|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 15:26:04 GMT
hei pulleroiset palleroiset mikä fiilis viilis
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 15:26:11 GMT
hei kyl toi otsikko on hyvä! Oi voi no hyvä jos kelpaa 8) Nyt kun se vielä tehoais ihmisiin eiköhän se toimi miten teidän päivä meni? en oikeen tiiä mitään vinyyleistä niin en viiti siihe juttuun puuttua
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:27:56 GMT
hei pulleroiset palleroiset mikä fiilis viilis Ayyy kuis juhlat meni, jäiks paljon kakkua ja muuta kivaa? Mulle saa lahjoittaa >8) Ja Sibe ihan hyvinhän tää vaikken mitään kunnollista olekaan tehnyt tänään. Vähän kaihoisa fiilis tho koska tartten enemmän vinyylejä oon addiktoitunut
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 15:31:44 GMT
hei pulleroiset palleroiset mikä fiilis viilis Ayyy kuis juhlat meni, jäiks paljon kakkua ja muuta kivaa? Mulle saa lahjoittaa >8) Ja Sibe ihan hyvinhän tää vaikken mitään kunnollista olekaan tehnyt tänään. Vähän kaihoisa fiilis tho koska tartten enemmän vinyylejä oon addiktoitunut Haha, en minäkään (paitsi luin tasan yhden kirjan) huomenna voisi yrittää tehdä jotakin hyödyllistä Hei vaan Arabella! ihan hyvin menee, mites sulla?
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:33:57 GMT
Ayyy kuis juhlat meni, jäiks paljon kakkua ja muuta kivaa? Mulle saa lahjoittaa >8) Ja Sibe ihan hyvinhän tää vaikken mitään kunnollista olekaan tehnyt tänään. Vähän kaihoisa fiilis tho koska tartten enemmän vinyylejä oon addiktoitunut Haha, en minäkään (paitsi luin tasan yhden kirjan) huomenna voisi yrittää tehdä jotakin hyödyllistä Hei vaan Arabella! ihan hyvin menee, mites sulla? Mulla hyödyllisyyskriteeri toteutuu sillä että meen töihin hu0h Kirjoista puheenollen mun pitäis lukee toi Peter Pan tai ottaa siihen lisäaikaa miks oon näin laiska
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 15:35:45 GMT
Haha, en minäkään (paitsi luin tasan yhden kirjan) huomenna voisi yrittää tehdä jotakin hyödyllistä Hei vaan Arabella! ihan hyvin menee, mites sulla? Mulla hyödyllisyyskriteeri toteutuu sillä että meen töihin hu0h Kirjoista puheenollen mun pitäis lukee toi Peter Pan tai ottaa siihen lisäaikaa miks oon näin laiska jee, oikein mukavaa. Pidä hauskaa eh mullakin oli kirjat kouluvuoden aikana hirveänä kekona hyllyssä (nyt niitä on yllättävän vähän D:)
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 15:35:51 GMT
hei pulleroiset palleroiset mikä fiilis viilis Ayyy kuis juhlat meni, jäiks paljon kakkua ja muuta kivaa? Mulle saa lahjoittaa >8) Ja Sibe ihan hyvinhän tää vaikken mitään kunnollista olekaan tehnyt tänään. Vähän kaihoisa fiilis tho koska tartten enemmän vinyylejä oon addiktoitunut tässä on nyt virallinen raportti tästä päivästä: se jumalanpalvelus oli ihan hiton tylsä ja mua väsytti ja meinasin oikeesti nukahtaa siihen penkkiin ja haukottelin ainaki 20 kertaa sen aikana ja piti oikeesti kohdistaa kaikki keskittyminen silmien auki pitämiseen ja en ehtiny syyä aamupalaa ku tuli kiire nii alko pyörryttään kauheesti siinä ku ekan kerran oltiin alttarilla ja meidät siunattiin mut se meni sit ohi ja oli se ehtoollinen ja se viini maistu tosi omituiseslta ja oli muuten eka kerta ku join mitään mikä sisältää alkoholia sit THANK GOD ne juhlat oli ihan hiton lyhyet ja ne isosetkaan ei onneks ehtiny tulla ees sinne ku ne loppu heti ja sit pääsin käymään viel mun kaverinki juhlissa ku ne mun loppu nii aikasin ku kaikki vieraat lähti mughahahhaahahah ja joo jäi ihan hitosti kakkua tiedätte mitä syön seuraavan viikon ajan sit
