|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:20:52 GMT
noni, nyt loppu spotifyn kuuntelu se mainostaa mulle petri nygårdia Siksi premium ayyy Mua ahisti kun se mainosti yhteishaun aikaan korkeakouluja hyi. Ja sit mua naurattaa ku NRJ;ltä kuulu aikoinaan Vaasan ammattikorkeen mainos jossa oltiin sillein 'go VAMK yourself' ja vihasin sitä niin paljon et päätin etten koskaa mee Vaasan ammattikorkeeseen. Ja nyt toivon et pääsisisin sinne Mitä jos lisäisinkin sen apua kuumottaa? vois kyl iteki hommata premiumin joskus :DD (y) ...no jos vaihtoehdot on että se ei koskaa huomaa sua tai sit se saa tietää että stalkkaat sitä nii >jälkimmäinen. lisää se
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:24:05 GMT
Siksi premium ayyy Mua ahisti kun se mainosti yhteishaun aikaan korkeakouluja hyi. Ja sit mua naurattaa ku NRJ;ltä kuulu aikoinaan Vaasan ammattikorkeen mainos jossa oltiin sillein 'go VAMK yourself' ja vihasin sitä niin paljon et päätin etten koskaa mee Vaasan ammattikorkeeseen. Ja nyt toivon et pääsisisin sinne Mitä jos lisäisinkin sen apua kuumottaa? vois kyl iteki hommata premiumin joskus :DD (y) ...no jos vaihtoehdot on että se ei koskaa huomaa sua tai sit se saa tietää että stalkkaat sitä nii >jälkimmäinen. lisää se Mut eikö stalkkaaminen oo aika kuumottavaa toimintaa?? Apuahhh mut voiks snapchatis hylätä jonkun lisäämisen? Tai sillein et sä ehkä lisäät sen mut se ei sua kuumottaa kun en tiedä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 17:30:14 GMT
Hulabaloobalai
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:30:25 GMT
vois kyl iteki hommata premiumin joskus :DD (y) ...no jos vaihtoehdot on että se ei koskaa huomaa sua tai sit se saa tietää että stalkkaat sitä nii >jälkimmäinen. lisää se Mut eikö stalkkaaminen oo aika kuumottavaa toimintaa?? Apuahhh mut voiks snapchatis hylätä jonkun lisäämisen? Tai sillein et sä ehkä lisäät sen mut se ei sua kuumottaa kun en tiedä KAIKKI stalkkaa. ihan kaikki. koko sosiaalinen media on syntynyt ihmisen luontaisen stalkkaushimon pohjalta. lisäät sen nyt vaan
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:33:15 GMT
hetkonen
huomenna on maanantai
....sehän tarkottaa että
MUN PAKETTI ON TULLU!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:33:52 GMT
Mut eikö stalkkaaminen oo aika kuumottavaa toimintaa?? Apuahhh mut voiks snapchatis hylätä jonkun lisäämisen? Tai sillein et sä ehkä lisäät sen mut se ei sua kuumottaa kun en tiedä KAIKKI stalkkaa. ihan kaikki. koko sosiaalinen media on syntynyt ihmisen luontaisen stalkkaushimon pohjalta. lisäät sen nyt vaan Tää on uutta mulle ehkä siks koska en ollu facebookissakaan ennen viime heinäkuuta Okei no ehkä mä lisään sen ja toivon et se ei lisää mua koska I'm so sorry for everything that I've done in my life Ainahan voin olla et ayyyy äijä on cool as fuck kun soittaa bändissä ja kaikkee haluun nähdä mitä se tekee elämällään
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:34:06 GMT
hetkonen huomenna on maanantai ....sehän tarkottaa että MUN PAKETTI ON TULLU!!!!!!!!!!!!!!! MIKÄ PAKETTI
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:34:32 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:35:40 GMT
hetkonen huomenna on maanantai ....sehän tarkottaa että MUN PAKETTI ON TULLU!!!!!!!!!!!!!!! MIKÄ PAKETTI PAKETTI ja mun kengät
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:37:58 GMT
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:40:23 GMT
saatan nyt kadota hetkeks heh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 18:01:36 GMT
APUA LISÄSIN SEN
brb poltan puhelimeni ja muutan Chileen sillan alle pahvilaatikkoon vinyylisoittimen kanssa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 18:06:00 GMT
APUA LISÄSIN SEN brb poltan puhelimeni ja muutan Chileen sillan alle pahvilaatikkoon vinyylisoittimen kanssa IIK hyvä sinä!!!!!!
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 18:09:32 GMT
tää gif muistuttaa mua siitä kerrasta kun räjähdin
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 18:09:53 GMT
APUA LISÄSIN SEN brb poltan puhelimeni ja muutan Chileen sillan alle pahvilaatikkoon vinyylisoittimen kanssa IIK hyvä sinä!!!!!! Teen noin kyllä vasta sitten jos se lisää mut koska oh boy
|
|