|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 16:05:34 GMT
mua ei masenna ku oon nyt ihan masseissa kuka muka sano ettei raha tee onnelliseks? koska kyl se mut ainaki tekee I DON'T CARE TOO MUCH FOR MONEY MONEY CAN'T BUY ME LOVE Joosiis kyllähän raha oikeesti tekee onnelliseks kun sillä saa katon pään päälle, ruokaa ja sen sellaista tarpeellista ja sehän on onnea se kun ei tarvitse asua sillan alla nälissään. Mut jos jotain syvällisempää haluaa niin sit raha on aika turhaa. shhhhhh anna mun nyt nauttia mun masseista :"D
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:07:44 GMT
I DON'T CARE TOO MUCH FOR MONEY MONEY CAN'T BUY ME LOVE Joosiis kyllähän raha oikeesti tekee onnelliseks kun sillä saa katon pään päälle, ruokaa ja sen sellaista tarpeellista ja sehän on onnea se kun ei tarvitse asua sillan alla nälissään. Mut jos jotain syvällisempää haluaa niin sit raha on aika turhaa. shhhhhh anna mun nyt nauttia mun masseista :"D Annan sun nauttia masseistas Itsekin aina nautin palkkapäivistä
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 16:08:44 GMT
shhhhhh anna mun nyt nauttia mun masseista :"D Annan sun nauttia masseistas Itsekin aina nautin palkkapäivistä *kierii seteleissä*
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:10:36 GMT
ai rapuki on täällä, hei taas
(kyllä, sanon nyt aina rapu)
tein überhienon logon catlandille haluutteko nähä
(ok, siit kyl tuli aika ruma mut)
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:11:32 GMT
ai rapuki on täällä, hei taas (kyllä, sanon nyt aina rapu) tein überhienon logon catlandille haluutteko nähä (ok, siit kyl tuli aika ruma mut) HALUAN Nyt lähtee Loud Like Loven eka vinyyli neitsytmatkalle. En kyl tykkää et äijät pistin ton levyn kolmeen eri osaan tähän vinyylieditioon smh. // Eikun oho ei lähekään vielä, Rows jäi melkein kuuntelematta ku se on omalla puolellaan smh
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:11:46 GMT
Annan sun nauttia masseistas Itsekin aina nautin palkkapäivistä *kierii seteleissä* eikö kylpeminen ois luksusta
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:14:31 GMT
ai rapuki on täällä, hei taas (kyllä, sanon nyt aina rapu) tein überhienon logon catlandille haluutteko nähä (ok, siit kyl tuli aika ruma mut) HALUAN Nyt lähtee Loud Like Loven eka vinyyli neitsytmatkalle. En kyl tykkää et äijät pistin ton levyn kolmeen eri osaan tähän vinyylieditioon smh.
en tehny paintilla värimaailma ei oikee sovi tänne mutku mutku batman
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:15:44 GMT
HALUAN Nyt lähtee Loud Like Loven eka vinyyli neitsytmatkalle. En kyl tykkää et äijät pistin ton levyn kolmeen eri osaan tähän vinyylieditioon smh.
Rakastan tota hoota tuolla Sopis chatin aloitusviestiin lmao
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:20:15 GMT
Rakastan tota hoota tuolla Sopis chatin aloitusviestiin lmao C(h)at hitsi kun otsikkoon ei saa tehtyä sillee et se yks kirjain ois pieni tai sillee.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:22:02 GMT
täällä ei oo paikalla ku me kolme D_____:
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 16:24:00 GMT
joo hei mun uus virallinen lempinim on rapu
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:24:35 GMT
täällä ei oo paikalla ku me kolme D_____: Ei se rippijuhlien kakku nyt niin hyvää ole Ilmeeni myös kun eräs idiootti ei hyväksy mun kaveripyyntöä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:25:26 GMT
joo hei mun uus virallinen lempinim on rapu arabella > arabe > arabu > rabu > rapu ihan selkee kaava täs hei
|
|
|
Post by petefromtheshop on Jun 14, 2015 16:26:48 GMT
täällä ei oo paikalla ku me kolme D_____: Ei se rippijuhlien kakku nyt niin hyvää ole Ilmeeni myös kun eräs idiootti ei hyväksy mun kaveripyyntöä ... no on se kyl aika hyvää ei kai se oo hylänny sitä??
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 16:27:09 GMT
täällä ei oo paikalla ku me kolme D_____: Ei se rippijuhlien kakku nyt niin hyvää ole Ilmeeni myös kun eräs idiootti ei hyväksy mun kaveripyyntöä kävin just hakeen vadelmakakkua ja pudotin sen palasen valkoselle pöytäliinalle käänsin liinan toisinpäin ja poistuin mahdollisimman nopeasti rikospaikalta
|
|