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 15:39:08 GMT
unohtu sanoa et oon nyt 700 euroa rikkaampi ku eilen
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:39:27 GMT
Ayyy kuis juhlat meni, jäiks paljon kakkua ja muuta kivaa? Mulle saa lahjoittaa >8) Ja Sibe ihan hyvinhän tää vaikken mitään kunnollista olekaan tehnyt tänään. Vähän kaihoisa fiilis tho koska tartten enemmän vinyylejä oon addiktoitunut tässä on nyt virallinen raportti tästä päivästä: se jumalanpalvelus oli ihan hiton tylsä ja mua väsytti ja meinasin oikeesti nukahtaa siihen penkkiin ja haukottelin ainaki 20 kertaa sen aikana ja piti oikeesti kohdistaa kaikki keskittyminen silmien auki pitämiseen ja en ehtiny syyä aamupalaa ku tuli kiire nii alko pyörryttään kauheesti siinä ku ekan kerran oltiin alttarilla ja meidät siunattiin mut se meni sit ohi ja oli se ehtoollinen ja se viini maistu tosi omituiseslta ja oli muuten eka kerta ku join mitään mikä sisältää alkoholia sit THANK GOD ne juhlat oli ihan hiton lyhyet ja ne isosetkaan ei onneks ehtiny tulla ees sinne ku ne loppu heti ja sit pääsin käymään viel mun kaverinki juhlissa ku ne mun loppu nii aikasin ku kaikki vieraat lähti mughahahhaahahah ja joo jäi ihan hitosti kakkua tiedätte mitä syön seuraavan viikon ajan sit Siis hyi joo Jumalanpalvelukset on muutenkin aina ihan hirvittävän tylsiä. Nyt susta tulee kai hirvee juoppo ku joit ekaa kertaa alkoholia gasp!! Se on kyllä pahaa hyi, mulle tuli kauhee närästyskin siitä. Siks en ikinä mee ehtoollisellekaan kirkossa, Jesse ei varmaan arvosta tätä tapaa. No mitäh mulla ne kesti kolme ikuisuutta ku äidillä on niin hitosti sisaruksii ja kavereita ja sit lopulta kyllästyin ja menin vaan dataamaan hups. Kato et mahdut sit ovesta ulos muutenkin kuin pyörimällä.
|
|
|
Post by Sibe on Jun 14, 2015 15:39:45 GMT
Ayyy kuis juhlat meni, jäiks paljon kakkua ja muuta kivaa? Mulle saa lahjoittaa >8) Ja Sibe ihan hyvinhän tää vaikken mitään kunnollista olekaan tehnyt tänään. Vähän kaihoisa fiilis tho koska tartten enemmän vinyylejä oon addiktoitunut tässä on nyt virallinen raportti tästä päivästä: se jumalanpalvelus oli ihan hiton tylsä ja mua väsytti ja meinasin oikeesti nukahtaa siihen penkkiin ja haukottelin ainaki 20 kertaa sen aikana ja piti oikeesti kohdistaa kaikki keskittyminen silmien auki pitämiseen ja en ehtiny syyä aamupalaa ku tuli kiire nii alko pyörryttään kauheesti siinä ku ekan kerran oltiin alttarilla ja meidät siunattiin mut se meni sit ohi ja oli se ehtoollinen ja se viini maistu tosi omituiseslta ja oli muuten eka kerta ku join mitään mikä sisältää alkoholia sit THANK GOD ne juhlat oli ihan hiton lyhyet ja ne isosetkaan ei onneks ehtiny tulla ees sinne ku ne loppu heti ja sit pääsin käymään viel mun kaverinki juhlissa ku ne mun loppu nii aikasin ku kaikki vieraat lähti mughahahhaahahah ja joo jäi ihan hitosti kakkua tiedätte mitä syön seuraavan viikon ajan sit aa sulla tais olla konfirmaatio mutta hyvä että selvisit hengissä! nam, alko tehdä mieli kakkua :3
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 15:41:20 GMT
