|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 16:48:59 GMT
Mulla on nyt niin hipsteri olo oikeesti etten kestä itteäni Vois kuunnella noita äidinkin vinyylejä jos saan siltä luvan lmao ois niin parasta jos ois arctic monkeysin humbug vinyylinä ja jos ois vinyylisoitin :"D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:50:55 GMT
Mulla on nyt niin hipsteri olo oikeesti etten kestä itteäni Vois kuunnella noita äidinkin vinyylejä jos saan siltä luvan lmao ois niin parasta jos ois arctic monkeysin humbug vinyylinä ja jos ois vinyylisoitin :"D Ois niin parasta jos ois kaikki maholliset 8( Omg Placebo vissiin julkaisee Medsinki vinyylinä täs joskus mut se pitäis käydä ostaas jostain levyliikkeestä eli toisin sanoen Helsingistä hu0h. Haluan oman vinyylisoittimen tbh koska täs kaiuttimet on erikseen ja mun pitäis ne raahata mukanani jos veisin tän johonkin.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:51:40 GMT
mmm. onko se faceryhmä yhä elossa? Jouduin kytkee ilmotukset pois sieltä ku en jaksanu ku puhelin jatkuvasti ilmotti et siel tapahtuu jotain :DD Ja kun katon sivupalkista niin siellä lukee oikeestaan aina 20+ Mut oikeesti ihmiset vaan postaa sinne ihan turhia juttuja?? Virallinen peterapujutta-chat on kyllä aika karkoittava nimi vaikka totta onkin 8( no ohhhohh
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:52:47 GMT
Jouduin kytkee ilmotukset pois sieltä ku en jaksanu ku puhelin jatkuvasti ilmotti et siel tapahtuu jotain :DD Ja kun katon sivupalkista niin siellä lukee oikeestaan aina 20+ Mut oikeesti ihmiset vaan postaa sinne ihan turhia juttuja?? Virallinen peterapujutta-chat on kyllä aika karkoittava nimi vaikka totta onkin 8( no ohhhohh No mut siellä on vähä sama ku täällä et muutamat tietyt postaa sinne jatkuvasti jotain ja kommentoi toistensa juttuja et
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 16:59:05 GMT
No mut siellä on vähä sama ku täällä et muutamat tietyt postaa sinne jatkuvasti jotain ja kommentoi toistensa juttuja et heh ... :"D
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:59:07 GMT
sit ei ainakaa kukaan muu uskaltais tulla :"D jutta sais pitää keksinsä Paitsi Pete söis ne kaikki kuitenkin 8( ....mitä?? - no en varmasti! täysin typerä ja aiheeton väitös!!!! *katkeraa mutinaa* minäkö muka teidän keksit söisin.... hmph....
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:00:24 GMT
No mut siellä on vähä sama ku täällä et muutamat tietyt postaa sinne jatkuvasti jotain ja kommentoi toistensa juttuja et qwaaa-aaaahhhh missä kaikki on
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:01:05 GMT
Paitsi Pete söis ne kaikki kuitenkin 8( ....mitä?? - no en varmasti! täysin typerä ja aiheeton väitös!!!! *katkeraa mutinaa* minäkö muka teidän keksit söisin.... hmph.... No et tietenkään. Kuitenkin nytkin himoitset mun keksejä Toi yks postaa joka päivä vähintään yhen selfien instagramiin ja ne on kaikki lähes samanlaisia niinku mitvit sinä mies oikein teet?? Exit Wounds ei ole kiva biisi nyt kyllä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:04:58 GMT
....mitä?? - no en varmasti! täysin typerä ja aiheeton väitös!!!! *katkeraa mutinaa* minäkö muka teidän keksit söisin.... hmph.... No et tietenkään. Kuitenkin nytkin himoitset mun keksejä Toi yks postaa joka päivä vähintään yhen selfien instagramiin ja ne on kaikki lähes samanlaisia niinku mitvit sinä mies oikein teet?? Exit Wounds ei ole kiva biisi nyt kyllä ....eee-eeen himoitse en yhtään. siis en TODELLAKAAN :DDD hahah. heh.... eh... uhm... en himoitse.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:07:32 GMT
No et tietenkään. Kuitenkin nytkin himoitset mun keksejä Toi yks postaa joka päivä vähintään yhen selfien instagramiin ja ne on kaikki lähes samanlaisia niinku mitvit sinä mies oikein teet?? Exit Wounds ei ole kiva biisi nyt kyllä ....eee-eeen himoitse en yhtään. siis en TODELLAKAAN :DDD hahah. heh.... eh... uhm... en himoitse. Et nyt ihan onnistu vakuuttamaan mua tässä asiassa Purify on vielä pahempi holy shitttt Sillä on snapchat mut en tohdi lisätä lmao
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:08:45 GMT
....eee-eeen himoitse en yhtään. siis en TODELLAKAAN :DDD hahah. heh.... eh... uhm... en himoitse. Et nyt ihan onnistu vakuuttamaan mua tässä asiassa Purify on vielä pahempi holy shitttt Sillä on snapchat mut en tohdi lisätä lmao damn. TOHDIT , nyt tyttö lisäämään se
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:11:18 GMT
Et nyt ihan onnistu vakuuttamaan mua tässä asiassa Purify on vielä pahempi holy shitttt Sillä on snapchat mut en tohdi lisätä lmao damn. TOHDIT , nyt tyttö lisäämään se NO EN KOSKA ENSINNÄKIN se näkyy tuolla sen instagramissa. Mulla ei oo instagramia > selviää et stalkkaan sitä muuten vaan > se näkis mun kamalat storyt lmao nytkin pistin sinne taas jotain Yoko-fanatismia I'm so sorry
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:11:55 GMT
noni, nyt loppu spotifyn kuuntelu
se mainostaa mulle petri nygårdia
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 17:12:53 GMT
damn. TOHDIT , nyt tyttö lisäämään se NO EN KOSKA ENSINNÄKIN se näkyy tuolla sen instagramissa. Mulla ei oo instagramia > selviää et stalkkaan sitä muuten vaan > se näkis mun kamalat storyt lmao nytkin pistin sinne taas jotain Yoko-fanatismia I'm so sorry :I
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 17:15:03 GMT
noni, nyt loppu spotifyn kuuntelu se mainostaa mulle petri nygårdia Siksi premium ayyy Mua ahisti kun se mainosti yhteishaun aikaan korkeakouluja hyi. Ja sit mua naurattaa ku NRJ;ltä kuulu aikoinaan Vaasan ammattikorkeen mainos jossa oltiin sillein 'go VAMK yourself' ja vihasin sitä niin paljon et päätin etten koskaa mee Vaasan ammattikorkeeseen. Ja nyt toivon et pääsisisin sinne Mitä jos lisäisinkin sen apua kuumottaa?
|
|