|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 22:30:15 GMT
pete älä tee mun elämästä vaikeeta mitä me puhuttiin tästä ainiin no jos myönnän sulle jonkun poikkeusluvan petetellä mua ihan normaalisti lähetän sulle postissa kirjallisen todistuksen kai teidän ovi on yhä punanen? en haluu kirjottaa osotetta väärin okei hyvä kiitos joo voit samalla lähettää sitä ruisleipää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:41:33 GMT
ainiin no jos myönnän sulle jonkun poikkeusluvan petetellä mua ihan normaalisti lähetän sulle postissa kirjallisen todistuksen kai teidän ovi on yhä punanen? en haluu kirjottaa osotetta väärin okei hyvä kiitos joo voit samalla lähettää sitä ruisleipää .....niin tietysti joo toki Sitä ruisleipää
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 22:45:25 GMT
okei hyvä kiitos joo voit samalla lähettää sitä ruisleipää .....niin tietysti joo toki Sitä ruisleipää pete sun piti leipoa ruisleipää lupasit mulle ruisleipää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 22:48:33 GMT
.....niin tietysti joo toki Sitä ruisleipää pete sun piti leipoa ruisleipää lupasit mulle ruisleipää eNHÄN LUVANNU ja shhh, kyllä sä saat vielä sun ruisleivän, en oo vaan vielä ehtiny tekee
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 22:55:34 GMT
pete sun piti leipoa ruisleipää lupasit mulle ruisleipää eNHÄN LUVANNU ja shhh, kyllä sä saat vielä sun ruisleivän, en oo vaan vielä ehtiny tekee sanoit että jos nousen ylös, hengitän ja syön joka päivä saan ruisleipää ihan hyvin olen hei onnistunut ansaitsen ruisleipää
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 23:03:13 GMT
eNHÄN LUVANNU ja shhh, kyllä sä saat vielä sun ruisleivän, en oo vaan vielä ehtiny tekee sanoit että jos nousen ylös, hengitän ja syön joka päivä saan ruisleipää ihan hyvin olen hei onnistunut ansaitsen ruisleipää sanoinko muka no kyllä mun sit pitää sulle tehdä ruisleipää, olet aivan oikeassa
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 23:06:48 GMT
sanoit että jos nousen ylös, hengitän ja syön joka päivä saan ruisleipää ihan hyvin olen hei onnistunut ansaitsen ruisleipää sanoinko muka no kyllä mun sit pitää sulle tehdä ruisleipää, olet aivan oikeassa
|
|
|
Post by petefromtheshop on Feb 4, 2017 23:10:22 GMT
sanoinko muka no kyllä mun sit pitää sulle tehdä ruisleipää, olet aivan oikeassa ...no no hei toi voi olla ihan kuka tahansa !!
|
|
|
Post by Arabella on Feb 4, 2017 23:15:02 GMT
tää meni nyt jotenki siileistä ruisleipään
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 5, 2017 8:15:36 GMT
Aww. En tiedä miks, mut aina kun joku puhuu siileistä, tulee vaan mieleen eräs läheltä näkemäni yliajettu siili D: Mä näin kerran sellasen auton alle jääneen 2D-siilin. Se oli ihan littana mut ei muuten mitenkään verinen eikä vahingoittuneen näköinen. Sama juttu, tosin sen suolet oli lentäneet vähän matkan päähän
|
|