tässä on nyt virallinen raportti tästä päivästä: se jumalanpalvelus oli ihan hiton tylsä ja mua väsytti ja meinasin oikeesti nukahtaa siihen penkkiin ja haukottelin ainaki 20 kertaa sen aikana ja piti oikeesti kohdistaa kaikki keskittyminen silmien auki pitämiseen ja en ehtiny syyä aamupalaa ku tuli kiire nii alko pyörryttään kauheesti siinä ku ekan kerran oltiin alttarilla ja meidät siunattiin mut se meni sit ohi ja oli se ehtoollinen ja se viini maistu tosi omituiseslta ja oli muuten eka kerta ku join mitään mikä sisältää alkoholia sit THANK GOD ne juhlat oli ihan hiton lyhyet ja ne isosetkaan ei onneks ehtiny tulla ees sinne ku ne loppu heti ja sit pääsin käymään viel mun kaverinki juhlissa ku ne mun loppu nii aikasin ku kaikki vieraat lähti mughahahhaahahah ja joo jäi ihan hitosti kakkua tiedätte mitä syön seuraavan viikon ajan sit aa sulla tais olla konfirmaatio mutta hyvä että selvisit hengissä! nam, alko tehdä mieli kakkua :3 joo niin oli :"D oon itekki yllättyny et selvisin mullaki tekee mieli taidan mennä hakemaan
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:41:41 GMT
Mulla hyödyllisyyskriteeri toteutuu sillä että meen töihin hu0h Kirjoista puheenollen mun pitäis lukee toi Peter Pan tai ottaa siihen lisäaikaa miks oon näin laiska jee, oikein mukavaa. Pidä hauskaa eh mullakin oli kirjat kouluvuoden aikana hirveänä kekona hyllyssä (nyt niitä on yllättävän vähän D:) Pidän niin hauskaa kuin vain voi töissä pitää 8( Ensinnäkin työaika piteni puol tuntii fml ja ruokalassa tuskin on mitään hyvää jälkkäriä maanantaisin. Mut onneks mun ei tartte enää mennä sairaalaosastolle (paitsi juhannuksena huoh) koska poliklinikalla on paremmat tyypit ja muutenkin kivempaa kun ei tartte kattella hullujen vanhusten perään.
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 15:45:25 GMT
aa sulla tais olla konfirmaatio mutta hyvä että selvisit hengissä! nam, alko tehdä mieli kakkua :3 joo niin oli :"D oon itekki yllättyny et selvisin mullaki tekee mieli taidan mennä hakemaan (((( Mä täällä paraikaa odotan et toi mun hovimestari (aka pikkuveli) suostuis leikkaamaan mulle jätskiä. Nyt masentaa ku etin naamakirjasta yhen kuolevan ihmisen profiilin ja katon tätä sillein
|
|
|
Post by Arabella on Jun 14, 2015 15:56:28 GMT
joo niin oli :"D oon itekki yllättyny et selvisin mullaki tekee mieli taidan mennä hakemaan (((( Mä täällä paraikaa odotan et toi mun hovimestari (aka pikkuveli) suostuis leikkaamaan mulle jätskiä. Nyt masentaa ku etin naamakirjasta yhen kuolevan ihmisen profiilin ja katon tätä sillein mua ei masenna ku oon nyt ihan masseissa kuka muka sano ettei raha tee onnelliseks? koska kyl se mut ainaki tekee
|
|
|
Post by zuttathezombie on Jun 14, 2015 16:01:35 GMT
(((( Mä täällä paraikaa odotan et toi mun hovimestari (aka pikkuveli) suostuis leikkaamaan mulle jätskiä. Nyt masentaa ku etin naamakirjasta yhen kuolevan ihmisen profiilin ja katon tätä sillein mua ei masenna ku oon nyt ihan masseissa kuka muka sano ettei raha tee onnelliseks? koska kyl se mut ainaki tekee I DON'T CARE TOO MUCH FOR MONEY MONEY CAN'T BUY ME LOVE Joosiis kyllähän raha oikeesti tekee onnelliseks kun sillä saa katon pään päälle, ruokaa ja sen sellaista tarpeellista ja sehän on onnea se kun ei tarvitse asua sillan alla nälissään. Mut jos jotain syvällisempää haluaa niin sit raha on aika turhaa.
|
|