|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 20:58:16 GMT
nyt kerron teille miksi siilit on kivoja
1. niiden evoluutio päättyi 15 miljoonaa vuotta sitten joten ne on selkeesti niinku se kaikista täydellisin elämänmuoto ku niiden ei ees tarvii kehittyä 2. onhan ne nyt aika söpöjä 3. ne on yöeläimiä ja ne vaipuu talvihorrokseen nii jotenki niinku samaistun hirveesti
ei mul muuta
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 4, 2017 21:10:27 GMT
Aww. En tiedä miks, mut aina kun joku puhuu siileistä, tulee vaan mieleen eräs läheltä näkemäni yliajettu siili D:
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:37:17 GMT
Aww. En tiedä miks, mut aina kun joku puhuu siileistä, tulee vaan mieleen eräs läheltä näkemäni yliajettu siili D: Mä näin kerran sellasen auton alle jääneen 2D-siilin. Se oli ihan littana mut ei muuten mitenkään verinen eikä vahingoittuneen näköinen.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 21:40:47 GMT
Aww. En tiedä miks, mut aina kun joku puhuu siileistä, tulee vaan mieleen eräs läheltä näkemäni yliajettu siili D: Mä näin kerran sellasen auton alle jääneen 2D-siilin. Se oli ihan littana mut ei muuten mitenkään verinen eikä vahingoittuneen näköinen. RAUKKA </3
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 21:49:13 GMT
oot jo kertonu ton kaiken mut sanon silti että SÖPÖÄ
oonko mä kertonu niistä jalkapallon kokosista siileistä jotka asu meidän leikkimökin alla?
tai ne eka ollu sen kokosia mut me aina vietiin niille ruokaa ja sit ilmeisesti naapuritki laitto niille ruokaa ja sit ne vähän paisu
kerran meidän pihalla oli 12 siiliä jotka kaikki oli ihan jäätäviä tuhinapalloja
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 21:56:10 GMT
oot jo kertonu ton kaiken mut sanon silti että SÖPÖÄ oonko mä kertonu niistä jalkapallon kokosista siileistä jotka asu meidän leikkimökin alla? tai ne eka ollu sen kokosia mut me aina vietiin niille ruokaa ja sit ilmeisesti naapuritki laitto niille ruokaa ja sit ne vähän paisu kerran meidän pihalla oli 12 siiliä jotka kaikki oli ihan jäätäviä tuhinapalloja muistan ehkä jotenki tosi hämärästi ku kerroit niistä tuhinapalloja aika söpöä siis miettikää ku olisitte siili ja sit voisitte vaan asua jonku leikkimökin alla ja joku vaan ruokkis teitä ja voisitte olla lihavia ja onnellisia niinku olisinpa siili
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 21:58:08 GMT
oot jo kertonu ton kaiken mut sanon silti että SÖPÖÄ oonko mä kertonu niistä jalkapallon kokosista siileistä jotka asu meidän leikkimökin alla? tai ne eka ollu sen kokosia mut me aina vietiin niille ruokaa ja sit ilmeisesti naapuritki laitto niille ruokaa ja sit ne vähän paisu kerran meidän pihalla oli 12 siiliä jotka kaikki oli ihan jäätäviä tuhinapalloja muistan ehkä jotenki tosi hämärästi ku kerroit niistä tuhinapalloja aika söpöä siis miettikää ku olisitte siili ja sit voisitte vaan asua jonku leikkimökin alla ja joku vaan ruokkis teitä ja voisitte olla lihavia ja onnellisia niinku olisinpa siili Mä jo luulin et teitittelet petee mut et sit teititellykää. Vähäsen petyin.
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 22:01:05 GMT
muistan ehkä jotenki tosi hämärästi ku kerroit niistä tuhinapalloja aika söpöä siis miettikää ku olisitte siili ja sit voisitte vaan asua jonku leikkimökin alla ja joku vaan ruokkis teitä ja voisitte olla lihavia ja onnellisia niinku olisinpa siili Mä jo luulin et teitittelet petee mut et sit teititellykää. Vähäsen petyin. puhuin petelle ja kaikille sen alter egoille
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:02:05 GMT
muistan ehkä jotenki tosi hämärästi ku kerroit niistä tuhinapalloja aika söpöä siis miettikää ku olisitte siili ja sit voisitte vaan asua jonku leikkimökin alla ja joku vaan ruokkis teitä ja voisitte olla lihavia ja onnellisia niinku olisinpa siili Mä jo luulin et teitittelet petee mut et sit teititellykää. Vähäsen petyin. niinpä, kyllä mua pitäis ehdottomasti teititellä, olenhan mä aika arvovaltainen henkilö täällä tai jotain sinne päin
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:02:55 GMT
Mä jo luulin et teitittelet petee mut et sit teititellykää. Vähäsen petyin. puhuin petelle ja kaikille sen alter egoille aaa peterille ja sen alter peteille*
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 22:06:40 GMT
Mä jo luulin et teitittelet petee mut et sit teititellykää. Vähäsen petyin. niinpä, kyllä mua pitäis ehdottomasti teititellä, olenhan mä aika arvovaltainen henkilö täällä tai jotain sinne päin ei nyt aloteta mitään modejen teitittelyä ku sit mun pitäis teititellä sekä sua että juttaa ja mun elämästä tulis jotenki hirveen vaikeeta
|
|
|
Post by marrasaamu on Feb 4, 2017 22:10:02 GMT
niinpä, kyllä mua pitäis ehdottomasti teititellä, olenhan mä aika arvovaltainen henkilö täällä tai jotain sinne päin ei nyt aloteta mitään modejen teitittelyä ku sit mun pitäis teititellä sekä sua että juttaa ja mun elämästä tulis jotenki hirveen vaikeeta Äh ku ei jutta oo pete niin ei sitä tarvi teititellä. Peteys on se syy minkä takia ihmisiä teititellään.
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:15:34 GMT
ei nyt aloteta mitään modejen teitittelyä ku sit mun pitäis teititellä sekä sua että juttaa ja mun elämästä tulis jotenki hirveen vaikeeta Äh ku ei jutta oo pete niin ei sitä tarvi teititellä. Peteys on se syy minkä takia ihmisiä teititellään. joo näin just "teidän Peteytenne" lienee ihan kohtuullinen fraasi petejä puhuteltaessa
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 22:21:56 GMT
Äh ku ei jutta oo pete niin ei sitä tarvi teititellä. Peteys on se syy minkä takia ihmisiä teititellään. joo näin just "teidän Peteytenne" lienee ihan kohtuullinen fraasi petejä puhuteltaessa pete älä tee mun elämästä vaikeeta mitä me puhuttiin tästä
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:25:38 GMT
joo näin just "teidän Peteytenne" lienee ihan kohtuullinen fraasi petejä puhuteltaessa pete älä tee mun elämästä vaikeeta mitä me puhuttiin tästä ainiin no jos myönnän sulle jonkun poikkeusluvan petetellä mua ihan normaalisti lähetän sulle postissa kirjallisen todistuksen kai teidän ovi on yhä punanen? en haluu kirjottaa osotetta väärin
|
|