ja loikki suorinta tietä parantajanpesälle. Pesässä oli käynyt joku! Yrttejä oli levitelty sinne tänne ja maassa lojui puoliksi syötyjä kasveja. "Hiutaletassu! Tule katsomaan" Kirjosydän parahti oppilaalleen.
|
|
|
Post by susanna48 on Jun 14, 2015 7:26:05 GMT
NAAMIOTÄHTI kuunteli tarkasti parantajaoppilaan sanoja. "Olet oikeassa. Käyn kysymässä pian parilta soturilta jos he lähtisivät etsimään kissanminttua", klaanipäällikkö naukaisi ja loikkasi alas muun klaanin luo. Naaras katsoi sinisillä silmillänsä kissajoukkoa. "Lehtisielu ja Pisaraturkki", päällikkö naukaisi ja käveli heidän luokseen. LEHTISIELU nosti yllättyneen katseen päällikköön ja PISARATURKKI nyökkäsi kunnioittavasti. "Usvakuu on kateissa ja Unikkotassulla on paljon tekemistä potilaiden kanssa joten pyydän teitä kahta lähtemään kaksijalkojen puutarhaan etsimään kissanminttua", Naamiotähti maukui. "Olkaa varovaisia", hän jatkoi. "Selvä on Naamiotähti", Pisaraturkki maukui ja siirsi katseensa Lehtisieluun. Molemmat soturit nousivat jaloillensa yhtä aikaa ja lähtivät metsään.
"Kiitos Naamiotähti", UNIKKOTASSU kiitti päällikköä hymyillen lempeästi. Naaraan katse seurasi vielä rauhaisasti kahta soturia jotka poistuivat Jokiklaanin leiristä hakemaan kissanminttua. "Pian minun täytyy mennä tarkistamaan Unitassun ja Arpikasvon tila", parantajaoppilas totesi heilauttaen hännänpäätään hermostuneesti. Kahden potilaan hoito olisi hyvin tärkeätä jottei koko klaani joutuisi viheryskän valtaan. Siitä eivät pennut ja klaaninvanhimmat millään selviäisi. Usvakuun katoaminen ei yhtään helpottanut Unikkotassun oloa, sillä hänenhän parantajakoulutuksensa oli vielä aika pahasti kesken! "Mene vain, potilaat tarvitsevat sinua", NAAMIOTÄHTI naukaisi parantajaoppilaalle. Klaanipäällikkö nousi jaloillensa ja kapusi omalle pesällensä. Pesässä oli mukavan lämmintä vaikka ulkona riehui kova tuuli ja sadetta riitti. "Nyt minun täytyy päättää uusi varapäällikkö", naaras maukui puoliääneen. Naamiotähti kävi makaamaan sammaleista tehdylle vuoteelle, veti käpälänsä rintansa alle ja odotti että uni tulisi. Päällikkö toivoi Tähtiklaanin ehdottavan uutta varapäällikköä. Hetken päästä Naamiotähti seisoi keskellä Jokiklaanin leiriä. Hän tiesi että oli jo unessa. Ympärillä seisoi kissoja, joiden turkeissa oli tähtiä. "Hiekkatähti!" Naamiotähti naukaisi kun huomasi tutun Tähtiklaani kissan. Hiekkatähti vastasi kehräämällä ja astui askeleen eteenpäin. "Naamiotähti, sinä päätät varapäällikön, emme me", Tähtiklaanilainen maukui Jokiklaanin päällikölle. Hänen silmissään kiilsi tähdet niin kuin vaaleassa turkissaan. "En osaa valita!" Naamiotähti valitti, mutta Tähtiklaanin soturit alkoivat haihtua olemattomiin. Päällikkö heräsi pian pesästään ja huomasi taivaan olevan synkkä. Muutama tähti leijui korkealla. Kuunhuippuun olisi vain hetki aikaa.
|
|